Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Sportschool, duur!!

+27
Framboos
Ragazza
Auxo
SarahKey
M@niek
_Lacey_
SnowWhite
Caro
Atelier Madame
Verona
Aziraphale
Coco
SoGood
Beachgirl
Shisha
Zonnetje
Printje
Novalee
Blond
Arwyn
luisa
Lenthe
Stuiterbal
Susan
Japie
Minx
SuzieQ
31 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Sportschool, duur!! - Pagina 2 Empty Re: Sportschool, duur!!

Bericht  Gast vr 3 aug 2012 - 22:55

Nois schreef:
Jip83 schreef:Ik vind 50euro per maand om onbeperkt te mogen sporten echt niet duur.

Ik ook echt niet. Ik betaalde bij de 1 rond de 90 euro en bij de ander rond de 45.

:shock: 90 euro?! Wat was dat voor sportschool joh?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Sportschool, duur!! - Pagina 2 Empty Re: Sportschool, duur!!

Bericht  Gast vr 3 aug 2012 - 22:55

Luce schreef:
Jip83 schreef:Ik vind 50euro per maand om onbeperkt te mogen sporten echt niet duur.

Serieus niet? Ligt dan waarschijnlijk aan wat je gewend bent. Hier is het 25 euro voor onbeperkt sporten. 50 euro vind ik dus echt idioot veel geld voor de sportschool.

Ik ben nog nooit lid geweest van een sportschool, maar als ik het vergelijk met wat ik voor mijn eigen sport kwijt ben is 50euro echt niks.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Sportschool, duur!! - Pagina 2 Empty Re: Sportschool, duur!!

Bericht  Gast vr 3 aug 2012 - 22:56

Niet studenten betalen 46 euro, studenten 25.

@TO. Waarom perse naar de sportschool? Er zijn genoeg leuke trainingsdvd's te downloaden die je voor de tv kunt uitvoeren. Op die manier sport ik ook. Handig en vooral gratis!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Sportschool, duur!! - Pagina 2 Empty Re: Sportschool, duur!!

Bericht  Aziraphale zo 5 aug 2012 - 9:38

Ik betaal €30 voor onbeperkt sporten en alle groepslessen. Je kunt ook gebruik maken van het (kleine) zwembad smile

Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Sportschool, duur!! - Pagina 2 Empty Re: Sportschool, duur!!

Bericht  Verona zo 5 aug 2012 - 22:53

Ik betaal 16,95 voor onbeperkt sporten bij Basic-fit, jammer alleen dat ze geen groepslessen hebben.
Verona
Verona
Prater
Prater

Aantal berichten : 581
Punten : 708
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Almere

Terug naar boven Ga naar beneden

Sportschool, duur!! - Pagina 2 Empty Re: Sportschool, duur!!

Bericht  Atelier Madame zo 5 aug 2012 - 23:00

_Liv schreef:Ik betaal 40 euro voor onbeperkt sporten.
+1 met lessen, begeleiding en sauna
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Sportschool, duur!! - Pagina 2 Empty Re: Sportschool, duur!!

Bericht  Coco zo 5 aug 2012 - 23:06

Luce schreef:
Nois schreef:
Jip83 schreef:Ik vind 50euro per maand om onbeperkt te mogen sporten echt niet duur.

Ik ook echt niet. Ik betaalde bij de 1 rond de 90 euro en bij de ander rond de 45.

:shock: 90 euro?! Wat was dat voor sportschool joh?

Fitplaza Zwolle, vrij luxe. Maar je kunt dan ook vrijwel alles doen, squash, groepslessen, fitness, tennis binnen, tennis buiten, sauna, turks stoombad, kruidenbad. Was de prijs dubbel en dwars waard. Maar dat is maar net iets waar je ook je geld aan uit moet willen geven, anders is het al snel teveel. Ik vind dat ik daar niet te snel teveel aan uit kan geven, ik sportte destijds tegelijkertijd ook nog bij de sportschool van 45 euro.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Sportschool, duur!! - Pagina 2 Empty Re: Sportschool, duur!!

Bericht  Caro zo 5 aug 2012 - 23:17

Ik heb geluk. Via mijn werk kan ik voor 15 euro bruto per maand naar een luxe sportschool. Netto is dat iets van 7 euro, dus echt geen geld. Normaal betaal je daar iets van 55 euro en dat is onbeperkt sporten inclusief sauna, stoombad, groepslessen, fitness, begeleiding etc etc.
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Sportschool, duur!! - Pagina 2 Empty Re: Sportschool, duur!!

Bericht  Minx ma 6 aug 2012 - 0:38

Nois schreef:
Luce schreef:
Nois schreef:
Jip83 schreef:Ik vind 50euro per maand om onbeperkt te mogen sporten echt niet duur.

Ik ook echt niet. Ik betaalde bij de 1 rond de 90 euro en bij de ander rond de 45.

:shock: 90 euro?! Wat was dat voor sportschool joh?

Fitplaza Zwolle, vrij luxe. Maar je kunt dan ook vrijwel alles doen, squash, groepslessen, fitness, tennis binnen, tennis buiten, sauna, turks stoombad, kruidenbad. Was de prijs dubbel en dwars waard. Maar dat is maar net iets waar je ook je geld aan uit moet willen geven, anders is het al snel teveel. Ik vind dat ik daar niet te snel teveel aan uit kan geven, ik sportte destijds tegelijkertijd ook nog bij de sportschool van 45 euro.

Geloof dat fitplaza inmiddels ook een stuk goedkoper is geworden door de concurrentie met name van Achmea health. Ik vroeg me al af wat voor mini dorp dit moest zijn haha. Maar gelukkig zijn er een hoop andere opties. Die een stuk goedkoper zijn.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Sportschool, duur!! - Pagina 2 Empty Re: Sportschool, duur!!

Bericht  SuzieQ ma 6 aug 2012 - 5:13

dubbel


Laatst aangepast door SuzieQ op ma 6 aug 2012 - 5:15; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : dubbel)

SuzieQ
Prater
Prater

Aantal berichten : 779
Punten : 1197
Registratiedatum : 11-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Sportschool, duur!! - Pagina 2 Empty Re: Sportschool, duur!!

Bericht  SuzieQ ma 6 aug 2012 - 5:14

Joan schreef:Niet studenten betalen 46 euro, studenten 25.

@TO. Waarom perse naar de sportschool? Er zijn genoeg leuke trainingsdvd's te downloaden die je voor de tv kunt uitvoeren. Op die manier sport ik ook. Handig en vooral gratis!

Ik doe dat dus niet, daar heb ik vrees ik te weinig zelfdiscipline voor. Ik ga wel regelmatig hardlopen, en ik ben nu ergens gratis "lid" omdat ik er werk, maar merk dat ik dan vaak toch weer achter de balie beland als het even druk is, en ik wil graag ergens gaan sporten en lekker begeleid worden en eens met andere mensen van gedachten wisselen over verschillende manieren van trainen. Ik wil ook graag met gewichten trainen en die zijn nogal duur om thuis aan te schaffen en ik heb er geen plaats voor.

Het is eigenlijk zonde van mijn geld om ergens anders lid te worden, maar om bovenstaande reden zou ik dat toch wel willen (en ideetjes voor mijn lessen jatten bij andere instructors Wink). Mijn vriend sport nog in een andere stad, waar hij voorheen woonde en nu nog 2 dfagen per week werkt en hij zou de andere dagen ook wel ergens hier in de buurt willen trainen. Ik geef 2 avonden les, dus dan zouden we 2 a 3x per week samen ergens anders kunnen gaan.

SuzieQ
Prater
Prater

Aantal berichten : 779
Punten : 1197
Registratiedatum : 11-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Sportschool, duur!! - Pagina 2 Empty Re: Sportschool, duur!!

Bericht  SnowWhite ma 6 aug 2012 - 6:41

Ik ga 19,95 per maand betalen voor onbeperkt sporten en groepslessen die ik mag volgen (1 groepsles per dag).
SnowWhite
SnowWhite
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10
Woonplaats : Omgeving Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Sportschool, duur!! - Pagina 2 Empty Re: Sportschool, duur!!

Bericht  _Lacey_ vr 16 aug 2013 - 19:24

Gisteren een intake gehad en vanaf maandag ga ik weer sporten in de sportschool voor 65 euro per maand.
Voor dit geld kan ik fitnessen, krijg ik persoonlijke begeleiding, aan alle groepslessen meedoen, naar het zwembad, de sauna en de stoombaden, tennissen en squashen.

Wel vrij prijzig, maar het is een hele mooie sportschool en ik kreeg er meteen een goed gevoel bij. Heb ook een beetje gelet op het soort mensen dat er aan het sporten was.

Nog een voordeel is dat hij op nog geen 10 minuten lopen bij mij vandaan zit.

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Sportschool, duur!! - Pagina 2 Empty Re: Sportschool, duur!!

Bericht  M@niek vr 16 aug 2013 - 22:13

20,- onbeperkt incl groepslessen.
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Sportschool, duur!! - Pagina 2 Empty Re: Sportschool, duur!!

Bericht  Lenthe vr 16 aug 2013 - 22:41

Wow Lacey, Wat een geld zeg! Ik zou toch nog maar eens kritisch gaan kijken wat je nou daadwerkelijk gebruikt. Het klinkt heel leuk, maar hoe vaak per week wil je gaan?

Persoonlijke begeleiding is waarschijnlijk gewoon dat iemand je de eerste paar keren helpt met de apparaten en wat tips geeft en verder wat rond loopt, zodat je vragen kan stellen. Wil je vaak zwemmen en van de sauna gebruik maken? Of tennis of squash doen? Als je veel gaat sporten en naar de sauna wil is het het misschien wel waard, maar anders vind ik het wel heel erg duur.

Ik betaal op dit moment 26,- per maand voor 1x per week sporten en ga binnenkort weer naar een onbeperkt abonnement van 32,- per maand (voor groepslessen en vrije fitness)
Lenthe
Lenthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Sportschool, duur!! - Pagina 2 Empty Re: Sportschool, duur!!

Bericht  _Lacey_ vr 16 aug 2013 - 23:00

Ik wil graag 3/4 keer per week gaan (sowieso fitness, groepslessen en zwembad).
Een andere sportschool in mijn woonplaats kost 40 euro, maar die zit een stuk verder weg.

Ik zie mezelf niet bij een Basic Fit of een andere cheap-ass sportschool sporten. Heb er wel gekeken hoor, maar op een of andere manier voelde dat gewoon allemaal veel minder fijn.






_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Sportschool, duur!! - Pagina 2 Empty Re: Sportschool, duur!!

Bericht  SarahKey vr 16 aug 2013 - 23:47

Ik betaal 30 euro per maand voor 1 keer zumba en 1 keer fitniss per week. /
Het is duur maar de enige sportschool in ons dorp. Wil ik een andere sportschool dan moet ik er ook heen rijden met de auto en dat kost ook weer geld. Kan het nu op de fiets af.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Sportschool, duur!! - Pagina 2 Empty Re: Sportschool, duur!!

Bericht  Auxo za 17 aug 2013 - 0:37

Als je zeker weet dat je veel van de sportschool gebruik maakt zou ik het er ook wel voor over hebben net als Lacey. Ik betaalde 54,95 per maand, onbeperkt met sauna, zonnebrand, fitness, groepslessen, individuele begeleiding. Heb het een jaar volgehouden, toen ging ik niet meer en heb ik het opgezegd.
Auxo
Auxo
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3459
Punten : 3541
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Sportschool, duur!! - Pagina 2 Empty Re: Sportschool, duur!!

Bericht  Ragazza za 17 aug 2013 - 4:17

25 euro per maand voor 1 x per week sporten.. Voordeel is dat je niet vast zit aan bijv. alleen fitness, of alleen zumba etc. Ik mag de ene keer steppen, de andere keer fitnessen, de 3e x naar zumba.. En je hebt altijd persoonlijke begeleiding bij het sporten.  In de praktijk ga ik altijd alleen naar Total Body.
Het is niet heel goedkoop en ik merk dat dat wel een stok achter de deur is voor mij om toch te gaan. Als ik niet ga, is het zonde van het geld.
Ragazza
Ragazza
Prater
Prater

Aantal berichten : 505
Punten : 491
Registratiedatum : 07-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Sportschool, duur!! - Pagina 2 Empty Re: Sportschool, duur!!

Bericht  Framboos za 17 aug 2013 - 5:09

Beide €21 voor onbeperkt sporten incl. groepslessen
Framboos
Framboos
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 81
Punten : 83
Registratiedatum : 06-08-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Sportschool, duur!! - Pagina 2 Empty Re: Sportschool, duur!!

Bericht  ExpressoB za 17 aug 2013 - 6:34

betaal 43 onbeperkt alles (dus ook groepslessen) en sauna, zwembad en zonnebanken
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Sportschool, duur!! - Pagina 2 Empty Re: Sportschool, duur!!

Bericht  Sarah1985 za 17 aug 2013 - 9:34

Ik betaal 37 per maand incl alle groepslessen en persenal trainer en weekmenu's

Moet er wel 20 min voor rijden. Maar is een sportschool waar ik me op me gemak voel en dat is ook belangrijk
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Sportschool, duur!! - Pagina 2 Empty Re: Sportschool, duur!!

Bericht  Slakje za 17 aug 2013 - 10:06

We betaalden eerst 37 pp bij Health City. Maar die zijn hier onlangs in beide Basic Fit geworden, dus contracten stopgezet. Ik ga niet meer fitnessen, mijn vriend wel. Hij betaalt nu 60 pm. Er is ook een zwembad en hij krijgt begeleiding, het is onbeperkt en hij kan ook toegang krijgen tot een fitnessruimte in een ander dorp waar hij 24/24 binnen kan.
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Woonplaats : Mechelen

Terug naar boven Ga naar beneden

Sportschool, duur!! - Pagina 2 Empty Re: Sportschool, duur!!

Bericht  SarahKey za 17 aug 2013 - 18:48

Ragazza schreef:25 euro per maand voor 1 x per week sporten.. Voordeel is dat je niet vast zit aan bijv. alleen fitness, of alleen zumba etc. Ik mag de ene keer steppen, de andere keer fitnessen, de 3e x naar zumba.. En je hebt altijd persoonlijke begeleiding bij het sporten.  In de praktijk ga ik altijd alleen naar Total Body.
Het is niet heel goedkoop en ik merk dat dat wel een stok achter de deur is voor mij om toch te gaan. Als ik niet ga, is het zonde van het geld.
Ik vind 25 euro voor 1 keer best veel. Ik betaal dan wel voor 1 keer zumba en 1 keer fitniss maar als ik een keer naar bodypump wil of sh'bam of 2 keer fitniss kan dat ook.

En in het algemeen: wat verstaan jullie onder persoonlijke begeleiding? Iemand die een heel uur met je meeloopt? Of iemand die er is voor als je vragen hebt?
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Sportschool, duur!! - Pagina 2 Empty Re: Sportschool, duur!!

Bericht  ExpressoB za 17 aug 2013 - 21:45

zit er bij mij ook in als je dat wilt, een persoonlijke begeleider.. die stelt een schema voor je op en gaat met je de apparaten af en geeft begeleiding
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Sportschool, duur!! - Pagina 2 Empty Re: Sportschool, duur!!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum