Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Grotere borsten

+3
Blond
Niekske
PaarsBlauw
7 plaatsers

Ga naar beneden

Grotere borsten Empty Grotere borsten

Bericht  PaarsBlauw ma 3 jan 2011 - 22:15

Meiden met grotere borsten, waar kopen jullie je bovenkleding?
Heb de bloesjes altijd gemeden, maar voor mijn stage moet ik nu wat nettere kleding hebben, dus ben toch op zoek naar leuke bloesjes. Maar kan nergens iets vinden dat netjes aansluit.. Opzich heb ik niet eens super grote borsten (70E), maar verhoudingsgewijs wel (heb kledingmaat 36/38). Grotere kledingmaat past het wel enigzins (al gaan de knoopjes vaak alsnog open staan) en lubbert bij mn taille, mijn eigen maat springen de knoopjes er zo wat af. Lijkt me dat ik niet de enige ben met dit probleem, dus wie heeft advies? Wink
PaarsBlauw
PaarsBlauw
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 33
Punten : 35
Registratiedatum : 01-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Grotere borsten Empty Re: Grotere borsten

Bericht  Niekske di 4 jan 2011 - 1:56

Ik heb zelf ook vrij grote borsten (75D/E) en ik heb verder van boven maat M en ik mijd bloesjes nog steeds eigenlijk... ik moet eerlijk bekennen dat ik bloesjes uberhaupt niet mooi vindt bij vrouwen met grote borsten, want of de knoopjes staan open, of de bloes is veel te groot en valt echt als een zak zeg maar. Ik draag wel eens een bloes onder een trui of giletje. Dan kun je openstaande knoopjes verbergen en het staat toch netjes. Ik weet niet of je echt in pak moet voor je werk? Onder een jasje staat een effen truitje met V-hals ook heel mooi en dat maakt zo'n pak ook iets minder stijfjes.
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast di 4 jan 2011 - 1:59

H&M, en dan een maatje groter dan ik normaal heb. Ik heb cup D en draag maat 40 van blousjes. Ik doe er dan trouwens vaak een hemdje onder, dan kan je eventueel ook nog een knoopje lager beginnen, anders kan het gaan spannen rond je cup zeg maar.

Edit: oh het lijkt me inderdaad wel lastig met maat 36, ik ben dan meer eh in verhouding denk ik :P Misschien bij de WE?

Gast
Gast

Bericht  Blond di 4 jan 2011 - 2:02

H&M? Ik kan daar de bloesjes juist niet aan omdat ik te kleine borsten heb, dan lubbert het boven of dan zit het te strak rond mijn buik.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  minoessepoes di 4 jan 2011 - 2:07

Ik heb maat 75D maar dat vind ik persoonlijk niet groot, ik heb kledingmaat 38 en ben 1,82 lang en ik vind dat ik eigenlijk wel in verhouding ben.
Ik heb ook nooit problemen met het kopen van bloesjes of colberts. Ik heb er van beide meerdere in de kast en dat is geen enkel probleem. Ik heb eerder problemen om kleding te vinden waarvan de mouwen lang genoeg zijn en om truitjes en jurkjes te vinden die lang genoeg zijn, aangezien mijn lengte vooral in mijn bovenlichaam zit. Van mijn kant dus geen tips.

Edit: Ik doe bloesjes ook nooit helemaal of tot het 1 na laatste knoopje dicht trouwens (vind ik ook totaal niet vrouwelijk), maar draag ze met een hemdje eronder, maar het is niet zo dat ik ze bij mijn borsten helemaal open draag.
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Minx di 4 jan 2011 - 9:02

Darcy schreef:H&M, en dan een maatje groter dan ik normaal heb. Ik heb cup D en draag maat 40 van blousjes. Ik doe er dan trouwens vaak een hemdje onder, dan kan je eventueel ook nog een knoopje lager beginnen, anders kan het gaan spannen rond je cup zeg maar.

Edit: oh het lijkt me inderdaad wel lastig met maat 36, ik ben dan meer eh in verhouding denk ik :P Misschien bij de WE?

we bloesjes zijn nog erger dan h&m bloesjes. Had rond mijn borsten een maat 44 nodig en voor de rest een maat 40. De bloesjes van de h&m zijn volgens mij het beste in verhouding met deze maten. Maar inderdaad ik zou er dan een trui oid over doen. Staat ook netjes. Wat je ook zou kunnen doen is een mooi kolbertje kopen en deze dan dragen met wat er onder. Is modern, en staat toch wat netter + dat je geen last hebt van openstaande knoopjes.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434

Bericht  Flippin' Bitch wo 5 jan 2011 - 6:02

Ik draag nooit bloesjes, ook door hetzelfde probleem. Vorig jaar hadden ze shirtjes bij H&M in allerlei kleuren in bloesjesstof, maar dan gewoon met v-hals, die pasten wel gewoon (goed rekbare stof). En dan, er zijn toch ook genoeg andere nette kledingcombi's te verzinnen zonder blouse?
Flippin' Bitch
Flippin' Bitch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Gast wo 5 jan 2011 - 6:49

Fairytale schreef:
Darcy schreef:H&M, en dan een maatje groter dan ik normaal heb. Ik heb cup D en draag maat 40 van blousjes. Ik doe er dan trouwens vaak een hemdje onder, dan kan je eventueel ook nog een knoopje lager beginnen, anders kan het gaan spannen rond je cup zeg maar.

we bloesjes zijn nog erger dan h&m bloesjes. Had rond mijn borsten een maat 44 nodig en voor de rest een maat 40. De bloesjes van de h&m zijn volgens mij het beste in verhouding met deze maten. Maar inderdaad ik zou er dan een trui oid over doen. Staat ook netjes. Wat je ook zou kunnen doen is een mooi kolbertje kopen en deze dan dragen met wat er onder. Is modern, en staat toch wat netter + dat je geen last hebt van openstaande knoopjes.

Oh haha :P

Gast
Gast

Bericht  PaarsBlauw wo 5 jan 2011 - 9:33

Ik hoef gelukkig niet in pak dus dat scheelt weer, want leuke blazers vinden is ook een ramp heb ik gemerkt :P Heb nu bij de Miss Etam wat leuke dingen gevonden op de lange vrouwen afdeling (ben ook 1.82 dus herken je probleem Minoessepoes Wink)
H&M vind ik niet echt tof qua borstmaten, gelukkig heb ik een lieve schoonmoeder die H&M jurkjes in een te grote maat voor mn taille mooi in kan nemen Wink
PaarsBlauw
PaarsBlauw
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 33
Punten : 35
Registratiedatum : 01-01-11

Bericht  Jerry wo 5 jan 2011 - 22:03

Ik heb dan niet enorme borsten (75D, verder maat 38) maar merk met bloesjes wel dat ze open gaan staan. Daarom draag ik altijd een hemdje onder een bloesje en doe ik de knoopjes op borst-hoogte altijd gewoon los...
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud