Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wie nog meer nog nooit met vliegtuig geweest?

+22
Koffieleut
Niekske
Bazinga
Caramba
silly-one
SoGood
Paper Crown
Mermaid
Lenthe
Caribbeanlover
Blond
Rush
Lady Starstruck
_Lacey_
Happinaz
Ella
Marin
Phileine
Polly
Caroow
girli
Lousanne
26 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Wie nog meer nog nooit met vliegtuig geweest? - Pagina 3 Empty Re: Wie nog meer nog nooit met vliegtuig geweest?

Bericht  Marin wo 8 aug 2012 - 0:23

Spetterdespat schreef:
Marin schreef:
Spetterdespat schreef:Je kon toen nog op 1 dag heen en terug.
Waarom zou dat nu niet meer kunnen?

Weet niet of dat nog zo is, zal vast wel.

Nou lijkt me van de bestemming afhangen, hoe ver iets is Wink Maar ik ben aantal jaar geleden wel op en neer naar Londen geweest ja.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie nog meer nog nooit met vliegtuig geweest? - Pagina 3 Empty Re: Wie nog meer nog nooit met vliegtuig geweest?

Bericht  Caramba wo 8 aug 2012 - 0:27

Marin schreef:
Spetterdespat schreef:
Marin schreef:
Spetterdespat schreef:Je kon toen nog op 1 dag heen en terug.
Waarom zou dat nu niet meer kunnen?

Weet niet of dat nog zo is, zal vast wel.

Nou lijkt me van de bestemming afhangen, hoe ver iets is Wink Maar ik ben aantal jaar geleden wel op en neer naar Londen geweest ja.

Ben 2 keer op deze manier naar Zweden geweest. Daarna alleen maar voor vakantie in het vliegtuig. En zoals ik al zei, de 1ste keer was ik 7, 2de keer was ik 9, maar het had zo kunnen zijn dat dat er niet meer was toch? Ben nu 28.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie nog meer nog nooit met vliegtuig geweest? - Pagina 3 Empty Re: Wie nog meer nog nooit met vliegtuig geweest?

Bericht  Mermaid wo 8 aug 2012 - 9:31

Polly schreef:
Mermaid schreef:
Caribbeanlover schreef:Waar ben je een jaar geweest?


Malta.

Ik was trouwens deze week eindelijk weer eens terug in Malta, de laatste keer was 5 jaar geleden. Super leuk, voelde echt als thuiskomen Wie nog meer nog nooit met vliegtuig geweest? - Pagina 3 561177

Superleuk! Was je er met het schip? Ik ben er een maand geleden ook geweest met mijn vriend. Echt zo fijn om weer terug te zijn geweest, thuiskomen inderdaad. En Malta heeft heus 1 van de mooiste cruiseterminals die ik heb bezocht I love you
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie nog meer nog nooit met vliegtuig geweest? - Pagina 3 Empty Re: Wie nog meer nog nooit met vliegtuig geweest?

Bericht  Lenthe wo 8 aug 2012 - 9:32

Caribbeanlover schreef:Lenthe, waar ga je heen met je vriendin?

Ik was 2 mnd toen ik voor het eerst vloog.
Turkijke! Very Happy
Lenthe
Lenthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie nog meer nog nooit met vliegtuig geweest? - Pagina 3 Empty Re: Wie nog meer nog nooit met vliegtuig geweest?

Bericht  Polly wo 8 aug 2012 - 12:14

Mermaid schreef:
Superleuk! Was je er met het schip? Ik ben er een maand geleden ook geweest met mijn vriend. Echt zo fijn om weer terug te zijn geweest, thuiskomen inderdaad. En Malta heeft heus 1 van de mooiste cruiseterminals die ik heb bezocht I love you

Ja, kwam gelukkig toevallig zo uit! Beste vriend van daar is me op komen halen en we zijn het hele eiland over geweest. Hartstikke leuk. En wat leuk dat jij met je vriend daar bent geweest! Toch goed om zoiets te kunnen delen met hem.
Polly
Polly
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie nog meer nog nooit met vliegtuig geweest? - Pagina 3 Empty Re: Wie nog meer nog nooit met vliegtuig geweest?

Bericht  Gast wo 8 aug 2012 - 12:45

Ik ken genoeg mensen die nog nooit hebben gevlogen. Zelf was ik 3 toen ik voor net eerst vloog.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie nog meer nog nooit met vliegtuig geweest? - Pagina 3 Empty Re: Wie nog meer nog nooit met vliegtuig geweest?

Bericht  Caribbeanlover wo 8 aug 2012 - 20:00

Lenthe schreef:
Caribbeanlover schreef:Lenthe, waar ga je heen met je vriendin?

Ik was 2 mnd toen ik voor het eerst vloog.
Turkijke! :D

Is dat een pas uitgevonden/ontdekt/nieuw land? Wie nog meer nog nooit met vliegtuig geweest? - Pagina 3 253468018

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie nog meer nog nooit met vliegtuig geweest? - Pagina 3 Empty Re: Wie nog meer nog nooit met vliegtuig geweest?

Bericht  Lenthe wo 8 aug 2012 - 20:25

Caribbeanlover schreef:
Lenthe schreef:
Caribbeanlover schreef:Lenthe, waar ga je heen met je vriendin?

Ik was 2 mnd toen ik voor het eerst vloog.
Turkijke! Very Happy

Is dat een pas uitgevonden/ontdekt/nieuw land? Wie nog meer nog nooit met vliegtuig geweest? - Pagina 3 253468018
In mijn geval vooral een goedkoop land Wink
Lenthe
Lenthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie nog meer nog nooit met vliegtuig geweest? - Pagina 3 Empty Re: Wie nog meer nog nooit met vliegtuig geweest?

Bericht  Gast wo 8 aug 2012 - 22:49

Ik heb ook nog nooit gevlogen. Het zal er vast ooit van komen, gok ik zo Wie nog meer nog nooit met vliegtuig geweest? - Pagina 3 561177

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie nog meer nog nooit met vliegtuig geweest? - Pagina 3 Empty Re: Wie nog meer nog nooit met vliegtuig geweest?

Bericht  Bazinga do 9 aug 2012 - 10:51

Ik heb wel 's gevlogen, maar da's wel tijdje geleden. Zie 't er voorlopig ook niet van komen; ik ben niet zo van de vakanties. Kan 't me in principe wel veroorloven (tijd geleden niet) maar ik hou niet van warmte en niet van vakantie.. Oh en ook niet van skieen Very Happy Ben meer van de stedentrips en dat is goed te doen met de trein! (Hoewel we vanaf volgend jaar lekker gaan roadtrippen!)
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie nog meer nog nooit met vliegtuig geweest? - Pagina 3 Empty Re: Wie nog meer nog nooit met vliegtuig geweest?

Bericht  Niekske do 9 aug 2012 - 20:49

Ik vind het niet raar als iemand nog nooit gevlogen heeft. Ik was 21 toen ik voor het eerst vloog, naar Turkije met twee vriendinnen. Eén van hen had ook nog nooit gevlogen en we vonden het allemaal best spannend. Haar grootste angst was dat we zouden neerstorten en mijn grootste angst was dat mijn koffer kwijt zou raken laughcry we vlogen toen met Onur Air en dat was vlak nadat die zo negatief in het nieuws waren geweest. En uiteindelijk zijn onze angsten wel een heel klein beetje waarheid geworden: flinke turbulentie op de heenreis en mijn koffer kwam wel aan, maar ging niet meer open laughcry
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie nog meer nog nooit met vliegtuig geweest? - Pagina 3 Empty Re: Wie nog meer nog nooit met vliegtuig geweest?

Bericht  Koffieleut za 11 aug 2012 - 20:57

Ik heb ook nog nooit gevlogen. Ik merk dat veel mensen best verbaasd zijn als je verteld dat je nog nooit gevlogen hebt. Bij mij is het er nooit van gekomen, vroeger hield mijn moeder het tegen, zij heeft ooit gevolgen en heeft de hele reis overgegeven, dus dat wilde ze nooit meer. Nu ga ik ook veel liever kamperen. Ik wil heel graag een keer vliegen en dat gaat ook zeker wel gebeuren. Grappig is wel dat mijn man ook nog nooit gevolgen heeft, dus ooit gaan wij samen voor het eerst vliegen.
Koffieleut
Koffieleut
Prater
Prater

Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie nog meer nog nooit met vliegtuig geweest? - Pagina 3 Empty Re: Wie nog meer nog nooit met vliegtuig geweest?

Bericht  Frappuccino zo 12 aug 2012 - 19:27

Ik ben ook 26 maar heb ook nog nooit gevlogen. Ik wil wel graag een keer gaan vliegen, omdat ik bang ben dat ik er misschien een angst voor ga ontwikkelen. Ik zou graag een keertje met mijn vriend naar Londen willen, maar dit jaar zit dat er helaas niet in.
Frappuccino
Frappuccino
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 323
Punten : 343
Registratiedatum : 16-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie nog meer nog nooit met vliegtuig geweest? - Pagina 3 Empty Re: Wie nog meer nog nooit met vliegtuig geweest?

Bericht  Ella ma 13 aug 2012 - 6:25

Zijn er hier mensen die ook echt doodsbang waren om eens te gaan vliegen maar toch de stap gezet hebben?
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie nog meer nog nooit met vliegtuig geweest? - Pagina 3 Empty Re: Wie nog meer nog nooit met vliegtuig geweest?

Bericht  Bliss ma 13 aug 2012 - 6:35

Als kind heb ik ook nooit gevlogen, wij gingen (vanwege gezinssituatie) vaak gewoon in Nederland op vakantie en een paar keer naar Frankrijk. Op mn 18e vloog ik voor het eerst, naar Kreta met mn moeder en zusje. Sindsdien best vaak gevlogen, voornamelijk stedentrips en af en toe een vakantie. Ben alleen nog nooit buiten Europa geweest! (mijn vader van 62 trouwens ook niet!)

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie nog meer nog nooit met vliegtuig geweest? - Pagina 3 Empty Re: Wie nog meer nog nooit met vliegtuig geweest?

Bericht  Gast ma 13 aug 2012 - 6:36

Ella schreef:Zijn er hier mensen die ook echt doodsbang waren om eens te gaan vliegen maar toch de stap gezet hebben?

Ja, ik was doodsbang en het kwam niet goed want ik ben het nu nog steeds Sad

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie nog meer nog nooit met vliegtuig geweest? - Pagina 3 Empty Re: Wie nog meer nog nooit met vliegtuig geweest?

Bericht  Bliss ma 13 aug 2012 - 6:37

Ben trouwens één keer met de bus op vakantie geweest, naar Spanje, en dat vond ik echt de hel op aard!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie nog meer nog nooit met vliegtuig geweest? - Pagina 3 Empty Re: Wie nog meer nog nooit met vliegtuig geweest?

Bericht  Ella ma 13 aug 2012 - 6:40

Birgit schreef:
Ella schreef:Zijn er hier mensen die ook echt doodsbang waren om eens te gaan vliegen maar toch de stap gezet hebben?

Ja, ik was doodsbang en het kwam niet goed want ik ben het nu nog steeds Wie nog meer nog nooit met vliegtuig geweest? - Pagina 3 1371890812

Oh das minder, had op een positief verhaal gehoopt. Ga je nog wle vliegen nu of dat niet meer?
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie nog meer nog nooit met vliegtuig geweest? - Pagina 3 Empty Re: Wie nog meer nog nooit met vliegtuig geweest?

Bericht  Ella ma 13 aug 2012 - 6:40

Bliss schreef:Ben trouwens één keer met de bus op vakantie geweest, naar Spanje, en dat vond ik echt de hel op aard!

Ik heb verschillende busreizen gehad en vond het nooit erg. Vond het altijd wel gezellig
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie nog meer nog nooit met vliegtuig geweest? - Pagina 3 Empty Re: Wie nog meer nog nooit met vliegtuig geweest?

Bericht  Sarah1985 ma 13 aug 2012 - 6:58

ik heb nog maar 2 keer gevlogen Turkije en Tunesië. En toen we naar Turkije gingen hadden we een tussenlanding in enschede dat was wel gek moesten we nog een keer opstijgen. Maar ik ben geen fan van vliegen. Het idee dat je nergens heen kan in het vliegtuig vind ik niet fijn.

Het komende jaar gaan we 3 keer vliegen dat is wel erg uniek voor ons.
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie nog meer nog nooit met vliegtuig geweest? - Pagina 3 Empty Re: Wie nog meer nog nooit met vliegtuig geweest?

Bericht  Gast ma 13 aug 2012 - 6:58

@Ella: een kleine afstand zou ik misschien nog doen maar het is waarschijnlijker dat ik leuke plekken met de bus ga bezoeken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie nog meer nog nooit met vliegtuig geweest? - Pagina 3 Empty Re: Wie nog meer nog nooit met vliegtuig geweest?

Bericht  Ella ma 13 aug 2012 - 7:10

Birgit schreef:@Ella: een kleine afstand zou ik misschien nog doen maar het is waarschijnlijker dat ik leuke plekken met de bus ga bezoeken.

Aha... ik zou het wel eens willen proberen maar dan echt voor de eerste keer een hele korte vlucht
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie nog meer nog nooit met vliegtuig geweest? - Pagina 3 Empty Re: Wie nog meer nog nooit met vliegtuig geweest?

Bericht  Caroow ma 13 aug 2012 - 7:12

Ik was de eerste keer, vorig jaar, best wel bang. Het deed veel pijn aan mijn oren maar vandaag ga ik toch weer:)
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie nog meer nog nooit met vliegtuig geweest? - Pagina 3 Empty Re: Wie nog meer nog nooit met vliegtuig geweest?

Bericht  Atelier Madame ma 13 aug 2012 - 7:15

Birgit schreef:
Ella schreef:Zijn er hier mensen die ook echt doodsbang waren om eens te gaan vliegen maar toch de stap gezet hebben?

Ja, ik was doodsbang en het kwam niet goed want ik ben het nu nog steeds Sad

+1 ik vind vliegen niet echt prettig, vooral met opstijgen krijg ik last van hyperventilatie
Met goed ademen kan ik het wel onder controle houden en enmaal bove gaat het wel weer. Ik zie er altijd wel tegenop maar mijn reislust wind het toch van m'n vliegangst.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie nog meer nog nooit met vliegtuig geweest? - Pagina 3 Empty Re: Wie nog meer nog nooit met vliegtuig geweest?

Bericht  Marin ma 13 aug 2012 - 20:25

Sarah1985 schreef:Maar ik ben geen fan van vliegen. Het idee dat je nergens heen kan in het vliegtuig vind ik niet fijn.

Ik heb totaal geen vliegangst maar ik ben een keer flauwgevallen in t vliegtuig (door de warme/snel opstaan/weinig gedronken combi) en toen had ik die gedachte ook wel. Dat ik achterin t vliegtuig stond en dacht kut ik kan hier nergens uit. En toen viel ik flauw.
Dat was toch niet zo heel prettig.

Caroow veel vliegplezier!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie nog meer nog nooit met vliegtuig geweest? - Pagina 3 Empty Re: Wie nog meer nog nooit met vliegtuig geweest?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum