Goedkope all in vakantie eind september
+7
Jeanette
Elsje
Tsjip
Gympie
Raindrop
TukTuk
Caribbeanlover
11 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Goedkope all in vakantie eind september
Caribbeanlover schreef:Als jij het zegt zal dan wel, maar wat ik vaak hoor van Egypte is dat het zo warm is het hele jaar door zelfs. In juli en aug. kan je daar beter niet zijn.
Waarom ga je nu dan niet weer naar Egypte? Is Cyprus iets?
Volgens mij heb ik al geschreven dat Egypte zeker 1van de mogelijkheden is. En Cyprus was volgens mij toch wat duurder voor minder mooi.
Gast- Gast
Pardon, niet gezien.
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
Caribbeanlover schreef:Pardon, niet gezien.
Hoe ist met jou?! Nog steeds in de stress? Gewoon boeken joh!
Eh hoe gaat het nu verder allemaal met jou Jip?
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Jip83 schreef:Goed! :-) lief dat je er Naar vraagt!
Fijn om te horen.
SoGood- Ratel
Sogood schreef:Jip83 schreef:Goed! :-) lief dat je er Naar vraagt!
Fijn om te horen.
lezen!
SoGood- Ratel
Sogood schreef:Caribbeanlover schreef:Pardon, niet gezien.
Hoe ist met jou?! Nog steeds in de stress? Gewoon boeken joh!
Eh hoe gaat het nu verder allemaal met jou Jip?
Hoe is het met jou? Stress niet echt, word er wel gek van dat wachten. Nee, wil geen risico nemen en zou nu niet zo gauw weten wat ik kan boeken. Wil niet de 1e de beste die ik zie boeken en wil daar heel secuur in zijn. Liever wat meer betalen voor een goed hotel, dan minder voor een crappy.
Stel dat ik dat wel doe en ik zie laten een veel mooier hotel die is afgeprijsd dan baal ik flink. Heb dat al een aantal keren meegemaakt dat het iig wat was afgeprijsd en toen hadden we al in maart ofzo geboekt. We zien het wel, er blijft heus wel wat over voor ons.
Ik wil graag naar Jamaica en dat kan ook voor ons budget, maar dan zitten we wel in een vrij simpel 3 sterren all in hotel/resort. Voor ongeveer hetzelfde bedrag of zelfs minder zit je iig 4 sterren in een veel luxer hotel op de DR of Mexico. Dat we naar beide al 4x geweest zijn maakt ons niks uit en Jamaica komt vast nog wel een keer...............hoop ik!
Ik ben niet zo van ''het duurt zolang ik boek wel even snel wat desnoods trek ik lootjes of wijs ik er een aan met mijn ogen dicht''. Nee dat doe ik niet. Als het dan tegenvalt, dan zit ik het toch wel uit omdat je ervoor betaald hebt en bovendien kan je toch niet naar huis.
Wel zou ik lootjes kunnen trekken als ik van beide bovengenoemde landen echt hele leuke resorts heb gekozen en geen keuze kan maken. Het maakt me eerlijk gezegd ook niet veel uit naar welke van de 2 we gaan, maar ja Jamaica staat nog altijd op 1! Daar wilde ik vorig jaar al heen, maar toen kwam die goede deal naar Mexico die we niet konden laten gaan. Gelukkig hebben we dat niet gedaan, want een week nadat we hadden geboekt werd het weer de oude prijs die we anders niet zouden kunnen betalen.
Je hoort het zeker nog wel, ik open wel een topic dan oke.
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Vakantie september
» Vakantie september 2011
» leuke, warme vakantie plek begin september
» Goedkope (vlieg)vakantie/midweek weg in oktober
» Caribbean en Mexico in september
» Vakantie september 2011