Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Weet jij, uit je hoofd, wat je vaste lasten zijn?

+18
Phileine
Pannetoet
smooch
Pien
Flinder
Mysterious
Snoes
Lotus
Qiara
Floor
Natural
NerdChic
Tania
Caresses
Ella
Angela_1986
rapa nui
Highway
22 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Weet jij, uit je hoofd, wat je vaste lasten zijn? - Pagina 2 Empty Re: Weet jij, uit je hoofd, wat je vaste lasten zijn?

Bericht  Pien do 27 jan 2011 - 22:56

maar ik denk dat de mensen van een dubbeltje op zn kant natuurlijk ook wel het uiterste zijn... die hebben natuurlijk niet voor niks een probleem en dat programma nodig! ze hebben natuurlijk ook niet voor niks schulden...

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weet jij, uit je hoofd, wat je vaste lasten zijn? - Pagina 2 Empty Re: Weet jij, uit je hoofd, wat je vaste lasten zijn?

Bericht  Gast do 27 jan 2011 - 23:00

Ik weet het bij benadering.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Weet jij, uit je hoofd, wat je vaste lasten zijn? - Pagina 2 Empty Re: Weet jij, uit je hoofd, wat je vaste lasten zijn?

Bericht  Pannetoet do 27 jan 2011 - 23:34

Ja ik weet wat erin komt en ook wat eruit gaat .. en van de meeste dingen weet ik zelfs wanneer het afgeschreven word Embarassed De exacte bedragen weet ik dan weer niet maar wel ongeveer.
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weet jij, uit je hoofd, wat je vaste lasten zijn? - Pagina 2 Empty Re: Weet jij, uit je hoofd, wat je vaste lasten zijn?

Bericht  Gast vr 28 jan 2011 - 7:49

smooch schreef:
Isabella schreef:
Pien schreef:ja, ik denk ook dat dat normaal is toch? ondanks dat mijn man alle administratie doet, vind ik het wel fijn om alles te weten.

Dat zou je zeggen maar kijk maar eens zo'n programma zoals Dubbeltje op zijn kant, dan valt het toch wel erg tegen ineens wat mensen weten..

Inderdaad, daarom zegt mijn vriend ook dat we beide goed moeten weten wat onze vaste lasten zijn. Vind ik zelf ook.

Mijn vriend doet de administratie, maar ik weet wat onze vaste lasten zijn.

Mijn vriend is de geldman bij ons.
Als ik 1x in de maand op onze rekening kijk is t veel :P
Vraag ook altijd aan hem of we nog geld hebben.
Maar ligt miss ook wel aan zn werk..
Het boeit me gewoon allemaal niet zoveel.
Niet dat ik een gat in mn hand heb ofzo, maar t zal voor mijn gevoel allemaal wel los lopen.. Embarassed

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Weet jij, uit je hoofd, wat je vaste lasten zijn? - Pagina 2 Empty Re: Weet jij, uit je hoofd, wat je vaste lasten zijn?

Bericht  Phileine vr 28 jan 2011 - 7:55

Ja, dat weet ik ongeveer en ook de data dat de bedragen maandelijks afgeschreven worden. Ik regel de financiën, dus dat gaat dan automatisch.
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : In mijn dromen ben ik overal

Terug naar boven Ga naar beneden

Weet jij, uit je hoofd, wat je vaste lasten zijn? - Pagina 2 Empty Re: Weet jij, uit je hoofd, wat je vaste lasten zijn?

Bericht  Rovine vr 28 jan 2011 - 9:11

Ja, ik maak het elke maand handmatig over. Naar boven afgerond rond bedrag zodat we onbewust ook wat sparen.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weet jij, uit je hoofd, wat je vaste lasten zijn? - Pagina 2 Empty Re: Weet jij, uit je hoofd, wat je vaste lasten zijn?

Bericht  CCC za 29 jan 2011 - 2:26

Ik weet ongeveer wat onze vaste lasten zijn... Daar bedoel ik mee dat ik het altijd naar boven afrond, weet niet alles op de cent zeg maar... Alles word automatisch via onze rekening afgeschreven...

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weet jij, uit je hoofd, wat je vaste lasten zijn? - Pagina 2 Empty Re: Weet jij, uit je hoofd, wat je vaste lasten zijn?

Bericht  Gast za 29 jan 2011 - 3:31

Ja, dat weet ik. Als je het aan mijn vriend zou vragen weet ik niet of je de goede antwoorden krijgt. Hypotheek en verzekering weet hij wel, maar de rest?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Weet jij, uit je hoofd, wat je vaste lasten zijn? - Pagina 2 Empty Re: Weet jij, uit je hoofd, wat je vaste lasten zijn?

Bericht  Olijfje001 za 29 jan 2011 - 5:07

Ik zit per maand aan de 700/800 vaste lasten.
Wonn nog niet zolang op mezelf.
Olijfje001
Olijfje001
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 21
Punten : 25
Registratiedatum : 31-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weet jij, uit je hoofd, wat je vaste lasten zijn? - Pagina 2 Empty Re: Weet jij, uit je hoofd, wat je vaste lasten zijn?

Bericht  Gast za 29 jan 2011 - 5:20

Ja dat weet ik. Heb het allemaal wel eens bij elkaar opgetelt om te kijken hoeveel dat was.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Weet jij, uit je hoofd, wat je vaste lasten zijn? - Pagina 2 Empty Re: Weet jij, uit je hoofd, wat je vaste lasten zijn?

Bericht  Sarah1985 za 29 jan 2011 - 5:52

ja dat weet ik van prive en zakelijk
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weet jij, uit je hoofd, wat je vaste lasten zijn? - Pagina 2 Empty Re: Weet jij, uit je hoofd, wat je vaste lasten zijn?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum