Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Issues in je relatie

+23
ellibre
Stuiterbal
Shisha
Rouxxxe
Le Chat Noir
Twellie
RYW
Parisienne
Slakje
Magenta
Niekske
luisa
Joli86
LDJ
Ibbeltje
Merai
Mermaid
MADDIE
Arwyn
_Nina
studiebol
Guus
SoGood
27 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Issues in je relatie Empty Issues in je relatie

Bericht  SoGood vr 3 aug 2012 - 20:48

Hebben jullie die en hoe gaan jullie daar mee om?


Ik merk namelijk in mijn omgeving dat er maar weinig, of eigenlijk geen relaties zijn zonder issues. Relaties die toch prima lijken te werken door de manier waarop stellen daar mee om weten te gaan. Ik vroeg me af hoe dat bij jullie is. Issues in je relatie 561177
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Issues in je relatie Empty Re: Issues in je relatie

Bericht  Guus vr 3 aug 2012 - 20:52

Euhmmm ik kan nu werkelijk geen issues noemen, tuurlijk wel eens irritaties of meningsverschillen maar niet een terugkerend iets waar de ander 'mee om moet gaan'

Ja hij heeft een geheugen als een zeef en ik ben zijn wandelende agenda maar dat vind ik juist wel grappig
Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Issues in je relatie Empty Re: Issues in je relatie

Bericht  Gast vr 3 aug 2012 - 21:22

Ik geloof dat wij geen issues hebben smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Issues in je relatie Empty Re: Issues in je relatie

Bericht  studiebol vr 3 aug 2012 - 21:24

Buitenstaanders vinden het werk van mijn vriend wel een issue... ik voor 95% niet tuurlijk soms baal ik er wel is van maar ik red me ook prima en ik vind onze relatie wel leuk.

Een issue waar ik soms wel last van heb is dat hij gewoon niks onthoud.... echt te irritant.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Issues in je relatie Empty Re: Issues in je relatie

Bericht  _Nina vr 3 aug 2012 - 21:30

Mijn vriend en ik zijn allebei van die lekkere discussietypetjes en schuwen ook geen discussie in het openbaar. Waar we dan meestal achteraf weer hard om moeten lachen, want negen van de 10x gaat het nergens over Laughing
Verder heb ik een klap van de molen overgehouden na mijn vorige relatie, die wordt al wel minder, maar m'n huidige vriend heeft wel enorm moeten investeren in me, ik ben echt een tijd lang heel wantrouwend geweest.
_Nina
_Nina
Prater
Prater

Aantal berichten : 778
Punten : 901
Registratiedatum : 10-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Issues in je relatie Empty Re: Issues in je relatie

Bericht  Arwyn vr 3 aug 2012 - 21:57

Oh ja, discussies in het openbaar (iig bij vrienden) houden wij ook wel. Die denken dan soms dat we dikke ruzie hebben of zo, terwijl wij het 5 minuten laten alweer vergeten zijn, haha.

Wij hebben volgens mij ook niet echt issues. Soms van die kleine dingetjes waar je je een beetje aan kunt ergeren, maar dat is dan ook maar 5 minuten..
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Issues in je relatie Empty Re: Issues in je relatie

Bericht  MADDIE vr 3 aug 2012 - 22:12

Mijn vriend die heeft de neiging dingen niet te overleggen en dan waar allerlei mensen bij zijn te gaan zeggen ik wil dit of dat. Dat vind ik dan irritant, want ik vind dat je sommige dingen thuis met z'n tweetjes moet bespreken. Tegenwoordig zeg ik vaak gewoon dat bespreken we thuis wel.
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Issues in je relatie Empty Re: Issues in je relatie

Bericht  Mermaid vr 3 aug 2012 - 23:17

ik zou zo geen issues kunnen bedenken. Ja ik zou een issue kunnen maken van zijn werk, maar het hoort gewoon bij hem en ik heb vaak het gevoel dat het meer onbegrip vanuit buitenstaanders is voor de situatie.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Issues in je relatie Empty Re: Issues in je relatie

Bericht  Merai za 4 aug 2012 - 2:40

Ik kan eigenlijk geen issues bedenken.. Van buitenstaanders horen we vaak dat ze zich afvragen hoe we het volhouden omdat we allebei erg druk zijn en wisselende schema's hebben maar voor ons werkt het heel goed zo!
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Issues in je relatie Empty Re: Issues in je relatie

Bericht  Gast za 4 aug 2012 - 2:54

Ik erger me wel aan dingen van hem hoor, hij is liever lui dan moe bijvoorbeeld, vooral als het om huishouden gaat. Ook is hij soms laks met zijn uiterlijk, en dat terwijl hij (als hij goed gekleed en geschoren is) er heel erg goed uit kan zien. Ik stoor me daar aan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Issues in je relatie Empty Re: Issues in je relatie

Bericht  Ibbeltje za 4 aug 2012 - 2:57

Hier is het ook wel het huishouden. Hij vind het minder snel vies of zo en dan wordt er pas later wat aangedaan. Dat stoort soms wel. Maar goed als hij eenmaal bezig is dan gaat ie ook door haha.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Issues in je relatie Empty Re: Issues in je relatie

Bericht  Gast zo 5 aug 2012 - 6:07

MADDIE schreef:Mijn vriend die heeft de neiging dingen niet te overleggen en dan waar allerlei mensen bij zijn te gaan zeggen ik wil dit of dat. Dat vind ik dan irritant, want ik vind dat je sommige dingen thuis met z'n tweetjes moet bespreken. Tegenwoordig zeg ik vaak gewoon dat bespreken we thuis wel.

+1. Dan worden er al belangrijke dingen gezegd, zonder eerst te overleggen. Zó irritant! Dan probeer ik hem wel eens af te kappen, maar dan is er vaak al het eea gezegd. Ik zeg tegenwoordig ook maar gewoon dat we het daar nog wel over gaan hebben samen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Issues in je relatie Empty Re: Issues in je relatie

Bericht  SoGood zo 5 aug 2012 - 6:44

Wij hebben ook weleens issues, met 1 issue waar we beiden niets aan kunnen veranderen maar waardoor we beiden wel veel van elkaar moeten vragen en geduld voor op moeten brengen. Onze relatie is daardoor vaak heel zwaar maar wat hebben we het leuk samen en wat hou ik veel van hem. Issues in je relatie 561177 En hij van mij, dat laat hij me duidelijk voelen.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Issues in je relatie Empty Re: Issues in je relatie

Bericht  SoGood zo 5 aug 2012 - 6:45

En morgen kan ik weer intens boos op hem zijn omdat ik 3 keer iets heb moeten herhalen en hij de vierde keer het nog niet heeft gehoord omdat zijn gedachten bij de tv zitten. Ergernis #1. Issues in je relatie 1270000679
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Issues in je relatie Empty Re: Issues in je relatie

Bericht  LDJ zo 5 aug 2012 - 6:48

Ik kan echt niks bedenken....
Tuurlijk hebben we wel eens een meningsverschil oid, maar niet iets wat telkens weer terug komt
of waar we mee om zouden moeten gaan.
LDJ
LDJ
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Issues in je relatie Empty Re: Issues in je relatie

Bericht  Joli86 zo 5 aug 2012 - 7:21

Een puntje wat bij ons regelmatig terug komt is het huishouden.. Hij 'ziet' niet als er iets moet gebeuren en moet hem alles letterlijk zeggen wat hij moet doen. Als ik hem bijvoorbeeld vraag of hij het aanrecht op wil ruimen, dan moet ik er ook bij zeggen dat hij er ook meteen even een doekje over moet halen anders doet hij dat niet.
Soms wel heel frustrerend maar ik probeer er zelf ook zoveel mogelijk rekening mee te houden.
Joli86
Joli86
Prater
Prater

Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
Woonplaats : N Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Issues in je relatie Empty Re: Issues in je relatie

Bericht  luisa zo 5 aug 2012 - 7:52

Maar wanneer is iets een issue? Ik erger me rot aan de afwas die man laat staan. We werken op verschillende tijden en ik vind het vervelend als er nog afwas staat als ik thuis kom. Man vindt daarentegen dat ik teveel over die afwas zeur. Een echt issue noem ik dit overigens niet. Het is natuurlijk niet iets waarom de relatie stuk zal gaan.
luisa
luisa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Issues in je relatie Empty Re: Issues in je relatie

Bericht  Niekske zo 5 aug 2012 - 21:23

x-justme-x schreef:Een puntje wat bij ons regelmatig terug komt is het huishouden.. Hij 'ziet' niet als er iets moet gebeuren en moet hem alles letterlijk zeggen wat hij moet doen. Als ik hem bijvoorbeeld vraag of hij het aanrecht op wil ruimen, dan moet ik er ook bij zeggen dat hij er ook meteen even een doekje over moet halen anders doet hij dat niet.
Soms wel heel frustrerend maar ik probeer er zelf ook zoveel mogelijk rekening mee te houden.

Dit dus smile verder kunnen we allebei heel veel nadenken, waardoor er soms volslagen nutteloos gekibbel ontstaat.
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Issues in je relatie Empty Re: Issues in je relatie

Bericht  Gast do 9 aug 2012 - 11:55

Dat ie z'n Ritalin vaak niet structureel inneemt, waardoor ik vaak alles 4x moet herhalen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Issues in je relatie Empty Re: Issues in je relatie

Bericht  Magenta do 9 aug 2012 - 22:08

De afstand.

En het feit dat hij soms vergeet dat hij nu een partner heeft met wie hij het leven deelt. Soms hoor ik dingen pas als laatste.
Echt een issue is dat niet, aangezien hij het niet kwaad bedoelt.
Magenta
Magenta
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 322
Punten : 396
Registratiedatum : 09-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Issues in je relatie Empty Re: Issues in je relatie

Bericht  Slakje za 11 aug 2012 - 7:50

We hebben nu wel zware issues.

Helemaal in het begin van onze relatie is hij verliefd geworden op een ander meisje. Hij heeft nooit iets met haar gedaan (zegt hij), maar hij heeft op een gegeven moment mij wel laten staan om bij haar te zijn. Niet veel later heeft hij een ander meisje gekust. Hierover had hij mij wel gezegd dat er 2 meisjes op hem verliefd waren geworden en nadat ik verliefde smsjes heen en weer had gevonden in zijn gsm, bleef hij volhouden dat zij enkel verliefd waren op hem, niet omgekeerd, die smsjes had hij gestuurd om te dollen. Dom als ik ben, heb ik het daarbij gelaten.
Tot ik er maanden later achterkwam dat hij dus ook verliefd was op dat ene meisje, en met dat andere meisje had gekust. Die 2 meisjes zeiden tegen mij dat hij ook graag seks wilde met het meisje waarmee hij gezoend had, maar hij blijft volhouden van niet.
Ik was hierdoor zo gekwetst, verloren, zelfvertrouwensloos (weet het woord even niet), boos, ... dat ik hem ook heb bedrogen, maar dan door seks te hebben met een ander. Domheid allom.
En toen werd ik zwanger van mijn vriend (ja, van mijn vriend). Goed, dan besloten ervoor te gaan. Niet veel later ontdekte ik nogal seksuele berichten op zijn laptop (ja, ik ben achterdochtig, maar goed ook). Bleek dat hij en zijn vrienden het nieuwe liefje van één van zijn vrienden aan het testen waren of ze snel bedriegt of niet (Jezus, waar houden zij zich mee bezig?). Alweer zo gelaten want ja; ik was zwanger en kon geen kant op.
Vorige week kwam dan heel dat drama van dat ik hem had bedrogen weer op, dat hij niet zeker was of Louise wel van hem is en blablabla, zat hij blijkbaar al lang mee in zijn hoofd, maar hij praat nooit met mij over zo'n dingen.
En eergisteren ontdekte ik wéér seksuele berichten in zijn gsm naar een ander meisje.

En nu heb ik heel sterke twijfels. De ene moment denk ik; we slaan hier ons wel door, ik wil dat Louise opgroeit in een liefdevol en hecht gezin. En de andere moment heb ik gewoon geen zin meer om er nog tijd en energie in te steken.


Verder hebben we het heel fijn. Maar dat zijn best zware issues.
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Woonplaats : Mechelen

Terug naar boven Ga naar beneden

Issues in je relatie Empty Re: Issues in je relatie

Bericht  Gast za 11 aug 2012 - 8:29

Slakje - Heftig verhaal om te lezen! Wel knap dat je je relatie nog als fijn kunt beschouwen terwijl deze gebeurtenissen allemaal in jullie relatief korte relatie al zijn gebeurt (aan je ticker te zien). Hopelijk kunnen jullie hier samen goed aan werken zodat dit jullie relatie niet in de weg zal staan om een gezonde en 'volwassen' relatie aan te gaan.

Volwassen klinkt misschien wat denigrerend echter zijn dit soort gedragingen niet 'normaal' binnen een gezin vanuit mijn oogpunt van een relatie.

Het zou mooi zijn om hier samen uit te komen en allebei weer vertrouwen kunnen krijgen in elkaar.


Laatst aangepast door Petra* op za 11 aug 2012 - 8:55; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Issues in je relatie Empty Re: Issues in je relatie

Bericht  Gast za 11 aug 2012 - 8:53

Niet om te veroordelen, maar ik heb het verhaal gelezen en op het eind lees ik dat jullie het verder heel erg fijn samen hebben. Hoe doe je dat? Want ik zou niet met een dergelijk verleden en heden kunnen leven.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Issues in je relatie Empty Re: Issues in je relatie

Bericht  Parisienne za 11 aug 2012 - 9:01

Slakje: wat moeilijk zeg! Ik hoop dat jullie er uitkomen samen. Ik zou in ieder geval eens heel goed met hem gaan praten, want zulke dingen doe je niet als je een relatie hebt.

Mijn vriend en ik hebben wel een aantal steeds terugkerende issues, waar we het beiden nooit over eens zullen worden. We hebben bepaalde dingen die we heel moeilijk van elkaar kunnen accepteren. We proberen daar beiden zo goed mogelijk mee om te gaan, maar lastig is het soms wel.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Issues in je relatie Empty Re: Issues in je relatie

Bericht  Gast za 11 aug 2012 - 9:03

Parisienne, dat lijkt me echt ontzettend moeilijk, ik heb het al vaker gelezen bij je. En jullie gaan er nooit uitkomen, weerhoudt het jullie niet dan in echt gelukkig zijn in de relatie?

Slakje, moeilijke situatie en ik moet zeggen dat het wel erg kinderachtig klinkt allemaal. Kijken of iemand makkelijk te verleiden is, iemand terugpakken door met iemand het bed in te duiken. Het lijkt me goed als jullie echt praten en niet achter iemand zijn rug om in bv. een telefoon te kijken..... Lijkt me geen goede basis voor een relatie.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Issues in je relatie Empty Re: Issues in je relatie

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum