Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Goedkope all in vakantie eind september

+7
Jeanette
Elsje
Tsjip
Gympie
Raindrop
TukTuk
Caribbeanlover
11 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Goedkope all in vakantie eind september - Pagina 2 Empty Re: Goedkope all in vakantie eind september

Bericht  Elsje za 4 aug 2012 - 22:33

Jip83 schreef:
Elsje schreef:Wij wilden eerst naar de canarische eilanden, maar omdat er eind sept/okt het weer niet gegarandeerd mooi is hebben we voor egypte gekozen.

http://www.d-reizen.nl/egypte/rode-zee/makadi-bay/hotel-prima-life-makadi-resort?category=zonvakanties&q=All+Inclusive+Egypte&search-category=zonvakanties&search-date=20120617&search-date-divergence=4&search-duration=6-8&adults=2&children=0&babies=0&price=479.00#

Onzettend mooi resort. Heeel groot zwembad en het eten staat er erg goed aangeschreven. Uurtje langer dan je wilde vliegen maar wel mooi weer garantie. Buiten het resort is er niet veel te doen. Maar er zijn genoeg uitstapjes o.a piramide, woestijn, duiken. Daarbij is er veel te doen op het resort zelf. Het eten schijnt er erg uit gebreid te zijn.

Grappig, hier zijn we al eens geweest. Is toen goed bevallen!

Hahah Toevallig, fijn om te horen dat het beviel. Ik ben benieuwd
Elsje
Elsje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1104
Punten : 1283
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkope all in vakantie eind september - Pagina 2 Empty Re: Goedkope all in vakantie eind september

Bericht  Caribbeanlover za 4 aug 2012 - 22:35

Jip83 schreef:
Caribbeanlover schreef:http://www.actievandedag.nl/vrijdag/03-08-2012-arke-dominicaanse-republiek-hotel-grand-paradise-bavaro

Jip, ik weet dat je niet ''ver'' wil, maar kijk hier eens naar. Niet duur toch?!

Zitten geen zaterdagvertrekdagen bij helaas, wel zondagen. Waarom moet je op een zaterdag weg? Is zondag echt een probleem?

Omdat ik dan meer dagen op vakantie kan, ik heb niet meer zoveel vrije dagen. Denk dat de DR het ook niet wordt. Is te ver, jetlag -> moet de volgende dag bij thuiskomst meteen weer werken!
Dank voor het meezoeken!

Geen dank. Nee hoor je hebt meer dan 15 min. om te beslissen. Als je op die actie klikt, dan staat er 36 uurm, 22 min. en nog wat seconden.

Dus mensen er is nog HOOP. ;)

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Bericht  Caribbeanlover za 4 aug 2012 - 22:40

Elsje, ik heb ooit van iemand gehoord dat de can. eilanden zelfs in dec. mooi weer hebben dus het hele jaar door. Hoe kom jij erbij dat sept/okt dat dan niet heeft?

Die deal die ik hier gepost hebt naar de DR was voor sept. en okt. Jammer, je hebt al geboekt.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Jeanette za 4 aug 2012 - 23:43

In Gran Canaria hebben ze maar ongeveer 20 regendagen op een jaar en dat is meestal in september. Voor de rest is het nog heerlijk weer, dus zeker een goede optie!

Gran Canaria; http://www.d-reizen.nl/spanje/gran-canaria/playa-del-ingles/hotel-eugenia-victoria?category=zonvakanties&search-category=zonvakanties&search-date=20120929&search-date-divergence=4&search-duration=7-13&adults=2&children=0&babies=0&price=697.00

Tenerife; http://www.d-reizen.nl/spanje/tenerife/playa-de-las-americas/hotel-h10-las-palmeras?category=zonvakanties&search-category=zonvakanties&search-date=20120929&search-date-divergence=4&search-duration=7-13&adults=2&children=0&babies=0&price=687.00

http://www.d-reizen.nl/spanje/tenerife/playa-de-las-americas/appartement-parque-santiago-3?category=zonvakanties&search-category=zonvakanties&search-date=20120929&search-date-divergence=4&search-duration=7-13&adults=2&children=0&babies=0&price=582.00

Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Tsjip zo 5 aug 2012 - 1:37

Jeanette schreef:In Gran Canaria hebben ze maar ongeveer 20 regendagen op een jaar en dat is meestal in september. Voor de rest is het nog heerlijk weer, dus zeker een goede optie!

Gran Canaria; http://www.d-reizen.nl/spanje/gran-canaria/playa-del-ingles/hotel-eugenia-victoria?category=zonvakanties&search-category=zonvakanties&search-date=20120929&search-date-divergence=4&search-duration=7-13&adults=2&children=0&babies=0&price=697.00

Tenerife; http://www.d-reizen.nl/spanje/tenerife/playa-de-las-americas/hotel-h10-las-palmeras?category=zonvakanties&search-category=zonvakanties&search-date=20120929&search-date-divergence=4&search-duration=7-13&adults=2&children=0&babies=0&price=687.00

http://www.d-reizen.nl/spanje/tenerife/playa-de-las-americas/appartement-parque-santiago-3?category=zonvakanties&search-category=zonvakanties&search-date=20120929&search-date-divergence=4&search-duration=7-13&adults=2&children=0&babies=0&price=582.00

Die middelste dachten wij ook geboekt te hebben tot we de maandag erop een mail kregen van D-reizen dat hij niet beschikbaar was... :S Terwijl op internet alles nog beschikbaar leek. We baalden er gigantisch van! Nu hadden we een ander hotel in Tenerife maar zijn nog wel even langs dit hotel gelopen! Zag er van de buitenkant erg mooi uit!

Tsjip
Prater
Prater

Aantal berichten : 1489
Punten : 1512
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Caribbeanlover zo 5 aug 2012 - 2:16

Jip83 schreef:O en de actie loopt nog 15 minuten... Om nou zo snel zonder overleg te beslissen... ;-)

Ik vind het wel een handige site!

Een optie nemen zou misschien kunnen?

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Caribbeanlover zo 5 aug 2012 - 2:21

Jip83 schreef:O en de actie loopt nog 15 minuten... Om nou zo snel zonder overleg te beslissen... ;-)

Ik vind het wel een handige site!

Ja he, ben gelijk lig geworden. Heb net gekeken en op zaterdag staat dat het een verassing is terwijl het gister was Goedkope all in vakantie eind september - Pagina 2 1371890812

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Gast zo 5 aug 2012 - 6:51

We hebben al wat dingen gezien voor Egypte. Nog niks geboekt of besloten. Blijft lastig vakanties...

Gast
Gast

Bericht  Elsje zo 5 aug 2012 - 10:09

Jip83 schreef:We hebben al wat dingen gezien voor Egypte. Nog niks geboekt of besloten. Blijft lastig vakanties...

Kom maar gezellig bij ons! Kunnen we gezellig over het strandje hardlopen haha!
Elsje
Elsje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1104
Punten : 1283
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Caribbeanlover zo 5 aug 2012 - 10:11

Jip83 schreef:We hebben al wat dingen gezien voor Egypte. Nog niks geboekt of besloten. Blijft lastig vakanties...

Idd lastig, wat een keuze is er eigenlijk he

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Gast zo 5 aug 2012 - 20:17

Elsje schreef:

Kom maar gezellig bij ons! Kunnen we gezellig over het strandje hardlopen haha!

Echt niet, ik ga de hele week op een ligbedje liggen! Heb tegen die tijd wel genoeg gesport! ;-) wij willen ook dichter bij Na'ama Bay...

Gast
Gast

Bericht  Verona zo 5 aug 2012 - 22:06

Wij gaan eind september hier naartoe http://neckermann.nl/vliegvakanties/DetailPage.aspx?fh_eds=%C3%9F&fh_sort_by=pr_commercialpriority&fh_secondid=nvn_blank_38035a_s12&fh_lister_pos=0&fh_location=%2f%2fpackages%2fnl_NL%2fpr_earlybookable%3E{0}%2fpk_active%3d1%2fpk_vacationchanneltype%3E{productpackage}%2f%24s%3dcrowne\u0020plaza\u0020sahara&fh_refview=search&rc=algemeen&a=2&em=0&nonavigation=true&RoomOccupation1=38035A_2A_AI_2_0

Niet duur en ondanks dat je wel 5 uur moet vliegen heb je geen jetlag, de tijd is nu namelijk precies hetzelfde dan hier Wink.
Verona
Verona
Prater
Prater

Aantal berichten : 581
Punten : 708

Bericht  Caribbeanlover zo 5 aug 2012 - 22:08

Hoe lang ga je? Hoe duur was het als ik vragen mag?

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Verona zo 5 aug 2012 - 22:10

Wij gaan 8 dagen en dat is in totaal 1455 voor 2 personen Wink
Verona
Verona
Prater
Prater

Bericht  Caribbeanlover zo 5 aug 2012 - 23:16

Dat is niet duur volgens mij. Ga je altijd 1 week? Ik altijd 2 omdat met 1 ik het idee heb dat ik mijn koffer net heb uitgepakt en alweer moet inpakken. Bovendien vind ik 1 ook te kort.

Ik hoop dat je het trekt, want zelfs in sept. is het nog ontzettend heet.

Laatst aangepast door Caribbeanlover op zo 5 aug 2012 - 23:43; in totaal 1 keer bewerkt

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Gast zo 5 aug 2012 - 23:38

Verona schreef:Wij gaan eind september hier naartoe http://neckermann.nl/vliegvakanties/DetailPage.aspx?fh_eds=%C3%9F&fh_sort_by=pr_commercialpriority&fh_secondid=nvn_blank_38035a_s12&fh_lister_pos=0&fh_location=%2f%2fpackages%2fnl_NL%2fpr_earlybookable%3E{0}%2fpk_active%3d1%2fpk_vacationchanneltype%3E{productpackage}%2f%24s%3dcrowne\u0020plaza\u0020sahara&fh_refview=search&rc=algemeen&a=2&em=0&nonavigation=true&RoomOccupation1=38035A_2A_AI_2_0

Niet duur en ondanks dat je wel 5 uur moet vliegen heb je geen jetlag, de tijd is nu namelijk precies hetzelfde dan hier Wink.

Egypte staat inderdaad in de planning. Gran Canaria heb ik ook wat leuks gezien.

Dank je!

Gast
Gast

Bericht  Parisienne ma 6 aug 2012 - 2:23

Wij gaan ook eind september op vakantie en gaan waarschijnlijk naar Turkije. Ook hebben we gekeken voor Marokko, in de buurt van Marrakech. Daar kun je ook prima voor 2000 euro totaal met 2 personen 10 dagen all in op een luxe resort. Zag er mooi uit! Helaas gaat dit voor ons het niet worden, wij zochten nog iets goedkopers. Maar anders had het Marrakech geworden. Misschien kun je daar nog eens naar kijken?
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Gast ma 6 aug 2012 - 2:26

Parisienne schreef:Wij gaan ook eind september op vakantie en gaan waarschijnlijk naar Turkije. Ook hebben we gekeken voor Marokko, in de buurt van Marrakech. Daar kun je ook prima voor 2000 euro totaal met 2 personen 10 dagen all in op een luxe resort. Zag er mooi uit! Helaas gaat dit voor ons het niet worden, wij zochten nog iets goedkopers. Maar anders had het Marrakech geworden. Misschien kun je daar nog eens naar kijken?

Heb ik gezien. Maar vriendlief wil niet naar Marokko. En eigenlijk willen we ook veel minder dan 2000 uitgeven, heb al meerdere dingen gezien voor 1500..

Gast
Gast

Bericht  Verona ma 6 aug 2012 - 2:49

Caribbeanlover schreef:Dat is niet duur volgens mij. Ga je altijd 1 week? Ik altijd 2 omdat met 1 ik het idee heb dat ik mijn koffer net heb uitgepakt en alweer moet inpakken. Bovendien vind ik 1 ook te kort.

Nee wij gaan er altijd 2, maar we zijn al een paar weken vrij geweest in juni dus de vakantiedagen zijn op Wink. Dat trek ik makkelijk, het is rond de 34 graden als wij gaan, dat moet makkelijk te doen zijn Wink
Verona
Verona
Prater
Prater

Bericht  Lies ma 6 aug 2012 - 3:04

Verona mooi hotel zeg!!
Lies
Lies
Prater
Prater

Aantal berichten : 767
Punten : 885

Bericht  Gast ma 6 aug 2012 - 3:55

Verona schreef:
Caribbeanlover schreef:Dat is niet duur volgens mij. Ga je altijd 1 week? Ik altijd 2 omdat met 1 ik het idee heb dat ik mijn koffer net heb uitgepakt en alweer moet inpakken. Bovendien vind ik 1 ook te kort.

Nee wij gaan er altijd 2, maar we zijn al een paar weken vrij geweest in juni dus de vakantiedagen zijn op Wink. Dat trek ik makkelijk, het is rond de 34 graden als wij gaan, dat moet makkelijk te doen zijn Wink

En Egyptische warmte is veel fijner dan DR warmte...

Gast
Gast

Bericht  Caribbeanlover ma 6 aug 2012 - 7:26

Verona schreef:

Nee wij gaan er altijd 2, maar we zijn al een paar weken vrij geweest in juni dus de vakantiedagen zijn op ;). Dat trek ik makkelijk, het is rond de 34 graden als wij gaan, dat moet makkelijk te doen zijn ;)

Kan zelfs wel warmer zijn dan heb ik gehoord.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Caribbeanlover ma 6 aug 2012 - 7:27

Jip83 schreef:
Verona schreef:

Nee wij gaan er altijd 2, maar we zijn al een paar weken vrij geweest in juni dus de vakantiedagen zijn op ;). Dat trek ik makkelijk, het is rond de 34 graden als wij gaan, dat moet makkelijk te doen zijn ;)

Ben je ook op de DR geweest. Ik heb verhalen gehoord van mensen die naar beide zijn geweest en de DR aangenamer vonden, de warmte is daar anders. In Egypte kan het al gauw TE warm en benauwd zijn.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Gast ma 6 aug 2012 - 8:04

Caribbeanlover schreef:
Jip83 schreef:
Verona schreef:

Ben je ook op de DR geweest. Ik heb verhalen gehoord van mensen die naar beide zijn geweest en de DR aangenamer vonden, de warmte is daar anders. In Egypte kan het al gauw TE warm en benauwd zijn.

Ik ben zowel op de DR, Bonaire, curaçao en Cuba geweest (zelfde richting allemaal) als Egypte en Oman geweest. De luchtvochtigheid op de eerstgenoemden Is vele malen hoger dan bij de laatstgenoemden. Dus dat het te benauwd is in Egypte kan ik niet snappen. Als de luchtvochtigheid hoger is, is het vaak benauwder. Zo heb ik het ook zelf ervaren.

Gast
Gast

Bericht  Caribbeanlover ma 6 aug 2012 - 9:33

Als jij het zegt zal dan wel, maar wat ik vaak hoor van Egypte is dat het zo warm is het hele jaar door zelfs. In juli en aug. kan je daar beter niet zijn.

Waarom ga je nu dan niet weer naar Egypte? Is Cyprus iets?

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: