Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wie nog meer nog nooit met vliegtuig geweest?

+22
Koffieleut
Niekske
Bazinga
Caramba
silly-one
SoGood
Paper Crown
Mermaid
Lenthe
Caribbeanlover
Blond
Rush
Lady Starstruck
_Lacey_
Happinaz
Ella
Marin
Phileine
Polly
Caroow
girli
Lousanne
26 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Wie nog meer nog nooit met vliegtuig geweest? - Pagina 2 Empty Re: Wie nog meer nog nooit met vliegtuig geweest?

Bericht  Paper Crown di 7 aug 2012 - 22:56

Hihi ik vind het onwijs schattig als mensen nooit gevlogen hebben haha. Voor mij is het zo gewoon, ik vloog al met 3 jaar voor het eerst. Ik heb al zoveel gevlogen, ik vind het erg leuk. Ik heb wel een keer met een vriendin gevlogen die nog nooit gevlogen had. Zij was zo bang. Hysterisch heeft ze gehuild, mijn hand fijngeknepen, kon haar gewoon niet geruststellen. Lijkwit was ze en ze heeft zo stijf gezeten 3.5 uur lang dat ze bijna niet kon opstaan toen we geland waren.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie nog meer nog nooit met vliegtuig geweest? - Pagina 2 Empty Re: Wie nog meer nog nooit met vliegtuig geweest?

Bericht  Marin di 7 aug 2012 - 22:58

Ik heb ook wel eens gevlogen met een vriendin met extreme vliegangst en was een van haar eerste keren dat ze vloog. Dat was echt niet leuk. Ik had echt medelijden met haar, maar ik wist ook gewoon echt niet wat ik kon doen om haar rustig te krijgen. Bij ieder geluidje schrok ze, terwijl ik die geluidjes zo goed ken en weet dat het niet eng is. Maar dat kan je dan nog 100x vertellen, maar ze bleef bang.
Ik was geloof ik 8 maanden toen ik voor 't eerst vloog. Ik hoop echt dat ik later met m'n kinderen ook makkelijk kan vliegen. Een kennis van me gaat steeds naar de USA met haar twee kinderen en heb daar zo veel respect voor. Vind ik stoer!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie nog meer nog nooit met vliegtuig geweest? - Pagina 2 Empty Re: Wie nog meer nog nooit met vliegtuig geweest?

Bericht  SoGood di 7 aug 2012 - 23:01

Whaha PC, zo heb ik eens businessclass gevlogen.. Naast mij zat een nette zakenman, ik merkte dat hij de hele tijd naar me aan het kijken was. Op een gegeven moment wilde hij echt een praatje maken. Ineens begon hij me te vertellen dat hij zo ontzettend bang was, en OMG wat heb ik om hem moeten lachen want hij vertelde alleen maar grapjes om zijn angst te onderdrukken. Ik probeerde hem steeds af te leiden bij turbulentie enzo.. Ik vroeg bijvoorbeeld, hoe smaakt je eten.. Hij: "OMG, Fuck the food, what is happening to this $%#^^ plain?!!!" Het was een lange vlucht maar wat hebben we gelachen. We hebben contact gehouden via FB. Hij nodigt me weleens uit voor hele fancy feestjes maar eigenlijk durf ik daar nooit heen te gaan.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie nog meer nog nooit met vliegtuig geweest? - Pagina 2 Empty Re: Wie nog meer nog nooit met vliegtuig geweest?

Bericht  Paper Crown di 7 aug 2012 - 23:03

Ik vond het ook erg zielig, ze nam een glaasje water aan en ik zag haar zo trillen. Ze kon de angst ook niet loslaten. De purser kwam nog heel lang met ons praten en we mochten toen ook bij first class gaan zitten waar nog vrije stoelen waren. Bij elk piepje of gekreun en gesteun van het vliegtuig zag ik echt tranen rollen. Zo zielig. Gelukkig hadden we geen turbulente vlucht!
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie nog meer nog nooit met vliegtuig geweest? - Pagina 2 Empty Re: Wie nog meer nog nooit met vliegtuig geweest?

Bericht  Marin di 7 aug 2012 - 23:04

Sogood schreef:Whaha PC, zo heb ik eens businessclass gevlogen.. Naast mij zat een nette zakenman, ik merkte dat hij de hele tijd naar me aan het kijken was. Op een gegeven moment wilde hij echt een praatje maken. Ineens begon hij me te vertellen dat hij zo ontzettend bang was, en OMG wat heb ik om hem moeten lachen want hij vertelde alleen maar grapjes om zijn angst te onderdrukken. Ik probeerde hem steeds af te leiden bij turbulentie enzo.. Ik vroeg bijvoorbeeld, hoe smaakt je eten.. Hij: "OMG, Fuck the food, what is happening to this $%#^^ plain?!!!" Het was een lange vlucht maar wat hebben we gelachen. We hebben contact gehouden via FB. Hij nodigt me weleens uit voor hele fancy feestjes maar eigenlijk durf ik daar nooit heen te gaan.


Hahaha dat doet me denken aan dat boek van Sophie Kinsella: Can you keep a secret?
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie nog meer nog nooit met vliegtuig geweest? - Pagina 2 Empty Re: Wie nog meer nog nooit met vliegtuig geweest?

Bericht  Caribbeanlover di 7 aug 2012 - 23:04

Hey wat leuk zeg. Waarom ga je niet een keer met iemand samen ofzo?

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie nog meer nog nooit met vliegtuig geweest? - Pagina 2 Empty Re: Wie nog meer nog nooit met vliegtuig geweest?

Bericht  Mermaid di 7 aug 2012 - 23:07

Caribbeanlover schreef:Waar ben je een jaar geweest?


Malta.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie nog meer nog nooit met vliegtuig geweest? - Pagina 2 Empty Re: Wie nog meer nog nooit met vliegtuig geweest?

Bericht  SoGood di 7 aug 2012 - 23:09

Jeetje, dat lijkt me trouwens wel heel heftig als je zó bang bent.. En het ergste is, je moet nog terug ook. Hoe ging de terugreis met jouw vriendin PC?
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie nog meer nog nooit met vliegtuig geweest? - Pagina 2 Empty Re: Wie nog meer nog nooit met vliegtuig geweest?

Bericht  Marin di 7 aug 2012 - 23:11

Caribbeanlover schreef:Hey wat leuk zeg. Waarom ga je niet een keer met iemand samen ofzo?

Tegen wie had je het?
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie nog meer nog nooit met vliegtuig geweest? - Pagina 2 Empty Re: Wie nog meer nog nooit met vliegtuig geweest?

Bericht  Blond di 7 aug 2012 - 23:16

Die vriendin die ook pas op haar 23ste vloog, die heeft dus ook echt serieuze vliegangst. Vorig jaar wilde ze ook absoluut niet met een vliegtuig op vakantie. Dit jaar gaan we wel weer, naar Mallorca.
Ze heeft zichzelf zo bang gemaakt dat ze helemaal misselijk en beroerd wordt in het vliegtuig, ze trekt helemaal wit weg en zit ook zo geklemd op de stoel. Ik vind het wel zielig voor haar, en weet ook niet zo goed wat ik er mee moet..
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie nog meer nog nooit met vliegtuig geweest? - Pagina 2 Empty Re: Wie nog meer nog nooit met vliegtuig geweest?

Bericht  SoGood di 7 aug 2012 - 23:18

Je kan op recept bij je huisarts kalmerende tabletten vragen.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie nog meer nog nooit met vliegtuig geweest? - Pagina 2 Empty Re: Wie nog meer nog nooit met vliegtuig geweest?

Bericht  Caribbeanlover di 7 aug 2012 - 23:23

Marin schreef:
Caribbeanlover schreef:Hey wat leuk zeg. Waarom ga je niet een keer met iemand samen ofzo?

Tegen wie had je het?

Tegen Sogood

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie nog meer nog nooit met vliegtuig geweest? - Pagina 2 Empty Re: Wie nog meer nog nooit met vliegtuig geweest?

Bericht  SoGood di 7 aug 2012 - 23:42

Caribbeanlover schreef:
Marin schreef:
Caribbeanlover schreef:Hey wat leuk zeg. Waarom ga je niet een keer met iemand samen ofzo?

Tegen wie had je het?

Tegen Sogood

Ooh.. Ja ik weet het niet zo goed.. Schijnen echt wel héle fancy feestjes te zijn (Hij doet namelijk zaken in een bepaalde specifieke sector) en die man.. Tja, die ken ik 8 uur uit een vliegtuig. Lief dat hij me uit nodigt maar ik vind het een beetje.. apart. Als hij me nog eens vraagt zal ik er over denken.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie nog meer nog nooit met vliegtuig geweest? - Pagina 2 Empty Re: Wie nog meer nog nooit met vliegtuig geweest?

Bericht  Paper Crown di 7 aug 2012 - 23:43

Sogood schreef:Je kan op recept bij je huisarts kalmerende tabletten vragen.
We hebben toen in Turkije een apotheek gevonden waar we kalmerende pillen hadden gekregen, ik spreek Turks maar niet zo goed dat ik recepten kan lezen. Hebben we het na terugkomst aan mijn moeder laten lezen, bleken het gewoon vitamine pillen te zijn whahaha! Maar ze was wel kalmer. Wel echt zweet handjes en ik mocht echt niet gaan plassen, maar de terugweg ging beter.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie nog meer nog nooit met vliegtuig geweest? - Pagina 2 Empty Re: Wie nog meer nog nooit met vliegtuig geweest?

Bericht  Paper Crown di 7 aug 2012 - 23:44

Sogood schreef:
Caribbeanlover schreef:
Marin schreef:
Caribbeanlover schreef:Hey wat leuk zeg. Waarom ga je niet een keer met iemand samen ofzo?

Tegen wie had je het?

Tegen Sogood

Ooh.. Ja ik weet het niet zo goed.. Schijnen echt wel héle fancy feestjes te zijn (Hij doet namelijk zaken in een bepaalde specifieke sector) en die man.. Tja, die ken ik 8 uur uit een vliegtuig. Lief dat hij me uit nodigt maar ik vind het een beetje.. apart. Als hij me nog eens vraagt zal ik er over denken.

Bij Amerikanen is het heel normaal he, mensen die je amper kent uitnodigen! Of was hij geen Amerikaan?
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie nog meer nog nooit met vliegtuig geweest? - Pagina 2 Empty Re: Wie nog meer nog nooit met vliegtuig geweest?

Bericht  SoGood di 7 aug 2012 - 23:45

Ik heb weleens een sciptie geschreven over Het Placebo-effect en de kracht van de gedachte. Niks mis mee, als het maar helpt, toch?!
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie nog meer nog nooit met vliegtuig geweest? - Pagina 2 Empty Re: Wie nog meer nog nooit met vliegtuig geweest?

Bericht  SoGood di 7 aug 2012 - 23:45

Paper Crown schreef:
Sogood schreef:
Caribbeanlover schreef:
Marin schreef:
Caribbeanlover schreef:Hey wat leuk zeg. Waarom ga je niet een keer met iemand samen ofzo?

Tegen wie had je het?

Tegen Sogood

Ooh.. Ja ik weet het niet zo goed.. Schijnen echt wel héle fancy feestjes te zijn (Hij doet namelijk zaken in een bepaalde specifieke sector) en die man.. Tja, die ken ik 8 uur uit een vliegtuig. Lief dat hij me uit nodigt maar ik vind het een beetje.. apart. Als hij me nog eens vraagt zal ik er over denken.

Bij Amerikanen is het heel normaal he, mensen die je amper kent uitnodigen! Of was hij geen Amerikaan?

Nee, Fransman!
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie nog meer nog nooit met vliegtuig geweest? - Pagina 2 Empty Re: Wie nog meer nog nooit met vliegtuig geweest?

Bericht  silly-one di 7 aug 2012 - 23:47

Ik vloog pas voor de eerste keer toen ik 21 was of zo. Mijn ouders gingen ook nooit met het vliegtuig op vakantie. Gezellig met de hele familie in de auto, aanhangwagen, tent rijden naar Zuid-Frankrijk. Zo was onze vakantie en dat hebben we jaren met veel plezier gedaan. Ik heb het vliegen ook nooit echt gemist.
De eerste keer dat ik vloog was ik met een groep van 14 medestudenten waarvan nog iemand niet had gevlogen. Die had dat allemaal vertelt en zo, dus iedereen was haar aan het bang maken met geintjes. Totdat ze in het vliegtuig ineens bedachten dat ik ook nog nooit had gevlogen. Ik liep gewoon rustig met de rest mee, dus ze hadden het niet eens in de gaten gehad.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie nog meer nog nooit met vliegtuig geweest? - Pagina 2 Empty Re: Wie nog meer nog nooit met vliegtuig geweest?

Bericht  Marin di 7 aug 2012 - 23:49

Oeh een zwoele Fransman!

Ik heb wel eens naast hem in het vliegtuig gezeten, een Duits model voor Pall Mall was ook erg leuk! Hij had wel een vriendin geloof ik, maar erg gezellig gekletst..Ze waren met de hele crew op weg naar Alaska voor deze shoot..
En zo grappig om maanden later deze foto's overal in de winkels te zien...

Wie nog meer nog nooit met vliegtuig geweest? - Pagina 2 PallMall2
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie nog meer nog nooit met vliegtuig geweest? - Pagina 2 Empty Re: Wie nog meer nog nooit met vliegtuig geweest?

Bericht  SoGood di 7 aug 2012 - 23:53

Oooh leuke vent! Mijn vriend vliegt ook regelmatig voor zijn werk. Hij heeft al 3 keer met Reinout Oerlemans in het vliegtuig gezeten.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie nog meer nog nooit met vliegtuig geweest? - Pagina 2 Empty Re: Wie nog meer nog nooit met vliegtuig geweest?

Bericht  Polly wo 8 aug 2012 - 0:18

Dat is inderdaad dan leuk om die foto's terug te zien!

En Sogood, dat is ook toevallig zeg, haha!

Boven Alaska vliegen is niet saai trouwens, ik vloog een paar weken geleden van Juneau naar Seattle en dat was echt een PRACHTIGE vlucht. Verder vind ik het wel leuk om in het vliegtuig films te kunnen kijken naar wens, maar korte vluchten hebben dat systeem niet en die vind ik dus wel saai. Meestal slaap ik gewoon of ik kijk tv op mijn laptop of ik lees wat. Ik kom de tijd altijd wel door in ieder geval, ik verveel me nooit.
Polly
Polly
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie nog meer nog nooit met vliegtuig geweest? - Pagina 2 Empty Re: Wie nog meer nog nooit met vliegtuig geweest?

Bericht  Polly wo 8 aug 2012 - 0:19

Mermaid schreef:
Caribbeanlover schreef:Waar ben je een jaar geweest?


Malta.

Ik was trouwens deze week eindelijk weer eens terug in Malta, de laatste keer was 5 jaar geleden. Super leuk, voelde echt als thuiskomen Wie nog meer nog nooit met vliegtuig geweest? - Pagina 2 561177


Laatst aangepast door Polly op wo 8 aug 2012 - 0:21; in totaal 1 keer bewerkt
Polly
Polly
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie nog meer nog nooit met vliegtuig geweest? - Pagina 2 Empty Re: Wie nog meer nog nooit met vliegtuig geweest?

Bericht  Caramba wo 8 aug 2012 - 0:20

Ik verklaar niemand voor gek, alleen het verbaasd me soms alleen een beetje wanneer iemand verteld nog nooit te hebben gevlogen. Mijn zus is 38 en heeft nog nooit gevlogen.
Ik was 7 toen ik voor het eerst met het vliegtuig ging. Was mijn verjaardagskado. Je kon toen nog op 1 dag heen en terug.
3 jaar geleden heb ik een soort van angst ontwikkeld, waardoor ik nu ook niet fijn meer in een vliegtuig zit. Dan zit ik ook met zweethandjes en het enige wat ik kan is recht voor me uit staren. Praten doe ik dan ook het liefst niet.


Laatst aangepast door Spetterdespat op wo 8 aug 2012 - 0:21; in totaal 1 keer bewerkt
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie nog meer nog nooit met vliegtuig geweest? - Pagina 2 Empty Re: Wie nog meer nog nooit met vliegtuig geweest?

Bericht  Marin wo 8 aug 2012 - 0:20

Spetterdespat schreef:Je kon toen nog op 1 dag heen en terug.
Waarom zou dat nu niet meer kunnen?
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie nog meer nog nooit met vliegtuig geweest? - Pagina 2 Empty Re: Wie nog meer nog nooit met vliegtuig geweest?

Bericht  Caramba wo 8 aug 2012 - 0:21

Marin schreef:
Spetterdespat schreef:Je kon toen nog op 1 dag heen en terug.
Waarom zou dat nu niet meer kunnen?

Weet niet of dat nog zo is, zal vast wel.
Kwam toen op Schiphol en kreeg toen te horen waar nog plek was, welke vlucht, en zo konden wij heen en terug, met 2 uren op ander luchthaven omstappen.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie nog meer nog nooit met vliegtuig geweest? - Pagina 2 Empty Re: Wie nog meer nog nooit met vliegtuig geweest?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum