Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

bh's en borsten/borstvoeden en stoppen (bv-mama's)

+6
Happydobby
snoezel
Susan
RiLiJu
Wennes
Dora
10 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

bh's en borsten/borstvoeden en stoppen (bv-mama's) - Pagina 2 Empty Re: bh's en borsten/borstvoeden en stoppen (bv-mama's)

Bericht  Teddyaapje wo 8 aug 2012 - 23:48

Ik heb een tijdje een fijne voedingsbh van noppies gehad, van prenatal. In cup C, geen idee tot welke maat ze gaan. Maar je zag en merkte er amper aan dat het een voedingsbh was.

Mijn borsten zijn nu zoals ze na het kolven waren maar minder slap. Zelfde maat als voor de zwangerschap, 75B/ kleine C. Maar het zou iets meer mogen van mij, dan lijk ik slanker Very Happy



@ Linda, hoe gaat t voeden bij je nu je zwanger bent?
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

bh's en borsten/borstvoeden en stoppen (bv-mama's) - Pagina 2 Empty Re: bh's en borsten/borstvoeden en stoppen (bv-mama's)

Bericht  Linda do 9 aug 2012 - 0:59

Teddyaapje, het is hopeloos terug aan het lopen.... Sad
En ik merk nu al dat het wat pijnlijk begint te worden, net name het aanhappen.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

bh's en borsten/borstvoeden en stoppen (bv-mama's) - Pagina 2 Empty Re: bh's en borsten/borstvoeden en stoppen (bv-mama's)

Bericht  Happydobby do 9 aug 2012 - 1:00

Balen Linda, jou dochter heeft jou melk toch nodig? Of heb je alternatieven?

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

bh's en borsten/borstvoeden en stoppen (bv-mama's) - Pagina 2 Empty Re: bh's en borsten/borstvoeden en stoppen (bv-mama's)

Bericht  Linda do 9 aug 2012 - 1:16

Ze heeft een melk, ei en soja allergie. Bij oma krijgt ze altijd een bekertje granenmelk, maar dat is geen echte vervanger.
Ik denk dat ze nu nog wel voldoende bij me binnen krijgt, maar ik vermoed dat het gauw afgelopen is.
Volgens de KA moeten we overgaan op hypoallergene voeding en als dat niet goed gaat, dieetvoeding. Maar het staat me zo tegen om daar op deze leeftijd nog mee te beginnen.
Sommige zeggen juist weer dat dat niet nodig is. Er zijn zoveel verschillende meningen dat ik niet weet wat ik moet geloven. Super irritant.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

bh's en borsten/borstvoeden en stoppen (bv-mama's) - Pagina 2 Empty Re: bh's en borsten/borstvoeden en stoppen (bv-mama's)

Bericht  Fearie do 9 aug 2012 - 1:22

Ik ben nu 1.5 maand gestopt met bv en sinds een 2 weken kan ik mijn eigen bh's weer aan, echt fijn zit het niet. Ik heb daarvoor steeds mijn voedingsbh's (hema) gedragen.
Ik hoop met een maandje nieuwe bh's te kunnen kopen. Ik had trouwens B/C, tijdens de zwangerschap en bv een D en nu weer richting B.

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

bh's en borsten/borstvoeden en stoppen (bv-mama's) - Pagina 2 Empty Re: bh's en borsten/borstvoeden en stoppen (bv-mama's)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum