Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dingen kopen als je nog niet zwanger bent..

+27
_Nina
Ezzer
kwak
Slakje
Guus
PapillonRose
Fearie
Susan
SleepingBeauty
Floor
M@niek
Linda
Darius
Parel
Alex
Annemie
Flower_L
Sarah1985
Lenthe
Pandora
liesje
snoezel
Novalee
Paper Crown
*Lookie*
Printje
Tania
31 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Dingen kopen als je nog niet zwanger bent.. - Pagina 2 Empty Re: Dingen kopen als je nog niet zwanger bent..

Bericht  Fearie di 7 aug 2012 - 5:08

Ik heb ook niets gekocht voordat ik zwanger was, zelfs toen ik zwanger was ben ik pas dingen gaan kopen na de 12 weken en de gerichte spulletjes na 20 weken toen we wisten wat het werd.

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dingen kopen als je nog niet zwanger bent.. - Pagina 2 Empty Re: Dingen kopen als je nog niet zwanger bent..

Bericht  PapillonRose di 7 aug 2012 - 5:30

Ik heb het zelf wel gedaan, met 1 dingetje. Was nog helemaal niet bezig met zwanger worden en dergelijke, maar wist van mezelf wel dat ik een kinderwens had. Ik heb iets met aapjes en ze hadden bij de action een keer iets heel schattigs met een aapje erop (romper, mutsje en slofjes). Toen heb ik dat setje gekocht, voor als ik moeder zou worden in de toekomst. En met het idee dat als dat niet zou gebeuren, dat ik het dan aan iemand cadeau zou doen. Uiteindelijk heb ik het dus kunnen gebruiken, en ik vond het echt een speciaal setje.

Verder heb ik het met niets gedaan. Zou het ook echt niet snel doen met grotere dingen, meubeltjes, verzorgingsspullen, etc. Heb verder ook echt pas wat gekocht toen ik zwanger was. Persoonlijk zou ik wachten met allerlei spullen kopen tot ik zwanger zou zijn, en de pret is dan ook leuker als je weet dat je het als het goed is ook echt zal kunnen gebruiken en gericht kunt shoppen. Maar een pakje of iets zou ik misschien wel doen, je kunt het altijd nog weggeven bijvoorbeeld. Niet alle pakjes blijven namelijk overal lang in het assortiment, zo is het pakje dat ik voor A. had van de Hema er allang niet meer.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Dingen kopen als je nog niet zwanger bent.. - Pagina 2 Empty Re: Dingen kopen als je nog niet zwanger bent..

Bericht  Guus di 7 aug 2012 - 5:49

Wij zijn nog niet eens bezig me t kinderen, maar ik heb van mijn vriend de meest schattige kleine regenlaarsjes gehad. Vond het een erg lief en romantisch cadeau haha ze staan in de boekenkast schattig te zijn Wink

Maar echt gericht dingen kopen zou ik niet doen nee... Als er iets niet goed gaat lijken me die dingen dan onbedoeld een emotionele lading te krijgen.
Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dingen kopen als je nog niet zwanger bent.. - Pagina 2 Empty Re: Dingen kopen als je nog niet zwanger bent..

Bericht  Slakje di 7 aug 2012 - 6:05

Ik had, toen ik net erachter was gekomen van de 'tweede' ook een pakje gekocht. Helaas dus niet nodig. Ik heb het aan een vriendin cadeau gedaan.
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Woonplaats : Mechelen

Terug naar boven Ga naar beneden

Dingen kopen als je nog niet zwanger bent.. - Pagina 2 Empty Re: Dingen kopen als je nog niet zwanger bent..

Bericht  kwak di 7 aug 2012 - 6:19

bij D. kocht ik al vrij snel spulletjes, ik zat helemaal op de roze wolk.
nu ben ik 17 week zwanger van nummer 2 en de baby heeft wel geteld nog maar 1 shirtje die ik gekocht heb omdat ik niet zo goed durf omdat ik bang ben dat het niet goed zit na 4 goede echo's, baby kunnen voelen ect ect.
hopelijk krijg ik over goed 2 week toch wel echt shop neigingen....in het roze of blauw
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Dingen kopen als je nog niet zwanger bent.. - Pagina 2 Empty Re: Dingen kopen als je nog niet zwanger bent..

Bericht  Ezzer di 7 aug 2012 - 6:46

Ik heb dat bij de eerste niet gedaan en bij een tweede ben ik ook niet van plan om vooraf spulletjes te kopen.
Zoals meerdere zeggen: 'stel dat het niet meer lukt dan zit je er mee' of 'de goden verzoeken'. Nee hoor, mocht een tweede zwangerschap weer zo ver zijn dan heb ik dan nog maximaal de tijd om te shoppen! smile
Ezzer
Ezzer
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 490
Punten : 533
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dingen kopen als je nog niet zwanger bent.. - Pagina 2 Empty Re: Dingen kopen als je nog niet zwanger bent..

Bericht  Parel di 7 aug 2012 - 7:26

Sowieso ga ik bij een 2de geen neutrale kleertjes meer kopen, die heb ik bij L. helemaal niet gebruikt.
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Dingen kopen als je nog niet zwanger bent.. - Pagina 2 Empty Re: Dingen kopen als je nog niet zwanger bent..

Bericht  _Nina di 7 aug 2012 - 7:34

Wij krijgen op werk nogal eens wat kleding toegestopt van ouders die alles anders weg zouden doen. Toen ik met mijn ex gestopt was met de pil heb ik daar weleens wat uit gepakt, dingen waar we op mijn werk niks meer aan hadden, maar die nog heel goed waren voor een tweede ronde, en die anders de prullenbak in zouden gaan. Ik heb ze nu nog steeds, het leukste vind ik toch wel een wit 'pluche' newborn-jasje met oortjes I love you
Ook ben ik ooit met een (toen zwangere) vriendin naar de jonge gezinnen- en negen maandenbeurs geweest, op beide beurzen de beurstassen meegenomen. De (houdbare Wink ) spullen die erin zaten heb ik ook nog. Heb alles in een doos bewaard, staat ergens achterin een kast. Komt hopelijk vanzelf een keer tevoorschijn.
_Nina
_Nina
Prater
Prater

Aantal berichten : 778
Punten : 901
Registratiedatum : 10-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Dingen kopen als je nog niet zwanger bent.. - Pagina 2 Empty Re: Dingen kopen als je nog niet zwanger bent..

Bericht  Linda di 7 aug 2012 - 7:37

Parel schreef:Sowieso ga ik bij een 2de geen neutrale kleertjes meer kopen, die heb ik bij L. helemaal niet gebruikt.

Ja precies, dat vond ik dus ook. Ik vond het veel leuker om m'n dochter meidendingen aan te trekken. Niemand hoefde te raden van welk geslacht ze is. Laughing
Daarom wacht ik nu ook met kopen.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dingen kopen als je nog niet zwanger bent.. - Pagina 2 Empty Re: Dingen kopen als je nog niet zwanger bent..

Bericht  Susan di 7 aug 2012 - 7:39

Maar voor een pasgeboren baby zijn er wel minder uitgesproken jongenskleertjes dan uitgesproken meisjeskleertjes.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dingen kopen als je nog niet zwanger bent.. - Pagina 2 Empty Re: Dingen kopen als je nog niet zwanger bent..

Bericht  Filoria di 7 aug 2012 - 7:40

Met 6 weken zwangerschap heb ik een draagdoek overgekocht via dit forum. Ben er erg blij mee hoor, maar sinds de miskraam ligt hij wel een beetje raar overbodig te zijn.

Ik hoop enorm dat ik de doek ooit nog mag gebruiken Dingen kopen als je nog niet zwanger bent.. - Pagina 2 561177
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

Dingen kopen als je nog niet zwanger bent.. - Pagina 2 Empty Re: Dingen kopen als je nog niet zwanger bent..

Bericht  Linda di 7 aug 2012 - 7:41

Susan schreef:Maar voor een pasgeboren baby zijn er wel minder uitgesproken jongenskleertjes dan uitgesproken meisjeskleertjes.

Oké, dat wist ik niet. Ik kom nooit op de jongensafdeling. Ik heb allemaal meisjes in m'n omgeving.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dingen kopen als je nog niet zwanger bent.. - Pagina 2 Empty Re: Dingen kopen als je nog niet zwanger bent..

Bericht  sanne-84 di 7 aug 2012 - 9:04

Mn man vond t al een beetje raar dat ik meteen iets wilde kopen toen ik wist dat ik zwanger was, laat staan als ik t gekocht had ten we het nog niet waren;)
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dingen kopen als je nog niet zwanger bent.. - Pagina 2 Empty Re: Dingen kopen als je nog niet zwanger bent..

Bericht  Marin di 7 aug 2012 - 20:26

Ik vind een aantal van die kleertjes van Floor in haar verkooptopic zoooo schattig, met die autootjes. Dat is precies wat ik zou willen hebben voor een toekomstige zoon, maar a) ik weet niet eens of ik kinderen kan krijgen en b) of ik dan een zoon zou krijgen. Ik zou de goden nooit willen verzoeken en dus daarom nooit nu al kleertjes kopen. Jammer van dat soort hele specifieke leuke dingetjes, maar tegen die tijd is er vast ook wel iets leuks.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Dingen kopen als je nog niet zwanger bent.. - Pagina 2 Empty Re: Dingen kopen als je nog niet zwanger bent..

Bericht  Gast di 7 aug 2012 - 22:05

Ik heb dat niet gedaan, wilde pas spulletjes gaan kopen na een goede echo. Daar heb ik.achteraf best spijt van gehad want vlak na de goede echo was ik zo ziek dat het van shoppen nauwelijks meer is gekomen, ik heb veel aan anderen over moeten laten en via internet gekocht. Bij een evt volgend kindje zal ik denk ik wel al wat spulletjes kopen na een positieve test.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dingen kopen als je nog niet zwanger bent.. - Pagina 2 Empty Re: Dingen kopen als je nog niet zwanger bent..

Bericht  Gast di 7 aug 2012 - 22:11

Nee dat doe ik echt nog niet. In de 9 maanden zwangerschap heb ik tijd zat.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dingen kopen als je nog niet zwanger bent.. - Pagina 2 Empty Re: Dingen kopen als je nog niet zwanger bent..

Bericht  sanne-84 wo 8 aug 2012 - 0:18

Kon t niet laten, net een paar sokjes gekocht.
Man stond erbij en dacht, is dat nu echt nodig? Maar gaf later wel toe dat ze lief waren.
Maar hierbij laat ik, eerst kijken als we t bekend maken, en sowieso echo afwachten
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dingen kopen als je nog niet zwanger bent.. - Pagina 2 Empty Re: Dingen kopen als je nog niet zwanger bent..

Bericht  Gast wo 8 aug 2012 - 0:19

Haha geeft toch niks! Je moet trouwens wel snel je ticker aanpassen hoor!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dingen kopen als je nog niet zwanger bent.. - Pagina 2 Empty Re: Dingen kopen als je nog niet zwanger bent..

Bericht  sanne-84 wo 8 aug 2012 - 0:38

Haha ga ik vandaag doen. Durfde het voor mn vakantie niet te doen hihi.
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dingen kopen als je nog niet zwanger bent.. - Pagina 2 Empty Re: Dingen kopen als je nog niet zwanger bent..

Bericht  Urban Naked wo 8 aug 2012 - 2:06

Als je zegt 'dat is de goden verzoeken', dan zie ik zo'n stel goden voor me, op een rij, die kwaad tegen elkaar zeggen 'KIJK dan ze koopt een schattig dekentje, dat feest gaat dus mooi niet door.'

Geloof ik niet in.

Ik kan me nu even niet voorstellen dat ik babykleertjes voor een eventuele volgende zou kopen, want dat is nog absoluut niet aan de orde. Maar zodra we bijvoorbeeld wel weer aan toe zouden zijn en ik kom iets te geks tegen, wellicht dat ik dat dan koop.
Urban Naked
Urban Naked
Prater
Prater

Aantal berichten : 1101
Punten : 1125
Registratiedatum : 29-02-12
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Dingen kopen als je nog niet zwanger bent.. - Pagina 2 Empty Re: Dingen kopen als je nog niet zwanger bent..

Bericht  Lenthe wo 8 aug 2012 - 9:29

Ik bedoelde het helemaal niet letterlijk (ben niet gelovig) maar meer zo van "dan koop je alles en dan lukt het niet om zwanger te worden" Eerst maar eens zwanger worden en daarna pas babyspullen kopen
(in mijn geval is zwanger worden nog lang niet aan de orde, trouwens)
Lenthe
Lenthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dingen kopen als je nog niet zwanger bent.. - Pagina 2 Empty Re: Dingen kopen als je nog niet zwanger bent..

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum