Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

hoe lang lekkende borsten na stoppen bv?

5 plaatsers

Ga naar beneden

hoe lang lekkende borsten na stoppen bv? Empty hoe lang lekkende borsten na stoppen bv?

Bericht  Kat1980 vr 28 jan 2011 - 2:02

Ik ben nu een weekje geleden gestopt met borstvoeding, omdat er niet genoeg meer was. Heb het netjes afgebouwd en heb verder ook geen last van pijnlijke borsten of iets dergelijks. Alleen is het nu afgelopen week al een paar keer gebeurd dat er nog een beetje melk uitkomt zodra mijn zoon gaat huilen. Hoe lang kan dit dan nog gebeuren? Misschien toch maar weer borst compressen kopen, want het is ook niks van die natte plekken in je shirt...
Kat1980
Kat1980
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1662
Punten : 2005
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

hoe lang lekkende borsten na stoppen bv? Empty Re: hoe lang lekkende borsten na stoppen bv?

Bericht  Gast vr 28 jan 2011 - 2:07

Toen ik gestopt was en geen stuwing meer had was het lekken ook helemaal over.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

hoe lang lekkende borsten na stoppen bv? Empty Re: hoe lang lekkende borsten na stoppen bv?

Bericht  Parisienne vr 28 jan 2011 - 2:14

Ik heb de borstvoeding afgebouwd binnen drie dagen, heb daarna geen last gehad van erge stuwing. Twee dagen nadat ik gestopt was, was het lekker over.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hoe lang lekkende borsten na stoppen bv? Empty Re: hoe lang lekkende borsten na stoppen bv?

Bericht  Pussycat vr 28 jan 2011 - 2:18

Haha dit soort dingen vertellen ze je niet als je zwanger wordt/bent hé?

Soms hoor ik dingen en dan denk ik kan dat?
Maar goed... ik geef pas 2 weken borstvoeding dus ik heb nog geen idee, maar was even verbaasd over de titel.
Had niet verwacht dat het kon. Of niet bij stil gestaan in ieder geval.

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hoe lang lekkende borsten na stoppen bv? Empty Re: hoe lang lekkende borsten na stoppen bv?

Bericht  duckie vr 28 jan 2011 - 2:26

had je ook al toen je nog bv gaf dat ze lekten? ik geef nog wel bv en geef meestal 1 borst per voeding en omdat ze af en toe beetje aan rommelt met drinken lek ik nog wel eens (wat) door door de zoogkompressen heen. vannacht sliep ze een poos door en aan 1 kant was ik gewoon helemaal nat
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hoe lang lekkende borsten na stoppen bv? Empty Re: hoe lang lekkende borsten na stoppen bv?

Bericht  Gast vr 28 jan 2011 - 3:15

Ik lekte hier na een paar dagen niet meer. Nu heb ik nog steeds dat er gelig vocht uit mijn tepels komt als ik er zachtjes in knijp (ben begin augustus gestopt met voeden).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

hoe lang lekkende borsten na stoppen bv? Empty Re: hoe lang lekkende borsten na stoppen bv?

Bericht  Kat1980 vr 28 jan 2011 - 4:11

duckie schreef:had je ook al toen je nog bv gaf dat ze lekten? ik geef nog wel bv en geef meestal 1 borst per voeding en omdat ze af en toe beetje aan rommelt met drinken lek ik nog wel eens (wat) door door de zoogkompressen heen. vannacht sliep ze een poos door en aan 1 kant was ik gewoon helemaal nat

Toen ik nog bv gaf had ik het af en toe dat ik lekte. Maar nu lijkt het alsof mijn borsten denken dat ze aan het werk moeten omdat ze een huilend hongerig kind horen :P Maar bizar dat ik verder geen last van sturing heb.
Kat1980
Kat1980
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1662
Punten : 2005
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

hoe lang lekkende borsten na stoppen bv? Empty Re: hoe lang lekkende borsten na stoppen bv?

Bericht  Kat1980 vr 28 jan 2011 - 4:15

Pussycat schreef:Haha dit soort dingen vertellen ze je niet als je zwanger wordt/bent hé?

Soms hoor ik dingen en dan denk ik kan dat?
Maar goed... ik geef pas 2 weken borstvoeding dus ik heb nog geen idee, maar was even verbaasd over de titel.
Had niet verwacht dat het kon. Of niet bij stil gestaan in ieder geval.
Haha, welkom in de bizarre wereld van net bevallen vrouwen/moeders Very Happy Wie weet waar je nog meer verbaasd over zal zijn!
Kat1980
Kat1980
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1662
Punten : 2005
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

hoe lang lekkende borsten na stoppen bv? Empty Re: hoe lang lekkende borsten na stoppen bv?

Bericht  Pussycat vr 28 jan 2011 - 4:30

Kat1980 schreef:
Pussycat schreef:Haha dit soort dingen vertellen ze je niet als je zwanger wordt/bent hé?

Soms hoor ik dingen en dan denk ik kan dat?
Maar goed... ik geef pas 2 weken borstvoeding dus ik heb nog geen idee, maar was even verbaasd over de titel.
Had niet verwacht dat het kon. Of niet bij stil gestaan in ieder geval.
Haha, welkom in de bizarre wereld van net bevallen vrouwen/moeders Very Happy Wie weet waar je nog meer verbaasd over zal zijn!

Haha een heleboel gok ik zo Laughing

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hoe lang lekkende borsten na stoppen bv? Empty Re: hoe lang lekkende borsten na stoppen bv?

Bericht  moepie vr 28 jan 2011 - 4:48

Ik heb helemaal geen borstvoeding geven, toen ze net geboren was wel geprobeerd aan te leggen maar dit ging niet. Ik heb wel heel erg lang nog lekkende borsten gehad, eerst zelfs heel erg! en later ook nog steeds. Ik weet het niet eens meer, maar ik heb zeker 3 weken van die compressen nodig gehad. Ik wist niet wat me overkwam...had niet verwacht dat dat kon hoor! (ik had het voordat de kleine er was ook wel erg!)
moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hoe lang lekkende borsten na stoppen bv? Empty Re: hoe lang lekkende borsten na stoppen bv?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum