Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vraagje voor de langvoeders >1 jaar

+2
Teddyaapje
Tiara
6 plaatsers

Ga naar beneden

Vraagje voor de langvoeders >1 jaar Empty Vraagje voor de langvoeders >1 jaar

Bericht  Tiara ma 6 aug 2012 - 21:45

Ik geef nu al meer dan een jaar bv, maar ik krijg vaak de vraag wanneer ik stop en of mijn dochter niet iets anders te drinken moet geven.

Mijn vraag, hoe vaak geven jullie nog bv op een dag en krijgt jullie kindje daarnaast ander drinken?
Tiara
Tiara
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1519
Punten : 1643
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraagje voor de langvoeders >1 jaar Empty Re: Vraagje voor de langvoeders >1 jaar

Bericht  Gast ma 6 aug 2012 - 22:00

Bij mijn oudste gaf ik alleen nog 's morgens, tussen de middag kreeg hij gewone melk (ik mocht niet meer kolven op mijn werk) en na het avondeten kreeg hij yoghurt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vraagje voor de langvoeders >1 jaar Empty Re: Vraagje voor de langvoeders >1 jaar

Bericht  Teddyaapje ma 6 aug 2012 - 23:06

T. kreeg toen nog 2 of 3x bv, vanaf een jaar en vanaf 16 maand 1x. Ik heb alles gekolfd dus mensen zagen niet dat t bv was. Van mensen die t wisten kreeg ik wel regelmatig die vraag. Mijn antwoord was altijd dat ik door ging tot mn kolfapparaat t zou begeven. Als ik jou was zou ik zeggen dat je ermee doorgaat zolang t voor jullie allebei goed voelt. Er zitten belangrijke stoffen in de bv die goed zijn voor de weerstand en imuunsusteem. Tegen mij werd ook vaak hezegd dat t toch geen zin meer had om bv te geven maar t tegendeel is waar.

Of je je kindje buiten de bv nog wat anders te drinken geeft is aan jou. Niets moet. Hou er wel rekening mee dat als je dat gaat doen dat je voeding dan terug zal lopen.
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraagje voor de langvoeders >1 jaar Empty Re: Vraagje voor de langvoeders >1 jaar

Bericht  Susan ma 6 aug 2012 - 23:10

Meestal drie of vier keer per dag, 's morgens, voor het middagslaapje, 's avonds voor het naar bed gaan en soms nog een keer 's nachts. Ze kregen hier wel ander drinken, al vanaf zes maanden.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraagje voor de langvoeders >1 jaar Empty Re: Vraagje voor de langvoeders >1 jaar

Bericht  Tiara di 7 aug 2012 - 0:04

Thnx voor jullie antwoorden, ik geef af en toe ook wel wat anders tussendoor, zeker met wat warmer weer. Maar zit er dan ook een 'limiet' aan wat je er bij mag geven aan extra vocht of maakt dit niet uit?

Teddyaapje, heb er echt bewondering voor dat je zo lang gekolft hebt, echt petje af.

Susan, wat knap dat je het voeden zolang volhoud!
Tiara
Tiara
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1519
Punten : 1643
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraagje voor de langvoeders >1 jaar Empty Re: Vraagje voor de langvoeders >1 jaar

Bericht  Linda di 7 aug 2012 - 0:10

Susan schreef:Meestal drie of vier keer per dag, 's morgens, voor het middagslaapje, 's avonds voor het naar bed gaan en soms nog een keer 's nachts. Ze kregen hier wel ander drinken, al vanaf zes maanden.

Hier hetzelfde. Alleen op werkdagen is het 1 keer minder.
Ik ben alleen later begonnen met ander drinken, vanaf een maand of 10 à 11.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraagje voor de langvoeders >1 jaar Empty Re: Vraagje voor de langvoeders >1 jaar

Bericht  RiLiJu di 7 aug 2012 - 0:17

J.ulian krijgt nog ´s morgens vroeg, om elf uur voor hij gaat slapen, ´smiddags rond een uur of vier. Dan wordt hij jengelig, na die voeding is hij altijd weer vrolijk en ´s avonds voor hij gaat slapen. Gemiddeld krijgt hij ook zes van de zeven dagen een nachtvoeding.

Ik geef hem verder wel gewoon drinken. Water en roosvicee. Daar krijgt hij denk ik ongeveer 400-500 cc per dag van binnen.
RiLiJu
RiLiJu
Prater
Prater

Aantal berichten : 500
Punten : 623
Registratiedatum : 10-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraagje voor de langvoeders >1 jaar Empty Re: Vraagje voor de langvoeders >1 jaar

Bericht  Liadan di 7 aug 2012 - 6:21

Kian krijgt nog 4 of 5 voedingen op een dag, meestal 4 overdag en 1 's nachts. Daarnaast krijgt hij sinds hij een jaar is ook nog water en soms diksap. En als ik aan het werk ben, krijgt hij sinds vorige week gewone melk tussen de middag (daarvoor kreeg hij nog afgekolfde borstvoeding).

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraagje voor de langvoeders >1 jaar Empty Re: Vraagje voor de langvoeders >1 jaar

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum