Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ben ik opgelicht (mp)?

+16
Ibbeltje
M@niek
Annemie
Sylvana
loura
Tazz
girli
Blond
Winegum
Blair
ijsjemeisje
Rush
ellibre
Mierzoet
Lousanne
Teddyaapje
20 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Ben ik opgelicht (mp)? - Pagina 2 Empty Re: Ben ik opgelicht (mp)?

Bericht  Lousanne di 7 aug 2012 - 20:13

Peachy schreef:
Lousanne schreef:
Peachy schreef:Ik zou nog een mail sturen naar de verkoper en daar een soort van ultimatum stellen (reageren binnen 2 dagen ofzo?). Is die periode weer voorbij, dan melden bij mp en aangifte doen.

Heb je de rest van het topic gelezen? Wat als de verkoper op vakantie is?

Ja, ik heb zeker de rest van het topic gelezen. En het op vakantie zijn is alleen maar speculeren, daar heb je als koper nu helemaal niks aan. Feit is dat er al betaald is, maar het pakketje is er nog niet. Dan vind ik het meer dan normaal dat je daar een mail voor mag sturen om te vragen hoe de zaken ervoor staan. En als de verkoper op vakantie is, dan heeft ie zijn zaakjes niet goed afgewerkt en daar mogen best consequenties aan zitten.

Sorry hoor, maar dit vind ik een domme reactie. Wat is nou speculeren? 'Als hij op vakantie is dan heeft hij z'n zaakjes niet goed afgewerkt'. Dat slaat toch nergens op.. Als ze het verstuurd heeft en daarna op vakantie is gegaan en nu het pakketje een paar dagen vertraging heeft bij de post, heeft ze de zaakjes prima afgewerkt, dan kan ze er niks aan doen.
Wat ik doe is misschien speculeren, maar jij doet t zeker ook.
Lousanne
Lousanne
Prater
Prater

Aantal berichten : 574
Punten : 661
Registratiedatum : 29-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben ik opgelicht (mp)? - Pagina 2 Empty Re: Ben ik opgelicht (mp)?

Bericht  Gast di 7 aug 2012 - 20:27

Lousanne schreef:
Peachy schreef:
Lousanne schreef:
Peachy schreef:Ik zou nog een mail sturen naar de verkoper en daar een soort van ultimatum stellen (reageren binnen 2 dagen ofzo?). Is die periode weer voorbij, dan melden bij mp en aangifte doen.

Heb je de rest van het topic gelezen? Wat als de verkoper op vakantie is?

Ja, ik heb zeker de rest van het topic gelezen. En het op vakantie zijn is alleen maar speculeren, daar heb je als koper nu helemaal niks aan. Feit is dat er al betaald is, maar het pakketje is er nog niet. Dan vind ik het meer dan normaal dat je daar een mail voor mag sturen om te vragen hoe de zaken ervoor staan. En als de verkoper op vakantie is, dan heeft ie zijn zaakjes niet goed afgewerkt en daar mogen best consequenties aan zitten.

Sorry hoor, maar dit vind ik een domme reactie. Wat is nou speculeren? 'Als hij op vakantie is dan heeft hij z'n zaakjes niet goed afgewerkt'. Dat slaat toch nergens op.. Als ze het verstuurd heeft en daarna op vakantie is gegaan en nu het pakketje een paar dagen vertraging heeft bij de post, heeft ze de zaakjes prima afgewerkt, dan kan ze er niks aan doen.
Wat ik doe is misschien speculeren, maar jij doet t zeker ook.

Wat maakt het nu uit wat ik ervan zeg? Ieder zijn idee erover toch. Je valt er schijnbaar behoorlijk over en ik vind het niet netjes om mijn reactie dom te noemen. Ik speculeer niet, ik ga er zelf niet vanuit dat ze op vakantie is. Ik vind dat het er niet toe doet. De koop is pas afgerond als de koper het pakketje binnen heeft en dat heeft ze niet. Als de verkoper op vakantie zou gaan, zou diegene dat moeten laten weten of er zelf rekening mee moeten houden. Anders heeft hij voor mijn idee niet zijn zaakjes op orde inderdaad en dat is mijn mening.

TO: Ik hoop dat je pakketje alsnog komt of je dat je contact met de verkoper kunt krijgen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ben ik opgelicht (mp)? - Pagina 2 Empty Re: Ben ik opgelicht (mp)?

Bericht  Lousanne di 7 aug 2012 - 20:32

Peachy schreef:
Lousanne schreef:
Peachy schreef:
Lousanne schreef:
Peachy schreef:Ik zou nog een mail sturen naar de verkoper en daar een soort van ultimatum stellen (reageren binnen 2 dagen ofzo?). Is die periode weer voorbij, dan melden bij mp en aangifte doen.

Heb je de rest van het topic gelezen? Wat als de verkoper op vakantie is?

Ja, ik heb zeker de rest van het topic gelezen. En het op vakantie zijn is alleen maar speculeren, daar heb je als koper nu helemaal niks aan. Feit is dat er al betaald is, maar het pakketje is er nog niet. Dan vind ik het meer dan normaal dat je daar een mail voor mag sturen om te vragen hoe de zaken ervoor staan. En als de verkoper op vakantie is, dan heeft ie zijn zaakjes niet goed afgewerkt en daar mogen best consequenties aan zitten.

Sorry hoor, maar dit vind ik een domme reactie. Wat is nou speculeren? 'Als hij op vakantie is dan heeft hij z'n zaakjes niet goed afgewerkt'. Dat slaat toch nergens op.. Als ze het verstuurd heeft en daarna op vakantie is gegaan en nu het pakketje een paar dagen vertraging heeft bij de post, heeft ze de zaakjes prima afgewerkt, dan kan ze er niks aan doen.
Wat ik doe is misschien speculeren, maar jij doet t zeker ook.

Wat maakt het nu uit wat ik ervan zeg? Ieder zijn idee erover toch. Je valt er schijnbaar behoorlijk over en ik vind het niet netjes om mijn reactie dom te noemen. Ik speculeer niet, ik ga er zelf niet vanuit dat ze op vakantie is. Ik vind dat het er niet toe doet. De koop is pas afgerond als de koper het pakketje binnen heeft en dat heeft ze niet. Als de verkoper op vakantie zou gaan, zou diegene dat moeten laten weten of er zelf rekening mee moeten houden. Anders heeft hij voor mijn idee niet zijn zaakjes op orde inderdaad en dat is mijn mening.

TO: Ik hoop dat je pakketje alsnog komt of je dat je contact met de verkoper kunt krijgen.

Zie dikgedrukt.
Dus als jij een pakketje verzend ga je pas op vakantie als t pakketje binnen is, ongeacht hoe lang ie erover doet. Bijzonder. Ik niet.
Maar ik hou erover op, dit is een niet-discussie waardige discussie Wink

TO: ik hoop ook dat je pakketje snel komt! Laat t het hier weten als je m hebt, nu ben ik wel benieuwd ook!
Lousanne
Lousanne
Prater
Prater

Aantal berichten : 574
Punten : 661
Registratiedatum : 29-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben ik opgelicht (mp)? - Pagina 2 Empty Re: Ben ik opgelicht (mp)?

Bericht  loura di 7 aug 2012 - 21:00

Mijn ervaring is dat je wel opgelicht bent... Ik heb het ook eens gehad en diegene had ook meerdere advertenties staan. Toen ik het geld heb overgemaakt heeft diegene nog wel gereageerd dat het pakketje op de post gegaan is maar nooit iets gehad en nooit meer een reactie ook. Later kwam ik erachter dat het een oplichter is en ook al bekend was bij van die internet oplichter sites. Het is altijd een gok als je iets besteld op marktplaats
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben ik opgelicht (mp)? - Pagina 2 Empty Re: Ben ik opgelicht (mp)?

Bericht  Sylvana di 7 aug 2012 - 22:52

Zomersproetjes schreef:Vorig jaar heb ik via MP een regenhoes voor mijn bugaboo gekocht. Alles ging heel soepel, tot ik het geld had over gemaakt. Ik kreeg geen bevestiging meer, hoorde niets op mijn mailtjes enz. De advertentie was na de koop verwijderd. Na twee weken melding gemaakt bij MP, maar die kunnen er echt niets tot weinig aan doen (dan alleen maar registreren) en het in de gaten houden of er meer meldingen worden gedaan over dezelfde verkoper.

Afijn weer een week later (ik had echt niet meer gedacht dat het ooit nog zou komen), werd er ineens aangebeld door de DHL. De beste meneer had het pakket met de DHL verzonden (terwijl ik tnt had aangegeven en daarvoor ook verzendkosten had betaald). DHL doet er vele malen langer over dan TNT (Heb ik ook gemerkt toen ik hier via het forum spullen verkocht, en ik op een gegeven moment een mailtje kreeg waar de spullen bleven, terwijl ik ze al lang en breed had toegestuurd via DHL). Misschien dat er nog zoiets aan de hand zou kunnen zijn?

Ik zou nog even afwachten. Die week, lijkt misschien lang, maar het kan nog alle kanten op en wie weet ligt het over enkele dagen gewoon in je brievenbus.

Hier moest ook ook aan denken. Misschien is het met DHL verzonden, en dat kan idd wel een tijdje duren soms.

Sylvana
Prater
Prater

Aantal berichten : 930
Punten : 1018
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben ik opgelicht (mp)? - Pagina 2 Empty Re: Ben ik opgelicht (mp)?

Bericht  Teddyaapje wo 8 aug 2012 - 1:01

Het kan als het goed is door de brievenbus en moest ook 2,- verzendkosten betalen dus verwacht niet dat t met DHL is verzonden. Ik heb nog steeds niks gehoord op mijn mailtje. Ook heb ik nog een reactie gestuurd via mp op een andere advertentie van haar. Mocht mijn mail opeens in de ongewenste post komen dan komt die misschien wel goed aan. Ik hoop écht dat ik mijn broek krijg! Hijs zo leuk!

Ik hou jullie op de hoogte.

Ohja, ze is (nog) niet bekend bij mijnpolitie.nl
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben ik opgelicht (mp)? - Pagina 2 Empty Re: Ben ik opgelicht (mp)?

Bericht  Gast wo 8 aug 2012 - 1:28

Misschien via een een ander account een bod of reactie plaatsen en zo haar tel. nummer proberen te krijgen? Dan kan je haar bellen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ben ik opgelicht (mp)? - Pagina 2 Empty Re: Ben ik opgelicht (mp)?

Bericht  Teddyaapje wo 8 aug 2012 - 7:24

Ik heb al gezocht naar het adres. Heb de naam en woonplaats waar ik het geld naartoe gestort heb, maar er woonde er behoorlijk veel met die achternaam in die woonplaats. Maar als ik echt niks meer hoor ga ik ze denk ik gewoon allemaal bellen tot ik ze gevonden heb.

Iemand anders (van hier) heeft gereageerd met haar account op een advertentie van haar maar zij heeft volgens mij ook nog niks gehoord, ze zou me dan wat laten weten.

Ohw, ik hoop zo mijn broek nog te krijgen!
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben ik opgelicht (mp)? - Pagina 2 Empty Re: Ben ik opgelicht (mp)?

Bericht  Annemie wo 8 aug 2012 - 7:48

Ik vraag me af op wie jij gereageerd hebt, ik heb namelijk ook wat via marktplaats gekocht zaterdag geld overgemaakt, maar nu hoor ik ook helemaal niks meer van haar... hopelijk hoor ik nog wat.

Edit. Die waar ik op gereageerd heb is 6,5 jaar actief, dus is iemand anders.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben ik opgelicht (mp)? - Pagina 2 Empty Re: Ben ik opgelicht (mp)?

Bericht  Teddyaapje wo 8 aug 2012 - 19:56

Oh vervelend zeg Annemie! Hoop dat je snel wat hoort/ krijgt!

Ik heb zojuist een reactie gekrehen dat de pakjes tussen de verhuis spullen waren terecht gekomen. Ze heeft ze er tussen uit gepikt en worden vandaag verzonden! Hopelijk heb ik m dan morgen binnen! Yes, ben helemaal happy!
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben ik opgelicht (mp)? - Pagina 2 Empty Re: Ben ik opgelicht (mp)?

Bericht  Lousanne wo 8 aug 2012 - 20:03

Dus toch niet opgelicht, wat fijn:) (en wat fijn dat ik toch niet té goed van vertrouwen ben en dat het wel een beetje raar is om na 7 dagen te roepen 'je bent opgelicht, politie!', ligt dus niet aan mij;))

Fijn dat je je broek krijgt!
Lousanne
Lousanne
Prater
Prater

Aantal berichten : 574
Punten : 661
Registratiedatum : 29-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben ik opgelicht (mp)? - Pagina 2 Empty Re: Ben ik opgelicht (mp)?

Bericht  loura wo 8 aug 2012 - 20:35

Lousanne schreef:Dus toch niet opgelicht, wat fijn:) (en wat fijn dat ik toch niet té goed van vertrouwen ben en dat het wel een beetje raar is om na 7 dagen te roepen 'je bent opgelicht, politie!', ligt dus niet aan mij;))

Fijn dat je je broek krijgt!

Als je het al eens hebt meegemaakt dan denk je dat al snel natuurlijk Wink

Gelukkig goed nieuws voor jou!
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben ik opgelicht (mp)? - Pagina 2 Empty Re: Ben ik opgelicht (mp)?

Bericht  Teddyaapje di 14 aug 2012 - 2:13

Hmm, t zou donderdag al zijn verzonden maar heb nog niks ontvangen.. heb zojuist maar weer een mailtje gestuurd, ben benieuwd!
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben ik opgelicht (mp)? - Pagina 2 Empty Re: Ben ik opgelicht (mp)?

Bericht  Rush di 14 aug 2012 - 2:17

Teddyaapje schreef:Hmm, t zou donderdag al zijn verzonden maar heb nog niks ontvangen.. heb zojuist maar weer een mailtje gestuurd, ben benieuwd!
Ben ik opgelicht (mp)? - Pagina 2 394967
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben ik opgelicht (mp)? - Pagina 2 Empty Re: Ben ik opgelicht (mp)?

Bericht  Gast di 14 aug 2012 - 2:42

Ik denk dat je er naar kunt fluiten... Helaas.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ben ik opgelicht (mp)? - Pagina 2 Empty Re: Ben ik opgelicht (mp)?

Bericht  M@niek di 14 aug 2012 - 4:11

en nog iets gekregen?
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben ik opgelicht (mp)? - Pagina 2 Empty Re: Ben ik opgelicht (mp)?

Bericht  Teddyaapje di 14 aug 2012 - 9:05

Nowp, niks met de post en ook nog geen reactie van de verkoopster. Als ze morgen niks van zich laat horen stuur ik een mail met ultimatum van een paar dagen en dan maak ik een melding bij mijnpolitie. Hoop dat t niet nodig is want ik wil die broek hebben! Ga bijna op vakantie en hem echt nodig...
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben ik opgelicht (mp)? - Pagina 2 Empty Re: Ben ik opgelicht (mp)?

Bericht  Ibbeltje di 14 aug 2012 - 18:19

Is het pakketje niet ergens anders afgeleverd of ergens neergezet? Mijn pakketje stond laatst voor de poort van de onderburen Sad
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben ik opgelicht (mp)? - Pagina 2 Empty Re: Ben ik opgelicht (mp)?

Bericht  Jeanette di 14 aug 2012 - 21:53

Oeh balen!! Ik hoop dat je het nog krijgt.

Ik heb zelf laatst ook een leuk truitje via MP gekocht en ook nog niks gehoord. Truitje staat wel gereserveerd, maar hoor niks op mijn mails en heb nog steeds niks ontvangen. Ben bang dat ik ook opgelicht ben. Sad
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben ik opgelicht (mp)? - Pagina 2 Empty Re: Ben ik opgelicht (mp)?

Bericht  Gast di 14 aug 2012 - 21:58

Daarom koop ik nooit wat op MP tenzij ik het zelf kan op halen Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ben ik opgelicht (mp)? - Pagina 2 Empty Re: Ben ik opgelicht (mp)?

Bericht  Teddyaapje wo 22 aug 2012 - 1:12

Ik had de hoop al opgegeven en gelukkig had ik nog geen tijd gehad om aangifte te doen...ik heb vandaag eindelijk mn short ontvangen! Heb ook geen reacties per mail gehad van de verkoopster. Heel vervelend. Aan de sticker op de enveloppe was te zien dat hij pas gisteren verzonden is dus t lag ook niet aan de post.

Maar ik ben blij dat ik m in elk geval gekregen heb!!
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben ik opgelicht (mp)? - Pagina 2 Empty Re: Ben ik opgelicht (mp)?

Bericht  Rush wo 22 aug 2012 - 1:18

Teddyaapje schreef:Ik had de hoop al opgegeven en gelukkig had ik nog geen tijd gehad om aangifte te doen...ik heb vandaag eindelijk mn short ontvangen! Heb ook geen reacties per mail gehad van de verkoopster. Heel vervelend. Aan de sticker op de enveloppe was te zien dat hij pas gisteren verzonden is dus t lag ook niet aan de post.

Maar ik ben blij dat ik m in elk geval gekregen heb!!
Zo komt de aap weer uit de mouw.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben ik opgelicht (mp)? - Pagina 2 Empty Re: Ben ik opgelicht (mp)?

Bericht  Snoes wo 22 aug 2012 - 1:46

Net nu het superwarme weer voorbij is smile.

Maar iig fijn dat je hem toch nog hebt gekregen.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben ik opgelicht (mp)? - Pagina 2 Empty Re: Ben ik opgelicht (mp)?

Bericht  Gast wo 22 aug 2012 - 3:29

Nou, wie had dat nog verwacht!
Superfijn zeg.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ben ik opgelicht (mp)? - Pagina 2 Empty Re: Ben ik opgelicht (mp)?

Bericht  Mari wo 22 aug 2012 - 3:37

Fijn dat je het toch binnen hebt gekregen, nog optijd voor je vakantie?
Mari
Mari
Prater
Prater

Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben ik opgelicht (mp)? - Pagina 2 Empty Re: Ben ik opgelicht (mp)?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum