NAV, zouden jullie dit nog eten? Diepvries maaltijd THT 24-6
+4
Rush
ellibre
Flower_L
TukTuk
8 plaatsers
Pagina 1 van 1
NAV, zouden jullie dit nog eten? Diepvries maaltijd THT 24-6
Net bij de jumbo een diepvries Aviko ovenschotel prei gekocht ( http://www.distrifood.nl/upload/52465033-c0c7-4362-8ec2-56385d43c230_Aviko-ovenschotels-breed2.jpg ), lag bij de afgeprijsde artikelen maar had niet op de datum gelet.. Nu wil ik die in de oven doen, zie ik dat de THT op 24-06-2012 staat.. Ruim een maand over datum. Zouden jullie dat nog eten?
Heb hem wel in de oven gezet, ruik straks wel of het nog goed ruikt.. Maar twijfel toch wel een beetje, want kan me nu niet permitteren om ziek te worden.
Heb hem wel in de oven gezet, ruik straks wel of het nog goed ruikt.. Maar twijfel toch wel een beetje, want kan me nu niet permitteren om ziek te worden.
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10
Re: NAV, zouden jullie dit nog eten? Diepvries maaltijd THT 24-6
Nee, ik zou het niet doen. Ook al is het ingevroren.
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Ik zou het ook niet meer opeten, en er mee terug gaan naar Jumbo.
ellibre- Prater
- Aantal berichten : 926
Punten : 957
Registratiedatum : 25-01-12
Hmm was er al bang voor.. Nu begin ik nog meer te twijfelen! Jammer, had er zoveel zin in
TukTuk- Ratel
Ik zou teruggaan naar de Jumbo, want een product met de datum van vandaag (en zelfs ook morgen geloof ik) geven zij gratis mee. Het is vast en zeker niet de bedoeling geweest dat dit in het afgesprijst vak lag.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ik zou het wel opeten. Als ik terug zou gaan, zou het meer een principekwestie zijn.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Ik zou het wel opeten nadat je het goed verwarmd hebt. Anders zou je terug moeten, alsnog een nieuwe maaltijd moeten uitzoeken, moeten aangeven dat dit over datum was, etc en dat is me te veel gedoe. Ik eet het dan wel gewoon op.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Ik ben toch even terug gelopen naar de Jumbo, al was het alleen maar uit principe. Had voor de zekerheid broodjes mee genomen, en heb die maaltijd in de oven laten staan.. Na 40 minuten er uit gehaald, maar het rook toch niet zo goed en de aardappel schijfjes boven op waren helemaal uitgedroogd en zagen er niet erg smakelijk uit.. Heb het dus toch maar weggegooid. Baalde wel, eet de hele week al ongezond omdat ik te moe ben om te koken, en had nu iets redelijks gezonds, maar het zijn uiteindelijk afbak broodjes geworden
TukTuk- Ratel
Ik zou het niet opeten, een maand over de datum...ik eet niet eens iets dat een dag over de datum is hahahaha
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Marin schreef:Ik zou het wel opeten nadat je het goed verwarmd hebt. Anders zou je terug moeten, alsnog een nieuwe maaltijd moeten uitzoeken, moeten aangeven dat dit over datum was, etc en dat is me te veel gedoe. Ik eet het dan wel gewoon op.
Jij wordt liever ziek ahahhaa? Dan maar meer gedoe maar opeten zou ik het niet meer doen.
Printje- Lady Post-a-lot
Het is dan wel een diepvries maaltijd, maar daar is de datum dan ook op aangepast zeg maar. Als het dan een dag over datum is zou ik het nog wel aandurven (ook al mogen ze het je niet meer verkopen!) maar een maand is echt te lang.
Gast- Gast
Ik zou het gewoon opeten, gebeurd in mijn eigen vriezer ook wel dat iets te lang bijft liggen en smaakt altijd nog prima.
rapa nui- Kletskop
- Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10
Printje schreef:Marin schreef:Ik zou het wel opeten nadat je het goed verwarmd hebt. Anders zou je terug moeten, alsnog een nieuwe maaltijd moeten uitzoeken, moeten aangeven dat dit over datum was, etc en dat is me te veel gedoe. Ik eet het dan wel gewoon op.
Jij wordt liever ziek ahahhaa? Dan maar meer gedoe maar opeten zou ik het niet meer doen.
Nou een maand is inderdaad wel lang. Maar ik had het in elk geval opgewarmd om te kijken hoe 't er uit zag, net als wat AN nu heeft gedaan. Om terug te gaan zou ik te veel moeite vinden, daar ben ik nooit zo van.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Marin schreef:Printje schreef:Marin schreef:Ik zou het wel opeten nadat je het goed verwarmd hebt. Anders zou je terug moeten, alsnog een nieuwe maaltijd moeten uitzoeken, moeten aangeven dat dit over datum was, etc en dat is me te veel gedoe. Ik eet het dan wel gewoon op.
Nou een maand is inderdaad wel lang. Maar ik had het in elk geval opgewarmd om te kijken hoe 't er uit zag, net als wat AN nu heeft gedaan. Om terug te gaan zou ik te veel moeite vinden, daar ben ik nooit zo van.
hahaha ik zou ook niet teruggaan ik zou frietjes gaan halen of kebab bestellen ahhaha
Printje- Lady Post-a-lot
Soortgelijke onderwerpen
» Zouden jullie dit nog eten?
» sla eten en andere zomerse maaltijd tips?
» Zouden jullie
» Hoe zouden jullie dit doen?
» Wat zouden jullie doen?
» sla eten en andere zomerse maaltijd tips?
» Zouden jullie
» Hoe zouden jullie dit doen?
» Wat zouden jullie doen?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: