Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

borsten na het stoppen van bv

+8
Fiwen
Thunder
maiadebij
Flip Fluitketel
Coccinelle
Liadan
Susan
Teddyaapje
12 plaatsers

Ga naar beneden

borsten na het stoppen van bv Empty borsten na het stoppen van bv

Bericht  Teddyaapje zo 13 maa 2011 - 9:39

Gewoon uit nieuwsgierigheid...

Wat bleef er van je borsten over nadat je definitief stopte met borstvoeding geven? En hoelang heb je bv gegeven?

Had je bijv. een grotere of kleinere cupmaat als voor je zwangerschap?
Zijn ze gaan hangen of bleven ze mooi stevig?
Had je last van striae op je borsten?
Andere bijzonderheden?

Ik ben benieuwd wat ik ervan kan verwachten straks...
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

borsten na het stoppen van bv Empty Re: borsten na het stoppen van bv

Bericht  Susan zo 13 maa 2011 - 9:43

Voor mij is het nog een verrassing, ik geef bij elkaar opgeteld al meer dan drie jaar borstvoeding, dus ik ben ook wel benieuwd.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

borsten na het stoppen van bv Empty Re: borsten na het stoppen van bv

Bericht  Gast zo 13 maa 2011 - 10:01

Bij mij zijn ze niet veel veranderd als voor de zwangerschap. Zelfde cupmaat, zelfde vorm en geen straie.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

borsten na het stoppen van bv Empty Re: borsten na het stoppen van bv

Bericht  Liadan zo 13 maa 2011 - 10:06

Ik ben ook benieuwd wat ik straks kan verwachten. Ik heb borstvoeding gegeven tot januari dit jaar en door mijn zwangerschap zijn ze nu dus weer groter. Striae heb ik al tijdens de eerste maanden van mijn eerste zwangerschap op mijn borsten. Maar ik denk dat borstvoeding niet zoveel invloed heeft op hoe je borsten eruit komen te zien, ik denk dat vooral de zwangerschap er invloed op heeft.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

borsten na het stoppen van bv Empty Re: borsten na het stoppen van bv

Bericht  Gast zo 13 maa 2011 - 10:08

Cupmaat is ongeveer hetzelfde, maar ze zijn wel minder stevig en hangen wat meer. Niet zo dat het storend is vind ik zelf. Striae heb ik wel maar dat had ik al sinds de puberteit, ik heb er 1 of 2 bijgekregen in de zwangerschappen. Ik heb de eerste 13 maanden gevoed, toen ik stopte was ik zwanger en de tweede bijna 11 maanden gevoed, dus ik vond het spannend hoe ze eruit zouden zien na 3,5 jaar zwanger/bv. Ik ben gestopt sinds begin augustus en heb nog steeds melk (als je het zo nog mag noemen) maar denk wel dat mn borsten in de vorm zijn waarin ze zullen blijven.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

borsten na het stoppen van bv Empty Re: borsten na het stoppen van bv

Bericht  Susan zo 13 maa 2011 - 10:11

Mijn borsten zijn niet heel veel groter geworden tijdens de zwangerschap, hooguit beide keren in de maanden na de bevalling als ik flink stuwing had. Nu is het verschil niet meer zo groot ten opzichte van voor de eerste zwangerschap, misschien een halve cupmaat of zo.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

borsten na het stoppen van bv Empty Re: borsten na het stoppen van bv

Bericht  Coccinelle zo 13 maa 2011 - 10:22

Ik geef nog borstvoeding dus het is nog moeilijk te zeggen, maar als ze..ehmm.. helemaal leegekolfd zijn zeg maar Very Happy zien ze er wel minder stevig/ misschien zelfs kleiner uit als voor mijn zwangerschap.

Coccinelle
Prater
Prater

Aantal berichten : 1391
Punten : 1576
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

borsten na het stoppen van bv Empty Re: borsten na het stoppen van bv

Bericht  Teddyaapje zo 13 maa 2011 - 10:22

Mijn borsten zijn in het begin van de zwangerschap al van een normale b naar een grote d gegaan. Net na de bevalling werd het nog meer maar ik had ook echt heel veel productie. Nu heb ik het idee dat mijn borsten ondanks dat ik nog bv geef weer terug in originele grote (b) zijn. Eigenlijk zou ik mijn normale bh's eens moeten passen.
Ik heb tijdens de zwangerschap geen striae op mn borsten gekregen, wel sinds ik bv geef.
Net voor een voeding zijn mijn borsten mooi in model maar als ik ze net heb leeggekolfd hangen ze wel wat.

Volgens mijn ha kreeg je geen hangborsten van het geven van borstvoeding maar wel van de hormonen die je na de zwangerschap in je lichaam hebt. Maar diezelfde ha heeft me ook verteld dat je tijdens het geven van bv niet vruchtbaar was dus ik weet niet of ik hem wel moet geloven in het eerste geval...
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

borsten na het stoppen van bv Empty Re: borsten na het stoppen van bv

Bericht  Flip Fluitketel zo 13 maa 2011 - 10:29

Tijdens mijn zwangerschap zijn mijn borsten naar mijn inziens niet extreem gegroeid. Wel door de BV die ik nu geef. Inderdaad heb ik ook het gevoel als ze nog vol zitten ze mooi van model en als ik klaar ben met kolven heb ik echt hangborsten en lijken ze weer 'uit' model te zijn.
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

borsten na het stoppen van bv Empty Re: borsten na het stoppen van bv

Bericht  maiadebij zo 13 maa 2011 - 11:55

Mijn kraamhulp vertelde dat je borsten het meest veranderen tijdens je zwangerschap en dat het wel of niet geven van bv daar weinig tot geen invloed op heeft.

N heeft 10 maanden bv gehad, toen hij 11 maanden was was ik weer zwanger en nu geef ik nog bv dus ik kan er uit ervaring nog geen antwoord op geven.

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

borsten na het stoppen van bv Empty Re: borsten na het stoppen van bv

Bericht  Gast zo 13 maa 2011 - 18:18

Cupmaat is het zelfde gebleven maar er zijn tijdens de stuwing erg veel striae op gekomen :S en ze zijn minder stevig dan voor de zwangerschap, misschien trekt het nog wel wat bij want ik ben pas een maandje gestopt. Maar ze zijn zeker wel anders dan voor de zwangerschap.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

borsten na het stoppen van bv Empty Re: borsten na het stoppen van bv

Bericht  Thunder zo 13 maa 2011 - 21:28

Teddyaapje schreef:
Wat bleef er van je borsten over nadat je definitief stopte met borstvoeding geven? Ze zijn wat slapper en groter.
Hoelang heb je bv gegeven? De oudste 3 maanden, de jongste 7 maanden.
Had je bijv. een grotere of kleinere cupmaat als voor je zwangerschap? Beide keren groter.
Zijn ze gaan hangen of bleven ze mooi stevig? Ze zijn helaas wat gaan hangen.
Had je last van striae op je borsten? Ja, helaas wel.
Andere bijzonderheden? Ik had voor de zwangerschap van de oudste cup B, dat werd en bleef een D. Tijdens mijn 2de zwangerschap werd dit een cup F, wat ik nu nog steeds heb.

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

borsten na het stoppen van bv Empty Re: borsten na het stoppen van bv

Bericht  Fiwen zo 13 maa 2011 - 21:51

Hoelang heb je bv gegeven? 6 weken

Had je een grotere of kleinere cupmaat als voor je zwangerschap? Hetzelfde, wel tijdens de zwangerschap en bv heel erg gegroeid (van C naar F)

Zijn ze gaan hangen of bleven ze mooi stevig? Het valt op zich wel mee met het hangen maar in vergelijking met hoe stevig het voor de zwangerschap was vind ik dat ze wel erg zijn gaan hangen.

Had je last van striae op je borsten? Nee, opvallend genoeg niet.
Fiwen
Fiwen
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

borsten na het stoppen van bv Empty Re: borsten na het stoppen van bv

Bericht  Gast zo 13 maa 2011 - 21:57

Toen ik zwanger raakte van Indy had ik een mooie volle B...tijdens de zwangerschap groeide deze uit tot een dubbel D soms E..met als gevolg striemen Sad .. 4 weken maar bv gegeven... Bij merle hetzelfde verhaal alleen de striemen waren er nu al... 6 weken gevoed en nu heb ik nog een hele inie minie B over
Ik heb gezegd dat als ons gezin klaar is en mijn borsten zo blijven ik er wat aan laat doen..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

borsten na het stoppen van bv Empty Re: borsten na het stoppen van bv

Bericht  Mamsie zo 13 maa 2011 - 21:57

Wat bleef er van je borsten over nadat je definitief stopte met borstvoeding geven? Ze zijn wat slapper en kleiner
Hoelang heb je bv gegeven? De oudste 9 maanden, de middelste 21 maanden en nu nog bij de jonsgte
Had je bijv. een grotere of kleinere cupmaat als voor je zwangerschap? Alle keren groter.
Zijn ze gaan hangen of bleven ze mooi stevig? Ze zijn wel slapper.
Had je last van striae op je borsten? een beetje
Andere bijzonderheden? Ik ging van een B naar een D bij de eerste, na de BV was het nog een slappe A. Toen bij de 2e van een slappe A naar een C, en na de BV weer naar een iets vollere A. Nu ben ik van een iets vollere A weer naar een C gegaan. Wat het straks is weet ik nog niet maar het zal wel weer theezak A worden.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

borsten na het stoppen van bv Empty Re: borsten na het stoppen van bv

Bericht  Gast zo 13 maa 2011 - 23:50

Ik heb 5 maanden bv gegeven aan beiden. Ben tijdens de zwangerschap van D naar E gegaan en tijdens de bv had ik ook een E.
Nu zijn ze weer terug bij D en ze zijn gelukkig stevig gebleven, ik kan ook zonder bh zonder dat het opvalt. Had ik niet durven hopen met de hoeveelheden melk die ik per dag produceerde. Ik heb er geen straie aan over gehouden, maar heb wel een klein beetje straie van de groei "vroeger".

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

borsten na het stoppen van bv Empty Re: borsten na het stoppen van bv

Bericht  sheila123 ma 14 maa 2011 - 2:34

Hier is de cupmaat tijdens de zwangerschap niet echt groter geworden,wel zijn ze iets voller tijdens de zwangerschap geworden. Ik heb 11 maanden borstvoeding gegeven maar vind mijn borsten eigenlijk nog steeds hetzelfde als voorheen. Mss iets minder vol maar mag niet klagen Laughing
sheila123
sheila123
Prater
Prater

Aantal berichten : 1298
Punten : 1360
Registratiedatum : 08-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

borsten na het stoppen van bv Empty Re: borsten na het stoppen van bv

Bericht  Monnie ma 14 maa 2011 - 4:15

Ik heb maar 6 weken bv gegeven, maar mijn borsten zijn echt wel slapper geworden. Ze hangen wel wat meer. Waarschijnlijk ook door de zwangerschap. Cupmaat is wel hetzelfde gebleven. Heb ook een klein beetje striae, maar dat is bijna geheel weggetrokken nu.

Monnie
Prater
Prater

Aantal berichten : 1350
Punten : 1416
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

borsten na het stoppen van bv Empty Re: borsten na het stoppen van bv

Bericht  LeeuwLeeuw ma 14 maa 2011 - 22:21

Hier zijn borsten wat minder vol, verder niets aan over gehouden.
Heb 8,5 maand borstvoeding kunnen geven, had eerst altijd volle B/kleine C en tijdens de zwangerschap en BV een volle D. Nu weer een c.

LeeuwLeeuw
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 56
Punten : 58
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

borsten na het stoppen van bv Empty Re: borsten na het stoppen van bv

Bericht  Gast ma 14 maa 2011 - 22:25

Wat bleef er van je borsten over nadat je definitief stopte met borstvoeding geven? Een klein A-cupje.
En hoelang heb je bv gegeven? 6 maanden
Had je bijv. een grotere of kleinere cupmaat als voor je zwangerschap? Tijdens de zwangerschap had ik een cup C en tijdens de bv een cup D en nu dus een kleine A.
Zijn ze gaan hangen of bleven ze mooi stevig? Stevig genoeg.
Had je last van striae op je borsten? Nee
Andere bijzonderheden? -


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

borsten na het stoppen van bv Empty Re: borsten na het stoppen van bv

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum