Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ben ik nou achterdochtig?? (onderzoek per telefoon)

+5
Dora
Sugarfall
Annemie
Printje
PiP
9 plaatsers

Ga naar beneden

Ben ik nou achterdochtig?? (onderzoek per telefoon) Empty Ben ik nou achterdochtig?? (onderzoek per telefoon)

Bericht  PiP wo 8 aug 2012 - 7:48

Ik kreeg zojuist een anoniem telefoontje met de vraag of ik mee wou werken aan een onderzoek over de kwaliteit van de gemeentelijke zwembaden in Nederland.
Duurde een paar minuten en er stond een kleine attentie tegenover. Nou ja een paar minuten vind ik nog wel prima, ook zonder attentie.

Kreeg gewoon wat standaard vragen wat ik van de zwembaden vond, kwaliteit van het water, kleedhokjes, prijs etc. Toen vroeg hij wat voor zwemkleding ik droeg, toen dacht ik ineens:!: Dus vroeg wat dat uitmaakte. Zoals hij al aangaf aan het begin van het onderzoek stond er een attentie tegenover. Ze werken samen met Hunkemoller/Wehkamp en mochten zwemkleding weggeven. Toen begon hij verder te vragen of het lichte of donkere badkleding moest zijn heb ik het maar afgekapt en gezegd dat ik voor die paar minuten geen attentie hoef.
Vond het al helemaal een vaag gesprek en dan zou hij vast en zeker nog gaan vragen wat voor een (cup)maat ik heb en uiteindelijk mijn adres......

Ik heb niet goed gehoord waar hij van was, maar bedacht me later dat ik ingeschreven sta bij het bel me niet register.
Sinds 2 dagen heb ik advertenties op mp staan met mobiel nummer... Zou er gewoon een of andere viespeuk nummers van vrouwen opzoeken en hun op deze manier gaan bellen!?

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben ik nou achterdochtig?? (onderzoek per telefoon) Empty Re: Ben ik nou achterdochtig?? (onderzoek per telefoon)

Bericht  Printje wo 8 aug 2012 - 7:49

Wat een raar verhaal inderdaad,het klinkt idd als een vies mannetje.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Ben ik nou achterdochtig?? (onderzoek per telefoon) Empty Re: Ben ik nou achterdochtig?? (onderzoek per telefoon)

Bericht  Annemie wo 8 aug 2012 - 7:49

Het zou me niks verbazen als het een viespeuk is, rare vragen.. tegenwoordig verzinnen ze van alles...
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gast wo 8 aug 2012 - 7:51

Dit klinkt niet als een enqueteur.:O

Gast
Gast

Bericht  Sugarfall wo 8 aug 2012 - 7:54

Haha, ik denk ook gewoon een vies mannetje. Ik heb ook eens zoiets gehad (maar dat ging over gedragen ondergoed/schoenen) nadat ik een advertentie met mijn nummer op Marktplaats had staan, dat doe ik nu dus ook niet meer.
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407

Bericht  PiP wo 8 aug 2012 - 7:58

Ik had eerst zoiets van, ik ga nog wel eens zwemmen met onze dochter en mijn man werkt in de zwembaden, vooruit kom maar met die vragen.
In sommige zwembaden is gewoon niet alles goed.
De vragen sloegen ook gewoon nergens op. Of de kwaliteit van het water goed is. Tja de temperatuur? Het chloorgehalte? of hoe schoon het is?
Of de kleedhokjes ruim genoem waren, umh dat verschilt nogal per zwembad, net als de prijs etc. Alles was over het algemeen(alle gemeentelijke zwembaden in Nederland).
Lijkt me niet echt een goed onderzoek dan.
Ga zo eerst maar eens mijn nummer van MP halen..

PiP
Ratel
Ratel

Bericht  Dora wo 8 aug 2012 - 8:16

Ik zou hunkemoller en/of wehkamp bellen met deze medeling. Vinden ze meestal wel fijn om van op de hoogte te zijn.
Dora
Dora
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1997
Punten : 2121

Bericht  ExpressoB wo 8 aug 2012 - 8:24

Hahaha nou zeg, zou het ook raar vinden.

Ik heb een keer bij een uitzendbureau gehad (ff iets anders) dat er steeds prive naar mij werd gemailt(of ik vakantie foto's had en nog een rare vraag). Maakte 3 kopies van mijn paspoort, ja want 1 was voor hemzelf. (dacht daar niet bij na). Op zijn visite kaartje van dat uitzendbureau stond bel me! achterop zag ik later pas. Heb toen het uitzendbureau ingelicht en die kerel was al weg was een flexwerker ofzo.
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  PiP wo 8 aug 2012 - 9:02

Teigertje schreef:Ik zou hunkemoller en/of wehkamp bellen met deze medeling. Vinden ze meestal wel fijn om van op de hoogte te zijn.

Denk alleen dat ze er weinig mee kunnen doen.

PiP
Ratel
Ratel

Bericht  Dora wo 8 aug 2012 - 9:10

Maar dan zijn ze wel op de hoogte en kunnen eventueel aangifte/melding maken bij de politie of een of andere overkoepelende organisatie.
Dora
Dora
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1997
Punten : 2121

Bericht  Gast wo 8 aug 2012 - 9:25

Volgende keer antwoorden dat je een zwarte burkini draagt tot aan je hielen die heel, heel wijd is zodat je net als een soort kwal door het water gaat.
:cheering:

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 8 aug 2012 - 9:28

Zero schreef:

Volgende keer antwoorden dat je een zwarte burkini draagt tot aan je hielen die heel, heel wijd is zodat je net als een soort kwal door het water gaat.
:cheering:

Laughing

Gast
Gast

Bericht  Toet wo 8 aug 2012 - 11:27

Zero schreef:

Ben ik nou achterdochtig?? (onderzoek per telefoon) 281626781

Haha lol!

Ik zie jou nu gelijk zo voor me, Zero Laughing
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Bliss wo 8 aug 2012 - 11:32

Haha Zero Laughing

Inderdaad een raar verhaal! Denk ook dat een een vieze kerel is met badkleding-fetisj...
Trouwens, ik heb me ook al meerdere malen bij het bel-me-nietregister ingeschreven en word nog steeds wel eens gebeld scratch

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Barbabella wo 8 aug 2012 - 11:37

Idd een erg raar verhaal ! Klinkt niet echt als een serieuze enquete.
Ik ben laatst ook gebeld of ik mee wilde werken aan een onderzoek. Oke prima, eerst wat vragen met hoeveel personen we woonde, met/zonder kinderen, leeftijden burgerlijke staat enz. Toen raakte ik al verveelt en had zoiets van gaat dit nog ergens heen ? Daarna kreeg ik vragen hoevaak ik intimiteit met mn partner had, had echt zoiets van pardon :O
Gelijk opgehangen maar ben er dagen van ondersteboven geweest
Barbabella
Barbabella
Prater
Prater

Aantal berichten : 842
Punten : 894
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: