Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

reistas/koffer

3 plaatsers

Ga naar beneden

reistas/koffer Empty reistas/koffer

Bericht  fryskfamke1 zo 23 jan 2011 - 2:22

Ik ga in de zomer 2 weken op vakantie en nu heb ik nog een reistas/koffer nodig. Nu zag ik een reistas van Eastpak staan op internet met een inhoud van 50 liter. Nu was mijn vraag of deze reistas groot genoeg om mee te nemen op vakantie? Ik ga waarschijnlijk 2 weken.
fryskfamke1
fryskfamke1
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 41
Punten : 59
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

reistas/koffer Empty Re: reistas/koffer

Bericht  TukTuk zo 23 jan 2011 - 2:39

Dat ligt helemaal aan jezelf en waar je heen gaat. Draag je de hele dag alleen maar bikini / jurkjes en slippers, of neem je verschillende complete outfits mee?

Ik heb een backpack van 55+15 liter, en had daar genoeg aan voor een half jaar.. Maarja dan was je ook tussendoor en met backpacken neem je sowieso minder mee.

Ik weet niet hoeveel liter de koffer isdie mijn ouders hebben... Rond de 100 denk ik.. Denk dat 50 liter dus wel een beetje weinig is, maar zoals ik al zei, als je weinig mee neemt is het voldoende. Heb je er anders een foto van?
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  bolus26 zo 23 jan 2011 - 2:45

hangt er ook vanaf of je gewend bent om weinig mee te nemen. Mijn schoonzusje had hier veel te weinig aan(nooit op vakantie geweest) maar ikzelf (wij gingen vroeger altijd met de moter kamperen) vond het meer dan prima.Mijn backpack heeft hetzelfde formtaat als AngelNyn.
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  fryskfamke1 zo 23 jan 2011 - 2:50

bolus26 schreef:hangt er ook vanaf of je gewend bent om weinig mee te nemen. Mijn schoonzusje had hier veel te weinig aan(nooit op vakantie geweest) maar ikzelf (wij gingen vroeger altijd met de moter kamperen) vond het meer dan prima.Mijn backpack heeft hetzelfde formtaat als AngelNyn.

Het is alweer 3 jaar geleden dat ik voor het laatst op vakantie ben geweest en weet nog wel dat ik altijd teveel bij me had. Ga dus proberen om dit jaar minder kleren mee te nemen.
fryskfamke1
fryskfamke1
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 41
Punten : 59
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud