Issues in je relatie
+23
ellibre
Stuiterbal
Shisha
Rouxxxe
Le Chat Noir
Twellie
RYW
Parisienne
Slakje
Magenta
Niekske
luisa
Joli86
LDJ
Ibbeltje
Merai
Mermaid
MADDIE
Arwyn
_Nina
studiebol
Guus
SoGood
27 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Issues in je relatie
haha dankjewel, ken hem wel al veel langerMaple schreef:Oke, gefeliciteerdShine86 schreef:Wij hebben geen issues, maar zijn dan ook pas net 3 maanden samen en gaat super!
Shine86- Fluisteraar
- Aantal berichten : 16
Punten : 19
Registratiedatum : 22-08-12
Iedereen heeft wel issues toch. Maakt het dat niet net wat interessanter?
Mijn vriend en ik hebben ook wel onze issues, (afstand, schoonmoeder etc.). Maar wij beseffen daardoor des te meer dat we bij elkaar passen.
Mijn vriend en ik hebben ook wel onze issues, (afstand, schoonmoeder etc.). Maar wij beseffen daardoor des te meer dat we bij elkaar passen.
Magenta- Fluisteraar
- Aantal berichten : 322
Punten : 396
Registratiedatum : 09-07-12
Wij hebben op het moment niet echt issues. (Heerlijk! haha)
Een jaar geleden (en daarvoor) wel, toen gebruikte hij in mijn ogen teveel softdrugs en ik vond dat gewoon helemaal niets. Hij heeft daar ook vaak genoeg over gelogen of informatie over achtergehouden.
Echt vroeger deed hij dat met zijn vrienden af en toe (toen waren ze 16/17 o.i.d.) maar later ging het het ook alleen doen, na zijn werk etc. In mijn ogen ben je dan gewoon verslaafd. Uiteindelijk heeft hij ook toegegeven dat het niet lukt om te stoppen en is hij met hulp (via Internet) gestopt.
Mede door mijn eigen angstherapie (waar ik het ook over onze relatie heb gehad) heb ik weer meer vertrouwen in hem gekregen en is het nu gewoon opgelost
Edit: Aan de andere kant is dit ook wel een manier waarmee ik hem (en ons samen) volwassen heb zien worden.
Een jaar geleden (en daarvoor) wel, toen gebruikte hij in mijn ogen teveel softdrugs en ik vond dat gewoon helemaal niets. Hij heeft daar ook vaak genoeg over gelogen of informatie over achtergehouden.
Echt vroeger deed hij dat met zijn vrienden af en toe (toen waren ze 16/17 o.i.d.) maar later ging het het ook alleen doen, na zijn werk etc. In mijn ogen ben je dan gewoon verslaafd. Uiteindelijk heeft hij ook toegegeven dat het niet lukt om te stoppen en is hij met hulp (via Internet) gestopt.
Mede door mijn eigen angstherapie (waar ik het ook over onze relatie heb gehad) heb ik weer meer vertrouwen in hem gekregen en is het nu gewoon opgelost
Edit: Aan de andere kant is dit ook wel een manier waarmee ik hem (en ons samen) volwassen heb zien worden.
Laatst aangepast door Punk'd op vr 24 aug 2012 - 2:32; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Wij hebben niet echt issues geloof ik.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Issues rondom van het verbreken van een relatie........
» Bruiloft kleding issues
» De hoeveelste relatie is je huidige relatie?
» Heb jij een relatie?
» Heb jij een relatie??
» Bruiloft kleding issues
» De hoeveelste relatie is je huidige relatie?
» Heb jij een relatie?
» Heb jij een relatie??
Pagina 3 van 3
Permissies van dit forum: