wat voor tafel bij een hoekbank?
+3
Mida4you
Zininzon
Jerry
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
wat voor tafel bij een hoekbank?
Het leek mij heel leuk om bij onze hoekbank twee 'hoektafeltjes' neer te zetten als salontafeltjes. Alleen hebben we nu tafeltjes gezien (die matchen bij de eettafel) die íets aan de grote kant zijn om allebei bij de hoekbank te zetten... Mij lijkt 't heel erg leuk om één van die tafeltjes dan aan de zijkant van de hoekbank te zetten (aan 't eind van het hoekgedeelte of gewoon naast de armleuning links).
Wat vinden jullie?
Wat hebben jullie (foto's!!)
Nog andere ideeën?
(dit is de bank)
Wat vinden jullie?
Wat hebben jullie (foto's!!)
Nog andere ideeën?
(dit is de bank)
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10
Re: wat voor tafel bij een hoekbank?
Ik heb gewoon 1 grote salontafel.
Hmm, niet heel duidelijk, maar heb zo geen andere foto
[weg]
Hmm, niet heel duidelijk, maar heb zo geen andere foto
[weg]
Laatst aangepast door Zininzon op zo 23 sep 2012 - 5:25; in totaal 1 keer bewerkt
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Bekende kussentjes! Heb ik ook haha! Had ik ook..heb er inmiddels hoesjes omheen ;-)
Gast- Gast
Die kussentjes heb ik ook ( 2 blauwe ) Heb zelf namelijk bij de Kwantum gewerkt
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Gewoon een simpele tafel van de Ikea hebben wij
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Wij hebben deze hocker voor onze bank staan, ik heb hem zelf bekleed.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
http://www.teakstyle.nl/teakmeubelen.phtml#
Hm... link werkt niet zoals ik wil... Maar inderdaad, vierkant tafeltje (op deze website zijn ze wel in 50x50 ipv 60x60, maar gaan deze niet kopen )
Hm... link werkt niet zoals ik wil... Maar inderdaad, vierkant tafeltje (op deze website zijn ze wel in 50x50 ipv 60x60, maar gaan deze niet kopen )
Jerry- Ratel
Je zou naast elke kant 1 kunnen zetten of anders misschien dat gelijk aan het grote stuk vd bank zeg maar..hoe leg ik dat uit haha..
Gast- Gast
snap je niet helemaal
Mijn vriend wil 't liefst ééntje en dan voor de bank... Maar ik vind 't vierkant tafeltje als salontafel minder leuk... En mochten we met de tijd 'n andere bank (zonder hoek) nemen, dan staat 't helemaal een beetje raar...
Mijn vriend wil 't liefst ééntje en dan voor de bank... Maar ik vind 't vierkant tafeltje als salontafel minder leuk... En mochten we met de tijd 'n andere bank (zonder hoek) nemen, dan staat 't helemaal een beetje raar...
Jerry- Ratel
Wij hebben 1 rechthoekige tafel, die staat gelijk als de grote 3zits bank, zo kan je bijv. 2 kleine tafels neerzetten die je naast elkaar zet waardoor het 1 tafel lijkt en ook gelijk aan het grootste gedeelte vd tafel? Snap je hem al?
Gast- Gast
Wij hebben een vierkante tafel 50/50. Wij hebben 2 losse banken, die wel als een hoekbank staan. De tafel staat tussen beide banken in. Ik zou niet met 2 tafels gaan werken, tenzij het echt mini mini tafels zijn.
Winegum- Prater
- Aantal berichten : 1283
Punten : 1456
Registratiedatum : 06-12-10
Winegum schreef:Wij hebben een vierkante tafel 50/50. Wij hebben 2 losse banken, die wel als een hoekbank staan. De tafel staat tussen beide banken in. Ik zou niet met 2 tafels gaan werken, tenzij het echt mini mini tafels zijn.
Waar laat je alles dan met met een verjaardag?
Gast- Gast
das dus ook een beetje mijn punt... Als je twee tafeltjes hebt, kun je er wel voor kiezen om er maar één neer te zetten, maar als je er één hebt, kun je er niet voor kiezen er twee neer te zetten... Dus bijvoorbeeld standaard één en als er visite is, twee...
De tafeltjes tegen elkaar aan lijkt me niet zo leuk: is het hele 'twee tafeltjes-effect' weg...
De tafeltjes tegen elkaar aan lijkt me niet zo leuk: is het hele 'twee tafeltjes-effect' weg...
Jerry- Ratel
Dan pak ik het tafeltje wat verderop in de kamer staat haha. Wij hebben er dus wel over na gedacht, want 1 tafeltje is perfect voor ons tweeen, maar als er al een paar mensen extra komen, wordt het erg krapAnniej_S schreef:Winegum schreef:Wij hebben een vierkante tafel 50/50. Wij hebben 2 losse banken, die wel als een hoekbank staan. De tafel staat tussen beide banken in. Ik zou niet met 2 tafels gaan werken, tenzij het echt mini mini tafels zijn.
Winegum- Prater
- Aantal berichten : 1283
Punten : 1456
Registratiedatum : 06-12-10
Jerry, misschien begrijp ik het verkeerd, maar je wilt dan geen tafel voor de bank neerzetten, maar alleen er naast? Dat lijkt me wel onpraktisch, ik weet niet of je alleen woont of met partner, maar in het laatste geval zou je als je bijvoorbeeld een toastje op tafel wilt zetten, dat over 2 bakjes moeten verdelen zeg maar. De een kan dan niet makkelijk bij de tafel naast de ander. Of nootjes, moet je altijd over 2 tafels gaan verdelen.
Net als wanneer je visite hebt, er hoeft maar één vriendin/buurvrouw langs te komen en je moet al een tafel tevoorschijn toveren. Degene die in het midden van de bank zit heeft anders geen plek om een kop thee neer te zetten.
Net als wanneer je visite hebt, er hoeft maar één vriendin/buurvrouw langs te komen en je moet al een tafel tevoorschijn toveren. Degene die in het midden van de bank zit heeft anders geen plek om een kop thee neer te zetten.
Effie_O- Prater
- Aantal berichten : 523
Punten : 592
Registratiedatum : 19-11-10
Effie_O schreef:Jerry, misschien begrijp ik het verkeerd, maar je wilt dan geen tafel voor de bank neerzetten, maar alleen er naast? Dat lijkt me wel onpraktisch, ik weet niet of je alleen woont of met partner, maar in het laatste geval zou je als je bijvoorbeeld een toastje op tafel wilt zetten, dat over 2 bakjes moeten verdelen zeg maar. De een kan dan niet makkelijk bij de tafel naast de ander. Of nootjes, moet je altijd over 2 tafels gaan verdelen.
ja je begrijpt me verkeerd
Ik zou denk ik één tafeltje voor de bank willen zetten (want voor 2 is de ruimte te klein) en ééntje op een uiteinde van de bank. Maar vraag me een beetje af of dat niet raar/ wel leuk staat...
Jerry- Ratel
Jerry schreef:Effie_O schreef:Jerry, misschien begrijp ik het verkeerd,
ja je begrijpt me verkeerd
Ik zou denk ik één tafeltje voor de bank willen zetten (want voor 2 is de ruimte te klein) en ééntje op een uiteinde van de bank. Maar vraag me een beetje af of dat niet raar/ wel leuk staat...
Ooooh nu valt het kwartje
Ja, in dat geval zou ik het wel leuk vinden, ik heb zelf ook zoiets. Er staat een soort kastje naast de bank, waar ik nog een leuke vaas op heb gezet en waar ik nog eens een boek op kwijt kan als de tafel voor de bank vol ligt. Best handig!
Effie_O- Prater
- Aantal berichten : 523
Punten : 592
Registratiedatum : 19-11-10
Winegum schreef:Dan pak ik het tafeltje wat verderop in de kamer staat haha. Wij hebben er dus wel over na gedacht, want 1 tafeltje is perfect voor ons tweeen, maar als er al een paar mensen extra komen, wordt het erg krapAnniej_S schreef:Winegum schreef:Wij hebben een vierkante tafel 50/50. Wij hebben 2 losse banken, die wel als een hoekbank staan. De tafel staat tussen beide banken in. Ik zou niet met 2 tafels gaan werken, tenzij het echt mini mini tafels zijn.
Slim!!!
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Wie heeft er een hoekbank?
» Goedkope hoekbank? Welke winkels?
» Steigerhouten tafel
» Van tafel gevallen
» Welke tafel?
» Goedkope hoekbank? Welke winkels?
» Steigerhouten tafel
» Van tafel gevallen
» Welke tafel?