Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vrolijke bevallingen

+43
Bruintje Beer
SarahKey
PapillonRose
Lousanne
Bluestar
liesje
Happydobby
Stuiterbal
CCC
Shy
_Blush_
Floor
Printje
Tiara
Nana
Viva
kwak
Puggle
sabje
Star007
Amber-
koNijntje
Flower_L
maiadebij
Annemie
Aimee
Tania
Jezzie
studiebol
Earane
Pandora
Sylvana
Bliss
Gympie
Paper Crown
Happy
Dille
Liadan
Clapperdie
Lejow
_Lana_
LDJ
Urban Naked
47 plaatsers

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Vrolijke bevallingen - Pagina 2 Empty Re: Vrolijke bevallingen

Bericht  Gympie wo 8 aug 2012 - 2:55

Razz_ schreef:Als ik binnen 6 uur thuis in mijn bed was bevallen had ik wel een fijne bevalling gehad. Maar ik zal m'n mond dus maar houden over die 17 uur die daarna volgde Wink

Ja, kssst. Vrolijke bevallingen - Pagina 2 1270000679
Gympie
Gympie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Vrolijke bevallingen - Pagina 2 Empty Re: Vrolijke bevallingen

Bericht  Clapperdie wo 8 aug 2012 - 2:59

Pandora schreef:
Clapperdie schreef:Achteraf gezien heb ik een fijne bevalling gehad!

10:00 uur nog niets

11:00 uur lichte krampjes

16:00 uur lichte krampjes + bezoek van VK en 4cm ontsluiting --> gestript

18:30 uur rug weeen + bezoek van VK en volledige ontsluiting --> mocht niet naar zhuis maar moest thuis bevallen (ik wilde graag in zhuis)

19:00 uur zijn de vliezen gebroken en mocht ik persen

20:22 uur is T. geboren

Ik heb er een totaal ruptuur aan over gehouden maar daar heb ik 0,0 last van gehad! Wel veel last van mn stuitje maar dat was daarna. Maar mijn bevalling was goed te doen! (achteraf Wink)

Ik neem aan dat je toen alsnog naar het ziekenhuis moest om je ruptuur te laten hecthen?

Ik doe helaas niet mee aan dit 'vrolijke' topic, ik heb ook een totaalruptuur opgelopen en daar helaas wel erg veel last van (gehad) en dat is ook de reden waarom ik straks een geplande keizersnee krijg.

Maar wel leuk om alle positieve bevallingsverhalen te lezen, dat geeft de burger moed!

Ja dat was wel de domper van de dag Vrolijke bevallingen - Pagina 2 1270000679. Toch wel blij dat ik thuis was bevallen en ik dacht ook dat ik er goed vanaf was gekomen Vrolijke bevallingen - Pagina 2 394967 maar tegendeel was waar. Dus ik mocht gezellig met de ambu mee en werd om 23:00 uur onder volledige narcose gehecht.
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

Vrolijke bevallingen - Pagina 2 Empty Re: Vrolijke bevallingen

Bericht  Earane wo 8 aug 2012 - 3:01

Ik heb eigenlijk ook wel een goede bevalling gehad, achteraf gezien Wink. Omdat de kleine het niet meer zo fijn had in mijn buik, moest ik worden ingeleid bij 41+1. Om half 8 zijn mijn vliezen gebroken (had 2 cm ontsluiting) en werd ik aangesloten aan het infuus en om half 9 begonnen de weeën. Om 10.00 uur had ik 4 cm ontsluiting, om 12.00 uur een ruime 5 cm. Toen vond ik het wel erg pijnlijk worden omdat de weeën erg snel op elkaar kwamen en erg gemeen aanvoelden. Om 13.00 vroeg ik om pijnbestrijding bij 6 cm ontsluiting. Kreeg zo'n pompje en vanaf toen voelde ik mij heel relaxt Very Happy. De pijn was niet minder, maar tussen de weeën door voelde ik me echt geweldig ontspannen. Om 14.00 uur had ik 7 cm ontsluiting en 20 minuten later voelde ik een niet te houden pijn, wat persweeën bleken te zijn. Om 14.25 uur mocht ik persen en om 14.50 uur is A. geboren. Heb wel 6 hechtingen gekregen, maar was niet echt uitgescheurd o.i.d. Het hechten zelf had ik ook niet gevoeld. Drie uur na de bevalling was ik weer thuis! 's Avonds moesten we wel weer terug naar het ziekenhuis vanwege een ondertemperatuur bij A., maar dat hoort niet echt bij de bevalling Wink. Het persen heb ik trouwens als erg pijnlijk ervaren, maar ik herinner mij de pijn echt niet meer...
Earane
Earane
Prater
Prater

Aantal berichten : 780
Punten : 813
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vrolijke bevallingen - Pagina 2 Empty Re: Vrolijke bevallingen

Bericht  Gast wo 8 aug 2012 - 3:04

Dille schreef: Natuurlijk wilde ik tijdens de weeënstormen zo nu en dan dood, maar ach.

Detail. laughcry

Hier ging de 2e bevalling ook wel oke eigenlijk. Bij de 1e bijna 2 uur geperst, hier maar 10 minuten. Heel stuk beter :cheering:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vrolijke bevallingen - Pagina 2 Empty Re: Vrolijke bevallingen

Bericht  Gast wo 8 aug 2012 - 3:05

Happy schreef:Ik zou mn bevalling nog wel 10 keer willen doen! .

Nah, dat niet. Ik zit toch liever op het terras ofzo.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vrolijke bevallingen - Pagina 2 Empty Re: Vrolijke bevallingen

Bericht  studiebol wo 8 aug 2012 - 3:13

Ondanks dat de bevalling veel te vroeg was en het met V helemaal niet goed ging had ik absoluut geen nare bevalling.

Vanaf 5 uur kreeg ik weer wat meer last van mijn rug, wat meer pijn, voelde me minder goed maar niet extreme pijn of zo er is ook nog bezoek geweest. Om 8 uur toch maar aangegeven dat het weer voelde zoals de dag dat ik binnen kwam. 9 uur lag ik in de verloskamers, half 12 mocht ik persen, en 12 min later was de ene baby er en weer 8 minuten later de andere baby.

Ik ben voor de mooiheid gehecht, 2 hechtingen dacht ik, de verloskundige gaf later aan dat je eigenlijk niet kon zien dat ik bevallen was. Ik had rugweeen die ik helemaal niet heel vervelend vond, en ben op dinsdag bevallen, vrijdag deed ik al weer boodschappen en op zaterdag had ik mijn oude broeken weer aan.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vrolijke bevallingen - Pagina 2 Empty Re: Vrolijke bevallingen

Bericht  Gast wo 8 aug 2012 - 3:25

Ik heb 2 prima bevallingen gehad.
De 2de ging heel snel op een gegeven moment waardoor het wel pittig was maar alsnog heel goed op terug kijk.
Beide keren lekker thuis bevallen smile

Bevalling van zoon:

Snachts werd ik wakker rond kwart over 2 van wat buikkrampen. Kruikje gemaakt maar het zakte niet af, dan maar douche, zakte nog steeds niet af. Dus mijn vriend gezegd dat het waarschijnlijk begonnen was.
Lekker naar beneden gegaan en hier op t forum gehangen smile
De weeen kwamen trouwens meteen om de 5 min, hielden eerst maar heel even aan maar rond de morgen al 1 min.
Rond 6 uur mijn moeder gebeld dat het was begonnen en dat ze rustig mocht aankleden en dan deze kant op mocht komen. Die kwam rond 8 uur.
Half 8 ik lig op bed en voel pats... mijn vliezen. Snel naar de wc, ja idd de vliezen.
Verloskundige gebeld en toen begonnen de weeen wat heftiger te worden.
Onder de de douche gegaan.
Rond 8 uur was de vk er, 4 cm ontsluiting.
Rond half 11 7 cm.
5 voor 12 kreeg ik persdrang, even gecheck en ik had 10 dus mocht persen, kwart over 12 is onze zoon geboren!
De laatste weeen waren best pittig maar het ging zo geleidelijk de opbouwing dat ik ze goed kon opvangen onder de douche.
Ik had 3 kleine hechtingen nodig.

Bevalling van dochter.
Ik had al een tijdje last van voorweeen dus toen ik rond 3 uur snachts wakker werd geloofde ik nog niet in bevallen.
Om half 4 kwamen ze om de 1 a 2 min en waren ze toch wel wat heftig, dus vk gebeld die was er rond half 5.
3 cm ontsluiting. Ze zou niet meer weggaan en bij 4 cm mijn vliezen breken.
Helaas waren mijn weeen niet krachtig en zakte ze steeds weer af.
Om 6 uur ging ze weer voelen en ja hoor 4 cm, bij een wee brak ze mijn vliezen ( rond half 7 was dat) en ik ging
weer douche.
Toen kwam de weeen stom, ze werden heftiger en heftiger en kwamen achter elkaar en om iets over 8 wou ze kijken hoever ik was en liep ik terug naar het bed, daar kreeg ik perdrang ( 17 over Cool en met 2 persweeen en 2 min later om 19 over 8 is onze dochter geboren. Mijn vriend had onze dochter gehaald ( dus hoofdje gepakt en mee eruit begeleid)
Heel klein scheurtje aan overgehouden.
De navelsteng werd doorgeknipt en onze dochter kroop zelf naar mijn borst en hapte meteen goed aan en dronk zo'n 10 min aan de ene kant. Na het nakijken en aankleden heeft ze 10 aan de andere kant gedronken.
Ik vond dat zo bijzonder.


Zo bijzonder en zou het heel graag nog een keer willen meemaken smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vrolijke bevallingen - Pagina 2 Empty Re: Vrolijke bevallingen

Bericht  Gast wo 8 aug 2012 - 3:26

Mijn 1e bevalling heeft 8 uur geduurd. Hechtingen enzo. Dat was niet zo fijn.

Mijn 2e bevalling begon spontaan. Had gelijk weeën om de 2 minuten. Ik mocht onder de douche en dat hielp heel goed tegen de pijn. Binnen 3 uur was mijn zoon er.(3x persen)Had 3 hechtingen maar geen seconde pijn van gehad.

Bij de 3e bevalling werd ik ingeleid.

08:30 infuus aangesloten.

10:30 eerste wee.

11:30 is mijn zoon geboren na 1x persen.

Ik had 1 scheurtje die eigenlijk niet gehecht hoefde te worden maar omdat dat mooier zou worden hebben ze er toch 1 hechting in gedaan.

Gelijk na mijn bevallingen zei ik dat ik het nooit weer wou doen. Nu 4 maanden na de laatste bevalling denk ik: och, zo erg was het helemaal niet.Vrolijke bevallingen - Pagina 2 394967 Vrolijke bevallingen - Pagina 2 394967

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vrolijke bevallingen - Pagina 2 Empty Re: Vrolijke bevallingen

Bericht  Jezzie wo 8 aug 2012 - 3:56

Wat een fijn topic om te lezenVrolijke bevallingen - Pagina 2 561177
Ik zie er niet echt tegen op om te bevallen, maar ik vind het nu toch wel spannend worden!
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vrolijke bevallingen - Pagina 2 Empty Re: Vrolijke bevallingen

Bericht  Tania wo 8 aug 2012 - 4:02

Mijn tweede bevalling was echt een makkie. Wel een paar dagen voorweeen maar dat was prima te doen. Toen de verloskundige uiteindelijk kwam omdat ik dacht dat het echt begonnen was had ik al 5cm. ontsluiting. Om half 2 was ik in het ziekenhuis, even over half 3 is ze geboren en om 5 uur lagen we gezellig met z'n drieen thuis in bed. Wel wat hechtingen maar allemaal prima te doen.

De eerste was wat gecompliceerder maar zou ik ondanks alles ook zo over doen omdat ik het echt een prachtige ervaring vond.


Laatst aangepast door Tania op wo 8 aug 2012 - 4:05; in totaal 1 keer bewerkt

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vrolijke bevallingen - Pagina 2 Empty Re: Vrolijke bevallingen

Bericht  Urban Naked wo 8 aug 2012 - 4:04

Zo ik ben blij dat dit topic werkt, ik dacht bij het openen wel even 'okeee als nu niemand reageert maak ik het eigenlijk nog erger'.
Urban Naked
Urban Naked
Prater
Prater

Aantal berichten : 1101
Punten : 1125
Registratiedatum : 29-02-12
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Vrolijke bevallingen - Pagina 2 Empty Re: Vrolijke bevallingen

Bericht  Aimee wo 8 aug 2012 - 4:44

Als ik niet nog graag een kindje had gewild, had ik noooooit meer zwanger willen zijn, maar bevallen zou ik nog 100x doen. Ik wil niet zeggen dat het geen pijn heeft gedaan, maar ik had het erger verwacht.

Om 10.00 's morgen braken mijn vliezen. Om 13.00 kreeg ik weeën. Rond 16.30 belden we de vK omdat ik al 2 uur weeën had om de 4 minuten had. Om 17.30 waren we in het ZH en had ik 6 cm ontsluiting. Om 20.15 mocht ik beginnen met persen. En om 20.59 is Luuk geboren. Ik had flinke rugweeën die ik moeilijk kon opvangen, maar omdat ik zo erg in mezelf gekeerd was was ik heel bewsut bezig met het 'overgeven'aan de pijn. Op een gegeven moment dacht ik echt dat ik het niet meer kon, maar toen bleek ik ook al volledige ontsluiting te hebben. Het persen vond ik heel fijn, eindelijk het idee dat ik zelf ook wat controle had. En dat moment dat je kindje dan word geboren en je hem/haar voor het eerst ziet I love you
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vrolijke bevallingen - Pagina 2 Empty Re: Vrolijke bevallingen

Bericht  Gympie wo 8 aug 2012 - 4:44

Urban Naked schreef:Zo ik ben blij dat dit topic werkt, ik dacht bij het openen wel even 'okeee als nu niemand reageert maak ik het eigenlijk nog erger'.

Haha, het was een risico, maar wel een goede zet! Very Happy
Gympie
Gympie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Vrolijke bevallingen - Pagina 2 Empty Re: Vrolijke bevallingen

Bericht  Annemie wo 8 aug 2012 - 4:49

Ik zou nog wel 1000 keer op dezelfde manier willen "bevallen" geen weeen enzo, heb een keizersnede gehad Laughing
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vrolijke bevallingen - Pagina 2 Empty Re: Vrolijke bevallingen

Bericht  maiadebij wo 8 aug 2012 - 4:57

Bij N braken mijn vliezen om 23:30. Om 00:30 begonnen de weeën. 3:30 begonnen die serieus pijn te doen en 5:29 is hij geboren. Thuis, zonder hechtingen en 1,5 uur later zat ik alweer lekker te douchen.

Bij J braken om 20:45 mijn vliezen. Om 00:00 gingen we slapen. Om 4:45 werd ik wakker van de weeën. Om 7:30 is ze geboren. Thuis, wederom zonder hechtingen.

Beide keren zat ik dezelfde dag alweer beneden. En na een week wandelde ik alweer naar de stad (3km heen en terug).

Edit: ook geen na-pijn. Na 1 week ook nog maar minimaal bloedverlies.


Laatst aangepast door maiadebij op wo 8 aug 2012 - 5:02; in totaal 1 keer bewerkt

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vrolijke bevallingen - Pagina 2 Empty Re: Vrolijke bevallingen

Bericht  Flower_L wo 8 aug 2012 - 5:01

Hier prima bevalling. Middag wat gerommel, rond etenstijd iets meer gerommel. Rond 20u begonnen met klokken. Rond 23.30 5cm, rond 03.45 10 cm en vliezen gebroken en 43 min later was meneer er.

Vond persen echt verademing tov ontsluitingsweeen, kreeg boost energie!


Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vrolijke bevallingen - Pagina 2 Empty Re: Vrolijke bevallingen

Bericht  koNijntje wo 8 aug 2012 - 6:18

prima bevalling:
16:30uur braken spontaan de vliezen
18 uur begonnen de weeën
20 uur verloskundige gebeld
21 uur persdrang, 15 min later was de vk er
21:30uur start persen
22:59uur is t. thuis geboren

tussen 19 en 21 (ongeveer) vond ik het wel best pittig, maar te doen.
vanaf het persen vond ik het alleen maar mee vallen, alleen toen het hoofdje bleef staan vond ik geen pretje. waarschijnlijk ben ik op dat moment ook ingescheurd (best wel Rolling Eyes ) wat in het zkh is gehecht, wel wat pijn aan gehad en was flink gezwollen, maar ik was de eerste 48uur een wandelende adrenalinebom, dus ik heb er niet veel om gelaten en vond het ook wel te doen allemaal..
koNijntje
koNijntje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vrolijke bevallingen - Pagina 2 Empty Re: Vrolijke bevallingen

Bericht  Amber- wo 8 aug 2012 - 6:21

Wat een fijn topic om te lezen dit!!!! Very Happy
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vrolijke bevallingen - Pagina 2 Empty Re: Vrolijke bevallingen

Bericht  Star007 wo 8 aug 2012 - 6:31

Annemie schreef:Ik zou nog wel 1000 keer op dezelfde manier willen "bevallen" geen weeen enzo, heb een keizersnede gehad Laughing


Nou alsof dat zo prettig is. Mijn ervaring is anders Wink
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vrolijke bevallingen - Pagina 2 Empty Re: Vrolijke bevallingen

Bericht  sabje wo 8 aug 2012 - 6:35

Hier ook een goede bevalling. Had 2 dagen voorweeen gehad en de verloskundige ging even kijken of het wat gedaan had. Ik had toen 3 cm zij heeft mij toen gestript. Dit was rond 13.00. Begon eigenlijk meteen te rommelen. Thuis lekker in bad gegaan en vanaf 15.00 werd het gerommel krachtiger. OM 16.00 gaan klokken en om 17.00 was de verloskundige er. Had toen 5 cm en zijn we naar het ziekenhuis gegaan. Daar heeft hij mijn vliezen gebroken. Toen het zwaarder werd had ik 8 cm en toen ik het niet meer konden houden (persdrang) had ik 10cm dat was om 20.00. Heb daarna nog wel een uur geperst maar heb dit niet als zo lang ervaren. Had ook genoeg rust tussendoor. Ik ben wel geknipt omdat mijn bekkenbodemspieren te strak waren, maar dit was met verdoving. Het deed wel pijn, maar had niet het gevoel dat ik niet meer kon ofzo.

Ik wens iedereen zo'n bevalling toe.
sabje
sabje
Prater
Prater

Aantal berichten : 872
Punten : 890
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vrolijke bevallingen - Pagina 2 Empty Re: Vrolijke bevallingen

Bericht  Puggle wo 8 aug 2012 - 6:39

Hier ook een prima bevalling die zo mee gevallen is.

10.00 controle en toen naar boven gestuurd om een afspraak voor inleiden te maken. Bleek al 3 cm te hebben toen.

14.15 vliezen gebroken, nog nergens last van.

15.00 kwamen wat lichte krampen.

16.00 infuus met weeën opwekkers.

17.00 waren de weeën goed aanwezig en kreeg ik pijn.

18.00 wilde ik iets voor de pijn maar toen had ik 9 cm.

18.15 begonnen met persen.

19.21 was ze er! Very Happy

2 uurtjes pijn gehad, wat me achteraf meeviel had het veel erger gemaakt in gedachte. Al dacht ik op het moment zelf dat ik dood ging Wink

Verder helemaal niks gehad. Geen scheurtje oid smile
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Vrolijke bevallingen - Pagina 2 Empty Re: Vrolijke bevallingen

Bericht  koNijntje wo 8 aug 2012 - 6:50

Puggle schreef:18.00 wilde ik iets voor de pijn maar toen had ik 9 cm.

herkenbaar! ik heb ook een moment gehad waarop ik dacht 'nu snap ik waarom sommige vrouwen voor pijstilling kiezen' en achteraf waren dit voor mij ook de laatste ontsluitingsweeën te zijn, kort daarop kreeg ik persdrang..
koNijntje
koNijntje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vrolijke bevallingen - Pagina 2 Empty Re: Vrolijke bevallingen

Bericht  kwak wo 8 aug 2012 - 7:02

ik wil mijn bevalling wel weer over doen, heb wel zin in januari Wink.

ik ben in z'n 4 uur bevallen van D. waarvan bijna 1 uur persen.
wel een knip gehad omdat D. met haar handje op haar hoofd lag maar echt 0,0 pijn gehad met hechten of knip/verdoving.
de weeen waren heel goed op te vangen en liet het allemaal maar over me heen komen en was daardoor heel ontspannen.
Ben door de ervaring met D. haar bevalling ook heel benieuwd naar de bevalling van deze baby.
heb er wel zin in , ben alleen in mijn achterhoofd een beetje bang dat deze baby waarschijnlijk groter zal zijn en D. was 3900 gram.
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vrolijke bevallingen - Pagina 2 Empty Re: Vrolijke bevallingen

Bericht  Gast wo 8 aug 2012 - 7:03

Hier ook 2 maal succes verhalen!

De eerste keer duurde het vanaf de eerste kramp totdat de nageboorte kwam 4,5 uur en bij onze dochter 3 uur!

Beide keren zo'n 10 minuten echte pijn gehad (vlak voor mijn vliezen braken) en de rest was gewoonweg goed te doen en heb van begin tot het eind nog gewoon mee kunnen praten,dingen kunnen vragen ect.

Geen hechtingen, geen naweeen dus al met al zo gun ik het iedereen!



*verloskundige heeft zich er beide keren over verbaasd want mijn pijngrens is heel hoog en dat ik het zo natuurlijk gedaan had en helemaal voor mijn leeftijd bij de eerste (19) Ik kreeg van haar zelfs een bloemetje in plaats van andersom! Super lief smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vrolijke bevallingen - Pagina 2 Empty Re: Vrolijke bevallingen

Bericht  Viva wo 8 aug 2012 - 7:16

Als de bevalling van dit kindje net zo gaat als van onze dochter, dan ben ik zwaar tevreden!

Ik moest zaterdag op zondag nacht om 3h naar de wc. Na het plassen hoorde ik een soort plop, toen waren mijn vliezen op de wc gebroken.
Half 4 begonnen mijn weeen.
Half 6 ben ik onder de douche gaan staan.
tussen half 7 en 7 uur is de VK gekomen, 7 cm ontsluiting, hij dacht dat het voor 8h vanavond wel geboren zou zijn.
Was de VK net weg, voelde ik ineens persweeen, man weer laten bellen, dat was 8h 's morgens.
Hij was er 10 over 8 en toen mocht ik gaan persen, had volledige ontsluiting.
Bij de 3e perswee scheen mijn VK het hoofdje al gezien te hebben, maar ik durfde niet heel hard, op mijn hardst, te persen omdat ik écht niet uit wilde scheuren.
Uiteindelijk zo'n 25 minuten geperst en toen is onze dochter geboren, om 6 over half 9, op de dag dat ik 41 weken was.

Overigens "hielp" mijn VK, door, toen het hoofdje erdoor moest, ook zijn hand erbij te doen (extra wat toch "uit" je lichaam geperst moet worden, zo'n hand erbij, vond ik dus wat minder) om te helpen die eruit te "trekken". Toen voelde ik wat, waardoor ik heel verschrikt gevraagd heb of ik uitgescheurd was, nee, was ik dan geknipt? Ook niet.
Ik bleek 1 schaafwondje, zoals hij dat noemde, te hebben van 1 cm aan de binnenkant. Nu heb ik dus wel zoiets, als ik dat schaafwondje al gevoeld heb, hoeveel pijn doet gewoon uitscheuren dan wel niet. Ze zeggen vaak dat je dat niet voelt, nou, als ik dat schaafwondje al voelde......
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vrolijke bevallingen - Pagina 2 Empty Re: Vrolijke bevallingen

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum