Kapsters? Wat te doen met mijn haar.
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
Kapsters? Wat te doen met mijn haar.
-
Laatst aangepast door toetje_ op wo 23 feb 2011 - 5:15; in totaal 1 keer bewerkt
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Re: Kapsters? Wat te doen met mijn haar.
Witblond dan? Vind je dat niet leuk?
Ik persoonlijk vind dit een leuk kleurtje, had deze expres al opgeslagen want ik wilde mijn haar ook donkerder! Alleen is mijn eigen haarkleur ineens donker!
Ik heb het advies gekregen om het alleen niet in zo'n kleur te doen. Aangezien er warme tinten en zitten en die zorgen juist dat ik nog bleker lijk. Ik ben nogal bleek van mijzelf.Als ik het donker wil zal ik koele tinten moeten gebruike. Zelf vind ik witblond nog steeds erg mooi! Daar lijk je ook weer wat bruiner van.
Dit:
Edit: Laatste foto is van ZZW haar haarkleur.
Ik persoonlijk vind dit een leuk kleurtje, had deze expres al opgeslagen want ik wilde mijn haar ook donkerder! Alleen is mijn eigen haarkleur ineens donker!
Ik heb het advies gekregen om het alleen niet in zo'n kleur te doen. Aangezien er warme tinten en zitten en die zorgen juist dat ik nog bleker lijk. Ik ben nogal bleek van mijzelf.Als ik het donker wil zal ik koele tinten moeten gebruike. Zelf vind ik witblond nog steeds erg mooi! Daar lijk je ook weer wat bruiner van.
Dit:
Edit: Laatste foto is van ZZW haar haarkleur.
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Help!!wat te doen met mijn haar
» Wat doen jullie met je haar....
» Wat met mijn haar?
» Mijn haar, wat is er gebeurd?!
» Hoe krijg ik zeepresten uit mijn haar?
» Wat doen jullie met je haar....
» Wat met mijn haar?
» Mijn haar, wat is er gebeurd?!
» Hoe krijg ik zeepresten uit mijn haar?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: