sla eten en andere zomerse maaltijd tips?
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
sla eten en andere zomerse maaltijd tips?
ik heb ooit ergens gehoord dat kindjes eerst geen sla mogen eten ofzo omdat ze dit nog niet goed verteren ofzo? klopt dit? en vanaf wanneer mag je dan wel sla eten?
ik wil vanavond lekker sla maken met dit warme weer maar nu weet ik even niet of dat goed is (en of ze het eet natuurlijk, want met dit weer eet ze niet zo geweldig)
wat eten jullie met dit warme weer?
ik wil vanavond lekker sla maken met dit warme weer maar nu weet ik even niet of dat goed is (en of ze het eet natuurlijk, want met dit weer eet ze niet zo geweldig)
wat eten jullie met dit warme weer?
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
Re: sla eten en andere zomerse maaltijd tips?
Geen idee van de sla, maar wij eten nu heel vaak pastasalade, is zoon echt dol op! Aardappelsalade ook trouwens.
Dille- Fluisteraar
- Aantal berichten : 268
Punten : 295
Registratiedatum : 19-06-12
Dochter mag hier al heel lang sla mee eten. Alleen houdt ze er niet zo van.
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10
Volgens het voedselintroductieschema van Stefan Kleintjes mag sla vanaf zes maanden. Wel maar max. 2 keer per week, ivm nitraat.
Gast- Gast
Hier at ze gewoon sla sinds ze met de pot mee eet, vanaf een jaar was dat. Maar ze vond het niet altijd even lekker. Nu eet ze het wel beter.
moepie- Kletskop
- Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10
Ik geloof dat ze na 1,5 jaar gewoon sla mogen mee eten. S. is er dol op. Lekker met komkommer, augurkjes, zilveruitjes, croutons en een beetje slasaus. Hij zit dan echt te smullen!
Maar misschien kan je ook een koude pasta salade maken? Je kan verschillende recepten vinden op google en hier is er geloof ik ook ooit een topic van geweest
Maar misschien kan je ook een koude pasta salade maken? Je kan verschillende recepten vinden op google en hier is er geloof ik ook ooit een topic van geweest
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» zomerse Cocktails, tips?
» Zomerse liedjes tips?
» NAV, zouden jullie dit nog eten? Diepvries maaltijd THT 24-6
» Favoriet eten/drinken in andere landen
» slaapzak of andere tips?
» Zomerse liedjes tips?
» NAV, zouden jullie dit nog eten? Diepvries maaltijd THT 24-6
» Favoriet eten/drinken in andere landen
» slaapzak of andere tips?
Pagina 1 van 1