Voor de dames die in het 1e trimester zitten.
+28
Earane
Fearie
Bluebird
_Sneeuwwitje_
peach
Floor
andreake1984
chocolate
yes1984
Schism
Laced
Funk
Fiebje
Blair
Petteflet
Steep
joyce0606
Milan
Pien
Theezakje13
Novalee
Dora
SarahKey
NowImNothing
schuddebuikje
chipa
Mizzie
Happydobby
32 plaatsers
Pagina 16 van 35
Pagina 16 van 35 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 25 ... 35
Re: Voor de dames die in het 1e trimester zitten.
Nee heb er geen reden voor, maar ik had zoiets van wacht tot ik 7 weken ben, weet niet vanaf hoeveel weken ze de 1ste echo maken. Is overal verschillend he!!!Beauty Addict schreef:Andreake: Heb je een reden dat je vlg week pas de vk ga bellen (gewoon nieuwsgierig)?
andreake1984- Fluisteraar
- Aantal berichten : 132
Punten : 142
Registratiedatum : 25-11-10
Aan alle meiden die morgen een echo hebben,veel suc6 en geluk:-)
Gast- Gast
Soms staan ze ook vol gepland he?! Dus moet je nog langer wachten...andreake1984 schreef:Nee heb er geen reden voor, maar ik had zoiets van wacht tot ik 7 weken ben, weet niet vanaf hoeveel weken ze de 1ste echo maken. Is overal verschillend he!!!Beauty Addict schreef:Andreake: Heb je een reden dat je vlg week pas de vk ga bellen (gewoon nieuwsgierig)?
Ik was als je rekent vanaf menstruatie 7+4 bij de echo (de kindjes waren 6+4 en hou ik dat nu aan). Ben wel bij dat ik er vroeg bij was, nu heb ik eerder alle info en uitslagen mbt de twins!!
Gast- Gast
Beauty Addict schreef:Soms staan ze ook vol gepland he?! Dus moet je nog langer wachten...andreake1984 schreef:Nee heb er geen reden voor, maar ik had zoiets van wacht tot ik 7 weken ben, weet niet vanaf hoeveel weken ze de 1ste echo maken. Is overal verschillend he!!!Beauty Addict schreef:Andreake: Heb je een reden dat je vlg week pas de vk ga bellen (gewoon nieuwsgierig)?
Ik was als je rekent vanaf menstruatie 7+4 bij de echo (de kindjes waren 6+4 en hou ik dat nu aan). Ben wel bij dat ik er vroeg bij was, nu heb ik eerder alle info en uitslagen mbt de twins!!
Denk je dat ik gewoon maar moet bellen, wanneer heb jij gebeld?
thanx lieveheersbeestje. Andrea ik zou ook eerder bellen dan kan je de afspraak zo maken dat het prima in je agenda past. Ik kan niet iedere dag ivm met m'n werk. En kan zomaar wezen dat je eerst de echo krijgt en later pas je intake (net als mij). heb je trouwens al gekozen welke je wil?
Fiebje- Prater
- Aantal berichten : 1476
Punten : 1552
Registratiedatum : 18-11-10
Toen ik het heel zeker wist, 6 dec geloof ik. 22 november durfde ik nog niet omdat het streepje zo licht was, het weekend van 4/5 dec heb ik CB test gedaan met ZWANGER en toen durfde ik pas te bellenandreake1984 schreef:Beauty Addict schreef:Soms staan ze ook vol gepland he?! Dus moet je nog langer wachten...andreake1984 schreef:Nee heb er geen reden voor, maar ik had zoiets van wacht tot ik 7 weken ben, weet niet vanaf hoeveel weken ze de 1ste echo maken. Is overal verschillend he!!!Beauty Addict schreef:Andreake: Heb je een reden dat je vlg week pas de vk ga bellen (gewoon nieuwsgierig)?
Denk je dat ik gewoon maar moet bellen, wanneer heb jij gebeld?
Gast- Gast
Fiebje schreef:thanx lieveheersbeestje. Andrea ik zou ook eerder bellen dan kan je de afspraak zo maken dat het prima in je agenda past. Ik kan niet iedere dag ivm met m'n werk. En kan zomaar wezen dat je eerst de echo krijgt en later pas je intake (net als mij). heb je trouwens al gekozen welke je wil?
Ja wil bij dezelfde gaan waar mijn zus nu ook bij loopt. Denk dat ik dan indd maar deze week al bel... Gelukkig zitten ze daar ook op een avond in de week dat is wel fijn ivm met werk
Ik heb volgens mij tussen de 5e en de 6e week gebeld. Dat is idd handig dat kan bij mij ook, dit is voor mijn vriend handiger omdat hij anders voor iedere controle een vrije dag moet opnemen. De mijn vk is een onderdeel van het zh dat vond ik wel een prettig idee.
Fiebje- Prater
Dames, die morgen de echo/controle hebben Succes!
peach- Prater
- Aantal berichten : 524
Punten : 828
Registratiedatum : 04-01-11
Fiebje schreef:Ik heb volgens mij tussen de 5e en de 6e week gebeld. Dat is idd handig dat kan bij mij ook, dit is voor mijn vriend handiger omdat hij anders voor iedere controle een vrije dag moet opnemen. De mijn vk is een onderdeel van het zh dat vond ik wel een prettig idee.
Gaat je vriend iedere keer meer dan? Mijn verloskundige is alleen overdag 'open'. Ik ga morgen alleen. Wanneer er en echo is gaat mijn vriend mee, maar verder zal ik alleen gaan.
yes1984- Prater
- Aantal berichten : 1343
Punten : 1676
Registratiedatum : 24-12-10
Bij mij ging het de eerste echo natuurlijk mee, mijn man had toevallig vakantie. Morgen is het natuurlijk spannend, dus ga ik ook zeker niet alleen. Afhankelijk van de prognose morgen zien we wel hoe verder... Als het goed gaat vind ik het ook niet erg om alleen of met zusje/ vriendin/ moeder te gaan.yes1984 schreef:Fiebje schreef:Ik heb volgens mij tussen de 5e en de 6e week gebeld. Dat is idd handig dat kan bij mij ook, dit is voor mijn vriend handiger omdat hij anders voor iedere controle een vrije dag moet opnemen. De mijn vk is een onderdeel van het zh dat vond ik wel een prettig idee.
Gaat je vriend iedere keer meer dan? Mijn verloskundige is alleen overdag 'open'. Ik ga morgen alleen. Wanneer er en echo is gaat mijn vriend mee, maar verder zal ik alleen gaan.
Edit: Mijn man piept er morgen gewoon een uurtje (of langer als dat nodig is) tussenuit, gaat ervoor en erna gewoon werken
Gast- Gast
Mijn vriend heeft een ochtend vrij genomen, volgende week weer naar de vk in de avond, gaat hij ook mee, maar ik denk dat ik vanaf daarna gewoon alleen ga, en dat mijn vriend alleen met de 20 weken echo meegaat.
@andreake, gewoon even bellen, ik heb gebeld toen ik 4 weken + 2 dagen was en heb gewoon een avondafspraak gemaakt voor rond de 8ste week.
@andreake, gewoon even bellen, ik heb gebeld toen ik 4 weken + 2 dagen was en heb gewoon een avondafspraak gemaakt voor rond de 8ste week.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Hoi yes, nee alleen de 12 en 20 weken echo. Morgen gaat m'n moeder mee. Dat is idd fijn dat dat zo kan ba zou willen dat het bij ons ook kon. Ben wel erg benieuwd hoe het morgen bij jou gaat ba! Heel veel succes ik sluit nu af, ga lekker naar bed.
Fiebje- Prater
Slaap lekker en morgen goed nieuws meebrengen he?! Voel me nu zo goed, niet misselijk, niet moe en vind dat echt heel erg eng...Fiebje schreef:Hoi yes, nee alleen de 12 en 20 weken echo. Morgen gaat m'n moeder mee. Dat is idd fijn dat dat zo kan ba zou willen dat het bij ons ook kon. Ben wel erg benieuwd hoe het morgen bij jou gaat ba! Heel veel succes ik sluit nu af, ga lekker naar bed.
Gast- Gast
Beauty Addict schreef:Slaap lekker en morgen goed nieuws meebrengen he?! Voel me nu zo goed, niet misselijk, niet moe en vind dat echt heel erg eng...Fiebje schreef:Hoi yes, nee alleen de 12 en 20 weken echo. Morgen gaat m'n moeder mee. Dat is idd fijn dat dat zo kan ba zou willen dat het bij ons ook kon. Ben wel erg benieuwd hoe het morgen bij jou gaat ba! Heel veel succes ik sluit nu af, ga lekker naar bed.
Suc-6 morgen
Dank je wel, hoe later het wordt, hoe spannender ik het ga vinden...andreake1984 schreef:Beauty Addict schreef:Slaap lekker en morgen goed nieuws meebrengen he?! Voel me nu zo goed, niet misselijk, niet moe en vind dat echt heel erg eng...Fiebje schreef:Hoi yes, nee alleen de 12 en 20 weken echo. Morgen gaat m'n moeder mee. Dat is idd fijn dat dat zo kan ba zou willen dat het bij ons ook kon. Ben wel erg benieuwd hoe het morgen bij jou gaat ba! Heel veel succes ik sluit nu af, ga lekker naar bed.
Suc-6 morgen
Gast- Gast
Beauty Addict schreef:Dank je wel, hoe later het wordt, hoe spannender ik het ga vinden...andreake1984 schreef:Beauty Addict schreef:Slaap lekker en morgen goed nieuws meebrengen he?! Voel me nu zo goed, niet misselijk, niet moe en vind dat echt heel erg eng...Fiebje schreef:Hoi yes, nee alleen de 12 en 20 weken echo. Morgen gaat m'n moeder mee. Dat is idd fijn dat dat zo kan ba zou willen dat het bij ons ook kon. Ben wel erg benieuwd hoe het morgen bij jou gaat ba! Heel veel succes ik sluit nu af, ga lekker naar bed.
Suc-6 morgen
Dat denk ik meid, ik zal aan je denken morgen
hoi meiden,
Ik heb al een tijdje niet meer meegeschreven maar wou me officieel afmelden.
Helaas zagen we vorige week bij de tweede echo geen hartactiviteit meer. Bij de eerste echo nog wel, een halve week na de eerste echo is het hartje ermee gestopt. Heel verdrietig allemaal, het was zo kostbaar voor ons.
Maar we gaan met goede hoop 2011 in.
Wil jullie allemaal een prachtige zwangerschap toewensen en dat ik me hier maar snel weer bij aan mag sluiten.
Ik heb al een tijdje niet meer meegeschreven maar wou me officieel afmelden.
Helaas zagen we vorige week bij de tweede echo geen hartactiviteit meer. Bij de eerste echo nog wel, een halve week na de eerste echo is het hartje ermee gestopt. Heel verdrietig allemaal, het was zo kostbaar voor ons.
Maar we gaan met goede hoop 2011 in.
Wil jullie allemaal een prachtige zwangerschap toewensen en dat ik me hier maar snel weer bij aan mag sluiten.
@ Sarahkey: Wat erg! Ik wens jullie heel veel sterkte.
@ BA: Succes vandaag! Hoe laat mag je, of heb ik dat even gemist?
@ Alle nieuwe meiden welkom!
@ All: vanochtend opgestaan zonder misselijkheid. Erg fijn, maar ook wel een beetje eng. Eetlust heb ik 's ochtends alleen nog steeds niet, dan zit ik echt met heeeele lange tanden te eten
@ BA: Succes vandaag! Hoe laat mag je, of heb ik dat even gemist?
@ Alle nieuwe meiden welkom!
@ All: vanochtend opgestaan zonder misselijkheid. Erg fijn, maar ook wel een beetje eng. Eetlust heb ik 's ochtends alleen nog steeds niet, dan zit ik echt met heeeele lange tanden te eten
Schism- Prater
- Aantal berichten : 805
Punten : 888
Registratiedatum : 24-11-10
SarahKey, wat ontzettend verdrietig. Wens jullie heel veel sterkte!
Gast- Gast
Jeetje SarahKey wat heftig!!! Veel sterkte.
De andere meiden veel succes met de echo's!
Ik mag pas eind januari helaas.
Zit nu thuis i.v.m. dat er op mijn werk 5e ziekte is en mijn bloed nu wordt onderzocht..erg spannend dus!
Verder hier ook met vlagen misselijk en vooral erg moe en pijnlijke borsten!
Leuk dat jullie nu zoveel schrijven, ik zal proberen ook actiever mee te posten!
Ps. hebben jullie niet allemaal het bange gevoel dat het mis gaat? ik wel namelijk.. dat je later, stel dat het misgaat, zegt: zie je wel, ik had al zo'n gevoel...snappen jullie wat ik bedoel? of is de meerderheid ervan overtuigd dat 't gewoon goed gaat?
De andere meiden veel succes met de echo's!
Ik mag pas eind januari helaas.
Zit nu thuis i.v.m. dat er op mijn werk 5e ziekte is en mijn bloed nu wordt onderzocht..erg spannend dus!
Verder hier ook met vlagen misselijk en vooral erg moe en pijnlijke borsten!
Leuk dat jullie nu zoveel schrijven, ik zal proberen ook actiever mee te posten!
Ps. hebben jullie niet allemaal het bange gevoel dat het mis gaat? ik wel namelijk.. dat je later, stel dat het misgaat, zegt: zie je wel, ik had al zo'n gevoel...snappen jullie wat ik bedoel? of is de meerderheid ervan overtuigd dat 't gewoon goed gaat?
Laatst aangepast door pippi op di 4 jan 2011 - 21:41; in totaal 1 keer bewerkt
Funk- Prater
- Aantal berichten : 1379
Punten : 1796
Registratiedatum : 07-12-10
Sarahkey: Wat erg!!
Ik moet om 11.00 en ben heel erg bang. Bang dat de somberheid van de verloskundige terecht was...
Ik moet om 11.00 en ben heel erg bang. Bang dat de somberheid van de verloskundige terecht was...
Gast- Gast
Sterkte Beauty Addict! hopelijk goed nieuws, ik duim voor jullie!
Toen de vrouw van MVM kwam zei ze bij die test, het duurt ongeveer 3 min en zal ws. een licht streepje zijn.. maar nee hoor, echt gelijk een dikke vette streep. Dat had ze nog niet zo meegemaakt zei ze, benieuwd waardoor het komt :-)
Toen de vrouw van MVM kwam zei ze bij die test, het duurt ongeveer 3 min en zal ws. een licht streepje zijn.. maar nee hoor, echt gelijk een dikke vette streep. Dat had ze nog niet zo meegemaakt zei ze, benieuwd waardoor het komt :-)
Laatst aangepast door pippi op di 4 jan 2011 - 21:45; in totaal 1 keer bewerkt
Funk- Prater
- Aantal berichten : 1379
Punten : 1796
Registratiedatum : 07-12-10
Beauty Addict schreef:Sarahkey: Wat erg!!
Heel veel succes straks, ik hoop echt dat alles goed is!
Sarahkey, sterkte. Vind dit echt heel erg voor jullie!
Gast- Gast
SarahKey, wat ontzettend naar voor jullie Het was je zo gegund!
BA: heel veel succes met je echo! Ik hoop dat alles goed is!
BA: heel veel succes met je echo! Ik hoop dat alles goed is!
Gast- Gast
Pagina 16 van 35 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 25 ... 35
Soortgelijke onderwerpen
» Zwangerschapstopic vanaf 12 weken
» Voor de dames die weten hoe ik eruit zie..
» Hoera voor de dames van Sterrin!
» Voor de dames met een (mirena)spiraaltje
» Vraagje voor de dames met een piercing
» Voor de dames die weten hoe ik eruit zie..
» Hoera voor de dames van Sterrin!
» Voor de dames met een (mirena)spiraaltje
» Vraagje voor de dames met een piercing
Pagina 16 van 35
Permissies van dit forum: