ethanol brander op tafel...
+7
flower
Plien84
Evalynn
rapa nui
Mida4you
Sarah1985
duckie
11 plaatsers
Pagina 1 van 1
ethanol brander op tafel...
wie heeft er een ethanol brander op tafel staan? zie ze af en toe wel eens ergens staan in restaurants ofzo... maar is het leuk voor thuis? waar komt ie weg?
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
Re: ethanol brander op tafel...
wij hebben er 1 maar niet in huis. Maar buiten. Mijn ouders hadden die van hun in huis en stonk heel erg. Kan ook zijn door het spul wat er in ging want dat was nog oude.
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Vorig jaar had mijn vriend er 1 in zijn kerstpakket en die hebben we buiten een keer aan gehad.
Is dat wel voor binnen trouwens?
Marktplaats of bij een tuincentrum?
Is dat wel voor binnen trouwens?
Marktplaats of bij een tuincentrum?
Gast- Gast
Wij hebben er olk 1 in huis stasn. Mijn man heeft hem vorig jaar op zn verjaardag gekregen. We zijn er erg blij mee en gaat ook vaak aan
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Ik heb er 1 van Sinterklaas gekregen. We hadden geen lijstjes dus had er niet om gevraagd. Staat nu op zolder te wachten tot de zomer of zo. Is een tafelhaard en tijdens Sinterklaas hebben we een andere aangehad. Vond de vlammen best wel hoog gaan, boven de haardhoogte uit en had daar zelf niet zo'n prettig gevoel bij. Je moet er dan wel de hele tijd op letten lijkt me. Verder was hij al vrij snel uit. Ik ben ook een beeetje bang dat het veel roet oplevert in de woonkamer. Dus wil hem zelf van de zomer buiten proberen.
rapa nui- Kletskop
- Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10
Mijn vriend heeft er een in huis staan. Vind het wel grappige dingen.
Evalynn- Prater
- Aantal berichten : 807
Punten : 864
Registratiedatum : 18-11-11
Wij hebben er ook 1, uit een kerstpakket. Gaat prima, niet te hoog en geen roet. heel gezellig vind ik. Morgen ff nieuwe ethanol kopen:)
Plien84- Prater
- Aantal berichten : 1230
Punten : 1496
Registratiedatum : 18-11-10
Het kan prima in huis, sommige merken ethanol stinken maar de meeste niet
flower- Prater
- Aantal berichten : 735
Punten : 883
Registratiedatum : 03-01-11
duckie schreef:wie heeft er een ethanol brander op tafel staan? zie ze af en toe wel eens ergens staan in restaurants ofzo... maar is het leuk voor thuis? waar komt ie weg?
'waar kom ie weg'? Een oprjochte Fries hier?
Ik heb toevallig 2 kerstpakketten gehad dit jaar en in de ene zat zo'n tafelbrander met 1 pit en de ander eentje met 3 pitten. Er moet bio ethanol in, dat ruik je verder niet maar het brand enorm snel op, zo snel dat het me echt verbaasde!
Marsy28- Prater
- Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
nope ben geen fries hahaha, ben van oorsprong een drent
volgend jaar maar eens een beetje rond kijken voor die dingen,... vind ze wel leuk nu zo in de winter voor op tafel als A. op bed ligt en zomers als we op de loungeset zitten lijkt het me ook wel gezellig staan
waar halen jullie de ethanol?
volgend jaar maar eens een beetje rond kijken voor die dingen,... vind ze wel leuk nu zo in de winter voor op tafel als A. op bed ligt en zomers als we op de loungeset zitten lijkt het me ook wel gezellig staan
waar halen jullie de ethanol?
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
Ethanol is bij de bouwmarkten te halen, bij de Xenos wel. Ik moet zeggen dat ik de ethanols van de bouwmartken het beste vindt branden.
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
rapa nui schreef:Ik heb er 1 van Sinterklaas gekregen. We hadden geen lijstjes dus had er niet om gevraagd. Staat nu op zolder te wachten tot de zomer of zo. Is een tafelhaard en tijdens Sinterklaas hebben we een andere aangehad. Vond de vlammen best wel hoog gaan, boven de haardhoogte uit en had daar zelf niet zo'n prettig gevoel bij. Je moet er dan wel de hele tijd op letten lijkt me. Verder was hij al vrij snel uit. Ik ben ook een beeetje bang dat het veel roet oplevert in de woonkamer. Dus wil hem zelf van de zomer buiten proberen.
Voor roet hoef je niet bang te zijn. Ethanol geeft geen roet daarom is het juist heel goed geschikt voor binnen.
Ooh La La!- Prater
- Aantal berichten : 1381
Punten : 1576
Registratiedatum : 12-01-11
Schoonouders hebben er 1, alleen is binnen een halfuur opgebrand. Jammer want oogt erg gezellig.
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Marsy28 schreef:duckie schreef:wie heeft er een ethanol brander op tafel staan? zie ze af en toe wel eens ergens staan in restaurants ofzo... maar is het leuk voor thuis? waar komt ie weg?
'waar kom ie weg'? Een oprjochte Fries hier?
Ik heb toevallig 2 kerstpakketten gehad dit jaar en in de ene zat zo'n tafelbrander met 1 pit en de ander eentje met 3 pitten. Er moet bio ethanol in, dat ruik je verder niet maar het brand enorm snel op, zo snel dat het me echt verbaasde!
Alsof alle Friezen die fout maken?
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
In ieder geval hebben ze de bio-ethanol wel bij de Action. Vind het prima spul, stinkt gewoon echt niet en geeft ook geen roet. Ik vind wel dat het snel is opgebrand, maar ik vind het wel handig hoor. Beter dan elke avond 10 waxinelichtjes vervangen....Gewoon ff dat spul erin gieten en klaar.
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Steigerhouten tafel
» Welke tafel?
» Van tafel gevallen
» Houten tafel opknappen?
» Wat zetten jullie op tafel met O&N
» Welke tafel?
» Van tafel gevallen