Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Weet jij, uit je hoofd, wat je vaste lasten zijn?

+18
Phileine
Pannetoet
smooch
Pien
Flinder
Mysterious
Snoes
Lotus
Qiara
Floor
Natural
NerdChic
Tania
Caresses
Ella
Angela_1986
rapa nui
Highway
22 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Weet jij, uit je hoofd, wat je vaste lasten zijn? Empty Weet jij, uit je hoofd, wat je vaste lasten zijn?

Bericht  Gast do 27 jan 2011 - 7:20

Weet jij, uit je hoofd, wat je vaste lasten zijn?

Ik zou er eerlijk gezegd niks van weten.
Nouja niks, ik weet natuurlijk wel wat ongeveer de kosten van de hypotheek zijn en van de stroom enz.
Maar nee, niet precies.
Mijn vriend regelt dat bij ons allemaal.
Er staat een excelbestand op mijn pc, stel dat er iets met mijn vriend gebeurt dan kan ik daar alles terugvinden Embarassed

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Weet jij, uit je hoofd, wat je vaste lasten zijn? Empty Re: Weet jij, uit je hoofd, wat je vaste lasten zijn?

Bericht  Highway do 27 jan 2011 - 7:22

jep, van de huur, nuon, tv, autobelasting etc wel. De gemeentebelastingen vergeet ik wel altijd!
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weet jij, uit je hoofd, wat je vaste lasten zijn? Empty Re: Weet jij, uit je hoofd, wat je vaste lasten zijn?

Bericht  rapa nui do 27 jan 2011 - 7:26

Ja , dat weet ik allemaal in grote lijnen wel. Ik woon dan ook alleen dus vind ik het ook wel logisch dat ik dit zo weet, best wel belangrijk voor mijn uitgavenpatroon om er van op de hoogte te zijn. En ook om te kijken of er ergens op bezuinigd kan worden.

Ik zou als ik samen zou wonen ook of zelf de administratie willen doen of samen maar in elk geval wel op de hoogte willen zijn van wat er allemaal binnen komt en wat er uit wordt gegeven. Ik zou me er niet prettig bij voelen als ik er niet wat van af weet.
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weet jij, uit je hoofd, wat je vaste lasten zijn? Empty Re: Weet jij, uit je hoofd, wat je vaste lasten zijn?

Bericht  Angela_1986 do 27 jan 2011 - 7:31

Absoluut niet Embarassed Al mijn vaste lasten worden maandelijks afgeschreven en verder kijk ik er (te) weinig naar om.

Ik weet hoe hoog mijn huur is, wat de kosten voor internet/televisie zijn, hoe hoog mijn abonnement voor mobiele telefonie is en daar houdt het mee op. Maar ik hou wel in de gaten dat ik niet in financiele problemen kom.

Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Weet jij, uit je hoofd, wat je vaste lasten zijn? Empty Re: Weet jij, uit je hoofd, wat je vaste lasten zijn?

Bericht  Gast do 27 jan 2011 - 7:31

In grote lijnen, het huis e.d. zijn de kosten van mijn vriend, die weet ik (nog) niet precies. We hebben het wel in een excel-bestand.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Weet jij, uit je hoofd, wat je vaste lasten zijn? Empty Re: Weet jij, uit je hoofd, wat je vaste lasten zijn?

Bericht  Ella do 27 jan 2011 - 7:54


Ja van de hypotheek, tv, telefoons en water en eneco wel.

Gemeentebelastingen en autoverzekering en huisverzekering niet omdat dat allemaal per jaar wordt afgeschreven
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weet jij, uit je hoofd, wat je vaste lasten zijn? Empty Re: Weet jij, uit je hoofd, wat je vaste lasten zijn?

Bericht  Caresses do 27 jan 2011 - 7:59

Van de vaste lasten die ik betaal weet ik hoeveel het is.

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weet jij, uit je hoofd, wat je vaste lasten zijn? Empty Re: Weet jij, uit je hoofd, wat je vaste lasten zijn?

Bericht  Gast do 27 jan 2011 - 8:41

Ik weet elk bedrag uit mijn hoofd. Daarnaast weet ik ook wanneer er een factuur met extra kosten dreigt aan te komen. Het zit allemaal in mijn hoofd.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Weet jij, uit je hoofd, wat je vaste lasten zijn? Empty Re: Weet jij, uit je hoofd, wat je vaste lasten zijn?

Bericht  Gast do 27 jan 2011 - 8:53

Ja, redelijk. Ik weet wel aardig wat er per maand afgaat, en waaraan.
Ik ben dan ook wel zo iemand die alles bijhoudt, ik kijk regelmatig even via internetbankieren hoe we er voor staan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Weet jij, uit je hoofd, wat je vaste lasten zijn? Empty Re: Weet jij, uit je hoofd, wat je vaste lasten zijn?

Bericht  Gast do 27 jan 2011 - 9:01

Ik weet het heeeeel globaal, maar ik kan er maarzo een paar honderd euro naast zitten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Weet jij, uit je hoofd, wat je vaste lasten zijn? Empty Re: Weet jij, uit je hoofd, wat je vaste lasten zijn?

Bericht  Gast do 27 jan 2011 - 9:47

ja, dat weet ik redelijk goed. Als ik zo'n formulier van een dubbeltje op z'n kant in moest vullen, dan zou ik dat behoorlijk precies in kunnen vullen. Ik doe ook de financieën.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Weet jij, uit je hoofd, wat je vaste lasten zijn? Empty Re: Weet jij, uit je hoofd, wat je vaste lasten zijn?

Bericht  Tania do 27 jan 2011 - 9:51

Ja dat weet ik wel. We hebben ook een aparte rekening waar de vaste lasten af gaan dus dan is het ook wel handig als ik weet hoeveel erop moet staan.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weet jij, uit je hoofd, wat je vaste lasten zijn? Empty Re: Weet jij, uit je hoofd, wat je vaste lasten zijn?

Bericht  NerdChic do 27 jan 2011 - 9:52

Ja, dat weet ik :P Ook niet zo moeilijk als ik ze iedere maand zelf moet betalen.
NerdChic
NerdChic
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 393
Punten : 413
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weet jij, uit je hoofd, wat je vaste lasten zijn? Empty Re: Weet jij, uit je hoofd, wat je vaste lasten zijn?

Bericht  Natural do 27 jan 2011 - 9:52

Ook wij hebben alles in een excel bestandje staan. Ik weet wat ik per maand kwijt ben aan vaste lasten en stort dit op onze gezamelijke rekening. Wel zo fijn ook, zo kan ik de rest vrij besteden.
Natural
Natural
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 174
Punten : 184
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weet jij, uit je hoofd, wat je vaste lasten zijn? Empty Re: Weet jij, uit je hoofd, wat je vaste lasten zijn?

Bericht  Floor do 27 jan 2011 - 9:58

Ja ik weet wat alles kost bij ons. Daarnaast heb ik alles in excel staan en kan ik het altijd nakijken (de voorgaande jaren staan er ook naast zodat ik weet wat duurder/goedkoper is geworden)
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weet jij, uit je hoofd, wat je vaste lasten zijn? Empty Re: Weet jij, uit je hoofd, wat je vaste lasten zijn?

Bericht  Gast do 27 jan 2011 - 10:00

Ja, dat weet ik.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Weet jij, uit je hoofd, wat je vaste lasten zijn? Empty Re: Weet jij, uit je hoofd, wat je vaste lasten zijn?

Bericht  Qiara do 27 jan 2011 - 12:32

Ja, dat weet ik.
Qiara
Qiara
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Weet jij, uit je hoofd, wat je vaste lasten zijn? Empty Re: Weet jij, uit je hoofd, wat je vaste lasten zijn?

Bericht  Lotus do 27 jan 2011 - 17:42

Ja, dat weet ik, maar mijn huur is inclusief alles, dus dan is het makkelijk.
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weet jij, uit je hoofd, wat je vaste lasten zijn? Empty Re: Weet jij, uit je hoofd, wat je vaste lasten zijn?

Bericht  Snoes do 27 jan 2011 - 19:23

Ik denk dat ik dat redelijk goed weet ja.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weet jij, uit je hoofd, wat je vaste lasten zijn? Empty Re: Weet jij, uit je hoofd, wat je vaste lasten zijn?

Bericht  Gast do 27 jan 2011 - 21:05

Ja, dat weet ik..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Weet jij, uit je hoofd, wat je vaste lasten zijn? Empty Re: Weet jij, uit je hoofd, wat je vaste lasten zijn?

Bericht  Mysterious do 27 jan 2011 - 21:34

ja, weet ik ook
Mysterious
Mysterious
Prater
Prater

Aantal berichten : 639
Punten : 766
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weet jij, uit je hoofd, wat je vaste lasten zijn? Empty Re: Weet jij, uit je hoofd, wat je vaste lasten zijn?

Bericht  Flinder do 27 jan 2011 - 22:21

Ja, dat weet ik redelijk uit mijn hoofd op te noemen. We hebben ook alles in een excel bestand staan.
Flinder
Flinder
Prater
Prater

Aantal berichten : 641
Punten : 676
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weet jij, uit je hoofd, wat je vaste lasten zijn? Empty Re: Weet jij, uit je hoofd, wat je vaste lasten zijn?

Bericht  Pien do 27 jan 2011 - 22:23

ja, ik denk ook dat dat normaal is toch? ondanks dat mijn man alle administratie doet, vind ik het wel fijn om alles te weten.

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weet jij, uit je hoofd, wat je vaste lasten zijn? Empty Re: Weet jij, uit je hoofd, wat je vaste lasten zijn?

Bericht  Gast do 27 jan 2011 - 22:53

Pien schreef:ja, ik denk ook dat dat normaal is toch? ondanks dat mijn man alle administratie doet, vind ik het wel fijn om alles te weten.

Dat zou je zeggen maar kijk maar eens zo'n programma zoals Dubbeltje op zijn kant, dan valt het toch wel erg tegen ineens wat mensen weten..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Weet jij, uit je hoofd, wat je vaste lasten zijn? Empty Re: Weet jij, uit je hoofd, wat je vaste lasten zijn?

Bericht  smooch do 27 jan 2011 - 22:56

Isabella schreef:
Pien schreef:ja, ik denk ook dat dat normaal is toch? ondanks dat mijn man alle administratie doet, vind ik het wel fijn om alles te weten.

Dat zou je zeggen maar kijk maar eens zo'n programma zoals Dubbeltje op zijn kant, dan valt het toch wel erg tegen ineens wat mensen weten..

Inderdaad, daarom zegt mijn vriend ook dat we beide goed moeten weten wat onze vaste lasten zijn. Vind ik zelf ook.

Mijn vriend doet de administratie, maar ik weet wat onze vaste lasten zijn.
smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weet jij, uit je hoofd, wat je vaste lasten zijn? Empty Re: Weet jij, uit je hoofd, wat je vaste lasten zijn?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum