Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat doen jullie met je haar....

+27
Janelie
Caroow
Mermaid
VeryCherry
_Cyn_
Schaapke
ellibre
Bliss
Alex
Benthe
Jeanette
Blond
Suus
Tiana
Gympie
Lenthe
Rush
Flippin' Bitch
Mees
Mamsie
VanillaRose
Novalee
Rumble
girli
Lavendel
Xanna
Minx
31 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Wat doen jullie met je haar.... - Pagina 2 Empty Re: Wat doen jullie met je haar....

Bericht  ellibre di 7 aug 2012 - 0:03

Novalee schreef:Ik heb het gewoon los, heb er eigenlijk nooit last van scratch
+1 en ik heb ook behoorlijk lang haar
ellibre
ellibre
Prater
Prater

Aantal berichten : 926
Punten : 957
Registratiedatum : 25-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doen jullie met je haar.... - Pagina 2 Empty Re: Wat doen jullie met je haar....

Bericht  Gast di 7 aug 2012 - 0:12

Gewoon los. Lijkt me juist irritant om het vast te hebben. Nu heb ik ook niet echt een lengte om het vast te dragen Wat doen jullie met je haar.... - Pagina 2 827601

Gast
Gast

Bericht  Schaapke di 7 aug 2012 - 2:12

Vast. In een niet doorgetrokken staart, zeg maar. Dus ik maak een staart en dan trek ik 'm net niet helemaal door het elastiek heen.

Schaapke
Prater
Prater

Aantal berichten : 1088
Punten : 1191
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  _Cyn_ di 7 aug 2012 - 2:52

Ik slaap altijd met mijn haar los. Als dat vervelend voelt, wacht ik gewoon tot ik zo moe ben dat ik toch wel slaap nerd

Ik ben door mijn medicatie redelijk wat haar verloren, waardoor ik nu al genoeg 'pluis' heb (nieuwe haartjes, in mijn geval) Als ik nu met vast haar slaap, breekt mijn haar (zoals bij iedereen?) en heb ik nog meer pluis. Dat wil in nieeeeee angel
_Cyn_
_Cyn_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 475
Punten : 524
Registratiedatum : 28-02-12

Bericht  VeryCherry di 7 aug 2012 - 3:01

Ik heb mijn haar in een losse knot, ik kan niet slapen met los haar, dan gaat het om mijn keel zitten. Ik slaap heeeeeel vreemd.
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast di 7 aug 2012 - 3:18

Gewoon los. Het komt tot aan mijn billen, maar ik heb er geen last van s nachts.

Gast
Gast

Bericht  Lavendel di 7 aug 2012 - 3:19

_Leaf_ schreef:Gewoon los. Het komt tot aan mijn billen, maar ik heb er geen last van s nachts.

Echt niet? Ik heb ook lang haar en als ik met los haar slaap en ik wil me omdraaien dan lig ik er vaak zelf op, of mijn vriend. Echt irritant en pijnlijk.
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast di 7 aug 2012 - 3:30

Ik heb mijn haar altijd los, is veel beter voor je haar dan een elastiekje er in.

Soms gaat mijn vriend er wel op liggen maar dan haal ik mijn hand er gewoon even onderdoor zodat mijn haar naar boven ligt zeg maar.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 7 aug 2012 - 3:32

Lavendel schreef:
_Leaf_ schreef:Gewoon los. Het komt tot aan mijn billen, maar ik heb er geen last van s nachts.

Echt niet? Ik heb ook lang haar en als ik met los haar slaap en ik wil me omdraaien dan lig ik er vaak zelf op, of mijn vriend. Echt irritant en pijnlijk.

Nee, echt niet! Ik gooi mijn haar wel helemaal naar boven als ik ga slapen, en natuurlijk word ik wel eens helemaal in de knoop wakker, maar met een vlecht ofzo slapen vind ik heel oncomfortabel, dan lig ik juist de hele nacht op mijn eigen haar!

Gast
Gast

Bericht  Mermaid di 7 aug 2012 - 3:36

Ook los, tenzij het warm is dan doe ik er wel eens een vlecht in.
Net als leaf gooi ik het ook omhoog als het me wel in de weg zit.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814

Bericht  Caroow di 7 aug 2012 - 4:20

Ik doe het meestal los, alleen als het heel warm is in een knot. De laatste keer dat ik dat deed zat het wel zo in de knoop dat ik het met een schaar heb moeten losmaken Mad
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast di 7 aug 2012 - 6:15

Ik heb ook heel lang haar, maar doe het gewoon los. Het is een paar keer voorgekomen dat mijn vriend of ikzelf op mijn haren ging liggen, maar dat leerde ik zo af Laughing . Onbewust zwiep ik mijn haren boven mijn hoofd, zodat alles boven op het kussen ligt. Heb zo nergens last van! Mijn kapster zegt dat het slecht is om je haar in een staart te doen tijdens het slapen, dan kan het afbreken.

Gast
Gast

Bericht  _Cyn_ di 7 aug 2012 - 6:33

Powerbabe schreef:Ik heb mijn haar altijd los, is veel beter voor je haar dan een elastiekje er in.

Soms gaat mijn vriend er wel op liggen maar dan haal ik mijn hand er gewoon even onderdoor zodat mijn haar naar boven ligt zeg maar.

+1
_Cyn_
_Cyn_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 475
Punten : 524
Registratiedatum : 28-02-12

Bericht  Janelie di 7 aug 2012 - 9:24

Ik heb het ook los. Mijn haar is ook wel redelijk lang. Nooit echt last van dat ik erop ga liggen. Als ik een knotje of iets dergelijks in doe voelt dat juist naar. Ik draai behoorlijk veel in bed, daar kan het ook wel aan liggen.
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Sugarfall di 7 aug 2012 - 10:05

In een losse knot, en dan wanneer ik wakker word halverwege de nacht (gebeurd vrijwel altijd) maak ik het los en laat het tot aan de ochtend zo.
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407

Bericht  Caramba di 7 aug 2012 - 12:35

Toen ik het lang had altijd los, nu ik het kort heb, kan geen staart of wat ook maar in, is mijn haar ritueel niet veranderd. Geen lang haar meer voor mij!
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Bericht  Oasis di 7 aug 2012 - 19:40

Ik heb mijn haar altijd los, en het is redelijk lang (tot de helft van mijn rug zeg maar).
Juist als het vast zit, kan ik moeilijk slapen haha. En tot nu toe is mijn vriend er nog nooit op gaan liggen, maar wij bewegen weinig in onze slaap.
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662

Bericht  Dennenappel do 9 aug 2012 - 8:12

Ik heb mijn haren los, alleen met het warme weer in een vlecht met een elastiekje zonder ijzer (die in de nacht eraf glijd en verdwijnt tussen de lakens).
Dennenappel
Dennenappel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10

Bericht  Gast do 9 aug 2012 - 18:29

Altijd los, ik had begrepen dat een staartje/knotje/vlecht slecht is voor je haar tijdens t slapen. En ik vind het ook niet lekker zitten.

Maar ik heb geen superlang haar, dan is het misschien wel handig om het vast te doen voor de nacht.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: