Voor de dames die in het 1e trimester zitten.
+28
Earane
Fearie
Bluebird
_Sneeuwwitje_
peach
Floor
andreake1984
chocolate
yes1984
Schism
Laced
Funk
Fiebje
Blair
Petteflet
Steep
joyce0606
Milan
Pien
Theezakje13
Novalee
Dora
SarahKey
NowImNothing
schuddebuikje
chipa
Mizzie
Happydobby
32 plaatsers
Pagina 24 van 35
Pagina 24 van 35 • 1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 29 ... 35
Re: Voor de dames die in het 1e trimester zitten.
@ BA, fijn te lezen dat er toch een tussenschotje tussen je kindjes zit. Kan me voorstellen dat je nu echt gerust bent
@ Yes, wij hebben zelf nog niets gekocht voor ons kindje. Wil daar echt mee wachten tot 12 weken, heb wel een zwangerschapsdagboek en een survivalgids voor papa's gekocht. Voor de rest hebben we tot nu toe alleen een paar dingetjes gekregen.
@ All, heb gisteren mijn intake gehad. Jammer genoeg hebben ze niet gekeken of geluisterd, dus dat was wel ff teleurstellend. Moet nu nog 9 dagen wachten tot de eerste echo. Dat wordt wel ff spannend ! Voor de rest heb ik net als jullie allemaal last van een snel groeiende voorgevel haha. Ga vanmiddag eens ff shoppen bij de Hema voor een meegroeibh ofzo.
@ Yes, wij hebben zelf nog niets gekocht voor ons kindje. Wil daar echt mee wachten tot 12 weken, heb wel een zwangerschapsdagboek en een survivalgids voor papa's gekocht. Voor de rest hebben we tot nu toe alleen een paar dingetjes gekregen.
@ All, heb gisteren mijn intake gehad. Jammer genoeg hebben ze niet gekeken of geluisterd, dus dat was wel ff teleurstellend. Moet nu nog 9 dagen wachten tot de eerste echo. Dat wordt wel ff spannend ! Voor de rest heb ik net als jullie allemaal last van een snel groeiende voorgevel haha. Ga vanmiddag eens ff shoppen bij de Hema voor een meegroeibh ofzo.
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10
@Fearie: Wat jammer! Kan me voorstellen dat het dan een soort tegenvaller is. Die intake is lang niet zo boeiend als zien wat er in je buik groeit!!
@Yes1984: Ik heb pas wel 2 pakjes gekocht bij Prenatal. Lagen in de uitverkoop en zo lief!! Mocht het mis gaan kan ik het altijd als kraamkadootje weggeven toch?
Heb ook al aardig wat gehad: 2 pakjes, een knuffel, Zwitsal... Die ukkies hebben al een eigen doos met spulletjes haha!
Straks even de stad in, ff neuzen voor positiekleding. Heb vakantiegeld gehad
@Yes1984: Ik heb pas wel 2 pakjes gekocht bij Prenatal. Lagen in de uitverkoop en zo lief!! Mocht het mis gaan kan ik het altijd als kraamkadootje weggeven toch?
Heb ook al aardig wat gehad: 2 pakjes, een knuffel, Zwitsal... Die ukkies hebben al een eigen doos met spulletjes haha!
Straks even de stad in, ff neuzen voor positiekleding. Heb vakantiegeld gehad
Gast- Gast
@ Yes1984: Ik heb nog niks voor het kindje gekocht. Wel hebben we 2 zwangerschapsboeken en een fotoboek gekocht. Oh en ik heb voor man nog "Help, ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt" gekocht.
Ik wil ook nog even een paar weken wachten tot ik wat verder ben. Is niet makkelijk haha.
Verder nog niks gekregen, maar dat komt ook doordat alleen mijn moeder het weet en ik haar gevraagd heb om nog niks te kopen.
@ Fearie: Wat jammer dat je alleen een intake hebt gehad. Het was toch leuk geweest om heel even te kunnen kijken!
Ik wil ook nog even een paar weken wachten tot ik wat verder ben. Is niet makkelijk haha.
Verder nog niks gekregen, maar dat komt ook doordat alleen mijn moeder het weet en ik haar gevraagd heb om nog niks te kopen.
@ Fearie: Wat jammer dat je alleen een intake hebt gehad. Het was toch leuk geweest om heel even te kunnen kijken!
chocolate- Fluisteraar
- Aantal berichten : 459
Punten : 469
Ik heb ook nog niets gekocht. Wil echt wachten tot de echo. Maar is soms wel lastig.
Heb vandaag een kraamcadeautje gekocht.
Omdat we morgen op kraamvisite gaan.
Dat was leuk om te kopen!
Doordat alleen mijn ouders het nog maar weten, hebben we ook nog niets gekregen.
Doordat alleen mijn ouders het nog maar weten, hebben we ook nog niets gekregen.
yes1984- Prater
- Aantal berichten : 1343
Punten : 1676
Registratiedatum : 24-12-10
yes1984 schreef:Ik heb ook nog niets gekocht. Wil echt wachten tot de echo. Maar is soms wel lastig.
Ja moeilijk is dat he! Ik vermijd zoveel mogelijk de winkels waar je babyspullen kunt kopen haha. Ik heb woensdag weer een echo en in theorie zou er dan een hartje te zien moeten zijn. Zodra er hartactiviteit te zien is koop ik misschien ook iets kleins.
Leuk dat je toch nog iets hebt kunnen kopen al is het niet voor jezelf
chocolate- Fluisteraar
@fearie, mijn intake ging ook zo, er is niks gedaan, het hartje kan toch niet gevonden worden met de doptone.
@all, ik pas nog steeds mijn kleding en mijn bh's, mijn borsten zijn wel iets gegroeid maar nog geen cupmaat.
vrijdag heeft de VK naar het hartje geluisterd en deze keer was ie wel goed te horen. Ik ga nu slapen!
@all, ik pas nog steeds mijn kleding en mijn bh's, mijn borsten zijn wel iets gegroeid maar nog geen cupmaat.
vrijdag heeft de VK naar het hartje geluisterd en deze keer was ie wel goed te horen. Ik ga nu slapen!
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
morgen heb ik de 1ste Echo, spannend spannend
Ik heb vrijdag van mijn collega een cadeautje(rompertje van lief) gekregen en gister van kennissen (spaarpot)
Wij hebben al redelijk wat spulletjes gekregen, maar dat zijn meer flesjes, speentjes e.d. Kleertjes daar willen we nog ff mee wachten.....
Ik heb vrijdag van mijn collega een cadeautje(rompertje van lief) gekregen en gister van kennissen (spaarpot)
Wij hebben al redelijk wat spulletjes gekregen, maar dat zijn meer flesjes, speentjes e.d. Kleertjes daar willen we nog ff mee wachten.....
andreake1984- Fluisteraar
- Aantal berichten : 132
Punten : 142
Registratiedatum : 25-11-10
@Andreake: Spannend morgen!! Geniet ervan!!
Ik heb morgen intake/ voorlichtinggesprek in het ziekenhuis over hoe alles gaat lopen, risico's ed.
Ik heb morgen intake/ voorlichtinggesprek in het ziekenhuis over hoe alles gaat lopen, risico's ed.
Gast- Gast
andreake1984 schreef:morgen heb ik de 1ste Echo, spannend spannend
Wat spannend. Veel succes morgen. En geniet ervan!
yes1984- Prater
- Aantal berichten : 1343
Punten : 1676
Registratiedatum : 24-12-10
Vanmorgen mijn 4e echo gehad. Had een intake gesprek, maar ze wilde ook wel even een echo doen ookal was het donderdag nog gedaan (had er niet op gerekend)... dan zeg je geen nee toch?
Bloeduitslagen waren goed, alleen urine niet helemaal, moet straks even kweekje brengen en nog even prikken op antistoffen tegen Rode Hond omdat ik daar niet tegen geent ben.
Echo was helemaal goed, ene kindje lag er goed voor (op het ruggetje) en was 31.3 mm, dat is 10 weken precies. Andere kindje ligt met gezichtje naar de echo, dus was moeilijker te meten, ze kwam op ongeveer 28.4 mm, dat is 9 weken en 5 dagen.
De ene lag echt te zwaaien met het handje, zoooo mooi!
Helaas was deze echo t.o.v de vorige geen goede kwaliteit, maar de vorige is echt met speciale apparatuur gedaan, die zijn zo mooi scherp, die wil ik eigenlijk altijd wel
Nu 4 febr weer voor een uitgebreide echo bij 12 weken +
Andreake: Hoe was het bij jou??
Bloeduitslagen waren goed, alleen urine niet helemaal, moet straks even kweekje brengen en nog even prikken op antistoffen tegen Rode Hond omdat ik daar niet tegen geent ben.
Echo was helemaal goed, ene kindje lag er goed voor (op het ruggetje) en was 31.3 mm, dat is 10 weken precies. Andere kindje ligt met gezichtje naar de echo, dus was moeilijker te meten, ze kwam op ongeveer 28.4 mm, dat is 9 weken en 5 dagen.
De ene lag echt te zwaaien met het handje, zoooo mooi!
Helaas was deze echo t.o.v de vorige geen goede kwaliteit, maar de vorige is echt met speciale apparatuur gedaan, die zijn zo mooi scherp, die wil ik eigenlijk altijd wel
Nu 4 febr weer voor een uitgebreide echo bij 12 weken +
Andreake: Hoe was het bij jou??
Gast- Gast
Mijn super duidelijke echo's van donderdag:
Baby 1: Ligt er altijd perfect voor, op de rug. Zwaaide vandaag tijdens de echo naar me
Baby 2: Ligt met het gezichtje naar de echo toe, is daarom lastiger te meten:
Op deze echo is het tussenschotje ook mooi te zien! Ook hoe dun het maar is... op de echo van vandaag met normale apparatuur is het niet eens te zien. Maar het is er, en dat is het belangrijkste!
Baby 1: Ligt er altijd perfect voor, op de rug. Zwaaide vandaag tijdens de echo naar me
Op deze echo is het tussenschotje ook mooi te zien! Ook hoe dun het maar is... op de echo van vandaag met normale apparatuur is het niet eens te zien. Maar het is er, en dat is het belangrijkste!
Gast- Gast
zoooo wat een wonder zeg. 2 kleintjes..... ik had het niet eens erg gevonden een tweeling. me vriend dacht er heel anders over. maar heel erg mooi
schuddebuikje- Prater
- Aantal berichten : 780
Punten : 880
Registratiedatum : 19-11-10
Wauw wat mooi BA!! Had ik ook geen nee tegen gezegd haha. Wat lief dat één van de kindjes aan het zwaaien was
chocolate- Fluisteraar
Ja, helaas zal ik niet vaak echo's krijgen met die apparatuur, die staat echt in een aparte kamer, niet de standaart kamers.
Hoop dat de 20 weken echo ook met deze apparatuur gedaan wordt! Denk het haast wel, die is weer erg belangrijk natuurlijk!
Hoop dat de 20 weken echo ook met deze apparatuur gedaan wordt! Denk het haast wel, die is weer erg belangrijk natuurlijk!
Gast- Gast
Beauty Addict schreef:Ja, helaas zal ik niet vaak echo's krijgen met die apparatuur, die staat echt in een aparte kamer, niet de standaart kamers.
Oh dat is wel jammer! Maar lijkt mij ook wel logisch dat het met de 20 weken echo wel gedaan wordt en anders even naar vragen?
chocolate- Fluisteraar
Wacht het wel gewoon af, mag al niet klagen met 4 echo's tot nu toe...chocolate schreef:Beauty Addict schreef:Ja, helaas zal ik niet vaak echo's krijgen met die apparatuur, die staat echt in een aparte kamer, niet de standaart kamers.
Oh dat is wel jammer! Maar lijkt mij ook wel logisch dat het met de 20 weken echo wel gedaan wordt en anders even naar vragen?
Gast- Gast
Beauty Addict schreef:Mijn super duidelijke echo's van donderdag:
Mooi zeg! Ik vind het ook zo leuk dat je iedere keer een echo krijgt. Helaas krijg ik niet altijd meer een printje mee tegenwoordig, maar even kijken is al heel leuk!
Gast- Gast
BeautyAddict, daar zie je het tussenschot wel duidelijk zeg, maar dat is dus een echoapparaat dat normaal niet standaart gebruikt wordt? Mooie echo!
MamaRosa, wat jammer niet je niet elke keer een afdruk mee krijgt zeg, wij kregen bij elke echo zo'n 6 afdrukken mee.
MamaRosa, wat jammer niet je niet elke keer een afdruk mee krijgt zeg, wij kregen bij elke echo zo'n 6 afdrukken mee.
Gast- Gast
@ BA: Wauw wat een mooie echo's! Super zeg, ik vind één kleintje al bijzonder, maar twee is nog mooier om te zien!
@ Andreake: Heb jij je echo inmiddels ook al gehad?
@ All: Mijn vriend zegt dat mijn borsten wel wat gegroeid zijn, ik zie het zelf nog niet zo goed. Kleding pas ik nog gewoon want er is bij mij echt nog niks te zien. Heb alleen wel broeken aan die normaal wat te groot zijn, omdat ik anders buikpijn krijg.
Is er bij jullie al een buikje te zien?
Verder hebben wij nog niet zo veel gekocht, ben eerlijk gezegd niet zo van de unisex dingen, dus ben bang dat ik pas na de 20 weken kan gaan shoppen! Heb wel al wat knuffels gekregen, een rompertje en een 9 maandenboek.
Heb inmiddels de eerste afspraak bij de verloskundige ook staan. Heb met haar afgesproken dat we dat een week na mijn afspraak in het ziekenhuis doen. Mocht het zo zijn dat ik onder behandeling van het ziekenhuis moet blijven dat kan ik het weer afbellen. Maar tot nu toe is er geen reden om in het ziekenhuis te blijven dus zal wel goedkomen allemaal.
@ Andreake: Heb jij je echo inmiddels ook al gehad?
@ All: Mijn vriend zegt dat mijn borsten wel wat gegroeid zijn, ik zie het zelf nog niet zo goed. Kleding pas ik nog gewoon want er is bij mij echt nog niks te zien. Heb alleen wel broeken aan die normaal wat te groot zijn, omdat ik anders buikpijn krijg.
Is er bij jullie al een buikje te zien?
Verder hebben wij nog niet zo veel gekocht, ben eerlijk gezegd niet zo van de unisex dingen, dus ben bang dat ik pas na de 20 weken kan gaan shoppen! Heb wel al wat knuffels gekregen, een rompertje en een 9 maandenboek.
Heb inmiddels de eerste afspraak bij de verloskundige ook staan. Heb met haar afgesproken dat we dat een week na mijn afspraak in het ziekenhuis doen. Mocht het zo zijn dat ik onder behandeling van het ziekenhuis moet blijven dat kan ik het weer afbellen. Maar tot nu toe is er geen reden om in het ziekenhuis te blijven dus zal wel goedkomen allemaal.
Schism- Prater
- Aantal berichten : 805
Punten : 888
Registratiedatum : 24-11-10
Nee, is echt een ander apparaat, vanmorgen op de gewone echo zag je ook weer geen tussenschot. Die echo's zijn ook zoveel duidelijker en helderder tov de gewone bij de gyn.Coco schreef:BeautyAddict, daar zie je het tussenschot wel duidelijk zeg, maar dat is dus een echoapparaat dat normaal niet standaart gebruikt wordt? Mooie echo!
Krijg er iedere keer meerdere mee, heb nu al een hele stapel!
Gast- Gast
Knudde zeg, ik heb maar 2 afdrukjes, een vriendin van mij die bij de gyn liep heeft ook hele stapels, met de 20 weken echo zelfs 6 foto's, ik weet nu al dat ik er maar 3 krijg.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb nu 14 afdrukken, helaas maar 4 van die hele mooie echo!
Gast- Gast
Ik had de 1e keer in het ziekenhuis, nadat de verloskundige een tweeling had ontdekt, ook echo's met dat speciale apparaat. Net wat je zegt, daarna doet de gyn het weer met een andere, al zijn die nog steeds duidelijker dan bij de verlos.
Ik mocht de 20 weken echo bij de verloskundige laten doen, vond ik wel erg leuk, omdat ik ze daar al goed ken, en het ws. toch de laatste keer is dat ik daar kom.
Ik kreeg in het begin ook altijd printjes mee, maar de laatste 2 keer helaas niet meer. Erg jammer! Ik mag vrijdag eindelijk weer, door een fout zat er 6 weken tussen, dus toen was ik 22 weken. Vrijdag al 28 weken, dus dat zal er heel anders uit zien. Heb er echt zin in.
Ik mocht de 20 weken echo bij de verloskundige laten doen, vond ik wel erg leuk, omdat ik ze daar al goed ken, en het ws. toch de laatste keer is dat ik daar kom.
Ik kreeg in het begin ook altijd printjes mee, maar de laatste 2 keer helaas niet meer. Erg jammer! Ik mag vrijdag eindelijk weer, door een fout zat er 6 weken tussen, dus toen was ik 22 weken. Vrijdag al 28 weken, dus dat zal er heel anders uit zien. Heb er echt zin in.
Gast- Gast
6 weken is ook wel lang hoor, MamaRosa. Ik vind het ook helemaal niet erg dat ik iedere 2 weken een echo krijg...
Gast- Gast
Beauty Addict schreef:6 weken is ook wel lang hoor, MamaRosa. Ik vind het ook helemaal niet erg dat ik iedere 2 weken een echo krijg...
Jij blijft zeker ook om de 2 weken controle houden?
Normaal zat er hier 3 weken tussen hooguit, soms 2 weken, maar het kon niet anders dit keer, gezeur met oud&nieuw, enz. Zal echt opgelucht zijn als ik kan zien dat ze het goed doen. Je voelt het dan wel, maar toch maakt het je onzeker!
Gast- Gast
Pagina 24 van 35 • 1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 29 ... 35
Soortgelijke onderwerpen
» Zwangerschapstopic vanaf 12 weken
» Voor de dames die weten hoe ik eruit zie..
» Hoera voor de dames van Sterrin!
» Voor de dames met een (mirena)spiraaltje
» Vraagje voor de dames met een piercing
» Voor de dames die weten hoe ik eruit zie..
» Hoera voor de dames van Sterrin!
» Voor de dames met een (mirena)spiraaltje
» Vraagje voor de dames met een piercing
Pagina 24 van 35
Permissies van dit forum: