Voor de dames die in het 1e trimester zitten.
+28
Earane
Fearie
Bluebird
_Sneeuwwitje_
peach
Floor
andreake1984
chocolate
yes1984
Schism
Laced
Funk
Fiebje
Blair
Petteflet
Steep
joyce0606
Milan
Pien
Theezakje13
Novalee
Dora
SarahKey
NowImNothing
schuddebuikje
chipa
Mizzie
Happydobby
32 plaatsers
Pagina 2 van 35
Pagina 2 van 35 • 1, 2, 3 ... 18 ... 35
Re: Voor de dames die in het 1e trimester zitten.
Helaas, hing vanmorgen over de wc, had nog niks gegeten en ik was me aan het klaarmaken om te gaan werken. Daarna heb ik pap gegeten want brood krijg ik niet meer weg smorgens. Daarna ben ik niet meer misselijk geweest. Hopelijk blijft het hierbij. Als het alleen smorgens is dan valt het wel mee.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Chipa, die nekplooimeting is niet standaard of wel? Hebben jullie hier zelf voor gekozen?
Happydobby, ik was ook flink misselijk vandaag, maar gelukkig niet over hoeven geven.
Happydobby, ik was ook flink misselijk vandaag, maar gelukkig niet over hoeven geven.
Gast- Gast
Hello was ik weer !!
Jeetje wat super koud! Vind dr niks aan !
Hoe is t met iedereen? Misselijk? Moe?
Hier gaat eigenlijk wel goed. Niet meer misselijk en moeheid word ook minder slaap alleen in de nacht meer uren.
Vorige week 1e echo gehad!!! Super bijzonder!!!! Zoooo mooi! Alles wat goed en klopte precies met wat k had gerekend.
In 1 woord: wauw!!!
We doen btw geen nekplooimeting etc.
Maar vertel. Hoe is t met iedereen en nieuwkomers: gefeli!!!!!
Jeetje wat super koud! Vind dr niks aan !
Hoe is t met iedereen? Misselijk? Moe?
Hier gaat eigenlijk wel goed. Niet meer misselijk en moeheid word ook minder slaap alleen in de nacht meer uren.
Vorige week 1e echo gehad!!! Super bijzonder!!!! Zoooo mooi! Alles wat goed en klopte precies met wat k had gerekend.
In 1 woord: wauw!!!
We doen btw geen nekplooimeting etc.
Maar vertel. Hoe is t met iedereen en nieuwkomers: gefeli!!!!!
NowImNothing- Fluisteraar
- Aantal berichten : 31
Punten : 33
Registratiedatum : 22-11-10
NowImNothing, dat zal wel bijzonder zijn ja... ik mag nog 3 weken wachten!
Ben je nu 8 weken dan? Spannend allemaal he?
Ben je nu 8 weken dan? Spannend allemaal he?
Gast- Gast
@kruumel, weet je wat grappig is, we hebben dezelfde reeks. 28-27- zwanger. Alleen ik ben ruim een week eerder gestopt met de pil.
@all, Net was hier een dame van moeders voor moeders. Heb nu dus van die mooie flessen haha.
Je krijgt ook kadoos, een ketting, een tijdschrift en nog wat folders haha.
Vandaag geen klachten, eerst gegeten en geen misselijkheid vandaag.
@all, Net was hier een dame van moeders voor moeders. Heb nu dus van die mooie flessen haha.
Happydobby- Ratel
Dat is inderdaad grappig... ik had al gezien dat jij precies een week voorloopt op mij met je zwangerschap!Happydobby schreef:@kruumel, weet je wat grappig is, we hebben dezelfde reeks. 28-27- zwanger. Alleen ik ben ruim een week eerder gestopt met de pil.
Toen ik gisteren de verloskundige heb gebeld voor mijn eerste afpraak vroeg ze ook of ze mijn nummer aan moeders voor moeders mocht geven. Ik heb gezegd dat dat mag, dus ik ben benieuwd.
Ik heb vandaag een stuk minder last van misselijkheid dan gisteren, gelukkig!
Gast- Gast
@kruumel, dat doen de meeste verloskundigen, bij mij dus ook. Je mag vanaf 6 weken tot de 16 week je urine opsparen. Dus 10 weken. Ik mocht dus vanaf vandaag gelijk beginnen.
Happydobby- Ratel
En moet je dat dan die 10 weken thuis bewaren? Of moet je dat ergens afgeven?
Jij hebt ook precies 1 week eerder je afspraak vij de VK... toevallig!
Jij hebt ook precies 1 week eerder je afspraak vij de VK... toevallig!
Gast- Gast
@Kruumel: Je krijgt bij je eerste gesprek een krat met 4 flessen en opvangkannetjes. Iedere week komt een chaffeur dit ophalen. En dan krijg je nieuwe kratten. Je kan dan 1 fles per dag gebuiken, ja kan de kratten gewoon in de voortuin zetten of je kan ze wegbrengen naar een verzamelpunt. Het hangt er wel vanaf waar je woont. In hele kleine plaatsjes moet je het wegbrengen.
Het klopt precies, als ik 8 weken ben ga ik naar de VK en jij bent een week later!
Vandaag lekker geslapen tot 11.00, vanavond heb ik weer nachtdienst, ik hoop dat ik het volhou want ik heb er 5. Ik ben gewoon zo moe.
Het klopt precies, als ik 8 weken ben ga ik naar de VK en jij bent een week later!
Vandaag lekker geslapen tot 11.00, vanavond heb ik weer nachtdienst, ik hoop dat ik het volhou want ik heb er 5. Ik ben gewoon zo moe.
Happydobby- Ratel
Ik ben ook heel moe steeds...
Heb jij ook last van misselijkheid? Ik heb nog niet over hoeven geven, maar ben wel een partij misselijk geweest al. Allemaal voor het goede doel, haha!
Heb jij ook last van misselijkheid? Ik heb nog niet over hoeven geven, maar ben wel een partij misselijk geweest al. Allemaal voor het goede doel, haha!
Gast- Gast
Hallo allemaal:
Vandaag voor de 1ste keer naar de verloskundige geweest:
Alles was prima, alleen heb ik een belachelijk lage bloeddruk: 90/60.... Dus dat zou nog flink wat duizeligheid, flauwtes etc met zich mee kunnen brengen. En ik heb een vergrote kans op zwangerschapsdiabetes, maar dat komt omdat er redelijk veel diabetes in de familie voorkomt.
Verder een hoop informatie gehad, en de vraag om na te denken over een nekplooimeting. Maar deze laten we niet doen omdat het een kansberekening is, mijn leeftijd er niet naar is en dit aan mijn kant van de familie niet aanwezig is (syndroom van down). Mocht er echt iets zijn dan zien ze het ook wel met de termijnecho.
Voorlopig blijft de uitgerekende datum om 15-07-2011 staan.
Over 5 weken mag ik weer terug komen, 7 januari.
Moet van de week even een keer bloed laten prikken en een dagcurve voor diabetes laten doen en een afspraak maken voor een echo.
Vandaag voor de 1ste keer naar de verloskundige geweest:
Alles was prima, alleen heb ik een belachelijk lage bloeddruk: 90/60.... Dus dat zou nog flink wat duizeligheid, flauwtes etc met zich mee kunnen brengen. En ik heb een vergrote kans op zwangerschapsdiabetes, maar dat komt omdat er redelijk veel diabetes in de familie voorkomt.
Verder een hoop informatie gehad, en de vraag om na te denken over een nekplooimeting. Maar deze laten we niet doen omdat het een kansberekening is, mijn leeftijd er niet naar is en dit aan mijn kant van de familie niet aanwezig is (syndroom van down). Mocht er echt iets zijn dan zien ze het ook wel met de termijnecho.
Voorlopig blijft de uitgerekende datum om 15-07-2011 staan.
Over 5 weken mag ik weer terug komen, 7 januari.
Moet van de week even een keer bloed laten prikken en een dagcurve voor diabetes laten doen en een afspraak maken voor een echo.
Dora- Kletskop
- Aantal berichten : 1997
Punten : 2121
Registratiedatum : 18-11-10
Fijn dat alles prima is! Goed om te horen...
Heb je nog geen echo gehad dan bij je eerste afspraak?
Heeft iemand van jullie roze afscheiding gehad tijdens de zwangerschap? Of zelfs bloedingen?
Heb je nog geen echo gehad dan bij je eerste afspraak?
Heeft iemand van jullie roze afscheiding gehad tijdens de zwangerschap? Of zelfs bloedingen?
Gast- Gast
Bij onze verloskundige hebben ze zelf geen echo apparatuur, dus vandaar geen echo.
Ik heb (gelukkig) geen last van afscheiding, dus ik kan er je niet mee helpen (klinkt wel stom zo, haha)
Ik heb (gelukkig) geen last van afscheiding, dus ik kan er je niet mee helpen (klinkt wel stom zo, haha)
Dora- Kletskop
@ Kruumel: Ik heb de eerste weken veel last gehad van bruine afscheiding (oud bloed) en 1x een soort van helderrood stolsel verloren en 1x een inlegkruisje vol helderrood bloed (ja lekker fris verhaal). Iedere keer een echo gehad en was niets bijzonders op te zien. De kleine deed het goed. Nu gelukkig geen last meer van bloedverlies. Alleen heel veel normale afscheiding. Loop er soms echt uit (en het wordt steeds frisser haha). Heb jij last van roze afscheiding dan?
@all: woensdag de nekplooimeting gehad. De kleine zag er goed uit en heb het hartje heel even gehoord. De uitslag van de combinatietest krijgen we volgende week. De misselijkheid is veel minder geworden, maar voel me nog steeds niet helemaal goed. Vieze smaak in mijn mond bah.
@all: woensdag de nekplooimeting gehad. De kleine zag er goed uit en heb het hartje heel even gehoord. De uitslag van de combinatietest krijgen we volgende week. De misselijkheid is veel minder geworden, maar voel me nog steeds niet helemaal goed. Vieze smaak in mijn mond bah.
chipa- Prater
- Aantal berichten : 1332
Punten : 1665
Chipa, bedankt voor je (onsmakelijke, haha) verhaal.
Ik heb afgelopen woensdag tijdens het eten hele erge krampen gehad, en na het eten een beetje diarree. Bij het afvegen had ik een beetje rozige afscheiding. Het was echt bijna niks. Daarna heb ik alleen nog normale witte/doorzichtige afscheiding gehad, dus ik denk dat er misschien een adertje is gesprongen door de kramp/diarree. Ik heb nog nagelezen, maar het kan ook goed de innesteling zijn, of een wondje aan de baarmoederwand in de eerste paar weken. Ik heb besloten me er niet meer druk om te gaan maken. Op dat moment schrok ik heel erg, maar ik denk nu dat het niks voorsteld. En als er iets gebeurd of mis gaat kan ik er toch niks aan doen. Waarschijnlijk als ik me erg druk ga maken wordt t alleen erger.
Ik heb afgelopen woensdag tijdens het eten hele erge krampen gehad, en na het eten een beetje diarree. Bij het afvegen had ik een beetje rozige afscheiding. Het was echt bijna niks. Daarna heb ik alleen nog normale witte/doorzichtige afscheiding gehad, dus ik denk dat er misschien een adertje is gesprongen door de kramp/diarree. Ik heb nog nagelezen, maar het kan ook goed de innesteling zijn, of een wondje aan de baarmoederwand in de eerste paar weken. Ik heb besloten me er niet meer druk om te gaan maken. Op dat moment schrok ik heel erg, maar ik denk nu dat het niks voorsteld. En als er iets gebeurd of mis gaat kan ik er toch niks aan doen. Waarschijnlijk als ik me erg druk ga maken wordt t alleen erger.
Gast- Gast
Nou, vandaag (helaas) een echo gehad....
Dit omdat ik een bloeding kreeg en toch wel erg ongerust raakte. Dus toen heb ik de verloskundige gebeld en die heeft SHL gebeld waar ik een 1,5 uur later terecht kon.
Maar alle zorgen (gelukkig!) voor niks, want het hartje klopt nog steeds erg mooi.
Waarschijnlijk een vaatje wat geknapt is. Moet het nog wel even in de gaten houden dat het bloeden niet meer wordt, anders moet ik weer contact op nemen met de verloskundige.
Het bloedverlies is in de loop van de avond gestopt, maar de schrik zat er toch goed in...
Dit omdat ik een bloeding kreeg en toch wel erg ongerust raakte. Dus toen heb ik de verloskundige gebeld en die heeft SHL gebeld waar ik een 1,5 uur later terecht kon.
Maar alle zorgen (gelukkig!) voor niks, want het hartje klopt nog steeds erg mooi.
Waarschijnlijk een vaatje wat geknapt is. Moet het nog wel even in de gaten houden dat het bloeden niet meer wordt, anders moet ik weer contact op nemen met de verloskundige.
Het bloedverlies is in de loop van de avond gestopt, maar de schrik zat er toch goed in...
Dora- Kletskop
Ow Teigertje, wat naar! Ik snap best dat je je bent geschrokken! Ik wens je alle goed toe, en dat je baby'tje maar lekker veilig blijft zitten!
Gast- Gast
Angstig is dat he, bloedverlies. Je denkt toch gelijk het ergste. Volgens mij komt het best vaak voor dat er een vaatje knapt. Er is dan verder niets bijzonders te zien op de echo en de kleine doet het dan goed. Hopen dat het bij deze keer blijft want je schrikt je rot. Ik had de eerste weken ook menstruatieachtige krampen en toen met dat bloedverlies erbij dacht ik ook even dat het over was, maar gelukkig alles goed!
Het sneeuwt hier trouwens heel hard! (woon vlakbij zandvoort). Straks er nog uit om mijn autootje te verkopen. Gelukkig is dat niet ver rijden.
Het sneeuwt hier trouwens heel hard! (woon vlakbij zandvoort). Straks er nog uit om mijn autootje te verkopen. Gelukkig is dat niet ver rijden.
chipa- Prater
- Aantal berichten : 1332
Punten : 1665
Mag ik me ook aanmelden voor dit topic?
Ik weet sinds vanmorgen zeker dat ik zwanger ben. Testte begin vorige week positief, maar daarna alleen maar negatief. Gister een licht streepje, vanmorgen weer op 2 testen. Heb daarna met de CB met indicator getest, wilde zekerheid. En jawel, zwanger!!
Ben eigenlijk al een tijdje met vlagen misselijk, moet goed opletten dat ik op tijd eet, ookal staat eten me tegen. Dat helpt wel, als ik te laat ben wordt ik gewoon niet lekker. Ben ook best wat afgevallen.
Heb vooral geen trek in zoetigheid, chocola vond ik altijd heerlijk, moet er nu niet aan denken. Brrr...
Ik weet sinds vanmorgen zeker dat ik zwanger ben. Testte begin vorige week positief, maar daarna alleen maar negatief. Gister een licht streepje, vanmorgen weer op 2 testen. Heb daarna met de CB met indicator getest, wilde zekerheid. En jawel, zwanger!!
Ben eigenlijk al een tijdje met vlagen misselijk, moet goed opletten dat ik op tijd eet, ookal staat eten me tegen. Dat helpt wel, als ik te laat ben wordt ik gewoon niet lekker. Ben ook best wat afgevallen.
Heb vooral geen trek in zoetigheid, chocola vond ik altijd heerlijk, moet er nu niet aan denken. Brrr...
Gast- Gast
BA, leuk je hier te zien! Je bent precies 1 week na mij, haha.
Ik heb dat ook heel erg met eten... vaker kleine beetjes eten gaat het beste bij mij.
Ik heb dat ook heel erg met eten... vaker kleine beetjes eten gaat het beste bij mij.
Gast- Gast
Ja, daar moet ik nu echt op gaan letten, dat ik altijd eten bij me heb. Kon namelijk makkelijk een dag werken en gewoon vergeten te eten. Hebben ook geen lunchpauze ed omdat we korte dagen werken.
Merkte vanmiddag ook dat ik me totaal niet lekker voelde, moe, misselijk en duizelig. Tegen mijn zin in een broodje gegeten en dat maakte gelijk weer zoveel verschil.
Heb ook vooral trek in kroketten (zitten nu in de friteuse ) op momenten dat ik trek heb. Gek he?
Merkte vanmiddag ook dat ik me totaal niet lekker voelde, moe, misselijk en duizelig. Tegen mijn zin in een broodje gegeten en dat maakte gelijk weer zoveel verschil.
Heb ook vooral trek in kroketten (zitten nu in de friteuse ) op momenten dat ik trek heb. Gek he?
Gast- Gast
Goedenavond dames
hier ben ik ook weer ff... zit lekker op de bank, ik hou van holland te kijken en nu : wat vind nederland te kijken... vind ik altijd erg leuk.
deze week erge pijn in me buik gehad... ik liep er soms krom van. maar er was geen bloed... dus ik probeer me niet te druk te maken maar zal blij zijn als ik op 12 december nog een echo mag doen. en heel veel geslapen.. meestal nog in de middag een uurtje of 2/3 en dan in de avond weer normale tijd. gisteren ook al om 10 uur in me bed en vanmorgen 8 uur eruit. vanmiddag niet geslapen maar ben nu wel heel erg moe. dus het zal niet laat worden verder weinig nieuws. weet iemand hier hoe je die ticker erin zet onder je tekst.... het lukt me niet !!!
Beauty Addict, vervelend he die misselijkheid... bij mij helpt het om de 2 uur te eten. dan voel ik mij het minst raar. en ik heb mega veel trek meestal in brie.... gelukkig mogen we dat
hier ben ik ook weer ff... zit lekker op de bank, ik hou van holland te kijken en nu : wat vind nederland te kijken... vind ik altijd erg leuk.
deze week erge pijn in me buik gehad... ik liep er soms krom van. maar er was geen bloed... dus ik probeer me niet te druk te maken maar zal blij zijn als ik op 12 december nog een echo mag doen. en heel veel geslapen.. meestal nog in de middag een uurtje of 2/3 en dan in de avond weer normale tijd. gisteren ook al om 10 uur in me bed en vanmorgen 8 uur eruit. vanmiddag niet geslapen maar ben nu wel heel erg moe. dus het zal niet laat worden verder weinig nieuws. weet iemand hier hoe je die ticker erin zet onder je tekst.... het lukt me niet !!!
Beauty Addict, vervelend he die misselijkheid... bij mij helpt het om de 2 uur te eten. dan voel ik mij het minst raar. en ik heb mega veel trek meestal in brie.... gelukkig mogen we dat
schuddebuikje- Prater
- Aantal berichten : 780
Punten : 880
Registratiedatum : 19-11-10
Schuddebuikje hoe ver ben je? Ik heb ook heel veel last van krampen in de buik, en gerommel.
Je hebt nu waarschijnlijk de link van html van je ticker, die je bij yes ook had. Bij dit forum moet je de link 'UBBCode and BB Code' pakken. Deze dan in je handtekening kopieren en klaar is kees!
Je hebt nu waarschijnlijk de link van html van je ticker, die je bij yes ook had. Bij dit forum moet je de link 'UBBCode and BB Code' pakken. Deze dan in je handtekening kopieren en klaar is kees!
Gast- Gast
ik ben nu 11 weken en 2 dagen. maar heb de krampen al vanaf het begin... bandenpijn zij de verloskundige,
schuddebuikje- Prater
- Aantal berichten : 780
Punten : 880
Registratiedatum : 19-11-10
Het is gelukt met je ticker zie ik?
Ik heb dat ook heel erg, krampen en gerommel in m'n buik. Soms is dat best eng, omdat je niet weet of dat zo hoort.
Ik heb dat ook heel erg, krampen en gerommel in m'n buik. Soms is dat best eng, omdat je niet weet of dat zo hoort.
Gast- Gast
Pagina 2 van 35 • 1, 2, 3 ... 18 ... 35
Soortgelijke onderwerpen
» Zwangerschapstopic vanaf 12 weken
» Voor de dames die weten hoe ik eruit zie..
» Hoera voor de dames van Sterrin!
» Voor de dames met een (mirena)spiraaltje
» Vraagje voor de dames met een piercing
» Voor de dames die weten hoe ik eruit zie..
» Hoera voor de dames van Sterrin!
» Voor de dames met een (mirena)spiraaltje
» Vraagje voor de dames met een piercing
Pagina 2 van 35
Permissies van dit forum: