Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vind jij jezelf interessant?

+12
Ugly Betty
Serena
Roze Roos
Lotus
Cherique
Jeanette
Tania
Phileine
RioolSpook
Susan
Pluk
mzcharlotte
16 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Vind jij jezelf interessant? - Pagina 2 Empty Re: Vind jij jezelf interessant?

Bericht  Gast ma 29 nov 2010 - 10:32

Hm dat is een moeilijke vind ik.. Ik denk dat ik voor mensen die ik nog niet zo goed ken , niet zo interessant ben. Dit denk ik omdat ik dan vaak wat gesloten ben. Als iemand eenmaal mijn vertrouwen heeft dan ben ik best interessant om naar te luisteren denk ik Suspect

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vind jij jezelf interessant? - Pagina 2 Empty Re: Vind jij jezelf interessant?

Bericht  Caro ma 29 nov 2010 - 22:49

Eerste post in dit nieuwe forum :-)

Maar nee: zo interessant vind ik mezelf niet. Dat komt hier op het forum naar voren omdat ik nooit veel over mezelf loslaat. Wat is er nu zo interessant aan mij dat ik dat moet melden? Niet zoveel dus.
Dat betekent niet dat ik mijn mening niet interessant vind, of een stil muisje ben. Juist niet: ik weet dat ik een droge humor heb die sowieso op schrift er niet altijd uitkomt. Verder kan ik echt wel leuk meebabbelen met anderen, in een groep zal ik me zeker niet op de achtergrond opstellen maar ik zal wel proberen interesse te tonen in anderen. Ik praat dan ook liever over anderen dan over mezelf.
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vind jij jezelf interessant? - Pagina 2 Empty Re: Vind jij jezelf interessant?

Bericht  rapa nui vr 3 dec 2010 - 7:35

Nee, niet super interressant. Ik vind mezelf wel interessanter dan ik denk dat sommige mensen van me vinden. Dat vindt ik ook weer afhangen van de interresses van die mensen. Ik heb bv. redelijk wat reizen gemaakt / op vakantie geweest naar wat buitenstandaardlanden. Voor mensen die in reizen en andere culturen geinteresseerd zijn ben ik daarom redelijk interressant. Voor veel mensen in mijn omgeving die nooit op vakantie gaan en niet van andere culturen houden ben ik dan al stukken minder interessant.
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vind jij jezelf interessant? - Pagina 2 Empty Re: Vind jij jezelf interessant?

Bericht  Gast vr 3 dec 2010 - 10:40

Nee vind mezelf niet zo interessant. Ben vrij standaard: woon samen, directiesecretaresse, een paar hobbies. Niet zoveel interessants aan dacht ik zo.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vind jij jezelf interessant? - Pagina 2 Empty Re: Vind jij jezelf interessant?

Bericht  smooch vr 3 dec 2010 - 11:10

Ik vindt mezelf niet echt interessant.
Zoals Razz ook zei: "Ik denk dat ik voor mensen die ik nog niet zo goed ken , niet zo interessant ben. Dit denk ik omdat ik dan vaak wat gesloten ben. Als iemand eenmaal mijn vertrouwen heeft dan ben ik best interessant om naar te luisteren denk ik"

Ik kan ook best gesloten zijn naar mensen die ik niet ken, nou eigenlijk niet eens best. Ik ben gewoon gesloten (vindt ik soms zo irritant) Ik moet me echt op mn gemak voelen, als ik dat heb kan ik best wel interessant zijn.
Want op zich kan ik over genoeg dingen mee praten, maar het komt er niet altijd uit waardoor ik niet interessant kan overkomen. Denk ik, weet niet of andere dat zo zien smile
smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vind jij jezelf interessant? - Pagina 2 Empty Re: Vind jij jezelf interessant?

Bericht  Gast vr 3 dec 2010 - 22:53

Ik ben qua praten echt niet interessant. Ik praat meestal over redelijke oppervlakkige onderwerpen. En heb ook geen hoog 'interessant' niveau zeg maar haha..

Maar ik denk wel dat ik interessant gevonden kan worden door wat ik doe, en hoe ik denk over bepaalde dingen.

Vroeger vonden jongens mij ook wel een interessant object volgens mij haha angel

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vind jij jezelf interessant? - Pagina 2 Empty Re: Vind jij jezelf interessant?

Bericht  Gast vr 3 dec 2010 - 23:33

Jen_ schreef:Nee vind mezelf niet zo interessant. Ben vrij standaard: woon samen, directiesecretaresse, een paar hobbies. Niet zoveel interessants aan dacht ik zo.
Ook als je misschien een vrij standaard leven hebt, kun je toch interessant zijn! Very Happy
Bijv hoe je omgaat met vrienden, gesprekken die je voert, geloof, studie, smaak...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vind jij jezelf interessant? - Pagina 2 Empty Re: Vind jij jezelf interessant?

Bericht  Gast vr 3 dec 2010 - 23:37

Ik vind mezelf over het algemeen wel redelijk interessant. Nu wat minder omdat ik niet fit ben en daardoor ook minder mee maak.. Maar ook op school bijv ontstaan er geregeld mooie discussies.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vind jij jezelf interessant? - Pagina 2 Empty Re: Vind jij jezelf interessant?

Bericht  Rouxxxe za 4 dec 2010 - 4:21

Dat ligt er denk ik een beetje aan wat degene met wie ik zou praten interessant vindt. Ik heb wel veel verschillende dingen gedaan, meegemaakt en stond en sta voor heel veel open. In die zin ben ik denk ik wel interessant, dat ik veel te vertellen heb en met veel mee kan praten. Maar ik loop er niet mee te koop. Als iemand er dus niet dieper op in zou gaan, kan ik ook vrij standaard en dus niet superinteressant overkomen denk ik..
Rouxxxe
Rouxxxe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vind jij jezelf interessant? - Pagina 2 Empty Re: Vind jij jezelf interessant?

Bericht  Gast zo 5 dec 2010 - 10:13

Twixx schreef:
Jen_ schreef:Nee vind mezelf niet zo interessant. Ben vrij standaard: woon samen, directiesecretaresse, een paar hobbies. Niet zoveel interessants aan dacht ik zo.
Ook als je misschien een vrij standaard leven hebt, kun je toch interessant zijn! Very Happy
Bijv hoe je omgaat met vrienden, gesprekken die je voert, geloof, studie, smaak...

Ja dat is wel zo Very Happy Als vriendin zijnde ben ik wel interessant denk ik. Met mij kun je ook leuke en diepgaande gesprekken voeren aar van een afstandje, op papier zeg maar, komt het niet over.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vind jij jezelf interessant? - Pagina 2 Empty Re: Vind jij jezelf interessant?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum