Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Schokkend topic haha....

+30
sabje
Susan
Annemie
Mama Titty
Slakje
Parisienne
_Blush_
Fiwen
Aimee
studiebol
Tania
Teddyaapje
Mamsie
Flower_L
Mida4you
Darius
Parel
Floor
RiLiJu
Bloem86
M@niek
_Nina
kwak
Bolleke
Rouge
Suus
Roza
Twellie
Filoria
Printje
34 plaatsers

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Schokkend topic haha.... - Pagina 3 Empty Re: Schokkend topic haha....

Bericht  Teddyaapje za 4 aug 2012 - 3:53

kwak schreef:Mijn dochter heeft wel eens een slokje bier gehad. dan zag ze een flesje die mijn man vergeten was op te ruimen en dan ging zij ook ‘drinken‘.

+1

We waren laatst bij mijn schoonzus en vriend, ze hebben geen kinderen en dus ook geen speelgoed. T. was uitgekeken op dat beetje wat we hadden meegenomen en ging met de krat met lege bierflesjes spelen. Alles eruit, alles erin enz. Tot hij een fles aan zijn mond zette en achterover schudde....er zat blijkbaar nog een bodempje in...geen hoe lang het al stond silent

Hij leek het trouwens niet eens smerig te vinden..
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Schokkend topic haha.... - Pagina 3 Empty Re: Schokkend topic haha....

Bericht  Tania za 4 aug 2012 - 6:10

J. kijkt ook te veel tv als ik een dag heb dat ik weinig zin heb om wat te doen.
Verder geef ik hem 'savonds vaak eten terwijl we youtube filmpjes kijken als wij iets eten wat hij niet mee eet.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Schokkend topic haha.... - Pagina 3 Empty Re: Schokkend topic haha....

Bericht  studiebol za 4 aug 2012 - 6:22

Mijn meiden hebben vanavond een likje van een waterijsje gehad en lekker dat ze het vonden :O Heb het maar bij een likje gelaten want volgens mij konden ze dat hele ijsje wel op Very Happy
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Schokkend topic haha.... - Pagina 3 Empty Re: Schokkend topic haha....

Bericht  Parel za 4 aug 2012 - 6:29

studiebol schreef:Mijn meiden hebben vanavond een likje van een waterijsje gehad en lekker dat ze het vonden :O Heb het maar bij een likje gelaten want volgens mij konden ze dat hele ijsje wel op Very Happy

Lekker! L. heeft vd week aan een patatje (zelf gesneden en bereid in de oven) mogen sabbelen. En we zijn vd week naar de grote M geweest, maar daar heeft ze zich vermaakt met rietjes van daar haha

Oh, en ik geef bewust flesvoeding en ze eet dagelijks potjes.
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Schokkend topic haha.... - Pagina 3 Empty Re: Schokkend topic haha....

Bericht  Aimee za 4 aug 2012 - 7:19

Als wij eten, keek Luuk vaak tv(toen hij nog geen bijvoeding kreeg). Vanaf 17.00 tot 19.00 is hij altijd mopperig en voor de tv altijd stil.

Ik geef borstvoeding op verzoek, maar merk dat ik de laatste tijd veel vaker op mijn eigen verzoek ga voeden (voordat ik boodschappen ga doen, voordat ik moet werken, voordat ik visite krijg, etc).

Soms koop ik kleertjes voor hem, gewoon omdat ik ze leuk vind, terwijl ze waarschijnlijk voor een baby niet zo héél comfortabel zitten.
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Schokkend topic haha.... - Pagina 3 Empty Re: Schokkend topic haha....

Bericht  Fiwen za 4 aug 2012 - 7:48

Hahaha zo schokkend vind ik het allemaal niet hoor.

J.uul krijgt (met name in het weekend) ook gewoon wat ze lekker vind, gisteren heeft ze zowel als lunch als avondeten frietjes op. Dat kwam toevallig zo uit en dan ga ik daar niet moeilijk over doen, vandaag weer gewoon aardappeltjes met groenten.

En op dit moment ligt ze in ons bed film te kijken, ze was wakker geworden en wilde niet meer slapen maar wilde ook niet naar beneden... En wij zitten beneden ook een film te kijken, ze valt vanzelf wel weer in slaap en anders roept ze ons wel als ze ons nodig heeft Yes
Fiwen
Fiwen
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Schokkend topic haha.... - Pagina 3 Empty Re: Schokkend topic haha....

Bericht  Tania za 4 aug 2012 - 7:51

Fiwen schreef:Hahaha zo schokkend vind ik het allemaal niet hoor.

J.uul krijgt (met name in het weekend) ook gewoon wat ze lekker vind, gisteren heeft ze zowel als lunch als avondeten frietjes op. Dat kwam toevallig zo uit en dan ga ik daar niet moeilijk over doen, vandaag weer gewoon aardappeltjes met groenten.

En op dit moment ligt ze in ons bed film te kijken, ze was wakker geworden en wilde niet meer slapen maar wilde ook niet naar beneden... En wij zitten beneden ook een film te kijken, ze valt vanzelf wel weer in slaap en anders roept ze ons wel als ze ons nodig heeft Yes

Serieus? Mijn zoontje zou echt m'n halve slaapkamer afbreken laughcry

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Schokkend topic haha.... - Pagina 3 Empty Re: Schokkend topic haha....

Bericht  Fiwen za 4 aug 2012 - 8:00

Tania schreef:
Fiwen schreef:Hahaha zo schokkend vind ik het allemaal niet hoor.

J.uul krijgt (met name in het weekend) ook gewoon wat ze lekker vind, gisteren heeft ze zowel als lunch als avondeten frietjes op. Dat kwam toevallig zo uit en dan ga ik daar niet moeilijk over doen, vandaag weer gewoon aardappeltjes met groenten.

En op dit moment ligt ze in ons bed film te kijken, ze was wakker geworden en wilde niet meer slapen maar wilde ook niet naar beneden... En wij zitten beneden ook een film te kijken, ze valt vanzelf wel weer in slaap en anders roept ze ons wel als ze ons nodig heeft Yes

Serieus? Mijn zoontje zou echt m'n halve slaapkamer afbreken laughcry

Dat doet ze bij ons ook als ze wakker en helemaal hyper is. Nu was ze eigenlijk heel moe maar te koppig om weer te gaan slapen en dan blijft ze wel lekker liggen. Manlief is ondertussen naar boven want ze was aan het roepen, ben benieuwd wat er aan de hand was.
Fiwen
Fiwen
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Schokkend topic haha.... - Pagina 3 Empty Re: Schokkend topic haha....

Bericht  _Blush_ za 4 aug 2012 - 11:50

Aimee schreef:
Ik geef borstvoeding op verzoek, maar merk dat ik de laatste tijd veel vaker op mijn eigen verzoek ga voeden (voordat ik boodschappen ga doen, voordat ik moet werken, voordat ik visite krijg, etc).


+1 !
_Blush_
_Blush_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 245
Punten : 263
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Schokkend topic haha.... - Pagina 3 Empty Re: Schokkend topic haha....

Bericht  Parisienne za 4 aug 2012 - 22:31

N. kijkt eigenlijk te vaak tv. Ze kan hele scènes uit Dora, Woezel en Pip, Team Umizoomi, etc. naspelen Rolling Eyes

Verder eten N. en ik (vriend werkt bijna altijd 's avonds) de laatste weken iets te makkelijk. Zin om aardappelen, groente en vlees te koken heb ik niet. Het zijn meestal makkelijke maaltijden, zelfgemaakte pizza of iets als soep met brood. Ik leef momenteel iets teveel in het vakantie-ritme Laughing
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Schokkend topic haha.... - Pagina 3 Empty Re: Schokkend topic haha....

Bericht  Gast zo 5 aug 2012 - 0:08

Ik sla 's avonds het tandenpoetsen bij I. weleens over. Ze vindt dat vreselijk en het is een heel gevecht. Na een lange werkdag heb ik daar geen zin in Embarassed

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Schokkend topic haha.... - Pagina 3 Empty Re: Schokkend topic haha....

Bericht  Slakje zo 5 aug 2012 - 5:04

Ik heb Louise deze week 3 nachten bij mij in bed gelegd (wel op haar luierkussen en gewoon in haar slaapzak, had mijn donsdeken weggedaan). We hebben er zo hard van genoten! Heerlijk gewoon om eens niet mijn bed uit te moeten voor dat tutje, en we werden in de ochtend samen wakker met een glimlach.
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Woonplaats : Mechelen

Terug naar boven Ga naar beneden

Schokkend topic haha.... - Pagina 3 Empty Re: Schokkend topic haha....

Bericht  Mama Titty zo 5 aug 2012 - 5:22

Hier laatste tijd sinds ik met mijn bekken zit , laat ik ze s ochtends in woonkamer eten. Ook heb ik vaker pakjes drinken in huis dat ik vaker kan liggen.
Ook het gezonder eten schiet er regelmatig Bij in en zeker nu met die glazen 1x per week naar cadeau doos.

In bad gaan wordt ook wat vaker verzuimd want heeft man er geen zin in en ik mag ze nu niet tillen.

Mama Titty
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 472
Punten : 517
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Schokkend topic haha.... - Pagina 3 Empty Re: Schokkend topic haha....

Bericht  Darius zo 5 aug 2012 - 7:35

Mama Titty schreef:
Ook het gezonder eten schiet er regelmatig Bij in en zeker nu met die glazen 1x per week naar cadeau doos.

.

Wat??
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Schokkend topic haha.... - Pagina 3 Empty Re: Schokkend topic haha....

Bericht  Gast zo 5 aug 2012 - 7:51

Darius schreef:
Mama Titty schreef:
Ook het gezonder eten schiet er regelmatig Bij in en zeker nu met die glazen 1x per week naar cadeau doos.

.



Wat??

Ik heb hem ook drie keer gelezen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Schokkend topic haha.... - Pagina 3 Empty Re: Schokkend topic haha....

Bericht  Mama Titty zo 5 aug 2012 - 7:53

Hihi sorry zo noemt l. De grote gele m. Je krijgt nu Bij ieder menu een coca cola glas

Mama Titty
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 472
Punten : 517
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Schokkend topic haha.... - Pagina 3 Empty Re: Schokkend topic haha....

Bericht  Gast zo 5 aug 2012 - 7:54

Darius schreef:
Mama Titty schreef:
Ook het gezonder eten schiet er regelmatig Bij in en zeker nu met die glazen 1x per week naar cadeau doos.

.

Wat??
Hahaha ik denk dat ze die Macdonalds glazen bedoelt Very Happy het staat er nogal krom!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Schokkend topic haha.... - Pagina 3 Empty Re: Schokkend topic haha....

Bericht  Annemie zo 5 aug 2012 - 7:54

Sunprincess schreef:
Darius schreef:
Mama Titty schreef:
Ook het gezonder eten schiet er regelmatig Bij in en zeker nu met die glazen 1x per week naar cadeau doos.

.



Wat??

Ik heb hem ook drie keer gelezen.



Ik denk dat ze de cola glazen bedoelt van mac donalds?? Daar krijg je bij een menu een gratis glas of zit ik er naast.. haha.. Laughing
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Schokkend topic haha.... - Pagina 3 Empty Re: Schokkend topic haha....

Bericht  Susan zo 5 aug 2012 - 7:56

Bij ons heeft de televisie ook wel wat vaker aangestaan dan normaal, vooral in de weken dat Yrsa al vakantie had en het zo regende en we nog thuis waren, maar ook nu, 's morgens vroeg of na het zwemmen een uurtje of juist 's avonds. We gaan er ook genoeg op uit, dus ik maak me er niet zo druk om. Ezra zit ook veel op YouTube, maar dat is ook echt zijn ding, hij navigeert dan via via van het ene filmpje naar het andere, bekijkt alle plaatjes en de teksten en leert zichzelf op die manier lezen.

Verder snoepen ze hier ook wel meer, al heb ik daar nu wel een soort van limiet aan gesteld, en ze krijgen ook best veel cadeautjes tussendoor. Dat laatste vind ik echt heel moeilijk om te laten, het liefst zou ik het complete assortiment van Playmobil aanschaffen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Schokkend topic haha.... - Pagina 3 Empty Re: Schokkend topic haha....

Bericht  Gast zo 5 aug 2012 - 7:58

Ik denk ook de glazen van de grote gele M Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Schokkend topic haha.... - Pagina 3 Empty Re: Schokkend topic haha....

Bericht  Printje zo 5 aug 2012 - 8:05

Susan schreef:Bij ons heeft de televisie ook wel wat vaker aangestaan dan normaal, vooral in de weken dat Yrsa al vakantie had en het zo regende en we nog thuis waren, maar ook nu, 's morgens vroeg of na het zwemmen een uurtje of juist 's avonds. We gaan er ook genoeg op uit, dus ik maak me er niet zo druk om. Ezra zit ook veel op YouTube, maar dat is ook echt zijn ding, hij navigeert dan via via van het ene filmpje naar het andere, bekijkt alle plaatjes en de teksten en leert zichzelf op die manier lezen.

Verder snoepen ze hier ook wel meer, al heb ik daar nu wel een soort van limiet aan gesteld, en ze krijgen ook best veel cadeautjes tussendoor. Dat laatste vind ik echt heel moeilijk om te laten, het liefst zou ik het complete assortiment van Playmobil aanschaffen.

hahaha heel herkenbaar, ik vind het zo leuk om hem lekker te verwennen.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Schokkend topic haha.... - Pagina 3 Empty Re: Schokkend topic haha....

Bericht  sabje zo 5 aug 2012 - 8:13

In de vakantie heeft hij overdag veels te veel zijn speen gehad. Scheelde toch wat gemopper.

Hij eet vaak zijn boterhammen voor de tv. Zo eet en drinkt hij beter. Vind het toch belangrijk dat zijn brood er goed in gaat, want avond eten wil hij hij niet.

Hij krijgt nog steeds warme melk uit een flesje. Uit een beker vertikt hij.

Hij zit geregeld achter de laptop filmpjes te kijken. Kan ik ook wat doen en een rust moment voor hem.
sabje
sabje
Prater
Prater

Aantal berichten : 872
Punten : 890
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Schokkend topic haha.... - Pagina 3 Empty Re: Schokkend topic haha....

Bericht  M@niek zo 5 aug 2012 - 11:58

Pritt schreef:Ik sla 's avonds het tandenpoetsen bij I. weleens over. Ze vindt dat vreselijk en het is een heel gevecht. Na een lange werkdag heb ik daar geen zin in Embarassed

oo dat is hier ook heel lang geweest hoor. Nu doet ze het zelf en vind ze het niet zo erg meer. Maar dat is echt heul lang een gevecht geweest net zoiets als haren wassen Schokkend topic haha.... - Pagina 3 394967
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Schokkend topic haha.... - Pagina 3 Empty Re: Schokkend topic haha....

Bericht  Linda zo 5 aug 2012 - 18:09

Ik vind de dingen die hier beschreven worden niet super schokkend. We zijn toch allemaal maar gewoon mensen. Als ik ergens echt geen zin in heb, dan komt het wel eens voor dat ik het niet doe (zoals inderdaad tandenpoetsen). Heel veel dingen die hier beschreven worden zijn wel heel bekend.

Wbt borstvoeding, ik ben ook op een gegeven moment steeds meer op mijn verzoek gaan voeden. Er zijn zat langvoedsters die dat "afkeuren". Maar dat boeit me niks, ik voelde me hier prettiger bij.
Stiekem hoop ik dat ze de bv binnenkort zelf afbouwt, ik ben het nu eigenlijk een beetje zat aan het worden. Het kost m'n lijf in combi met de zwangerschap en het vroege opstaan voor m'n werk teveel energie.

Tegenwoordig geef ik ook vaker toe om de tv aan te zetten als dochter om "Dora" of "kindjes" roept. Jammer genoeg houdt ze het nooit lang genoeg vol om te kijken, ze heeft een korte aandachtsboog.

Soms kan ze me zo aan m'n arm mee willen trekken, dan wil ze dat ik bij haar op de grond kom zitten spelen. Maar de laatste tijd ben ik best moe en wil ik tussendoor even op de bank liggen. Dan zeg ik dat mama het vanaf daar ook wel kan zien. Soms kan ze dan echt een beetje beteuterd zijn.

Samen slapen wordt hier vanaf het begin al gedaan. Ik heb 's nachts echt geen zin om een strijd aan te gaan.
De laatste weken werd ze opeens weer heel vaak wakker. Ik was het zo zat dat ik vrijdag een nacht bij m'n zus ben gaan slapen. Dan krijgt ze eigenlijk te weinig bv binnen op een dag, maar ik was die nachten zo zat, ik moest er even tussenuit.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Schokkend topic haha.... - Pagina 3 Empty Re: Schokkend topic haha....

Bericht  Gast zo 5 aug 2012 - 23:20

Ik heb mijn zoon om 11:30 getrakeerd op een milkshake onder het mom van: vakantie laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Schokkend topic haha.... - Pagina 3 Empty Re: Schokkend topic haha....

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum