Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Koffer op slot of open laten?

+8
Diesel
TNMN
Joli86
tralala
Caro
Inge
TukTuk
Monte
12 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Koffer op slot of open laten? - Pagina 2 Empty Re: Koffer op slot of open laten?

Bericht  TNMN ma 31 jan 2011 - 6:21

Zusje van Bert schreef:
TNMN schreef:Ik heb een cijferslot op mijn koffer. Ik doe 'm nooit op slot, maar als ik aankom zijn de cijfers vaak door elkaar (en dus op slot). Hoe kan je dit voorkomen? (Bijvoorbeeld als je naar de USA vliegt moet de koffer natuurlijk open blijven)

Je zou de code gewoon 0000 kunnen laten zijn en die code erboven schrijven met pen. Dat zou ik doen tenminste. Alhoewel, ik denk dat ik gewoon een andere koffer zou kopen :P.

Hm goed punt inderdaad :P Ik ben altijd een beetje bangig dat mensen op de rolband mijn koffer openmaken / meenemen als ik er niet ben. Daarom doe ik 'm altijd op slot.
TNMN
TNMN
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Koffer op slot of open laten? - Pagina 2 Empty Re: Koffer op slot of open laten?

Bericht  Gast ma 31 jan 2011 - 6:25

Zusje van Bert schreef:Maar waarom gebruik je dan een tie-wrap? Zodat hij zichzelf niet openritst ofzo? Ik heb wel altijd een kofferband om mijn koffer, mocht hij ergens open gaan dan blijft toch alles bij elkaar.

Uhh Ja.. Ik zou niet weten waarom anders..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Koffer op slot of open laten? - Pagina 2 Empty Re: Koffer op slot of open laten?

Bericht  Rapunzel di 1 feb 2011 - 7:20

Mijn broer is vorige week op wintersport gegaan. Had hij snel een koffer op zolder gepakt en ingeladen. Doet hij hem dicht, krijgt hij hem niet meer open! Mijn ouders wisten de code ook niet, dus is hij zo maar vertrokken met zijn dichte koffer. (mam, ik breek hem wel open als het niet lukt, moet nu gaan!!) Zal je net zien dat het briefje met de code in de koffer zit Wink Dus ik zou zeggen; open laten, of dichtdoen op voorwaarde dat je de code weet. We hebben trouwens niets meer van hem gehoord, dus ik ben benieuwd hoe het is afgelopen.
Rapunzel
Rapunzel
Prater
Prater

Aantal berichten : 657
Punten : 732
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Koffer op slot of open laten? - Pagina 2 Empty Re: Koffer op slot of open laten?

Bericht  Minx do 3 feb 2011 - 10:56

De gemiddelde koffer is zo makkelijk open te krijgen. Ik zette mijn haarborstel er onder ff wat kracht en hij was open. knal er op en hij was weer dicht. (code was niet helemaal goed ingesteld)
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Koffer op slot of open laten? - Pagina 2 Empty Re: Koffer op slot of open laten?

Bericht  kimz do 3 feb 2011 - 19:58

Hmmm dat je koffer niet op slot mag heb ik ook echt niet bij nagedacht....
Heb ook twee koffers met een cijferslot, maar vind het ook weer een beetje overdreven om een nieuwe koffer te kopen, die dingen zijn best duur! Nog maar even iets op verzinnen dan...
kimz
kimz
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 69
Punten : 72
Registratiedatum : 03-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Koffer op slot of open laten? - Pagina 2 Empty Re: Koffer op slot of open laten?

Bericht  TukTuk do 3 feb 2011 - 21:27

L1nda schreef:Mijn broer is vorige week op wintersport gegaan. Had hij snel een koffer op zolder gepakt en ingeladen. Doet hij hem dicht, krijgt hij hem niet meer open! Mijn ouders wisten de code ook niet, dus is hij zo maar vertrokken met zijn dichte koffer. (mam, ik breek hem wel open als het niet lukt, moet nu gaan!!) Zal je net zien dat het briefje met de code in de koffer zit Wink Dus ik zou zeggen; open laten, of dichtdoen op voorwaarde dat je de code weet. We hebben trouwens niets meer van hem gehoord, dus ik ben benieuwd hoe het is afgelopen.

Ik heb zo iets soort gelijks gehad. We hadden meerdere TSA slotjes, voor op onze backpack etc, en we hadden voor allemaal dezelfde code.. En als we ze niet gebruikten klikten we ze dicht. Bleek op een gegeven moment dat de code niet meer werkte.. Blijkbaar als je het slotje te hard in drukte en in blijft drukken, reset ie, en de code waar je hem dan op zet, dat wordt de nieuwe code.
Aangezien we toch regelmatig lange busreizen maakten, ben ik op een gegeven moment maar gewoon gaan puzzelen er mee en systematisch codes geprobeerd, en uiteindelijk kreeg ik hem weer open :P
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Koffer op slot of open laten? - Pagina 2 Empty Re: Koffer op slot of open laten?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum