Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Schokkend topic haha....

+30
sabje
Susan
Annemie
Mama Titty
Slakje
Parisienne
_Blush_
Fiwen
Aimee
studiebol
Tania
Teddyaapje
Mamsie
Flower_L
Mida4you
Darius
Parel
Floor
RiLiJu
Bloem86
M@niek
_Nina
kwak
Bolleke
Rouge
Suus
Roza
Twellie
Filoria
Printje
34 plaatsers

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Ga naar beneden

Schokkend topic haha.... - Pagina 4 Empty Re: Schokkend topic haha....

Bericht  Stuiterbal zo 5 aug 2012 - 23:30

Hier staat echt wel met regelmaat de tv aan. Ik zet hem in zijn stoel (vast) en dan heb ik mijn handen vrij om te koken, of gewoon even rust.

Ik ben geen keukenprinses dus ook maak ik me er wel eens makkelijk van af en schotel hem van die kant en klare pannenkoeken voor. Hij vind ze heerlijk (snap er niks van haha)

Een bad beurt word ook wel eens een dag over geslagen net als het tanden poetsen.

En als ik geen zin in zijn gemopper en gezeur heb geef ik toe en geef ik zijn speen.

En er zullen vast nog wel meer dingen zijn. Very Happy
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Schokkend topic haha.... - Pagina 4 Empty Re: Schokkend topic haha....

Bericht  Happinaz ma 6 aug 2012 - 0:13

kwak schreef:Help! wij zijn ook niet pedagogisch verantwoord bezig vanmorgen, D. ligt nog bij ons in bed muis te kijken op de laptop, ik forum op mijn tel en mijn man leest de autoweek en het is bijna kwart over 10!

Wat is daar niet pedagogisch verantwoord aan? Ik vind het perfect klinken! Het komt hier met bakken uit de hemel, niks lekkerder dan met je gezinnetje quality time doorbrengen! Geniet! Very Happy
Happinaz
Happinaz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Schokkend topic haha.... - Pagina 4 Empty Re: Schokkend topic haha....

Bericht  Happinaz ma 6 aug 2012 - 0:19

Ik ehm...kan alleen maar +1 zeggen op alles haha. Embarassed

Ze kijken te veel tv, hangen te veel aan de Ipad, eten regelmatig frietjes en snoepjes en ik ben de laatste tijd ook te vaak van: " als jullie nu dit doen dan mag je straks....." .

Er staat overigens wel tegenover (kijk, daar is mn verantwoording al Schokkend topic haha.... - Pagina 4 253468018) dat ze ook dol zijn op bakjes rauwe paprika, tomaatjes, kom kommer etc.
En rijstewafels mogen ze bij mij al sinds ze het op kunnen zoveel als ze willen. Daar zit werkelijk niks slechts in.
Happinaz
Happinaz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Schokkend topic haha.... - Pagina 4 Empty Re: Schokkend topic haha....

Bericht  Gast ma 6 aug 2012 - 0:21

Ik mis ook de knop
I like

Zo herkenbaar alles wat voorbij komt :-)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Schokkend topic haha.... - Pagina 4 Empty Re: Schokkend topic haha....

Bericht  PapillonRose ma 6 aug 2012 - 0:50

Heel herkenbaar, veel dingen die hier genoemd worden. De laatste tijd heeft A. naar mijn mening iets teveel tv gekeken (hoewel, alleen afgelopen twee weken op vakantie juist niet) en veel teveel slechte dingen gegeten. Al was dat laatste deels de 'schuld' van familie. We waren met z'n allen op vakantie, en in de vakantie mag ze best iets extra's van mij. Alleen was ik niet de enige die haar wat gaf, zo gaf opa haar regelmatig koekjes, spekkies, etc laughcry

Omdat het vakantie was heb ik er maar niet een te groot probleem van gemaakt. Alleen zit ik nu met een kind dat moet afkicken, ze roept de hele dag 'koek, koek, koek, koek' en wil soms haar boterhammen niet eens. Gelijk een goede les, dat laat ik niet meer gebeuren!

Verder doe ik 's nachts niet moeilijk, en komt ze lekker bij mij in bed als ze wakker wordt. Geen zin in gedoe, heb namelijk met uitproberen ook al gemerkt dat dit veruit het effectiefst is.

En 's morgens wordt ze soms zo idioot vroeg wakker dat ik haar tv laat kijken en zelf nog even op de bank ga liggen. Een keertje om 6 uur opstaan is prima, maar soms dagen achterelkaar trek ik slecht.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Schokkend topic haha.... - Pagina 4 Empty Re: Schokkend topic haha....

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum