Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Koffer

+6
Poisongirl
Raindrop
Jente10
Lovely
Snoes
KOL
10 plaatsers

Ga naar beneden

Koffer Empty Koffer

Bericht  KOL di 20 sep 2011 - 3:15

Ik wil graag een nieuw koffer kopen, maar nu twijfel ik tussen een zacht (stoffen) koffer en een hard.
Wat voor een koffer hebben jullie en wat bevalt jullie daar erg aan?
KOL
KOL
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 484
Punten : 601
Registratiedatum : 22-12-10
Woonplaats : Noord-Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Koffer Empty Re: Koffer

Bericht  Gast di 20 sep 2011 - 3:20

ik zou zeggen pak een harde, gewoon omdat die wat beter bestand is tegen al die ruwigheid op de vliegvelden e.d. Ook vind ik een harde beter van kwaliteit en steviger.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Koffer Empty Re: Koffer

Bericht  Snoes di 20 sep 2011 - 3:24

Wij hebben allebei een stoffen koffer, maar dat is gewoon omdat we die gekregen hebben van mijn schoonouders.
Als ik een nieuwe nodig heb, ga ik sowieso voor een harde koffer. Sowieso inderdaad vanwege de ruwheid hoe ermee omgegaan wordt op vlieghavens en ook omdat het veiliger is.

Toen ik enkele jaren terug naar Tunesië ging met mijn vorige stoffen koffer, is deze opengebroken (in gesneden e.d.), echt een vies gevoel is dat.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Koffer Empty Re: Koffer

Bericht  Lovely di 20 sep 2011 - 6:19

Hard! Na één jaar een zachte te hebben gehad heb ik een harde gekocht. Ze gaan op vliegvelden zo ruw om met je koffer dat ik liever een harde heb.
Lovely
Lovely
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 197
Punten : 209
Registratiedatum : 10-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Koffer Empty Re: Koffer

Bericht  Gast di 20 sep 2011 - 6:21

Een harde. Onze koffers zijn dit jaar voor het eerst gebruikt en na 2x vliegen zitten er al dikke beschadigingen en krassne in, dus het loont wel om ene harde te nemen vind ik.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Koffer Empty Re: Koffer

Bericht  Jente10 di 20 sep 2011 - 6:25

Harde. Veel steviger en om meerdere redenen ''veiliger''. Spullen raken veel minder snel beschadigd en zoals Snoes al zei veel moeilijker voor vreemden om er wat mee te doen.

Heb wel een kleine stoffen trolley maar die neem ik meestal mee als handbagage. Dat gaat wel prima.
Jente10
Jente10
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 264
Punten : 270
Registratiedatum : 13-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Koffer Empty Re: Koffer

Bericht  Raindrop di 20 sep 2011 - 6:27

Wij hebben koffers van stof. We hebben er toen 3 (verschillende groottes) gekocht voor een speciale prijs.
Ze zijn goed van kwaliteit dus ik vind het niet uitmaken of je een harde of een zachte zou nemen.
Wel zijn onze koffers beige van kleur en je ziet daar wel echt alles op. Ik zou dus geen lichte kleur nemen maar een donkere.
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Koffer Empty Re: Koffer

Bericht  Poisongirl di 20 sep 2011 - 7:04

Ik zou een zachte stoffen koffer kiezen. Ik heb een harde gehad, die was na een vliegreis kapot en compleet gebarsten, net als die van mijn moeder en die van een vriendin die ook beiden een harde koffer hadden. Voor mij dus nooit meer een harde.

Maar zoals je al merkt, veel verschillende ervaringen en voorkeuren smile
Poisongirl
Poisongirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Koffer Empty Re: Koffer

Bericht  Monte di 20 sep 2011 - 7:12

Ik heb zelf deze van de V&D:
Koffer 31032100_d_01_l_%28vk%29
Het is een hardkoffer, maar vind hem zelf niet zo'n hardkoffer zoals je van samsung e.d. ziet. Deze heeft namelijk een rits en is daardoor behoorlijk soepel, ook als hij niet vol zit buigt hij een beetje mee. Maar hij is super stevig. Een rits vind ik zelf handiger dan van die klepsluiting.

En daarbij heeft deze koffer 4 wielen. Dat zou ik je echt aanraden! als je namelijk op het vliegveld in een rij moet staan moet je de hele tijd de koffer kantelen en heb trekken. Nu kan ik hem laten staan en gewoon een licht duwtje geven. Bij een koffer met 2 wielen moet je hem ook echt achter je aan trekken waarbij al het gewicht op de koffer en je armen staat. Bij 4 wielen laat je hem gewoon staan en duw of trek je hem heel ligt, geen lamme armen, ik zou echt geen 2 wieltjes meer willen.
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Koffer Empty Re: Koffer

Bericht  Gast di 20 sep 2011 - 8:42

Kijk deze week even bij het prijzencircus smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Koffer Empty Re: Koffer

Bericht  Gast do 22 sep 2011 - 2:25

Bij de action hebben ze ook betaalbare koffers van zowel plastic als stof in allerlei maten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Koffer Empty Re: Koffer

Bericht  Minx do 22 sep 2011 - 2:35

hard zeker weten, een stoffen koffer kunnen ze zo open snijden en dan is je koffer echt flink stuk. Op zich voor het openbreken maakt het verder weinig uit een harde koffer breek je ook zo open dat is echt niet moeilijk. Maar heb toen bewust gekozen voor een harde ook omdat alles wat er in zit beter beschermd is.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Koffer Empty Re: Koffer

Bericht  Flippin' Bitch do 22 sep 2011 - 7:33

Ik heb ook voor het eerst een harde koffer nu. Ik vind het een naar idee dat er bij stoffen koffers vaak vakken aan de voorkant zitten zonder slotje, waar mensen van alles in zouden kunnen douwen.
Flippin' Bitch
Flippin' Bitch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Koffer Empty Re: Koffer

Bericht  Flip Fluitketel do 22 sep 2011 - 8:16

Een harde koffer. Veel veiliger lijkt me en kan veel meer tegen stootjes lijkt me dan een zachte koffer en aangezien ze op vliegvelden niet zo zachthandig met koffers omgaan. Ik heb mijn 'harde' koffer al heel wat jaren.
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Koffer Empty Re: Koffer

Bericht  KOL do 22 sep 2011 - 8:28

Ik ga inderdaad voor een harde koffer. Met vier wieltjes heb ik nog niet gehad, dus dat maakt me nog niet eens zo veel uit.

De stoffen die ik nu had zat niet altijd vol en het idee dat er dan een dikke, zware koffer op ligt / lag... Sad
Nu zie je inderdaad veel stoffen koffers met vakken aan de voorzijde die je niet kunt afsluiten. Je kunt er wel zo'n band om doen, maar die kunnen ze je ook losmaken.

Oh en wat ik ook belangrijk vind; een opvallende kleur Very Happy
KOL
KOL
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 484
Punten : 601
Registratiedatum : 22-12-10
Woonplaats : Noord-Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Koffer Empty Re: Koffer

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum