Eetkamer tafel lamp
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
Eetkamer tafel lamp
Wat voor lamp hebben jullie boven de eetkamer tafel? En nog belangrijker, wat moet de breedte van je lamp zijn in verhouding met je tafel?
Mijn tafel is 2 meter, lijkt me wel handig als dan op het grootste gedeelte van de tafel in ieder geval licht schijnt, maar een lamp van 2 meter breed lijkt me wat overdreven
Nu ben ik met name op marktplaats een beetje aan het rondkijken, en kwam onder andere deze tegen:
Breedte ongeveer 90 cm
en deze:
Breedte onbekend maar ik vermoed ongeveer hetzelfde als bovenstaande.
Zou dit breed genoeg zijn? En wat vinden jullie ervan?
Ik vind het zo lastig. In de keuken moeten 2 lampen komen, 1 boven de tafel, en 1 in het keuken gedeelte. Nu dacht ik in het keuken gedeelte misschien deze op te hangen (heb ik al)
Ze hebben ook een bijpassende lamp voor boven een tafel:
Maar dat vind ik dan eigenlijk weer te braaf... Moeilijk, moeilijk...
Misschien kan ik wat inspiratie opdoen door jullie lampen, of heeft iemand een goed advies (mag ook met heel andere lampen zijn)
Mijn tafel is 2 meter, lijkt me wel handig als dan op het grootste gedeelte van de tafel in ieder geval licht schijnt, maar een lamp van 2 meter breed lijkt me wat overdreven
Nu ben ik met name op marktplaats een beetje aan het rondkijken, en kwam onder andere deze tegen:
Breedte ongeveer 90 cm
en deze:
Breedte onbekend maar ik vermoed ongeveer hetzelfde als bovenstaande.
Zou dit breed genoeg zijn? En wat vinden jullie ervan?
Ik vind het zo lastig. In de keuken moeten 2 lampen komen, 1 boven de tafel, en 1 in het keuken gedeelte. Nu dacht ik in het keuken gedeelte misschien deze op te hangen (heb ik al)
Ze hebben ook een bijpassende lamp voor boven een tafel:
Maar dat vind ik dan eigenlijk weer te braaf... Moeilijk, moeilijk...
Misschien kan ik wat inspiratie opdoen door jullie lampen, of heeft iemand een goed advies (mag ook met heel andere lampen zijn)
Prosecco- Kletskop
- Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10
Re: Eetkamer tafel lamp
Ik heb zelf een kroonluchter boven mijn eet kamer tafel. Maar mijn tafel is wel niet zo breed.
Gast- Gast
Wij hebben een tafel van 1m60 en hebben een lamp iets breder zoals jij plaatst alleen dan met 4 vierkante lampenkapjes.
die is voor onze tafel echt breed genoeg maar zou voor een grotere tafel ook nog genoeg zijn!
die is voor onze tafel echt breed genoeg maar zou voor een grotere tafel ook nog genoeg zijn!
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Onze tafel is geloof ik 230 cm lang en ik heb deze lampen van de Kwantum (79 euro)
Deze is 114 cm lang
http://www.kwantum.nl/verlichting/hanglampen/glas/1556075
Deze is 114 cm lang
Gast- Gast
Razz_ schreef:Onze tafel is geloof ik 230 cm lang en ik heb deze lampen van de Kwantum (79 euro)
Deze is 114 cm lang
Oh die is ook wel leuk
Prosecco- Kletskop
- Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Ervaring met eetkamer stoelen ikea?
» Lamp weggooien?
» lamp aan het plafond
» lamp bij zithoek