Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Onderzoek

2 plaatsers

Ga naar beneden

Onderzoek Empty Onderzoek

Bericht  Gast zo 1 mei 2011 - 21:45

Wie is er goed in de opmaak van posters bij onderzoeken, tabellen enzo? En wil met mij meedenken?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Onderzoek Empty Re: Onderzoek

Bericht  girli zo 1 mei 2011 - 22:43

Posters bij onderzoeken, bedoel je om proefpersonen te zoeken?

Tabellen heb ik nog wel een tip voor! In Word 2007 zitten allemaal sjablonen (heet dat zo?) waardoor je je tabellen standaard kunt kleuren en op bepaalde manieren in kan delen.
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Onderzoek Empty Re: Onderzoek

Bericht  Gast zo 1 mei 2011 - 22:44

Nope, om mijn onderzoek te presenteren. Bedankt voor je tip. Ik maak de poster echter in powerpoint. Dus ik kan de tabellen van word niet gebruiken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Onderzoek Empty Re: Onderzoek

Bericht  girli zo 1 mei 2011 - 23:02

Ik heb het even getest en je kunt tabellen knippen en plakken van Word naar Powerpoint. Dan wordt er een figuur van gemaakt en kun je de grootte e.d. aanpassen naar wens.
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Onderzoek Empty Re: Onderzoek

Bericht  Gast zo 1 mei 2011 - 23:04

Je kunt in powerpoint ook tabellen maken. Omdat het groot wordt uitgeprint, wordt geadviseerd om niet te knippen en te plakken vanuit words. Dat lukt me ook allemaal prima. Mijn vraag is of iemand kan helpen met de lay-out.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Onderzoek Empty Re: Onderzoek

Bericht  Jente10 zo 1 mei 2011 - 23:30

Heb ook even gekeken en in powerpoint heb je het zelfde systeem als in Word om de tabellen mooi op te maken. Die sjablonen dus. Daarmee vind ik het vrij makkelijk om iets moois te maken.

Heb trouwens nog nooit gehoord dat Powerpoint wordt gebruikt om iets te maken wat groot kan worden uitgeprint.
Jente10
Jente10
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 264
Punten : 270
Registratiedatum : 13-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Onderzoek Empty Re: Onderzoek

Bericht  Gast zo 1 mei 2011 - 23:31

Haha, jaja ik had er ook nooit van gehoord. Maar goed. Wat ik al zei de opmaak lukt me wel, dacht ik. Maar mijn docent vindt de tabellen niet mooi en ze kunnen mooier. Pff...Maar dan verspringt er weer vanalles. Nouja, ik worstel wel verder!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Onderzoek Empty Re: Onderzoek

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum