Welke tafel?
+17
Mida4you
Floor
Happinaz
Muus
ChocoChip
Lavendel
Schaapke
Mamsie
Winegum
Parisienne
Lousanne
Sylvana
Coccinelle
SoGood
Marin
Minx
Paper Crown
21 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Welke tafel?
Ik zeg de 2e tafel. Anders wordt het naar mijn mening zo het interieur met de kromme pootjes zeg maar. Een wat strakker ding tussen de andere wat meer klassieke stijl kan geen kwaad!
Ik zie dat je stoelen ook 'gebogen' pootjes hebben. Dat zou mij over de streep trekken om de 2e tafel te nemen.
Je kunt ook stijgerhout overwegen, die kun je ook in tinten laten beitsen!
Ik zie dat je stoelen ook 'gebogen' pootjes hebben. Dat zou mij over de streep trekken om de 2e tafel te nemen.
Je kunt ook stijgerhout overwegen, die kun je ook in tinten laten beitsen!
Happinaz- Kletskop
- Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Registratiedatum : 17-11-10
Sylvana schreef:Balloon schreef:Ik vind de tweede het mooist maar die lijkt me het minst praktisch qua beenruimte.
+1
Ik vind de tweede ook mooier dan de eerste maar minder praktisch met beenruimte, ook het schoonhouden van de onderkant vind ik te veel werk En als er dan ook nog een baby rond kruipt die er alles op smeert en overheen/tussendoor moet kruipen kom ik echt op de eerste tafel uit.
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Paper Crown schreef:ChocoChip schreef:Paper Crown schreef:
Ik zit een beetje met het enorme formaat van die tafel! Het is 220cm.. zo lang haha
Ik las je woonkamer breedte, om een idee te geven, onze woonkamer is 5 breed. en onze tafel is ook 2.20 lang en dat staat super mooi! Wij hebben er dan "maar" 4 stoelen onder staan, dus lekker de ruimte.
Ik dacht eerder ook best een grote tafel, maar we zitten er vaak/veel aan. Ideaal!
dat is goed te horen!
Onze kamer is 4,.. breed en de tafel iets meer dan 2 meter lang en 1 meter breed. Wij hebben er maar 4 stoelen en 1 kinderstoel aan staan maar het kan prima.
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
De 1e! Je hebt een dure maar super mooie smaak Paper Crown. Als ik het geld er voor had had ik het ook helemaal in deze stijl gedaan!!
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
De tweede!
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10
Ik vind het juist wel leuk als je ziet dat er over nagedacht is, maar niet alles uit dezelfde serie is met precies dezelfde poten, bogen en kleuren. Daarom zou ik voor de tweede gaan!
Gast- Gast
Rejoy. schreef:Ik vind het juist wel leuk als je ziet dat er over nagedacht is, maar niet alles uit dezelfde serie is met precies dezelfde poten, bogen en kleuren. Daarom zou ik voor de tweede gaan!
Eens maar omdat de ruimte best groot is vind ik het wel kunnen. Zeker als het dus niet dichtbij elkaar staat.
Ook omdat de stoelen en tafelstoelen het alweer anders maken.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Ik zou niet teveel van hetzelfde bij elkaar doen, zeker niet met zulke poten. Wij hebben een oud huis en zijn deze aan het opknappen en richten deze ook in stijl in. Maar ook zeker niet allemaal van hetzelfde. Dat wordt veel te, vind ik persoonlijk.
Gast- Gast
We zijn eruit hoor, het wordt waarschijnlijk de tweede tafel, man vindt die het mooist!
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
En net foto's van je huis gezien, wordt mooi!
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Goede beslissing, PC!
Schaapke- Prater
- Aantal berichten : 1088
Punten : 1191
Registratiedatum : 21-11-10
Goede keus, super mooie tafel die tweede
Happy- Prater
- Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Registratiedatum : 05-12-10
de eerste vind ik het mooist!
edit: haha ik zie dat je je keuze al hebt gemaakt. De 2e is ook zeker heel mooi!!
edit: haha ik zie dat je je keuze al hebt gemaakt. De 2e is ook zeker heel mooi!!
*Lookie*- Kletskop
- Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10
He, die bovenste heb ik! Maar niet van Riviera dan.
Ik vind de 2e tafel ook prachtig. Kun je je voeten goed kwijt onder die tafel? Ik zou voor de 2e tafel gaan, die is wat unieker. Helaas hebben veel mensen bovenstaande tafel alweer, omdat hij veel is nagemaakt. Heb de rest van de reacties nog niet gelezen, misschien heb je al een keuze gemaakt. Ga ik nu lezen
Ik vind de 2e tafel ook prachtig. Kun je je voeten goed kwijt onder die tafel? Ik zou voor de 2e tafel gaan, die is wat unieker. Helaas hebben veel mensen bovenstaande tafel alweer, omdat hij veel is nagemaakt. Heb de rest van de reacties nog niet gelezen, misschien heb je al een keuze gemaakt. Ga ik nu lezen
Gast- Gast
Ik vind de 1ste het mooist, maar de 2de is ook leuk.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Goede keus, vind de 2e tafel ook erg mooi. Al vind ik de tafel van Carrie (die op de 1e lijkt dus) ook erg mooi staan op de foto. Ben benieuwd naar meer foto's van je inrichting Carrie.
Coccinelle- Prater
- Aantal berichten : 1391
Punten : 1576
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» wat voor tafel bij een hoekbank?
» Van tafel gevallen
» Steigerhouten tafel
» Houten tafel opknappen?
» goedkope tablet, welke? en welke android versie minimaal?
» Van tafel gevallen
» Steigerhouten tafel
» Houten tafel opknappen?
» goedkope tablet, welke? en welke android versie minimaal?
Pagina 3 van 3
Permissies van dit forum: