Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kleding in vliegtuig

+8
Caresses
Polly
Paper Crown
TukTuk
Niekske
Niki
Raindrop
Monte
12 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Kleding in vliegtuig Empty Kleding in vliegtuig

Bericht  Gast za 19 nov 2011 - 8:53

Wat voor kleding heb jij aan in het vliegtuig? Normaal heb ik gewoon een spijkerbroek aan en een warm vest. Nu ga ik backpacken en dan denk ik aan een legging met een dunne linnen broek er over heen, wel een warm dun fleece vest. Zou dat warm genoeg zijn? Ik heb het altijd ZO koud in het vliegtuig...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding in vliegtuig Empty Re: Kleding in vliegtuig

Bericht  Gast za 19 nov 2011 - 9:04

Ik maak alleen korte vakantievluchten, en dan draag ik normale kleren. Waarom neem je niet een dekentje mee voor als je het koud krijgt?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding in vliegtuig Empty Re: Kleding in vliegtuig

Bericht  Gast za 19 nov 2011 - 9:08

Omdat een dekentje teveel ruimte inneemt in mijn tas en ik het ter plekke niet meer nodig heb. En de dekentjes in het vliegtuig worden niet eens elke keer gewassen! Baaaah... je hebt dus niet altijd een schoon dekentje.. (weet ik sindskort van een steward)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding in vliegtuig Empty Re: Kleding in vliegtuig

Bericht  Monte za 19 nov 2011 - 9:15

Ik heb het dus nooit echt koud in het vliegtuig, maar waarom neem je niet een klein traveldekentje mee(die kun je klein opvouwen)
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding in vliegtuig Empty Re: Kleding in vliegtuig

Bericht  Gast za 19 nov 2011 - 9:25

Nou, omdat ik dus geen onnodige dingen wil meeslepen ;-) en het liefste nog wat ruimte over wil houden voor souvenirs enzo.

Ik kan ook voor laagjes gaan in het vliegtuig. Hempje, shirt korte mouw, shirt lange mouw en een vest.

Grappig dat ik daar nu zo over nadenk als je maar beperkte ruimte hebt om mee te nemen. Anders prop je gewoon alles in je koffer.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding in vliegtuig Empty Re: Kleding in vliegtuig

Bericht  Gast za 19 nov 2011 - 9:43

Op de meeste lange vluchten krijg je gewoon een dekentje en anders kun je er wel om vragen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding in vliegtuig Empty Re: Kleding in vliegtuig

Bericht  Raindrop za 19 nov 2011 - 9:59

Ik zou dan eerder wat laagjes over elkaar aan doen en ook een lekker warm vest.
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding in vliegtuig Empty Re: Kleding in vliegtuig

Bericht  Niki za 19 nov 2011 - 11:13

Ik heb vaak een spijkerbroek met een shirt/longsleeve en een vest en een sjaal. Vind het altijd fijn om een sjaal om mijn nek te hebben en deels over mijn rug. Heb ik het gelijk een stuk warmer.
Sokken heb ik ook altijd aan.
Niki
Niki
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 334
Punten : 397
Registratiedatum : 04-12-10

http://maravillaappartementen.come2me.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding in vliegtuig Empty Re: Kleding in vliegtuig

Bericht  Niekske za 19 nov 2011 - 12:11

Ik draag nooit een 'normale' jeans, die zitten altijd aangesloten zeg maar, in het vliegtuig heb ik liever iets dat wijd is. Een linnen broek of een legging met een action rokje. Of een joggingbroek.
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding in vliegtuig Empty Re: Kleding in vliegtuig

Bericht  TukTuk za 19 nov 2011 - 12:45

Jip83 schreef:Nou, omdat ik dus geen onnodige dingen wil meeslepen ;-) en het liefste nog wat ruimte over wil houden voor souvenirs enzo.

Ik kan ook voor laagjes gaan in het vliegtuig. Hempje, shirt korte mouw, shirt lange mouw en een vest.

Grappig dat ik daar nu zo over nadenk als je maar beperkte ruimte hebt om mee te nemen. Anders prop je gewoon alles in je koffer.

Waarom stuur je die niet gewoon naar huis? Doet er wel 3 maanden over dan, maar is echt heel goedkoop (20 euro voor 10 kilo geloof ik)

Neem je nog een lakenzak of oid mee? Dan kan je dat als dekentje gebruiken. Of anders een sporthanddoek? Die heb je toch nodig, dus heb je sowieso wel mee denk ik?
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding in vliegtuig Empty Re: Kleding in vliegtuig

Bericht  Gast za 19 nov 2011 - 21:15

Over die vliegtuigdekentjes die niet gewassen worden. (niet altijd, maar waarschijnlijk vaker wel dan niet). Daar lig je toch niet naakt onder :P .. Als er kots/stink vlekken op zitten of hij stinkt vraag je gewoon een nieuwe.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding in vliegtuig Empty Re: Kleding in vliegtuig

Bericht  Paper Crown za 19 nov 2011 - 21:35

Punk'd schreef:Over die vliegtuigdekentjes die niet gewassen worden. (niet altijd, maar waarschijnlijk vaker wel dan niet). Daar lig je toch niet naakt onder :P .. Als er kots/stink vlekken op zitten of hij stinkt vraag je gewoon een nieuwe.

Maar toch het idee..? bleh!

Jip, doe gewoon een joggingbroek aan, zo'n gewatteerde. En een vest met longsleeve eronder en dan dikke sokken sjaal.. and ur good to go! Als je zo'n pashmina hebt kan je die ook nog groot uitzetten en over je rug enzo doen.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding in vliegtuig Empty Re: Kleding in vliegtuig

Bericht  Gast za 19 nov 2011 - 21:41

@ckc een joggingbroek neemt veel te veel ruimte in mijn tas in. Ik doe een legging aan en daarover een dunne broek. Boven kant laagjes en een paar extra dikke sokken. Vies dekentje neem ik dan maar voor lief Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding in vliegtuig Empty Re: Kleding in vliegtuig

Bericht  Gast za 19 nov 2011 - 21:49

2CKC2 schreef:
Punk'd schreef:Over die vliegtuigdekentjes die niet gewassen worden. (niet altijd, maar waarschijnlijk vaker wel dan niet). Daar lig je toch niet naakt onder :P .. Als er kots/stink vlekken op zitten of hij stinkt vraag je gewoon een nieuwe.

Maar toch het idee..? bleh!

Jip, doe gewoon een joggingbroek aan, zo'n gewatteerde. En een vest met longsleeve eronder en dan dikke sokken sjaal.. and ur good to go! Als je zo'n pashmina hebt kan je die ook nog groot uitzetten en over je rug enzo doen.

haha ja, maar ik denk dat je met backpacken nog wel ranzigere dingen gaat tegenkomen Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding in vliegtuig Empty Re: Kleding in vliegtuig

Bericht  Gast za 19 nov 2011 - 21:52

Dat ligt eraan wat je onder backpacken verstaat. Ik zie het als mijzelf verplaatsen van a naar b met mijn spullen in een rugzak. Ik heb genoeg gespaard om niet in de goedkoopste ranzigste slaapplekken te hoeven slapen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding in vliegtuig Empty Re: Kleding in vliegtuig

Bericht  Paper Crown za 19 nov 2011 - 21:53

Daarom zou ik nooit gaan backpacken hahaha! Als ik een weekendje wegga neem ik nog meer mee..
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding in vliegtuig Empty Re: Kleding in vliegtuig

Bericht  Gast za 19 nov 2011 - 22:07

Jip83 schreef:Dat ligt eraan wat je onder backpacken verstaat. Ik zie het als mijzelf verplaatsen van a naar b met mijn spullen in een rugzak. Ik heb genoeg gespaard om niet in de goedkoopste ranzigste slaapplekken te hoeven slapen.

Natuurlijk! Maar dan denk ik nog steeds dat je wel dingen gaat tegenkomen die erger zijn dan een dekentje die niet gewassen is. (Het is nou eenmaal geen 5 sterren, relax vakantie)

Maar je gaf al aan dat als het dekentje nodig is, is het dekentje nodig Very Happy No problemo Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding in vliegtuig Empty Re: Kleding in vliegtuig

Bericht  Gast za 19 nov 2011 - 22:10

Dat denk ik ook wel. Gelukkig ben ik niet wereldvreemd en al wat dingen gewend!
Hele gore wc's...maar ja...als je moet, moet je. Vieze badkamers...gelukkig heb je slippers. Dus zo snel krijg je mij niet vies! behlave dan met zo' goor dekentje ;-) omdat dat echt op je ligt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding in vliegtuig Empty Re: Kleding in vliegtuig

Bericht  Gast za 19 nov 2011 - 22:33

Jip83 schreef:Dat denk ik ook wel. Gelukkig ben ik niet wereldvreemd en al wat dingen gewend!
Hele gore wc's...maar ja...als je moet, moet je. Vieze badkamers...gelukkig heb je slippers. Dus zo snel krijg je mij niet vies! behlave dan met zo' goor dekentje ;-) omdat dat echt op je ligt.

hahaha ja ik snap het wel. Ik vind het zelf ook vies hoor (het lijkt net of ik er geen problemen mee zou hebben) maar soms heb je prioriteiten :P .. souveniers, andere spulletjes.. of een dekentje terwijl er een tweedehandse ligt Wink

Veel plezier in iedergeval op reis! Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding in vliegtuig Empty Re: Kleding in vliegtuig

Bericht  Gast za 19 nov 2011 - 23:18

Waar ga je heen en hoelang ga je? Veel plezier alvast. Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding in vliegtuig Empty Re: Kleding in vliegtuig

Bericht  Gast za 19 nov 2011 - 23:19

Jolee schreef:Waar ga je heen en hoelang ga je? Veel plezier alvast. Very Happy

Ik ga bijna 3 maanden backpacken in ZO-Azië.
Plezier gaat wel lukken!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding in vliegtuig Empty Re: Kleding in vliegtuig

Bericht  TukTuk za 19 nov 2011 - 23:28

off topic: was het nog gelukt om de trein kaartjes te boeken?

TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding in vliegtuig Empty Re: Kleding in vliegtuig

Bericht  Gast za 19 nov 2011 - 23:30

AngelNyn schreef:off topic: was het nog gelukt om de trein kaartjes te boeken?


Goed dat je het zegt, ik moet het nog een keer proberen. In mijn geschiedenis staat wel al dat ik 6 kaartjes heb, heb er alleen 0 betaald... :S

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding in vliegtuig Empty Re: Kleding in vliegtuig

Bericht  TukTuk za 19 nov 2011 - 23:33

Jip83 schreef:
AngelNyn schreef:off topic: was het nog gelukt om de trein kaartjes te boeken?


Goed dat je het zegt, ik moet het nog een keer proberen. In mijn geschiedenis staat wel al dat ik 6 kaartjes heb, heb er alleen 0 betaald... :S

Handig zo'n site :P Hopelijk lukt t! Ging je trouwens uiteindelijk voor 2de klas met of zonder airco?
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding in vliegtuig Empty Re: Kleding in vliegtuig

Bericht  Gast za 19 nov 2011 - 23:35

Zonder airco!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding in vliegtuig Empty Re: Kleding in vliegtuig

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum