Wat te doen tegen statisch haar?
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Wat te doen tegen statisch haar?
Het is weer winter.. en ik heb weer verschrikkelijk last van statisch haar. Dit duurt zo ongeveer tot maart/april.
Wat kan ik er tegen doen? Iemand die hier een bepaalde shampoo/serum/spray voor gebruikt?
Wat kan ik er tegen doen? Iemand die hier een bepaalde shampoo/serum/spray voor gebruikt?
Laatst aangepast door toetje_ op di 30 nov 2010 - 2:24; in totaal 1 keer bewerkt
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Re: Wat te doen tegen statisch haar?
Bij mij helpt het een beetje om na het haarwassen ook te wassen met cremespoeling/conditioner. En jezelf niet teveel blootstellen aan tegenstellingen koud/warm.
Gast- Gast
Idd cremespoeling gebruiken, dit helpt echt enorm. Ik weet niet of je haarlak gebruikt, maar die van Syoss helpt er ook goed tegen. Vooral als je deze van tevoren op je borstel spuit en dan je haren gaar borstelen.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Van cremespoeling krijgen de meeste mensen juist statisch haar dus dat zou ik je niet aanraden. Ik zou kiezen voor een serum die niet vet wordt, die voeden je haar tot binnen in het haar waardoor het niet meer zo gauw statisch zal worden.
Gast- Gast
Je moet wel de juiste cremespoeling gebruiken, het liefst eentje die vochtinbrengend is.
Schwartzkopf heeft een cremespoeling met antistatisch efect, die gebruik ik nu, dat werk ook al heel veel. En geen fleece of wollen dingen om je hoofd hangen (sjaal muts ed;))
Serena- Kletskop
- Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Registratiedatum : 18-11-10
Ik gebruik altijd cremespoeling, de oranje van herbal. Maar ik heb idd het idee dat als ik deze niet gebruik het minder is, dus misschien moet ik eens een andere zoeken.
Toet- Lady Post-a-lot
Serena schreef:Schwartzkopf heeft een cremespoeling met antistatisch efect, die gebruik ik nu, dat werk ook al heel veel. En geen fleece of wollen dingen om je hoofd hangen (sjaal muts ed;))
Ooh, welke is dat dan? Dan ga ik die ook eens proberen.
Toet- Lady Post-a-lot
toetje_ schreef:Serena schreef:Schwartzkopf heeft een cremespoeling met antistatisch efect, die gebruik ik nu, dat werk ook al heel veel. En geen fleece of wollen dingen om je hoofd hangen (sjaal muts ed;))
Ooh, welke is dat dan? Dan ga ik die ook eens proberen.
Haha nou van dat merk en dan een witte fles met grijze dop, deze
Serena- Kletskop
- Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Registratiedatum : 18-11-10
Cremespoeling is te vergelijken met wasverzachter, het ruikt lekker en maakt lekker zacht, verder doet het maar weinig.Jeanette schreef:Je moet wel de juiste cremespoeling gebruiken, het liefst eentje die vochtinbrengend is.
Gast- Gast
Ik doe echt een minimaal beetje wax op mijn handen en haal ze dan door mijn haar heen. Dat helpt hier! Ik wil wel gewoon mijn wollen sjaal om kunnen en onder mijn fleece dekentje op de bank zonder dat mijn haar helemaal aan mijn gezicht vastplakt.
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Purple schreef:Cremespoeling is te vergelijken met wasverzachter, het ruikt lekker en maakt lekker zacht, verder doet het maar weinig.Jeanette schreef:Je moet wel de juiste cremespoeling gebruiken, het liefst eentje die vochtinbrengend is.
Nou ik merk het wel. Wanneer ik alleen shampoo gebruik is mijn haar ook zo statisch.
Inderdaad haarlak op je borstel sprayen voordat je je haar gaat borstelen!
Lien- Prater
- Aantal berichten : 559
Punten : 1229
Registratiedatum : 21-11-10
John frieda secret agent gebruiken. Deze is tegen pluis, maar werkt ook goed tegen statisch haar.
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Statisch haar
» Statisch haar
» Statisch haar
» Goede shampoo tegen slap en vettig haar?
» Baby ligt steeds boven haar deken, tegen het hoofdeinde
» Statisch haar
» Statisch haar
» Goede shampoo tegen slap en vettig haar?
» Baby ligt steeds boven haar deken, tegen het hoofdeinde
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: