Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Huis verkopen, waar moeten we op letten

Ga naar beneden

Huis verkopen, waar moeten we op letten Empty Huis verkopen, waar moeten we op letten

Bericht  Mari wo 8 aug 2012 - 0:11

De kogel is door de kerk, we gaan ons huis is de verkoop zetten.
Maandag komt er een makelaar met ons praten.

Vorig jaar nov. is er al een verkort taxatierapport gemaakt, dus we weten ongeveer wat het huis waard is.

Nu zijn zowel mijn partner als ik helemaal niet bekend met het verkoopproces van een huis.

Waar gaat de makelaar met ons over praten, waar moeten we op letten, wat zijn ong. de makelaarskosten?

Tips zijn van harte welkom.
Mari
Mari
Prater
Prater

Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Huis verkopen, waar moeten we op letten Empty Re: Huis verkopen, waar moeten we op letten

Bericht  Gast wo 8 aug 2012 - 8:41

Ik zou een makelaar kiezen die bekend is in de buurt. Ik zou 5 makelaars bellen en vragen wat hun courtage is en wat je bij dit bedrag krijgt. En als de makelaar langs komt eerst nog de laatste dingen opknappen zodat het er super uit ziet. Tevens zou ik de makelaar tips vragen hoe de woning het best verkoopbaar is qua inrichting van kamers en accessoires enz. Onze makelaar heeft ons wat zinvolle tips gegeven. En niet meteen akkoord gaan met de prijs waar hij het voor op de markt wil brengen, is voor hem sneller verkopen namelijk.

Gast
Gast

Huis verkopen, waar moeten we op letten Empty Re: Huis verkopen, waar moeten we op letten

Bericht  Mari wo 8 aug 2012 - 22:03

Thanks, huis is gelukkig helemaal opgeknapt dus klussen hoeft niet meer.

Vooral over die prijs idd, hij wil het natuurlijk snel kwijt, maar ik weet wat ik ervoor wil vragen.
Mari
Mari
Prater
Prater

Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: