Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Issues in je relatie

+23
ellibre
Stuiterbal
Shisha
Rouxxxe
Le Chat Noir
Twellie
RYW
Parisienne
Slakje
Magenta
Niekske
luisa
Joli86
LDJ
Ibbeltje
Merai
Mermaid
MADDIE
Arwyn
_Nina
studiebol
Guus
SoGood
27 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Issues in je relatie - Pagina 2 Empty Re: Issues in je relatie

Bericht  RYW za 11 aug 2012 - 9:16

Jemig, Slakje... daar zou ik echt voor passen in jouw situatie, om eerlijk te zijn. Een keer een grapje kan ik me nog ergens indenken. Maar meerdere keren? Dat gaat er niet in bij me. Ik snap dat je je dochter niet aan een scheiding wil blootstellen, maar ga je hier gelukkig van worden? Kan je hier echt mee leven?
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Issues in je relatie - Pagina 2 Empty Re: Issues in je relatie

Bericht  Parisienne za 11 aug 2012 - 9:27

@ Pippa: ik vind het soms ook wel ontzettend moeilijk en eerlijk gezegd heb ik soms ook op het punt gestaan om de relatie te beëindigen. Maar ook dat willen we niet. We houden van elkaar, willen bij elkaar zijn en willen samen met onze dochter oud worden. We hebben maar te 'dealen' met deze dingen. Het is gelukkig niet zo dat we dagelijks ruzie hebben daarover. Het verdwijnt naar de achtergrond en eens in de zoveel tijd komt het bij een simpel meningsverschil weer even naar voren. Misschien niet altijd goed, maar vervolgens verdwijnt het weer voor een tijd. Voor nu werkt het, maar echt accepteren en het los laten is lastig, ook voor mijn vriend overigens.

Het moeilijkste eraan is dat mijn 'issue' bij hem zijn moeder en zijn opvoeding betreft.. en daar kunnen we niet openlijk over praten omdat wat ik zeg/denk/voel hem kwetst. Dat doe ik dus ook niet. Maargoed, het beïnvloedt soms wel enigszins mijn gevoel ten opzichte van hem.

Verder zijn we gelukkig. We hebben het goed, we hebben het leuk samen, we genieten intens van onze dochter.. we zijn 'gewoon' gelukkig op dit moment. Het kan beter, ik hoop me ooit ook weer een stuk gelukkiger te voelen. Daar werken we samen aan. Hopelijk doet onze aankomende vakantie ons veel goeds smile
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Issues in je relatie - Pagina 2 Empty Re: Issues in je relatie

Bericht  Gast za 11 aug 2012 - 9:33

Lastig, maar wel fijn dat jullie het toch wel leuk hebben samen en genieten van elkaar. Jammer dat je er niet over kan praten en dat hij zich gelijk gekwetst voelt, dat je het rot vindt, betekent niet dat je hem of zijn manier van denken soms vindt bv, maar misschien denk jij er anders over en kun je er samen over praten. Vervelend dat het niet kan, misschien komt dat vanzelf? Of vinden jullie een goede weg om er mee om te gaan, dat kan ook natuurlijk smile Geniet van de vakantie!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Issues in je relatie - Pagina 2 Empty Re: Issues in je relatie

Bericht  Twellie za 11 aug 2012 - 10:07

Slakje wow, wat een naar verhaal, kan me voorstellen dat je dat flink gekwetst heeft. Wat is eigenlijk de leeftijd van je vriend? Want dit komt gewoon zo raar en puberaal over. Is het nog mogelijk dat hij je vertrouwen weer terug wint?
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Issues in je relatie - Pagina 2 Empty Re: Issues in je relatie

Bericht  Le Chat Noir za 11 aug 2012 - 20:21

Tuinstoel schreef:Slakje wow, wat een naar verhaal, kan me voorstellen dat je dat flink gekwetst heeft. Wat is eigenlijk de leeftijd van je vriend? Want dit komt gewoon zo raar en puberaal over. Is het nog mogelijk dat hij je vertrouwen weer terug wint?

En Slakje het zijne..want zij is met iemand anders naar bed geweest.. Neutral .
Klinkt niet echt als een stabiele gezinssituatie voor een kind om in op te groeien.. Hopelijk kunnen jullie een nieuwe start maken zonder vreemdgaan, achterdocht, stiekeme sexberichtjes..
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Issues in je relatie - Pagina 2 Empty Re: Issues in je relatie

Bericht  Gast za 11 aug 2012 - 20:38

Slakje, ik zou hem echt voor geen meter meer kunnen vertrouwen, weet je zeker dat je echt met hem oud wil worden?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Issues in je relatie - Pagina 2 Empty Re: Issues in je relatie

Bericht  Slakje za 11 aug 2012 - 21:29

Ja, ik zie hem echt heel graag en wil graag met hem oud worden. En ik geef het nog één laatste kans. Heb gisteren ook weer een spaarrekening voor mezelf en Louise geopent voor het geval dat, zodat ik toch wat voorbereid ben. Ik vind het echt kut. Ik wou zeggen; we waren nog jong, maar we zijn nog steeds jong :')

Maar goed; we praten er op dit moment wel veel over en hopen het binnenkort echt achter ons te laten en een nieuwe deftige start te maken en wél een goede basis te hebben.
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Woonplaats : Mechelen

Terug naar boven Ga naar beneden

Issues in je relatie - Pagina 2 Empty Re: Issues in je relatie

Bericht  Mermaid za 11 aug 2012 - 22:10

Maar een spaarrekening openen voor het geval het misgaat, dat zegt toch al genoeg?
Of ben ik nou echt zo naïef hopeloos verliefd dat ik er niet van uit ga dat het tussen mij en mijn vriend nog mis zou gaan?
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Issues in je relatie - Pagina 2 Empty Re: Issues in je relatie

Bericht  Rouxxxe za 11 aug 2012 - 23:11

Mermaid schreef:Maar een spaarrekening openen voor het geval het misgaat, dat zegt toch al genoeg?
Of ben ik nou echt zo naïef hopeloos verliefd dat ik er niet van uit ga dat het tussen mij en mijn vriend nog mis zou gaan?

Ja ik vind dat best naïef. Ik vind mijn vriend ook geweldig, maar je hebt toch nooit garanties voor de toekomst? Een eigen spaarrekening noem ik verstandigheid, dat hoeft niks te maken hebben met wat iemand voor haar vriend voelt.
Rouxxxe
Rouxxxe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Issues in je relatie - Pagina 2 Empty Re: Issues in je relatie

Bericht  Mermaid za 11 aug 2012 - 23:16

Een spaarrekening heb ik ook echt wel, maar niet met het idee dat het handig is mocht het ooit mis gaan tussen mij en mijn vriend.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Issues in je relatie - Pagina 2 Empty Re: Issues in je relatie

Bericht  Shisha zo 12 aug 2012 - 0:29

De grootste issue in onze relatie is dat mijn man gelovig/christelijk is en ik niet. We accepteren het wel van elkaar maar ik merk dat hij er meer moeite mee heeft dan ik.
Het liefst zou hij zien dat ik ook gelovig wordt maar het is weer niet zo dat hij mij probeerr over te halen. Hij weet ook wel dat het zo niet werkt maar het levert af en toe wel pittige discussies op. Niet dat dat zo erg is.
Maar het is weer niet zo'n grote issue dat het een dealbreaker is, anders waren we ook niet getrouwd. Wink
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Issues in je relatie - Pagina 2 Empty Re: Issues in je relatie

Bericht  Stuiterbal zo 12 aug 2012 - 0:50

Slakje niet om je te kwetsen of te beoordelen maar ik kan me niet voorstellen dat jullie een liefdevol en hecht en vooral ook een stabiel gezien zijn voor je dochter. Hij gaat vreemd meerdere keren, liegt erover en om hem terug te pakken duik jij ook maar met een ander in bed.
Sorry maar ik heb echt even met verbazing zitten lezen en ik vind het knap dat je niet snel opgeeft, maar ik denk eerlijk gezegd dat hier niet eens nog redden aan is.

Schijnbaar kan hij er niet mee ophouden en ik durf te wedden dat hij dadelijk daad bij zijn woorden voegt en dan ? Nee mij niet gezien ik vond die 2keer dat mijn ex mij bedrogen heeft al veel te ver gaan !
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Issues in je relatie - Pagina 2 Empty Re: Issues in je relatie

Bericht  ellibre zo 12 aug 2012 - 0:57

Ben ik de enige die er geen bal van gelooft dat hij alleen met een ander gezoend heeft?
ellibre
ellibre
Prater
Prater

Aantal berichten : 926
Punten : 957
Registratiedatum : 25-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Issues in je relatie - Pagina 2 Empty Re: Issues in je relatie

Bericht  Gast zo 12 aug 2012 - 0:57

Le Chat Noir schreef:
Tuinstoel schreef:Slakje wow, wat een naar verhaal, kan me voorstellen dat je dat flink gekwetst heeft. Wat is eigenlijk de leeftijd van je vriend? Want dit komt gewoon zo raar en puberaal over. Is het nog mogelijk dat hij je vertrouwen weer terug wint?

En Slakje het zijne..want zij is met iemand anders naar bed geweest.. Neutral .
Klinkt niet echt als een stabiele gezinssituatie voor een kind om in op te groeien.. Hopelijk kunnen jullie een nieuwe start maken zonder vreemdgaan, achterdocht, stiekeme sexberichtjes..

Lees ik dit nu goed dat Slakje zelf ook vreemd is gegaan? Sorry maar als dit zo is dan houden jullie elkaar toch gewoon voor de gek? En dan snap ik echt niet waarom je nog bij elkaar bent. Want idd voor jullie dochter hoeven jullie het niet te doen..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Issues in je relatie - Pagina 2 Empty Re: Issues in je relatie

Bericht  ellibre zo 12 aug 2012 - 0:58

Razz_ schreef:
Le Chat Noir schreef:
Tuinstoel schreef:Slakje wow, wat een naar verhaal, kan me voorstellen dat je dat flink gekwetst heeft. Wat is eigenlijk de leeftijd van je vriend? Want dit komt gewoon zo raar en puberaal over. Is het nog mogelijk dat hij je vertrouwen weer terug wint?

En Slakje het zijne..want zij is met iemand anders naar bed geweest.. Neutral .
Klinkt niet echt als een stabiele gezinssituatie voor een kind om in op te groeien.. Hopelijk kunnen jullie een nieuwe start maken zonder vreemdgaan, achterdocht, stiekeme sexberichtjes..

Lees ik dit nu goed dat Slakje zelf ook vreemd is gegaan? Sorry maar als dit zo is dan houden jullie elkaar toch gewoon voor de gek? En dan snap ik echt niet waarom je nog bij elkaar bent. Want idd voor jullie dochter hoeven jullie het niet te doen..
Ja, dat zegt ze zelf in één van haar berichten
ellibre
ellibre
Prater
Prater

Aantal berichten : 926
Punten : 957
Registratiedatum : 25-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Issues in je relatie - Pagina 2 Empty Re: Issues in je relatie

Bericht  Lady4 zo 12 aug 2012 - 1:05

Stuiterbal schreef:Slakje niet om je te kwetsen of te beoordelen maar ik kan me niet voorstellen dat jullie een liefdevol en hecht en vooral ook een stabiel gezien zijn voor je dochter. Hij gaat vreemd meerdere keren, liegt erover en om hem terug te pakken duik jij ook maar met een ander in bed.
Sorry maar ik heb echt even met verbazing zitten lezen en ik vind het knap dat je niet snel opgeeft, maar ik denk eerlijk gezegd dat hier niet eens nog redden aan is.

Schijnbaar kan hij er niet mee ophouden en ik durf te wedden dat hij dadelijk daad bij zijn woorden voegt en dan ? Nee mij niet gezien ik vond die 2keer dat mijn ex mij bedrogen heeft al veel te ver gaan !

+1.

Ik noem dit geen issue in je relatie maar een relatiecrisis. En net als ellibri geloof ik ook niet dat hij alleen maar gezoend heeft.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Issues in je relatie - Pagina 2 Empty Re: Issues in je relatie

Bericht  Gast zo 12 aug 2012 - 1:29

Dat kun je toch geen issue meer noemen? En voor de rest zijn jullie wel gelukkig? Wat is dan de rest als je elkaar niet vertrouwt en met anderen het bed in duikt?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Issues in je relatie - Pagina 2 Empty Re: Issues in je relatie

Bericht  Gast zo 12 aug 2012 - 1:56

Helemaal eens met Stuiterbal en Razz.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Issues in je relatie - Pagina 2 Empty Re: Issues in je relatie

Bericht  RYW zo 12 aug 2012 - 2:12

Stuiterbal schreef:Slakje niet om je te kwetsen of te beoordelen maar ik kan me niet voorstellen dat jullie een liefdevol en hecht en vooral ook een stabiel gezien zijn voor je dochter. Hij gaat vreemd meerdere keren, liegt erover en om hem terug te pakken duik jij ook maar met een ander in bed.
Sorry maar ik heb echt even met verbazing zitten lezen en ik vind het knap dat je niet snel opgeeft, maar ik denk eerlijk gezegd dat hier niet eens nog redden aan is.

Schijnbaar kan hij er niet mee ophouden en ik durf te wedden dat hij dadelijk daad bij zijn woorden voegt en dan ? Nee mij niet gezien ik vond die 2keer dat mijn ex mij bedrogen heeft al veel te ver gaan !

Hier ben ik het wel mee eens. Ik vind het top dat Slakje haar gezin en dochter zo belangrijk vindt dat ze hiervoor wil vechten maar haar vriend denkt daar kennelijk anders over, die vindt zichzelf en het geil smsen blijkbaar belangrijker. Dat, of hij denkt dat hij het kan maken omdat Slakje toch niet weggaat. En ja... Is dat goed voor je dochter? Wat leert ze van zo'n gezin als voorbeeld? Een gezin is niet alleen een veilige thuishaven maar heeft ook een voorbeeldfunctie, ten goede en ten kwade. En op een gegeven moment gaat het gezin bij elkaar houden niet meer opwegen tegen zo'n slecht voorbeeld, en beschadig je daar je kind net zo hard mee, of misschien wel harder.
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Issues in je relatie - Pagina 2 Empty Re: Issues in je relatie

Bericht  Gast zo 12 aug 2012 - 2:28

Mermaid schreef:Maar een spaarrekening openen voor het geval het misgaat, dat zegt toch al genoeg?
Of ben ik nou echt zo naïef hopeloos verliefd dat ik er niet van uit ga dat het tussen mij en mijn vriend nog mis zou gaan?

Mijn vriend en ik sparen gezamenlijk, en ook ieder voor zich. Je weet het nooit. We staan beiden ingeschreven bij de Woningbouw en zullen dit altijd blijven doen. We hebben nu samen een koophuis. Hoop het nooit nodig te hebben, maar mocht er iets geks gebeuren waardoor de relatie over is, hoef ik me geen zorgen te maken om een huis en geld. Het is voor ons een kleine moeite ingeschreven te blijven.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Issues in je relatie - Pagina 2 Empty Re: Issues in je relatie

Bericht  RYW zo 12 aug 2012 - 2:32

Carrie schreef:
Mermaid schreef:Maar een spaarrekening openen voor het geval het misgaat, dat zegt toch al genoeg?
Of ben ik nou echt zo naïef hopeloos verliefd dat ik er niet van uit ga dat het tussen mij en mijn vriend nog mis zou gaan?

Mijn vriend en ik sparen gezamenlijk, en ook ieder voor zich. Je weet het nooit. We staan beiden ingeschreven bij de Woningbouw en zullen dit altijd blijven doen. We hebben nu samen een koophuis. Hoop het nooit nodig te hebben, maar mocht er iets geks gebeuren waardoor de relatie over is, hoef ik me geen zorgen te maken om een huis en geld. Het is voor ons een kleine moeite ingeschreven te blijven.

Precies. Hoe leuk het nu ook is, het kan altijd later anders worden. Ik was zelfs getrouwd en dacht ook dat het zou blijven, maar het kon toch echt kapot hoor. En ik was echt zeker weten net zo verliefd als jij nu bent, Mermaid, ooit. Je weet het gewoon echt niet.
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Issues in je relatie - Pagina 2 Empty Re: Issues in je relatie

Bericht  bolus26 zo 12 aug 2012 - 4:17

Carrie schreef:
Mermaid schreef:Maar een spaarrekening openen voor het geval het misgaat, dat zegt toch al genoeg?
Of ben ik nou echt zo naïef hopeloos verliefd dat ik er niet van uit ga dat het tussen mij en mijn vriend nog mis zou gaan?

Mijn vriend en ik sparen gezamenlijk, en ook ieder voor zich. Je weet het nooit. We staan beiden ingeschreven bij de Woningbouw en zullen dit altijd blijven doen. We hebben nu samen een koophuis. Hoop het nooit nodig te hebben, maar mocht er iets geks gebeuren waardoor de relatie over is, hoef ik me geen zorgen te maken om een huis en geld. Het is voor ons een kleine moeite ingeschreven te blijven.



dat doen wij ook zo,ik verwacht en hoop dat het niet nodig is maar goed, just in case
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Issues in je relatie - Pagina 2 Empty Re: Issues in je relatie

Bericht  Mermaid zo 12 aug 2012 - 7:45

Het stond er nu ook wel heel naïef, natuurlijk heb ik mijn spaarrekening ook voor het geval het ook mis mocht gaan.
Maar ik las het blij slakje echt alsof ze dat nu speciaal opende om bij hem weg te kunnen gaan.


Laatst aangepast door Mermaid op zo 12 aug 2012 - 7:45; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : typefouten)
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Issues in je relatie - Pagina 2 Empty Re: Issues in je relatie

Bericht  Shine86 do 23 aug 2012 - 23:23

Wij hebben geen issues, maar zijn dan ook pas net 3 maanden samen en gaat super!
Shine86
Shine86
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 16
Punten : 19
Registratiedatum : 22-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Issues in je relatie - Pagina 2 Empty Re: Issues in je relatie

Bericht  Gast do 23 aug 2012 - 23:24

Shine86 schreef:Wij hebben geen issues, maar zijn dan ook pas net 3 maanden samen en gaat super!
Oke, gefeliciteerd smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Issues in je relatie - Pagina 2 Empty Re: Issues in je relatie

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum