Bubble tea. Lekker?
+15
Lady4
loura
Shisha
Sterre
girli
Paper Crown
Vancity_girl
Toekan
Marin
SoGood
Sayuri
Kaboutertje
mo-lola
Minx
Caribbeanlover
19 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Bubble tea. Lekker?
Lousanne schreef:Er zijn weinig dingen die ik vies vind (vooral van ongezonde dingen zeg maar), maar ik vind milkshake echt helemaal niet lekker! Dus ik vermoed dat ik dit ook niet echt lekker zal vinden.. Nouja, het zal ook nog wel even duren voordat dit tot in het verre oosten doordringt;)
Haha, ik had er totaal niet op die manier over nagedacht;) bedoelde natuurlijk in het verre oosten van N'land, daar lopen we altijd een beetje achter
Lousanne- Prater
- Aantal berichten : 574
Punten : 661
Registratiedatum : 29-05-12
Rumble schreef:HAHAHA echt?
Ik zie dat dan echt voor me dat je lekker op de bank zit, en je lekker je ham zit op te peuzelen.
Ik heb toen ik zwanger was een heel pak Festini perenijsjes opgegeten.
Hahaha ja ik ben heel raar. Laatst liep ik terug van de supermarkt en toen dacht ik NEE IK MOET TORTELINI ALS LUNCH en toen ben ik omgekeerd en teruggelopen voor tortelini. Zat ik net lekker aan m'n bord tortelini (ook echt zonder saus he, gewoon droge tortelini) en toen belde m'n vriend dat ie vroeg thuis kwam uit z'n werk en toen dacht ik kuuut hij mag dit niet zien want dit is raar, dus heel snel het bord leeggegeten (nog even overwogen het gauw door de wc te spoelen maar dat ging me ook te ver).
Dus ja ik hou mn hart vast voor als ik echt zwanger ben.
Echt grappig van die perenijsjes ook, die zijn ook zo lekker!
(En je vraagt je af waarom dat afvallen soms zo langzaam gaat bij mij...met m'n tortelini)
Lousanne, haha ja ik snapte dat je 'm zo bedoelde, maar vond het wel heel grappig overkomen
Laatst aangepast door Marin op do 2 aug 2012 - 9:02; in totaal 1 keer bewerkt
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Carrie schreef:Caribbeanlover schreef:Kan je niet tegen een grapje? :lol:
Bedoel daar waar C en A, die open viswinkel en Bakker Bart ed zitten? Zo ja daar zit er geen een hoor, want dat is Frozen joghurt, weer wat anders en daar ben ik pas geweest. Kom wel vaker in die slurf. Die op de Mariastraat is dan de enige denk ik.
Ja, daar bedoel ik! Er zit een stukje verderop van de Frozen Joghurt een nieuw winkeltje sinds deze week, zij verkopen bami enzo, en ook die thee.
Aha had ik ook niet kunnen weten het is vrij recent. Goh die bamitoko's vliegen ook uit de grond als paddo's zeg.:roll:
Ik heb naar binnen gegluurd toen het nog niet open was.
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
Caribbeanlover schreef:Carrie schreef:Caribbeanlover schreef:Kan je niet tegen een grapje?
Bedoel daar waar C en A, die open viswinkel en Bakker Bart ed zitten? Zo ja daar zit er geen een hoor, want dat is Frozen joghurt, weer wat anders en daar ben ik pas geweest. Kom wel vaker in die slurf. Die op de Mariastraat is dan de enige denk ik.
Ja, daar bedoel ik! Er zit een stukje verderop van de Frozen Joghurt een nieuw winkeltje sinds deze week, zij verkopen bami enzo, en ook die thee.
Aha had ik ook niet kunnen weten het is vrij recent. Goh die bamitoko's vliegen ook uit de grond als paddo's zeg.
Ik heb naar binnen gegluurd toen het nog niet open was.
Precies, dus daarom niet meteen roepen dat het niet zo is
Gast- Gast
Ik ben benieuwd, ga het wel een keer proberen als ik in Utrecht ben
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Chance schreef:Ik ben benieuwd, ga het wel een keer proberen als ik in Utrecht ben
Loop er elke dag langs, ga het zeker ook een keer proberen!
Gast- Gast
Carrie schreef:Chance schreef:Ik ben benieuwd, ga het wel een keer proberen als ik in Utrecht ben
Ja dat is jammer dat ik niet meer Utrecht werk. Niet meer dagelijks over Hoog Catherijne kunnen struinen
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Chance schreef:Carrie schreef:Chance schreef:Ik ben benieuwd, ga het wel een keer proberen als ik in Utrecht ben
Ja dat is jammer dat ik niet meer Utrecht werk. Niet meer dagelijks over Hoog Catherijne kunnen struinen
Ja, dat is zeker jammer! Voor mij is het ook slecht Ik loop altijd meteen naar de trein, niet naar de winkels rechts, dan kom ik teveel iin de verleiding om te gaan shoppen
Gast- Gast
Bij die op Eindhoven CS is het in ieder geval meestal behoorlijk druk en ze hebben me toch n partij verschillende smaken.... wow...
Gast- Gast
Caribbeanlover schreef:Geen idee? Kijk ff op mijn link. Mag of lust je geen melk? Denk haast wel dat er varianten zijn met sojamelk aangezien Starbucks dat ook heeft.
Zag op mijn link dat ze met joghurt en ook met vruchtenthee er zijn, maar weet niet of die melk bevatten daarvoor zul je toch echt zelf het moeten proberen/vragen.
Ik mag geen melk, maar zo te zien hebben ze ook pure fruitthee of vruchtensap. Ik ga eens langs bij die in Maastricht!
Gast- Gast
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 3 van 3
Permissies van dit forum: