Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wie nog meer nog nooit met vliegtuig geweest?

+22
Koffieleut
Niekske
Bazinga
Caramba
silly-one
SoGood
Paper Crown
Mermaid
Lenthe
Caribbeanlover
Blond
Rush
Lady Starstruck
_Lacey_
Happinaz
Ella
Marin
Phileine
Polly
Caroow
girli
Lousanne
26 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Wie nog meer nog nooit met vliegtuig geweest? Empty Wie nog meer nog nooit met vliegtuig geweest?

Bericht  Lousanne di 7 aug 2012 - 4:00

Ik werd zojuist voor gek verklaard dat ik nog nooit met een vliegtuig ben geweest. Hij zei dat ik een van de weinige jongeren ben die nog nooit gevlogen heeft. Ik denk dat dat wel mee valt..

Dus ik ben wel benieuwd: wie o wie heeft er nog meer nooit gevlogen?
Lousanne
Lousanne
Prater
Prater

Aantal berichten : 574
Punten : 661
Registratiedatum : 29-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie nog meer nog nooit met vliegtuig geweest? Empty Re: Wie nog meer nog nooit met vliegtuig geweest?

Bericht  Gast di 7 aug 2012 - 4:01

Ik vloog op mijn 20e pas voor het eerst, en heb nu pas 3 vakanties met het vliegtuig gedaan (inmiddels 25 jaar).


Laatst aangepast door Pippa op di 7 aug 2012 - 4:01; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie nog meer nog nooit met vliegtuig geweest? Empty Re: Wie nog meer nog nooit met vliegtuig geweest?

Bericht  girli di 7 aug 2012 - 4:01

Ik heb nog nooit gevlogen.
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie nog meer nog nooit met vliegtuig geweest? Empty Re: Wie nog meer nog nooit met vliegtuig geweest?

Bericht  Gast di 7 aug 2012 - 4:07

Ik heb nog nooit gevlogen.

In eerste instantie was het mijn vader die dat tegenhield. Hij durfde immers niet het vliegtuig. En dus gingen we meerdere malen met het gezin met de bus naar Spanje. Nu durf ik zelf niet (meer).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie nog meer nog nooit met vliegtuig geweest? Empty Re: Wie nog meer nog nooit met vliegtuig geweest?

Bericht  Lousanne di 7 aug 2012 - 4:10

Oh kijk, ik ben dus al niet de enige:)

Ooit zal ik nog wel met het vliegtuig gaan, als ik geld heb en een lange reis ga maken.
Maar voor nu wil ik elke zomer kamperen (is voor mij ook de ultieme manier van vakantie vieren) en dat gaat gewoon niet met het vliegtuig.
Lousanne
Lousanne
Prater
Prater

Aantal berichten : 574
Punten : 661
Registratiedatum : 29-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie nog meer nog nooit met vliegtuig geweest? Empty Re: Wie nog meer nog nooit met vliegtuig geweest?

Bericht  Caroow di 7 aug 2012 - 4:16

Tot vorig jaar had ik ook nog nooit gevlogen. Wij gingen altijd op wintersport met de auto of de bus. En in de zomer kamperen.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie nog meer nog nooit met vliegtuig geweest? Empty Re: Wie nog meer nog nooit met vliegtuig geweest?

Bericht  Polly di 7 aug 2012 - 4:21

Werd je echt voor gek verklaard of was die persoon gewoon verbaasd om het te horen omdat hij het zichzelf niet kan voorstellen?

Ik vind er niks geks aan om nog nooit gevlogen te hebben, iedereen viert vakantie op een andere manier. Maar omdat vliegen voor mij net is als de bus nemen kan ik het me niet voorstellen voor mijzelf dat ik nog nooit gevlogen zou hebben, zeg maar. Niet vervelend bedoeld dus, gewoon een ander referentiekader.
Polly
Polly
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie nog meer nog nooit met vliegtuig geweest? Empty Re: Wie nog meer nog nooit met vliegtuig geweest?

Bericht  Gast di 7 aug 2012 - 4:33

...


Laatst aangepast door Ostara op ma 29 okt 2012 - 8:11; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie nog meer nog nooit met vliegtuig geweest? Empty Re: Wie nog meer nog nooit met vliegtuig geweest?

Bericht  Caroow di 7 aug 2012 - 4:35

Er is ook niks aan om te missen hoor, het is hartstikke saai in het vliegtuig! Een busreis is nog spannender.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie nog meer nog nooit met vliegtuig geweest? Empty Re: Wie nog meer nog nooit met vliegtuig geweest?

Bericht  Gast di 7 aug 2012 - 4:45

Ik zou anders een hoop gemist hebben als ik nog nooit had gevlogen Caroow Wink. Ik sluit me verder aan bij Polly. Ik verklaar nooit iemand voor gek als die nog nooit gevlogen heeft maar ik ben altijd wel een beetje verbaasd. Maar goed, ik vloog al vanaf mijn 7de ofzo elk jaar en besef dat dat dan weer erg verwend was hoor, in die tijd.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie nog meer nog nooit met vliegtuig geweest? Empty Re: Wie nog meer nog nooit met vliegtuig geweest?

Bericht  Lousanne di 7 aug 2012 - 4:49

Polly: het was wel meer verbaasd hoor dan voor gek verklaard.. Hij vond t raar dat iemand van mijn leeftijd nog nooit met het vliegtuig was geweest, hij dacht dat iedereen dat tegenwoordig wel had gedaan..

Tsja, eerder met mijn ouders ging ik nooit met het vliegtuig (geen geld voor), en nu ga ik liever kamperen dan op een zonvakantie ergens heen. Ooit wil ik wel een keer naar Canada of Azie en dat zal wel met het vliegtuig moeten;)

En ik ben trouwens 25. Mijn ouders zijn ook nog nooit met het vliegtuig geweest, en ik denk ook niet dat dat ooit gaat gebeuren.. Combinatie van niet veel geld hebben en toch al niet zo van vakanties houden, en ook zeker niet van warmte.
Lousanne
Lousanne
Prater
Prater

Aantal berichten : 574
Punten : 661
Registratiedatum : 29-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie nog meer nog nooit met vliegtuig geweest? Empty Re: Wie nog meer nog nooit met vliegtuig geweest?

Bericht  Phileine di 7 aug 2012 - 4:55

Ik heb ook nog nooit gevlogen en ben 27. Ik zie mezelf ook niet zo snel in een vliegtuig stappen.
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : In mijn dromen ben ik overal

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie nog meer nog nooit met vliegtuig geweest? Empty Re: Wie nog meer nog nooit met vliegtuig geweest?

Bericht  Marin di 7 aug 2012 - 5:20

Polly schreef:Werd je echt voor gek verklaard of was die persoon gewoon verbaasd om het te horen omdat hij het zichzelf niet kan voorstellen?

Ik vind er niks geks aan om nog nooit gevlogen te hebben, iedereen viert vakantie op een andere manier. Maar omdat vliegen voor mij net is als de bus nemen kan ik het me niet voorstellen voor mijzelf dat ik nog nooit gevlogen zou hebben, zeg maar. Niet vervelend bedoeld dus, gewoon een ander referentiekader.

Zoiets wilde ik ook zeggen. Ik vind het echt niet gek als iemand nog nooit gevlogen heeft, maar ik kan het me ook niet voorstellen dat je niet weet wat t precies is. Ik stel me wel eens voor hoe ik t zou ervaren of hoe iemand die t voor t eerst zou doen zou ervaren. Waar zou ik me over verbazen? Zou ik t eng vinden of m'n ogen uitkijken?
Tegenwoordig slaap ik al voordat we zijn opgestegen (lekkerste dutjes met dat geschommel!)
Maar ik vind t zeker niet gek hoor Lousanne.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie nog meer nog nooit met vliegtuig geweest? Empty Re: Wie nog meer nog nooit met vliegtuig geweest?

Bericht  Ella di 7 aug 2012 - 6:20

Ik heb ook nog nooit gevlogen maar durf ook niet. Hoop het ooit wel eens te doen
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie nog meer nog nooit met vliegtuig geweest? Empty Re: Wie nog meer nog nooit met vliegtuig geweest?

Bericht  Happinaz di 7 aug 2012 - 6:51

Ik vind het helemaal niet gek hoor.
Ik heb als kind ook nooit gevlogen met mijn ouders en ik leerde mijn huidige partner al kennen toen ik 18 was. Voor die tijd ging ik altijd nog gewoon met mijn ouders mee, was gezellig. Mijn moeder is 58 en heeft nog nooit in een vliegtuig gezeten! Niet omdat ze bang is, maar omdat ze gewoon nooit zo ver is geweest en ze altijd reist met de auto binnen Europa.

Met mijn vriend ben ik nu wel een aantal keren wezen vliegen voor stedentrips maar in de zomer gaan we altijd kamperen.
Dus stel je voor dat we de stedentrips niet zouden doen, dan zou ik nu ook nog nooit in het vliegtuig geweest zijn! Voor alles is een 1e keer! Very Happy
Happinaz
Happinaz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie nog meer nog nooit met vliegtuig geweest? Empty Re: Wie nog meer nog nooit met vliegtuig geweest?

Bericht  _Lacey_ di 7 aug 2012 - 6:53

Ik zou iemand absoluut niet voor gek verklaren. Kan me alleen bij mezelf niet voorstellen dat ik nog nooit gevlogen zou hebben. Ik weet ook niet meer hoe ik mijn eerste keer vliegen heb ervaren. Oké, ik was toen 1 jaar oud, maar ook de eerste keer dat ik het bewust meemaakte kan ik me niet meer herinneren.


_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie nog meer nog nooit met vliegtuig geweest? Empty Re: Wie nog meer nog nooit met vliegtuig geweest?

Bericht  Lady Starstruck di 7 aug 2012 - 6:55

Caroow schreef:Er is ook niks aan om te missen hoor, het is hartstikke saai in het vliegtuig! Een busreis is nog spannender.

Inderdaad haha. In een bus zie je nog wat in een vliegtuig meestal een wolkendek en je zit zo hoog dat je maar hele kleine vlakjes ziet.
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie nog meer nog nooit met vliegtuig geweest? Empty Re: Wie nog meer nog nooit met vliegtuig geweest?

Bericht  Rush di 7 aug 2012 - 7:20

Ik heb 2 jaar terug pas voor het eerst gevlogen. M`n vriend heeft ook nog nooit gevlogen en 90% van zijn vrienden tot aan vorige week ook nog niet. Razz
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie nog meer nog nooit met vliegtuig geweest? Empty Re: Wie nog meer nog nooit met vliegtuig geweest?

Bericht  Blond di 7 aug 2012 - 20:10

Ik vloog ook pas op mijn 17e voor het eerst. Ik ging met mijn ouders ook altijd met de auto op vakantie. Ik vind het ook niet vreemd hoor.
Ik kan me nu trouwens niet meer voorstellen dat ik weer met de auto op vakantie moet. Ik ben een beetje verwend nu denk ik Wink.

Eén van mijn beste vriendinnen (is nu 25) heeft ook pas 2 jaar geleden voor het eerst gevlogen. Haar ouders hebben ook nog nooit gevlogen en mede daarom vond ze het ook gewoon eng.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie nog meer nog nooit met vliegtuig geweest? Empty Re: Wie nog meer nog nooit met vliegtuig geweest?

Bericht  Caribbeanlover di 7 aug 2012 - 22:06

Het is niet raar, maar komt alleen vrij weinig voor.

Vroeger werd ik uitgelachen omdat ik nog nooit naar Frankrijk was geweest en dat vonden ze in de klas maar raar. Tja, dat heel nederland er onderhand zit wil niet zeggen dat wij dan ook maar moeten gaan. Bovendien houden mijn ouders niet van Frankrijk en gingen we naar Zweden en Hongarije.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie nog meer nog nooit met vliegtuig geweest? Empty Re: Wie nog meer nog nooit met vliegtuig geweest?

Bericht  Lenthe di 7 aug 2012 - 22:18

Ik ga binnenkort op vakantie met een vriendin die nog nooit heeft gevlogen. Zij is al helemaal zenuwachtig en heeft geen idee wat haar te wachten staat. Ik vind dat wel grappig, want ik heb zelf al heel vaak gevlogen, dus voor mij is het niks bijzonders. (eigenlijk juist heel vervelend, ik ben vaak heel erg misselijk in het vliegtuig en heb last van mijn oren. het is dus zeker geen hobby van me)
Ik ging voor het eerst vliegen op mijn 15e. Mijn ouders hadden voor die tijd ook maar 1x gevlogen en dat was in een klein vliegtuig wat alleen voor demonstraties was bedoeld. Voor ons was het toen best spannend toen we voor het eerst naar Spanje vlogen. Eenmaal in de lucht is het heel saai Wink

Edit: Ik vind het trouwens ook niet heel raar dat iemand nooit heeft gevlogen, maar je ziet het niet zo vaak.
Lenthe
Lenthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie nog meer nog nooit met vliegtuig geweest? Empty Re: Wie nog meer nog nooit met vliegtuig geweest?

Bericht  Caribbeanlover di 7 aug 2012 - 22:21

Lenthe, waar ga je heen met je vriendin?

Ik was 2 mnd toen ik voor het eerst vloog.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie nog meer nog nooit met vliegtuig geweest? Empty Re: Wie nog meer nog nooit met vliegtuig geweest?

Bericht  Mermaid di 7 aug 2012 - 22:36

Ik was volgens mij ook pas 21/22 toen ik voor het eerst ging vliegen. Mijn ouders zijn gewoon meer van het kamperen.
Vind het ook niet gek als iemand nog nooit met het vliegtuig is geweest.
Wat ik wel heel tof vind; mijn ouders hadden ook nog nooit gevlogen vonden het eng maar toen ging ik een jaar naar het buitenland. Ze wilden me op komen zoeken en dat kon eigenlijk alleen met het vliegtuig, dus dat hebben ze gedaan. Uiteindelijk vonden ze het heel leuk en nu zijn ze weer met het vliegtuig op vakantie.

de busreizen die ik heb gemaakt vond ik wel verschrikkelijk trouwens. Kan aan de maatschappij liggen Wink
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie nog meer nog nooit met vliegtuig geweest? Empty Re: Wie nog meer nog nooit met vliegtuig geweest?

Bericht  Caribbeanlover di 7 aug 2012 - 22:46

Waar ben je een jaar geweest?

Mijn ouders hebben geen vliegangst gelukkig, maar we zijn nooit met het hele gezin gaan vliegen helaas.

Zij zijn zelf naar Papua new guinea, Filipijnen, Singapore en Canada geweest wat betreft buiten europa.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie nog meer nog nooit met vliegtuig geweest? Empty Re: Wie nog meer nog nooit met vliegtuig geweest?

Bericht  Gast di 7 aug 2012 - 22:48

Ik heb ook nog nooit gevlogen, en ik kijk erg uit naar de 1e keer vliegen. Ik hoop dat ik binnenkort ook een keer in een vliegtuig stap.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie nog meer nog nooit met vliegtuig geweest? Empty Re: Wie nog meer nog nooit met vliegtuig geweest?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum