Waarom stinken teennagels zo?
+10
Blond
Bliss
Jerry
Arwyn
Rouge
Caresses
Rush
Mamsie
Benthe
Elliot
14 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Waarom stinken teennagels zo?
Tuinstoel schreef:Maura schreef:Op het moment dat ik mijn ballerina's van vijf euro uittrek, dan stinkt het al. Dus nooit opgevallen dat het aan de teennagels lag.
Jij ook bij de Action geweest ?
Vorig jaar al bij een soort van Action. Toen werkte ik nog en trok ik soms onder het bureau even de goedkope dingen uit (omdat ze zo verschrikkelijk zweten). Die trok ik ook heel snel weer aan. Want mijn grote God, wat een stank!
Gast- Gast
Onder je teennagels kan zich net als bij je vingernagels vanalles ophopen zoals vuil, dode huidcellen, zand (als je op blote voeten loopt of met slippers). Als je dus je teennagels alleen schoonmaakt als je ze gaat vijlen/knippen dan zitten er inmiddels een hele hoop bacterien. En zoals iedereen wel weet, bacterien zorgen voor een onaangename lucht. Dus dagelijks tijdens het douchen met een zachte nagelborstel even je nagels borstelen en dan zal het de volgende vijl beurt minder stinken!!
pino101- Fluisteraar
- Aantal berichten : 33
Punten : 41
Registratiedatum : 24-11-10
Jerry schreef:Carrie schreef:Caroow schreef:Hoe lang zijn je teennagels als je eronder kunt vijlen? Ik herken het niet, mijn tenen ruiken naar voet:)
Ik kan ook onder mijn teennagels vijlen hoor, wil je dat niet kunnen dan moet je ze tot op het vlees afknippen. Au!
Als je dat doet, word je waarschijnlijk ook nog getrakteerd op ingegroeide teennagels...
Ik heb nooit pijn, misschien heb ik gewoon geurtechnisch beter gevormde nagels/tenen..
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Maura schreef:Op het moment dat ik mijn ballerina's van vijf euro uittrek, dan stinkt het al. Dus nooit opgevallen dat het aan de teennagels lag.
Ligt dat niet aan de ballerina's? Ik krijg enorme zweetvoeten in (goedkope) ballerina's en kan ze na drie maanden weggooien omdat ze dan weggerot zijn en je serieus neuskramp krijgt als je ook maar denkt aan het uittrekken van die schoenen.
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Ria Bloms Rust en Regelmaat, waarom wel of waarom niet?
» Stinken naar rook
» Hoofdkussens gewassen = stinken
» Waarom een kind? Of waarom niet?
» Waarom Sonja Bakker.. Waarom..
» Stinken naar rook
» Hoofdkussens gewassen = stinken
» Waarom een kind? Of waarom niet?
» Waarom Sonja Bakker.. Waarom..
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: