Voor de dames die in het 1e trimester zitten.
+28
Earane
Fearie
Bluebird
_Sneeuwwitje_
peach
Floor
andreake1984
chocolate
yes1984
Schism
Laced
Funk
Fiebje
Blair
Petteflet
Steep
joyce0606
Milan
Pien
Theezakje13
Novalee
Dora
SarahKey
NowImNothing
schuddebuikje
chipa
Mizzie
Happydobby
32 plaatsers
Pagina 4 van 35
Pagina 4 van 35 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 19 ... 35
Re: Voor de dames die in het 1e trimester zitten.
Ik heb nog nooit van te voren gekookt... maar ik begin ook om 7.00 uur met werken, ik ga niet om 5.45 uur staan koken, haha.
Fijn dat je niet misselijk bent! Als ik zo door moet tot de 12 weken, heb ik nog 6 weken te gaan.
Fijn dat je niet misselijk bent! Als ik zo door moet tot de 12 weken, heb ik nog 6 weken te gaan.
Gast- Gast
nee dat is ook wel vroeg haha. Ik werk 's ochtends van 6:30-8:30 en dan ga ik ook nog niet koken. Maar tussendoor mooi vrij en dan kan het wel.
De hoogste hSG piek zit tussen de 9 en de 10 weken, dus kan nog misselijk worden.
hopenlijk ben jij er snel vanaf! vreselijk lijkt me dat, zo misselijk zijn.
De hoogste hSG piek zit tussen de 9 en de 10 weken, dus kan nog misselijk worden.
hopenlijk ben jij er snel vanaf! vreselijk lijkt me dat, zo misselijk zijn.
Ik ben ook niet meer zo misselijk, het is soms een vlaag weet je wel.
Heb niet zo veel zin in eten, eet nu als ik opsta pap en later nog brood/beschuit.
Verder warm eten.
En fruit tussendoor.
Alleen als ik denk aan koffie ga ik kokhalzen, terwijl ik voor de zwangerschap vaak wel 6 koppen per dag dronk als ik aan het werk ben.
Heb niet zo veel zin in eten, eet nu als ik opsta pap en later nog brood/beschuit.
Verder warm eten.
En fruit tussendoor.
Alleen als ik denk aan koffie ga ik kokhalzen, terwijl ik voor de zwangerschap vaak wel 6 koppen per dag dronk als ik aan het werk ben.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
dan ben ik het een buitenbeentje wat eten betreft. vooral in het begin heb ik voor 2 gegeten.. kon wel een hele berg op. nu probeer ik wat te minderen... hoef niet voor 2 te eten en ben al 3,5 kilo aangekomen. is ook niet al te goed, moet niet te hard gaan en uitkijken voor zwangerschaps zuiker... nu moet ik wel ongeveer om de 2 uur eten omdat ik dan echt een rommel maag heb.... en me dan niet lekker ga voelen. net 2 manderijntjes op.. ( jeetje wat zijn die dingen lekker ) zometeen om 6 uur warm.. en dan vanavond nog 2 manderijnen.. en vanochtend had ik gele vla met chocolade bolletjes.. en tussen de middag 2 broodjes met leverpastei en ham/kaas.
schuddebuikje- Prater
- Aantal berichten : 780
Punten : 880
Registratiedatum : 19-11-10
Ow, zo veel eten kan ik helemaal niet op... maar moet wel regelmatig eten, anders voel ik me flauw en gaat m'n buik protesteren.
Ik heb vanochtend een plakje ontbijtkoek gegeten, daarna een pistoletje, mandarijn en zo'n klein potje vruchtenyoghurt. Toen ik net thuiskwam een stroopwafel, en voor het warm eten van vanavond waarschijnlijk nog een mandarijntje. Dit verschilt niet veel van mijn normale eetpatroon. Alleen verdeel ik nu in 3 keer wat ik normaal in 1 keer eet.
Ik heb vanochtend een plakje ontbijtkoek gegeten, daarna een pistoletje, mandarijn en zo'n klein potje vruchtenyoghurt. Toen ik net thuiskwam een stroopwafel, en voor het warm eten van vanavond waarschijnlijk nog een mandarijntje. Dit verschilt niet veel van mijn normale eetpatroon. Alleen verdeel ik nu in 3 keer wat ik normaal in 1 keer eet.
Gast- Gast
Hoi meiden!
Hier ben ik ook weer eens! Had beloofd vaker te komen (op het andere forum nog) maar toen besloot onze internetverbinding dat hij ook wel recht had op ijsvrij Maar goed, nu doet hij het weer!
De misselijkheid is het bij mij gelukkig ook al een stuk minder. Vorige week wel een keer over gegeven maar toen had ik te lang gewacht met ontbijten. Verder heb ik ook best veel honger maar totaal nergens trek in. Vooral avondeten is een ramp. Nou ja, het hoort er bij, hè?
Morgen alweer 10 weken! Het gaat echt al snel. Vorige week heb ik de verloskundige gebeld want nu de echo goed is hoef ik niet meer naar de gyn. 20 December hebben we het intakegesprek en de 12 weken echo. Dan ben ik 11 weken en 5 dagen dus mooi aan het einde van de enge periode Vanavond ook ingeschreven voor de kraamzorg dus alles wordt nu echt echt. Binnenkort ook maar eens beter verdiepen in een kamertje. We zijn al wel een keer bij de Babydump geweest en we vonden de Altea wel mooi maar ik wil toch nog even verder kijken.
Sorry voor het egobericht, ik beloof vanaf nu beterschap
Hier ben ik ook weer eens! Had beloofd vaker te komen (op het andere forum nog) maar toen besloot onze internetverbinding dat hij ook wel recht had op ijsvrij Maar goed, nu doet hij het weer!
De misselijkheid is het bij mij gelukkig ook al een stuk minder. Vorige week wel een keer over gegeven maar toen had ik te lang gewacht met ontbijten. Verder heb ik ook best veel honger maar totaal nergens trek in. Vooral avondeten is een ramp. Nou ja, het hoort er bij, hè?
Morgen alweer 10 weken! Het gaat echt al snel. Vorige week heb ik de verloskundige gebeld want nu de echo goed is hoef ik niet meer naar de gyn. 20 December hebben we het intakegesprek en de 12 weken echo. Dan ben ik 11 weken en 5 dagen dus mooi aan het einde van de enge periode Vanavond ook ingeschreven voor de kraamzorg dus alles wordt nu echt echt. Binnenkort ook maar eens beter verdiepen in een kamertje. We zijn al wel een keer bij de Babydump geweest en we vonden de Altea wel mooi maar ik wil toch nog even verder kijken.
Sorry voor het egobericht, ik beloof vanaf nu beterschap
Novalee- Kletskop
- Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Hoi meiden,
Sorry heb het weer ontzettend af laten weten.
Ben enorm moe...... Heb echt geen puf om na werken en huishouden enzo nog te reageren hier...
A.s. maandag eerste echo, ben ontzettend benieuwd!!
Hoe plaats ik hier een ticker?
Sorry heb het weer ontzettend af laten weten.
Ben enorm moe...... Heb echt geen puf om na werken en huishouden enzo nog te reageren hier...
A.s. maandag eerste echo, ben ontzettend benieuwd!!
Hoe plaats ik hier een ticker?
Theezakje13- Prater
- Aantal berichten : 720
Punten : 774
Registratiedatum : 20-11-10
theezakje... kijk op http://www.babytijd.com/ en maak een tick en plak de bbr code bij je profiel als onderschrift volgens mij
schuddebuikje- Prater
Kruumel schreef:Schuddebuikje hoe ver ben je? Ik heb ook heel veel last van krampen in de buik, en gerommel.
Je hebt nu waarschijnlijk de link van html van je ticker, die je bij yes ook had. Bij dit forum moet je de link 'UBBCode and BB Code' pakken. Deze dan in je handtekening kopieren en klaar is kees!
hier een stukje teks van een paar dagen geleden.. over de ticker
schuddebuikje- Prater
Laatst aangepast door schuddebuikje op wo 8 dec 2010 - 6:58; in totaal 3 keer bewerkt
schuddebuikje- Prater
[/URL]
dit is de eerste echo van 22 november. het was nog niet gelukt het plaatje online te krijgen.
dit is de eerste echo van 22 november. het was nog niet gelukt het plaatje online te krijgen.
Laatst aangepast door schuddebuikje op wo 8 dec 2010 - 4:28; in totaal 1 keer bewerkt
schuddebuikje- Prater
Wow, schuddebuikje!!! Prachtig!! Van vandaag?
Gast- Gast
nee dit is van 22 november... dat wou ik er nog bij zetten..
maandag heb ik de 2de echo. dan zet ik er wel meteen foto's op
maandag heb ik de 2de echo. dan zet ik er wel meteen foto's op
schuddebuikje- Prater
Het staat op de echo zag ik
Hoe ver was je bij die echo? Sorry, ff niet helder genoeg om te rekenen
Hoe ver was je bij die echo? Sorry, ff niet helder genoeg om te rekenen
Gast- Gast
9 weken en 3 dagen was ik daar...
maandag mag ik weer dan ben ik 11 weken en 3 dagen.
wat kan je alles al goed zien he... hoofdje en armpjes en beentjes
maandag mag ik weer dan ben ik 11 weken en 3 dagen.
wat kan je alles al goed zien he... hoofdje en armpjes en beentjes
Laatst aangepast door schuddebuikje op wo 8 dec 2010 - 7:17; in totaal 1 keer bewerkt
schuddebuikje- Prater
Ja, je echt heel veel! Was je net zo ver als dat je gedacht had toen ze het gemeten hebben? Of wist je de precieze datum omdat je bij de gyn loopt?
Gast- Gast
jaaah het klopte precies met wat ik in mijn agenda had gezet.. met het meten..
schuddebuikje- Prater
Ik heb het idee dat het bij mij niet klopt, heb al 2 weken en 2 dagen geleden positief getest (dus bij 2 weken en 4 dagen), en de eerste 2 weken krijg je kado. Dus zou ik al positief getest hebben toen ik 4 dagen bevrucht was? En had toen al paar dagen klachten voor ik testte.
Dus denk dat ik iets verder ben...
Dus denk dat ik iets verder ben...
Gast- Gast
je moet rekenen vanaf de eerste dag van je laatste menstruatie.. niet vanaf de bevruchting. ik weet precies wanneer de bevruchting heeft plaats gevonden ( mijn eisprong was niet te missen hahha ) . maar je moet toch echt die andere datum aanhouden. je kan het ook hier uitrekenen :
http://www.tipswerkendeouders.nl/Zwanger/Zwangerschap-week-tot-week/zwangerschapscalculator-direct-de-uitgerekende-datum-berekenen.html
http://www.tipswerkendeouders.nl/Zwanger/Zwangerschap-week-tot-week/zwangerschapscalculator-direct-de-uitgerekende-datum-berekenen.html
schuddebuikje- Prater
Schuddebuikje, ik zie je foto niet? Ik had even gemist dat jij ook al een echo hebt gehad. Fijn dat alles goed is! Dat stelt je meteen best wel gerust, hè?
Beauty Addict, je moet inderdaad zoals Schuddebuikje zegt uitgaan van de eerste dag van je laatste menstruatie. Als je echt al ruim 2 weken geleden positief getest hebt dan zou je nu ongeveer 6 weken zwanger moeten zijn. 4 dagen na de bevruchting testen kan eigenlijk niet. Na de bevruchting duurt het ongeveer 6 dagen voor de eicel in de baarmoeder aankomt. Als die daar is dan pas gaat je lichaam HCG aanmaken, het hormoon dat een zwangerschapstest meet. Hoe ver zou je nu zijn als je uitgaat van je laatste menstruatie?
Beauty Addict, je moet inderdaad zoals Schuddebuikje zegt uitgaan van de eerste dag van je laatste menstruatie. Als je echt al ruim 2 weken geleden positief getest hebt dan zou je nu ongeveer 6 weken zwanger moeten zijn. 4 dagen na de bevruchting testen kan eigenlijk niet. Na de bevruchting duurt het ongeveer 6 dagen voor de eicel in de baarmoeder aankomt. Als die daar is dan pas gaat je lichaam HCG aanmaken, het hormoon dat een zwangerschapstest meet. Hoe ver zou je nu zijn als je uitgaat van je laatste menstruatie?
Novalee- Kletskop
vreemd dat ie weg is...
ga zo ff kijken waar de foto is gebleven
ga zo ff kijken waar de foto is gebleven
schuddebuikje- Prater
als het goed is stat ie er weer op pagina 6
schuddebuikje- Prater
Nu zie ik hem wel! Wat apart dat je al zoveel kan herkennen!
Novalee- Kletskop
hij lag zeker precies goed
ben benieuwd naar maandag..
en over je vraag of het me gerust stelt zon echo.. toen wel.. maar hoe meer ik naar de 2de echo ga hoe meer ik weer ga twijfelen en bang ben dat het niet goed is ( bij de 1ste echo ook) !
ben ik die enigste met die gedachten of zijn er meer mensen die het toch wel eng vinden ?ik probeer er ook wel van te genieten ( wat ook wel lukt ). maar van die onzekerheid soms word ik ook niet vrolijker.
het ligt er mischien aan dat mijn vriend en ik in de laatste jaren zo veel verdriet en ongeluk hebben meegemaakt dat ik bijna niet kan geloven dat dit ons een keer gegund is... om heel flauw te zeggen. dat er een nieuw gelukkig tijdperk aan gaat breken . mischien dat ik er na de 2de echo ( 12 weken 3 dagen ) meer vertrouwen in heb.
ben benieuwd naar maandag..
en over je vraag of het me gerust stelt zon echo.. toen wel.. maar hoe meer ik naar de 2de echo ga hoe meer ik weer ga twijfelen en bang ben dat het niet goed is ( bij de 1ste echo ook) !
ben ik die enigste met die gedachten of zijn er meer mensen die het toch wel eng vinden ?ik probeer er ook wel van te genieten ( wat ook wel lukt ). maar van die onzekerheid soms word ik ook niet vrolijker.
het ligt er mischien aan dat mijn vriend en ik in de laatste jaren zo veel verdriet en ongeluk hebben meegemaakt dat ik bijna niet kan geloven dat dit ons een keer gegund is... om heel flauw te zeggen. dat er een nieuw gelukkig tijdperk aan gaat breken . mischien dat ik er na de 2de echo ( 12 weken 3 dagen ) meer vertrouwen in heb.
schuddebuikje- Prater
Dat bedoelde ik idd, vlg de verloskundige en alle tabelletjes op internet zou ik nu dan 4 weken en 6 dagen zijn...Novalee schreef:
Gast- Gast
Pagina 4 van 35 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 19 ... 35
Soortgelijke onderwerpen
» Zwangerschapstopic vanaf 12 weken
» Voor de dames die weten hoe ik eruit zie..
» Hoera voor de dames van Sterrin!
» Voor de dames met een (mirena)spiraaltje
» Vraagje voor de dames met een piercing
» Voor de dames die weten hoe ik eruit zie..
» Hoera voor de dames van Sterrin!
» Voor de dames met een (mirena)spiraaltje
» Vraagje voor de dames met een piercing
Pagina 4 van 35
Permissies van dit forum: