Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

wanneer op vakantie tijdens zwangerschap?

+5
Lonely Goatherd
Happydobby
Fiwen
Liadan
Teddyaapje
9 plaatsers

Ga naar beneden

wanneer op vakantie tijdens zwangerschap? Empty wanneer op vakantie tijdens zwangerschap?

Bericht  Teddyaapje di 1 jan 2013 - 10:02

Ik ben eind juli uitgerekend, ik ben eigen baas en mn vriend hoeft op zn werk alleen maar aan te geven wanneer hij vakantie pakt. Zitten dus nergens aan vast. Wanneer zouden jullie op vakantie gaan en waar naartoe? Liefst iets warms (maar niet té) en relaxed en de oudste moet ook mee! Iemand aanraders?
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wanneer op vakantie tijdens zwangerschap? Empty Re: wanneer op vakantie tijdens zwangerschap?

Bericht  Liadan di 1 jan 2013 - 10:05

Ik zou dan gaan als ik rond de 20 weken zwanger zou zijn. Ik was zelf misselijk tot ongeveer 18 weken bij beide zwangerschappen en met 25 weken kreeg ik last van andere dingen (veel harde buiken, pijnlijke ribben).
Waar naartoe zou ik niet weten, misschien Malta?

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wanneer op vakantie tijdens zwangerschap? Empty Re: wanneer op vakantie tijdens zwangerschap?

Bericht  Fiwen di 1 jan 2013 - 10:06

Wij zijn toen ik 30 weken zwanger was naar Turkije geweest. Was een geslaagde vakantie, lekker warm en in een goed 5 sterren hotel all inclusive gezeten. Gewoon even een week helemaal niks doen. We zijn er ook nog 2 keer geweest met J. en die heeft zich daar toen ook heel goed vermaakt (maar die vind alles prima zolang ze maar bij ons is en mag zwemmen :P)
Fiwen
Fiwen
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wanneer op vakantie tijdens zwangerschap? Empty Re: wanneer op vakantie tijdens zwangerschap?

Bericht  Teddyaapje di 1 jan 2013 - 10:08

Malta zijn we een paar jaar terug geweest maar daar waaide t toen verschrikkelijk, net als menorca waar we afgelopen jaar waren.
Ik zat zelf te denken aan rond de 25w, zit dan ergens in april geloof ik.
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wanneer op vakantie tijdens zwangerschap? Empty Re: wanneer op vakantie tijdens zwangerschap?

Bericht  Teddyaapje di 1 jan 2013 - 10:09

Fiwen, welk hotel was dat? Evt. Via pm?
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wanneer op vakantie tijdens zwangerschap? Empty Re: wanneer op vakantie tijdens zwangerschap?

Bericht  Happydobby di 1 jan 2013 - 10:10

Ik was toen 20-7 uitgerekend en wij gingen eind maart naar USA. bijna 11 uur vliegen maar het was goed te doen, ik was toen 23 weken en ik voelde me toen goed.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wanneer op vakantie tijdens zwangerschap? Empty Re: wanneer op vakantie tijdens zwangerschap?

Bericht  Fiwen di 1 jan 2013 - 10:11

Teddyaapje schreef:Fiwen, welk hotel was dat? Evt. Via pm?

Spice & Spa in Belek maar voor goed weer moet je daar wel op zijn vroegst eind april/begin mei zijn.
Fiwen
Fiwen
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wanneer op vakantie tijdens zwangerschap? Empty Re: wanneer op vakantie tijdens zwangerschap?

Bericht  Gast di 1 jan 2013 - 10:13

Toen ik 12 weken zwanger was van A. zijn we naar Turkije geweest.
Wel een stuk vroeger dan jij natuurlijk maar het was er heerlijk.
Goede ruime kamer, op de begane grond (mochten we vooraf doorgeven) en niet te dichtbij de bar en het zwembad (i.v.m. de muziek `s avonds enzo). Dat laatste hadden ze zelf zo voor ons geregeld.
Wij hebben daar echt twee heerlijke weken gehad.

Zou zelf voor rond de 25 weken ook voor Turkije, Spanje ofzo kiezen.
Niet te ver vliegen en mocht er iets aan de hand zijn ben je ook "zo weer" thuis.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

wanneer op vakantie tijdens zwangerschap? Empty Re: wanneer op vakantie tijdens zwangerschap?

Bericht  Lonely Goatherd di 1 jan 2013 - 10:35

Ik zou tussen de 16 en 20 weken gaan, hopende dat ik dan niet meer misselijk ben, maar nog niet al te veel ander lichamelijk ongemak heb. Ben zelf van 24-27 weken op vakantie geweest en dat kon nog nèt, toen we thuiskwam begon ik me wel echt heel erg zwanger te voelen. Volgende keer zou ik het dus wel wat eerder plannen. Hangt er natuurlijk ook wel vanaf wat je gaat doen, wij gingen allerlei steden af, dus dat is wel wat pittiger dan all
inclusive aan het strand.
Lonely Goatherd
Lonely Goatherd
Prater
Prater

Aantal berichten : 954
Punten : 1054
Registratiedatum : 10-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

wanneer op vakantie tijdens zwangerschap? Empty Re: wanneer op vakantie tijdens zwangerschap?

Bericht  Teddyaapje di 1 jan 2013 - 22:01

Ziet er goed uit zeg Fiwen! Die gaan we even in gedachte houden!
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wanneer op vakantie tijdens zwangerschap? Empty Re: wanneer op vakantie tijdens zwangerschap?

Bericht  Sanne di 1 jan 2013 - 22:04

Wij zijn op vakantie geweest toen ik 10 weken zwanger was. Het was een leuke vakantie, maar we hebben werkelijk geen klap uitgevoerd. Ik was kotsmisselijk, dan liep ik 's nachts naar de toiletten om te plassen (want ik moest ook tig keer plassen 's nachts) en dan moest ik weer spugen midden in de nacht. Gingen we een bezienswaardigheid bekijken, hadden we de auto geparkeerd, moest ik weer spugen. Niet echt een succes, maar toch hebben we genoten van die tijd.

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wanneer op vakantie tijdens zwangerschap? Empty Re: wanneer op vakantie tijdens zwangerschap?

Bericht  Linda di 1 jan 2013 - 23:04

Tijdens m'n vorige zwangerschap zijn we op vakantie geweest naar Egypte, ik was toen 16 weken. Dat is heel erg goed gegaan.

We gaan binnenkort weer op vakantie naar Egypte. Nu ben ik al een stuk verder in de zwangerschap, maar ik denk dat het best goed zal gaan.

Ik denk dat je vooral moet kijken wat je in de vakantie wil gaan doen. Een luiervakantie kan bijna altijd wel. Wil je wat actievers gaan doen, dan is het weer wat anders.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wanneer op vakantie tijdens zwangerschap? Empty Re: wanneer op vakantie tijdens zwangerschap?

Bericht  Sanne di 1 jan 2013 - 23:19

Haha, Linda, ik ben teveel bezig met baby's en kinderen geloof ik.
Ik dacht echt 'huh, luiervakantie?' Maar ben er inmiddels achter dat je geen Pampers bedoelt...

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wanneer op vakantie tijdens zwangerschap? Empty Re: wanneer op vakantie tijdens zwangerschap?

Bericht  PapillonRose di 1 jan 2013 - 23:26

Ligt er denk ik ook heel erg aan hoe je je voelt en wat voor klachten je hebt. Zelf ben ik de eerste twintig weken kotsmisselijk geweest, had weinig gehad aan vakantie. Ben wel met 28 weken nog vijf dagen naar Parijs geweest en daar nog flink actief geweest. Dat ging toen prima. Na een week of 32 was dat denk ik ook alweer minder geweest, maar een relaxvakantie had ik tot een week of 37 wel volgehouden.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

wanneer op vakantie tijdens zwangerschap? Empty Re: wanneer op vakantie tijdens zwangerschap?

Bericht  Gast di 1 jan 2013 - 23:44

Wij zijn met 22 weken op vakantie geweest. Dat was goed te doen. En heerlijk weer (maar was september). Vanaf een week of 25 kon ik nog amper wat ivm ischias. Nu gaan we niet op vakantie, alleen een weekendje weg, dan ben ik 25 weken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

wanneer op vakantie tijdens zwangerschap? Empty Re: wanneer op vakantie tijdens zwangerschap?

Bericht  Lejow di 1 jan 2013 - 23:58

Sanne schreef:Haha, Linda, ik ben teveel bezig met baby's en kinderen geloof ik.
Ik dacht echt 'huh, luiervakantie?' Maar ben er inmiddels achter dat je geen Pampers bedoelt...

laughcry laughcry laughcry
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

wanneer op vakantie tijdens zwangerschap? Empty Re: wanneer op vakantie tijdens zwangerschap?

Bericht  Linda wo 2 jan 2013 - 0:00

Sanne schreef:Haha, Linda, ik ben teveel bezig met baby's en kinderen geloof ik.
Ik dacht echt 'huh, luiervakantie?' Maar ben er inmiddels achter dat je geen Pampers bedoelt...

lol!

De luiers gaan wel mee, dat wel. Maar voor de rest is het een relax vakantie. Razz

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wanneer op vakantie tijdens zwangerschap? Empty Re: wanneer op vakantie tijdens zwangerschap?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum