Wie weet dit?
+3
Highway
Toet
Julia
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
Wie weet dit?
Ik moet voor een waldorfsalade, waarvan iemand het recept bij koken had neergezet selderiesalade hebben. Maar geen enkele supermarkt of groenteman heeft het hier. Bedoelen ze hiermee niet gewoon alleen selderie?
Recept: http://bangersisters.nl/vrije-tijd/smulhoekje/item/1574-een-feest-voor-bij-de-barbecue
Recept: http://bangersisters.nl/vrije-tijd/smulhoekje/item/1574-een-feest-voor-bij-de-barbecue
Julia- Prater
- Aantal berichten : 966
Punten : 1244
Registratiedatum : 29-11-10
Re: Wie weet dit?
Bedoelen ze niet zo´n bakje, wat je ook op brood kan doen?
Hmm.. sellerie, selderie? haha ik weet het ook niet.
Laatst aangepast door toetje_ op wo 17 aug 2011 - 1:11; in totaal 1 keer bewerkt
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Julia schreef:Ik moet voor een waldorfsalade, waarvan iemand het recept bij koken had neergezet selderiesalade hebben. Maar geen enkele supermarkt of groenteman heeft het hier. Bedoelen ze hiermee niet gewoon alleen selderie?
Geen idee waarom ik je post quote, maar de hema heeft het. Bij de vers in een doorzichtig bakje net als de kerriesalade etc. Het is wit spul (en lekkerrrrr).
Gast- Gast
Sellerie/selderiesalade kun je bij Boni halen; ook bij de ah en c1000 volgens mij
Highway- Ratel
- Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10
toetje_ schreef:Bedoelen ze niet zo´n bakje, wat je ook op brood kan doen?
Dat denk ik ook!
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10
Het staat bij de smeersels voor toastjes. Albert salades maar je kunt het ook maken met selderij van een knolselderij.
Melis_je- Kletskop
- Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11
Als het dat is wat ik postte, verkopen ze het gewoon bij iedere supermarkt, zover ik weet.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Bij een groenteboer bij mijn ouders verkochten (verkopen?) ze dat. Dat is met bleekselderij, rozijnen, walnoten en nog wat en een witte saus ofzo... Dus niet gewoon selleriesalade.
Het is trouwens ook echt een salade om op een bord te scheppen, dus niet om op een broodje/toastje te smeren..
Als ze het nergens bij je in de buurt verkopen zou ik het gewoon zelf maken.. Het is wel echt heel lekker namelijk
Het is trouwens ook echt een salade om op een bord te scheppen, dus niet om op een broodje/toastje te smeren..
Als ze het nergens bij je in de buurt verkopen zou ik het gewoon zelf maken.. Het is wel echt heel lekker namelijk
Serena- Kletskop
- Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
ow hihi heb verkeerd gelezen.. Maar dan kan je gewoon dat wat toetje heeft neergezet kopen. Dat verkopen ze bij volgens mij alle supermarkten wel..
Serena- Kletskop
- Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Oh shit, natuurlijk dat bedoelen ze! En ik maar kijken met de groente end Nougoed, dan ga ik dat straks maar snel even halen. Bedankt!
Julia- Prater
- Aantal berichten : 966
Punten : 1244
Registratiedatum : 29-11-10
Ja selleriesalade in zo'n bakje idd
Is "mijn" recept :p
benieuwd hoe je de salade vind
Is "mijn" recept :p
benieuwd hoe je de salade vind
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Valt mij nu trouwens pas op dat degene die de teksten nakijkt sellerie / sellery salade heeft aangepast naar selderie :o
Oorspronkelijke bestand er nog even bijgepakt en in mijn wordsbestand staat het woord wel gewoon goed :p
Oorspronkelijke bestand er nog even bijgepakt en in mijn wordsbestand staat het woord wel gewoon goed :p
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Haha ik wilde net zeggen die is van Inge van hier dus die zal het wel weten
Gast- Gast
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: