Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoeveel % heb je aan vaste lasten..

+7
Aziraphale
NoName88
Caroow
Zonnetje
nijntje4
mezzoforte
girli
11 plaatsers

Ga naar beneden

Hoeveel % heb je aan vaste lasten.. Empty Hoeveel % heb je aan vaste lasten..

Bericht  Gast za 25 feb 2012 - 2:49

Oorspronkelijk een topic van Rush maar ik kan hem niet meer terug vinden loop al de hele tijd te zoeken nerd want die was interessant.

Was interessant omdat er geen bedragen aan bod kwamen dus laag drempeliger.

Vandaar een keertje opnieuw hoeveel % aan vaste lasten heb jij in verhouding tot je inkomen?
(En dan van de boodschappen+ benzine het gemiddelde nemen en de eventuele hypotheek teruggave bij je inkomen tellen.)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel % heb je aan vaste lasten.. Empty Re: Hoeveel % heb je aan vaste lasten..

Bericht  Gast za 25 feb 2012 - 3:02

Bij ons gemiddeld 63% zonder sparen

incl sparen 78%

Ben benieuwd naar de rest.


Laatst aangepast door Aimy op za 25 feb 2012 - 5:15; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel % heb je aan vaste lasten.. Empty Re: Hoeveel % heb je aan vaste lasten..

Bericht  Gast za 25 feb 2012 - 3:10

Ik zou niet weten wat ik aan boodschappen uitgeef per maand eigenlijk dus tel ik dan gewoon mijn belastingteruggave er niet bij op, valt dat vast tegen elkaar weg :P. Ik kom op 70% ongeveer uit.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel % heb je aan vaste lasten.. Empty Re: Hoeveel % heb je aan vaste lasten..

Bericht  Gast za 25 feb 2012 - 3:12

Heel netjes zusje (volgens mij)

omdat je alleen bent en alles alleen betaalt!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel % heb je aan vaste lasten.. Empty Re: Hoeveel % heb je aan vaste lasten..

Bericht  Gast za 25 feb 2012 - 3:33

Ja, ik verdien ook niet zo gek veel verder, gaat prima zo. Ik heb sinds vorig jaar wel mijn voorschot belasting aangevraagd, dat ik dat per maand krijg, geeft iets meer ruimte. Maar ik krijg niet alles waar ik recht op heb, zodat ik ook nog een klein spaarpotje heb zeg maar. Zelfde met zorgtoeslag, dat vraag ik gewoon op jaarbasis aan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel % heb je aan vaste lasten.. Empty Re: Hoeveel % heb je aan vaste lasten..

Bericht  Gast za 25 feb 2012 - 3:38

Slim dan heb je altijd een verrassinkje telkens bij het terug krijgen van een bedrag! Knap dat je dat kunt.

Ik ben meestal zo erg dat ik het meteen terug wil omdat ik het wil hebben en zo snel mogelijk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel % heb je aan vaste lasten.. Empty Re: Hoeveel % heb je aan vaste lasten..

Bericht  girli za 25 feb 2012 - 4:19

Rond de 93%. Dat is inclusief boodschappen en sparen.
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel % heb je aan vaste lasten.. Empty Re: Hoeveel % heb je aan vaste lasten..

Bericht  Gast za 25 feb 2012 - 4:55

Net geen 40%.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel % heb je aan vaste lasten.. Empty Re: Hoeveel % heb je aan vaste lasten..

Bericht  Gast za 25 feb 2012 - 5:01

Als ik de boodschappen, benzine e.d. meereken, dan kom ik toch uit op 98%. Dat krijg je als je werkloos bent. Hoeveel % heb je aan vaste lasten.. 827601

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel % heb je aan vaste lasten.. Empty Re: Hoeveel % heb je aan vaste lasten..

Bericht  mezzoforte za 25 feb 2012 - 5:13

Ik kom uit op 87%. Dit is dan inclusief sparen/reserveringsuitgaven. Ik zou graag wat meer geld vrij te besteden hebben, maar helaas hebben we relatief hoge woonlasten.
mezzoforte
mezzoforte
Prater
Prater

Aantal berichten : 970
Punten : 1016
Registratiedatum : 03-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel % heb je aan vaste lasten.. Empty Re: Hoeveel % heb je aan vaste lasten..

Bericht  Gast za 25 feb 2012 - 5:25

Iets minder dan 50%

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel % heb je aan vaste lasten.. Empty Re: Hoeveel % heb je aan vaste lasten..

Bericht  Gast za 25 feb 2012 - 5:29

60% ongeveer..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel % heb je aan vaste lasten.. Empty Re: Hoeveel % heb je aan vaste lasten..

Bericht  Gast za 25 feb 2012 - 5:37

Bijna 70%

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel % heb je aan vaste lasten.. Empty Re: Hoeveel % heb je aan vaste lasten..

Bericht  nijntje4 za 25 feb 2012 - 9:21

54%
En daar zit dan geen sparen bij in
nijntje4
nijntje4
Prater
Prater

Aantal berichten : 939
Punten : 1065
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel % heb je aan vaste lasten.. Empty Re: Hoeveel % heb je aan vaste lasten..

Bericht  Zonnetje zo 26 feb 2012 - 3:40

Ik maak even een ruwe schatting, want ik krijg reiskostenvergoeding van mijn werk waar ik mijn benzine van betaal. Mijn vriend heeft een eigen bedrijf, waardoor we de teruggave van de hypotheek wegstrepen tegen belasting die hij eigenlijk zou moeten betalen, dus dat is wat lastig uitrekenen allemaal. Zoals ik het inschat, geven we 50% aan vaste lasten uit. Daar heb ik dan alle vaste kosten bijgeteld, maar sparen nog niet.
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : omgeving Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel % heb je aan vaste lasten.. Empty Re: Hoeveel % heb je aan vaste lasten..

Bericht  Caroow zo 26 feb 2012 - 4:07

Zonder sparen 55% Ik spaar nog ongeveer 30%.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel % heb je aan vaste lasten.. Empty Re: Hoeveel % heb je aan vaste lasten..

Bericht  NoName88 zo 26 feb 2012 - 8:37

Rond de 70% zonder sparen. Vind ik best veel! Werken beiden fulltime en ik zou eigenlijk best iets minder willen werken en iets meer tijd aan mn huishouden willen besteden. Maar ik durf t nog niet aan met deze verhouding en t saldo op onze spaarrekening (en de kosten die er nog in het vooruitzicht zijn.)
NoName88
NoName88
Prater
Prater

Aantal berichten : 849
Punten : 900
Registratiedatum : 31-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel % heb je aan vaste lasten.. Empty Re: Hoeveel % heb je aan vaste lasten..

Bericht  Gast zo 26 feb 2012 - 8:58

89% als ik het sparen, benzine, boodschappen en 'overig' heb mee gerekend. Als ik sparen en 'overig' niet mee reken kom ik op 79%.


Dit is nu ik nog niet aan het werk ben, zodra ik vanaf volgende maand (1 dag per week) ga werken worden de percentages 78% en 70%

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel % heb je aan vaste lasten.. Empty Re: Hoeveel % heb je aan vaste lasten..

Bericht  Aziraphale zo 26 feb 2012 - 9:58

Op dit moment is dat 60%, zonder sparen maar inclusief boodschappen, benzine, telefoon abbo en sportschool abbo.
Met sparen erbij is het 75%. Ik werk momenteel maar 3 dagen dus dat percentage vind ik best netjes smile
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel % heb je aan vaste lasten.. Empty Re: Hoeveel % heb je aan vaste lasten..

Bericht  rianne287 zo 26 feb 2012 - 20:54

70% zonder sparen..
rianne287
rianne287
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 388
Punten : 394
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Twente

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel % heb je aan vaste lasten.. Empty Re: Hoeveel % heb je aan vaste lasten..

Bericht  Rush zo 26 feb 2012 - 20:58

37,5%, zonder sparen.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel % heb je aan vaste lasten.. Empty Re: Hoeveel % heb je aan vaste lasten..

Bericht  mzcharlotte zo 26 feb 2012 - 21:01

ca. 50% zonder sparen
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel % heb je aan vaste lasten.. Empty Re: Hoeveel % heb je aan vaste lasten..

Bericht  schuddebuikje zo 26 feb 2012 - 21:15

84 %
schuddebuikje
schuddebuikje
Prater
Prater

Aantal berichten : 780
Punten : 880
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel % heb je aan vaste lasten.. Empty Re: Hoeveel % heb je aan vaste lasten..

Bericht  Rush zo 26 feb 2012 - 21:17

Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel % heb je aan vaste lasten.. Empty Re: Hoeveel % heb je aan vaste lasten..

Bericht  Gast ma 27 feb 2012 - 7:05

80%, dit is inclusief sparen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel % heb je aan vaste lasten.. Empty Re: Hoeveel % heb je aan vaste lasten..

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum