Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Schokkend topic haha....

+30
sabje
Susan
Annemie
Mama Titty
Slakje
Parisienne
_Blush_
Fiwen
Aimee
studiebol
Tania
Teddyaapje
Mamsie
Flower_L
Mida4you
Darius
Parel
Floor
RiLiJu
Bloem86
M@niek
_Nina
kwak
Bolleke
Rouge
Suus
Roza
Twellie
Filoria
Printje
34 plaatsers

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Schokkend topic haha.... - Pagina 2 Empty Re: Schokkend topic haha....

Bericht  Gast vr 3 aug 2012 - 20:21

L krijgt ook vaak de iPhone om filmpjes te kijken. Belt nooit iemand gelukkig. In het verleden wel eens 112 gebeld met de huistelefoon. Toen werd ik terug gebeld of er iets aan de hand was. Ja, een ondeugende peuter Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Schokkend topic haha.... - Pagina 2 Empty Re: Schokkend topic haha....

Bericht  kwak vr 3 aug 2012 - 21:09

Help! wij zijn ook niet pedagogisch verantwoord bezig vanmorgen, D. ligt nog bij ons in bed muis te kijken op de laptop, ik forum op mijn tel en mijn man leest de autoweek en het is bijna kwart over 10!
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Schokkend topic haha.... - Pagina 2 Empty Re: Schokkend topic haha....

Bericht  _Nina vr 3 aug 2012 - 21:21

Ik vind dit topic alleen maar des te meer bevestigen watvoor 'brave' mama's jullie zijn. Als jullie de kids nou een scheut whisky door de laatste fles gaven om de nacht door te slapen, oké, maar bij deze biechten van jullie zit ik eigenlijk voornamelijk te gapen Wink
_Nina
_Nina
Prater
Prater

Aantal berichten : 778
Punten : 901
Registratiedatum : 10-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Schokkend topic haha.... - Pagina 2 Empty Re: Schokkend topic haha....

Bericht  Gast vr 3 aug 2012 - 21:22

- onze dochter herkent de grote gele M al en begint dan 'tatjes' te schreeuwen en in haar handjes te klappen
- ze kijkt de laatste weken veel te veel filmpjes achter de computer, ze kan inmiddels zelf al een ander filmpje op zetten bij youtube als ze aan de zijkant wat interessanters ziet dan ik heb op gezet

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Schokkend topic haha.... - Pagina 2 Empty Re: Schokkend topic haha....

Bericht  M@niek vr 3 aug 2012 - 21:23

Uhm tja die van mij krijgt vaak appelsap en als wij cola drinken mag ze ook een paar slokken. Ook op zaterdagavond krijgt ze een schaaltje met chipjes. Ik kan me er niet zo druk om maken zolang ze maar genoeg fruit, groenten aardappelen e.d. eet.

Oo en op zaterdag laten we haar altijd wat langer slapen omdat we savonds na de efteling gaan en dan kan ze het langer volhouden.
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Schokkend topic haha.... - Pagina 2 Empty Re: Schokkend topic haha....

Bericht  Printje vr 3 aug 2012 - 21:25

Rejoy. schreef:- onze dochter herkent de grote gele M al en begint dan 'tatjes' te schreeuwen en in haar handjes te klappen
- ze kijkt de laatste weken veel te veel filmpjes achter de computer, ze kan inmiddels zelf al een ander filmpje op zetten bij youtube als ze aan de zijkant wat interessanters ziet dan ik heb op gezet

hahhahahahahha lol!

Wel zonder E-nummers he, en alleen de salade
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Schokkend topic haha.... - Pagina 2 Empty Re: Schokkend topic haha....

Bericht  Printje vr 3 aug 2012 - 21:26

Statler schreef:Ik vind dit topic alleen maar des te meer bevestigen watvoor 'brave' mama's jullie zijn. Als jullie de kids nou een scheut whisky door de laatste fles gaven om de nacht door te slapen, oké, maar bij deze biechten van jullie zit ik eigenlijk voornamelijk te gapen Wink


hahahaha moet je lezen wat we normaal schrijven hahahha das nog veel braver. Wink
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Schokkend topic haha.... - Pagina 2 Empty Re: Schokkend topic haha....

Bericht  Bloem86 vr 3 aug 2012 - 21:26

Rejoy. schreef:- onze dochter herkent de grote gele M al en begint dan 'tatjes' te schreeuwen en in haar handjes te klappen
- ze kijkt de laatste weken veel te veel filmpjes achter de computer, ze kan inmiddels zelf al een ander filmpje op zetten bij youtube als ze aan de zijkant wat interessanters ziet dan ik heb op gezet



Hahaha! Hier moest ik om lachen, want dat is bij ons PRECIES zo!!! Bij beide punten!
Bloem86
Bloem86
Prater
Prater

Aantal berichten : 735
Punten : 907
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Schokkend topic haha.... - Pagina 2 Empty Re: Schokkend topic haha....

Bericht  kwak vr 3 aug 2012 - 21:26

Mijn dochter heeft wel eens een slokje bier gehad. dan zag ze een flesje die mijn man vergeten was op te ruimen en dan ging zij ook ‘drinken‘.
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Schokkend topic haha.... - Pagina 2 Empty Re: Schokkend topic haha....

Bericht  Gast vr 3 aug 2012 - 21:34

kwak schreef:Mijn dochter heeft wel eens een slokje bier gehad. dan zag ze een flesje die mijn man vergeten was op te ruimen en dan ging zij ook ‘drinken‘.

dat heeft Y. ook al eens gedaan, maar toen was ze al halverwege het lege krat toen we erachter kwamen wat ze aan het doen was Embarassed Ze was ook zo lief aan het spelen toen Razz

en gisteravond had ze het bakje met nootjes ook al half leeg toen ik weer kwam van de hond uitlaten en mijn man achter de computer zat en zat ze met volle mond, een nootje in haar hand en kruimels aan haar neus te ontkennen dat zíj degene was die dat bakje leeg zat te eten.


ooh en dat uitslapen van moniek vind ik eigenlijk helemaal niet schokkend, dat doe ik elke (vrije) dag, om zo ook wat extra slaap te kunnen pakken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Schokkend topic haha.... - Pagina 2 Empty Re: Schokkend topic haha....

Bericht  RiLiJu vr 3 aug 2012 - 22:02

Ik was vorig weekend zo moe, dat ik om acht uur s morgenseen pak rijstwafels, een pak koekjes, flesjes drinken, pakje beleg in de tent op J.ulian zijn kamer heb gezet en ze veel plezier heb gewenst. Embarassed

Ik heb nog zeker een half uur verder kunnen slapenSchokkend topic haha.... - Pagina 2 2474380249 . Achteraf had ik alleen mijzelf ermee, want toen ik drie kwartier later weer op die kamer kwam, leek het op een ontploft vreetfestijn:shock:



C.eline heeft gisteren minimaal 4 uur achter elkaar voor de televisie gezeten(verantwoorde programma's, dat dan weer wel, haha), maar als ik er over nadenk, is dat natuurlijk echt niet normaal.
RiLiJu
RiLiJu
Prater
Prater

Aantal berichten : 500
Punten : 623
Registratiedatum : 10-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Schokkend topic haha.... - Pagina 2 Empty Re: Schokkend topic haha....

Bericht  Floor vr 3 aug 2012 - 22:15

Als hij weer niet wil slapen (wat nu ineens weer de gang van de dag is, overdag niet willen slapen) maar wel doodmoe is dan zet ik de olympische spelen op tv op, zit ik met m'n kont op de salontafel recht voor de tv met hem op schoot. Hij kijkt dan heel geinteresserd en blijft stil zitten. Slapen doet hij niet en als ik op een stoel of bank zit wil hij helemaal niet zitten en blijft hij wild om zich heen slaan dus zit ik met hem op de salontafel Neutral
De postbode keek van de week de eerste keer nog wel op maar bij dag 3 dat hij mij daar zag zitten moest hij alleen maar lachen laughcry
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Schokkend topic haha.... - Pagina 2 Empty Re: Schokkend topic haha....

Bericht  Printje vr 3 aug 2012 - 22:21

Heerlijk om te lezen!!!

Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Schokkend topic haha.... - Pagina 2 Empty Re: Schokkend topic haha....

Bericht  Parel vr 3 aug 2012 - 22:59

Hahaha, ach, jullie zijn echt allemaal hele lieve doorsnee mama´s!

L. is nogal een dreiner soms en dan kom ik met mijn lange vingers (die ze als ze echt boos is de kamer doorsmijt haha) of ander eten om te sussen.

Als ze lekker geslapen heeft, en het schema is in de war dan slaan we fruit wel eens over.
L. kijkt ook s'ochtends tv of speelt met de afstandbediening zodat ik nog even kan wakker worden ..

Als ze haar boterham met moeite eet of ze laat lopen **^*^ dan gooi ik er net zo makkelijk nog een fles achteraan, en dat weet ze ook.
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Schokkend topic haha.... - Pagina 2 Empty Re: Schokkend topic haha....

Bericht  Gast vr 3 aug 2012 - 23:09

M@niek schreef:Uhm tja die van mij krijgt vaak appelsap en als wij cola drinken mag ze ook een paar slokken. Ook op zaterdagavond krijgt ze een schaaltje met chipjes. Ik kan me er niet zo druk om maken zolang ze maar genoeg fruit, groenten aardappelen e.d. eet.

Oo en op zaterdag laten we haar altijd wat langer slapen omdat we savonds na de efteling gaan en dan kan ze het langer volhouden.

Hoé laat jij een kind langer slapen? Ik wil die gouden tip!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Schokkend topic haha.... - Pagina 2 Empty Re: Schokkend topic haha....

Bericht  Gast vr 3 aug 2012 - 23:13

Mijn zoontje mag ook heel vaak filmpjes kijken op mijn iPhone als we thuis zijn, hij weet het zelfs al helemaal zelf te bedienen, dat ding.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Schokkend topic haha.... - Pagina 2 Empty Re: Schokkend topic haha....

Bericht  Gast vr 3 aug 2012 - 23:17

Zulke schokkende dingen zie ik in dit topic helemaal niet, trouwens.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Schokkend topic haha.... - Pagina 2 Empty Re: Schokkend topic haha....

Bericht  Rouge vr 3 aug 2012 - 23:25

Ohja en ik eet ook het snoep op wat mijn zoontje heeft gekregen (niet alles maar wel het lekkerste Wink en opzich is dat juist goed want zo bescherm ik hem tegen al die E nummers. En ik zeg ook weleens dat het heeel laat is als we hem extra vroeg op bed leggen, maaar dat werkt niet altijd.
Rouge
Rouge
Prater
Prater

Aantal berichten : 902
Punten : 1033
Registratiedatum : 12-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Schokkend topic haha.... - Pagina 2 Empty Re: Schokkend topic haha....

Bericht  Darius vr 3 aug 2012 - 23:31

In de vakantie hebben we echt toevlucht genomen tot: 'Laurens, als je lief bent en dit en dit doet dan krijg je straks een ijsje'.

En gisteren sprak ik de legendarische zin uit: 'Papa, zet de auto hier maar even op de vluchtstrook, dan gaat Laurens maar zelf naar huis lopen.'
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Schokkend topic haha.... - Pagina 2 Empty Re: Schokkend topic haha....

Bericht  Mida4you vr 3 aug 2012 - 23:32

Mijn dochtertje kijkt soms teveel tv, maar soms is het zo makkelijk als ik even wat in het huishouden wil doen :P
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Schokkend topic haha.... - Pagina 2 Empty Re: Schokkend topic haha....

Bericht  Gast vr 3 aug 2012 - 23:34

Rouge schreef:Ohja en ik eet ook het snoep op wat mijn zoontje heeft gekregen (niet alles maar wel het lekkerste Wink en opzich is dat juist goed want zo bescherm ik hem tegen al die E nummers. En ik zeg ook weleens dat het heeel laat is als we hem extra vroeg op bed leggen, maaar dat werkt niet altijd.
Dat doe ik ook vaak. En als hij dan s'morgens vraagt waar zijn snoepjes zijn gebleven dan geef ik zijn vader de schuld. Schokkend topic haha.... - Pagina 2 1578173417

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Schokkend topic haha.... - Pagina 2 Empty Re: Schokkend topic haha....

Bericht  Gast vr 3 aug 2012 - 23:35

Darius schreef:In de vakantie hebben we echt toevlucht genomen tot: 'Laurens, als je lief bent en dit en dit doet dan krijg je straks een ijsje'.

En gisteren sprak ik de legendarische zin uit: 'Papa, zet de auto hier maar even op de vluchtstrook, dan gaat Laurens maar zelf naar huis lopen.'

lol!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Schokkend topic haha.... - Pagina 2 Empty Re: Schokkend topic haha....

Bericht  Flower_L za 4 aug 2012 - 0:23

Laughing Dit topic voelt toch wel fijn nadat we l vanochtend eindeloos bumba hebben laten kijken, zodat wij zijn kamer konden verven. Maar van mn vriend mag ik niet meer helpen....ben waarschijnlijk veel te goede klusser Cool .. dus vanmiddag gaan l en ik naar buiten.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Schokkend topic haha.... - Pagina 2 Empty Re: Schokkend topic haha....

Bericht  Gast za 4 aug 2012 - 0:36

Wat een leuk topic Very Happy

Ik herken toch veel wat ik zelf ook wel doe. Vooral tv kijken gebeurd tegenwoordig iets te veel. Maaroed ik gooi het er dan maar op dat hij er ook iets van leert. Dankzij Dora kent hij al wat Engelse woordjes laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Schokkend topic haha.... - Pagina 2 Empty Re: Schokkend topic haha....

Bericht  Mamsie za 4 aug 2012 - 0:52

+1 op bijna alles!

Oohja en in het weekend gaan de kids zelf naar beneden en dan schuif ik S inde box er gewoon bij voor de de tv. Dan kunnen wij mooi nog ff liggen.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Schokkend topic haha.... - Pagina 2 Empty Re: Schokkend topic haha....

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum