Bubble tea. Lekker?
+15
Lady4
loura
Shisha
Sterre
girli
Paper Crown
Vancity_girl
Toekan
Marin
SoGood
Sayuri
Kaboutertje
mo-lola
Minx
Caribbeanlover
19 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Bubble tea. Lekker?
Toekan schreef:Paper Crown schreef:Waarom ken ik dit niet? Waarom moet ik het nu perse hebben.
Hahahaha ik zat al te denken toen ik 't laatst dronk: Ooooh dit gaat typisch iets zijn waar ik cravings voor ga hebben als ik zwanger ben en dat m'n vriend het dan moet halen en 't nergens kan vinden. Ik wilde al haast op bubble tea amsterdam googlen alvast voor als 't zover is. Moest ergens ook wel aan jou denken
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Volgens mij zit er ook zo'n winkel in Hoogcatherijne in Utrecht.
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
He bah nu wil ik het ook uitproberen. Die link van CBL is van een tent in Utrecht die het verkoopt. Ik ben heel nieuwsgierig maar vind het er nog niet zo lekker uitzien.
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10
Klinkt apart maar ergens toch ook wel weer lekker haha. Ik zou het best wel willen proberen!
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
girli schreef:Volgens mij zit er ook zo'n winkel in Hoogcatherijne in Utrecht.
Klopt, viel me van de week ook op! Ik denk ook dat CBL dat winkeltje bedoelt, zij woont namelijk ook in Utrecht net als ik (nouja, vlakbij Utrecht)
Gast- Gast
girli schreef:Volgens mij zit er ook zo'n winkel in Hoogcatherijne in Utrecht.
Nee op de Mariastraat en is de allereerste in Nederland, bof ik ff.
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
Caribbeanlover schreef:girli schreef:Volgens mij zit er ook zo'n winkel in Hoogcatherijne in Utrecht.
Intussen zitten er dus wel meer. Maar ik zou het zeker eens proberen, het is lekker!
Marin- Lady Post-a-lot
Carrie schreef:girli schreef:Volgens mij zit er ook zo'n winkel in Hoogcatherijne in Utrecht.
Klopt, viel me van de week ook op! Ik denk ook dat CBL dat winkeltje bedoelt, zij woont namelijk ook in Utrecht net als ik (nouja, vlakbij Utrecht)
Waar dan op HC? Er staat toch Mariastraat op de site. Nee, jij woont niet bijna in Utrecht . Is wel dicht bij je werk opzich.
Ik ben nieuwsgierig geworden en ga het eens proberen mits die bollen geen gelatine bevatten! Die bolletjes is gewoon stiekem aziatische kikkerdril met ene kleurtje en een smaakje.
Doet me zo denken aan die vieze vla met bolletjes waar ik het nut nooit van in zag. Dan slik je de sla door en dan moet je heel onhandig die bolletjes kapot bijten, want dmv slikken proef je de smaak toch niet.........zo nutteloos!
Hopelijk hebben ze ook een light versie voor dit biggetje.
Laatst aangepast door Caribbeanlover op do 2 aug 2012 - 3:04; in totaal 1 keer bewerkt
Caribbeanlover- Ratel
Marin schreef:Caribbeanlover schreef:girli schreef:Volgens mij zit er ook zo'n winkel in Hoogcatherijne in Utrecht.
Intussen zitten er dus wel meer. Maar ik zou het zeker eens proberen, het is lekker!
Mooi hoef ik niet zover te lopen anders word ik zo moe.
So Good, waarom plaats je dezelfde foto? ;) Leuk dat je onlangs in NYC was, wist ik niet.
Caribbeanlover- Ratel
Nooit van gehoord. Maar als ik er ooit tegenaan loop dan vind ik het wel de moeite om eens te proeven!
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
In Maastricht zit er een bubble tea bar op de markt. Ik wil het wel een keer proberen, ook al hoor ik van veel vrienden dat het heel vies is. Zijn er ook varianten zonder melk?
Gast- Gast
Geen idee? Kijk ff op mijn link. Mag of lust je geen melk? Denk haast wel dat er varianten zijn met sojamelk aangezien Starbucks dat ook heeft.
Zag op mijn link dat ze met joghurt en ook met vruchtenthee er zijn, maar weet niet of die melk bevatten daarvoor zul je toch echt zelf het moeten proberen/vragen.
Zag op mijn link dat ze met joghurt en ook met vruchtenthee er zijn, maar weet niet of die melk bevatten daarvoor zul je toch echt zelf het moeten proberen/vragen.
Caribbeanlover- Ratel
Vind het er echt niet lekker uitzien. Maar goed, ik houd ook van milkshake.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10
Er zijn weinig dingen die ik vies vind (vooral van ongezonde dingen zeg maar), maar ik vind milkshake echt helemaal niet lekker! Dus ik vermoed dat ik dit ook niet echt lekker zal vinden.. Nouja, het zal ook nog wel even duren voordat dit tot in het verre oosten doordringt;)
Lousanne- Prater
- Aantal berichten : 574
Punten : 661
Registratiedatum : 29-05-12
Haha leuke woordgrap lousanne gezien het uit Azië is overgewaaid.
Marin- Lady Post-a-lot
Ik zag het gisteren idd op het station in Eindhoven. Het lijkt mij echt niet lekker, maar ik lust dan ook geen icetea en ook geen milkshake. Dus doe mij dan maar een Swirl
SuzieQ- Prater
- Aantal berichten : 779
Punten : 1197
Registratiedatum : 11-05-12
Caribbeanlover schreef:Carrie schreef:girli schreef:Volgens mij zit er ook zo'n winkel in Hoogcatherijne in Utrecht.
Waar dan op HC? Er staat toch Mariastraat op de site. Nee, jij woont niet bijna in Utrecht . Is wel dicht bij je werk opzich.
Ik ben nieuwsgierig geworden en ga het eens proberen mits die bollen geen gelatine bevatten! Die bolletjes is gewoon stiekem aziatische kikkerdril met ene kleurtje en een smaakje.
Doet me zo denken aan die vieze vla met bolletjes waar ik het nut nooit van in zag. Dan slik je de sla door en dan moet je heel onhandig die bolletjes kapot bijten, want dmv slikken proef je de smaak toch niet.........zo nutteloos!
Hopelijk hebben ze ook een light versie voor dit biggetje.
Ik woon in de provincie Utrecht en met 7 minuten in de trein ben ik er, bijdehandje.
Hij zit in die ene slurf als je naar rechts gaat voorbij de ABN Amro bank op Hoog Catharijne.
Ook in de buurt bij de grote AH op HC.
Gast- Gast
Kan je niet tegen een grapje? :lol:
Bedoel daar waar C en A, die open viswinkel en Bakker Bart ed zitten? Zo ja daar zit er geen een hoor, want dat is Frozen joghurt, weer wat anders en daar ben ik pas geweest. Kom wel vaker in die slurf. Die op de Mariastraat is dan de enige denk ik.
Bedoel daar waar C en A, die open viswinkel en Bakker Bart ed zitten? Zo ja daar zit er geen een hoor, want dat is Frozen joghurt, weer wat anders en daar ben ik pas geweest. Kom wel vaker in die slurf. Die op de Mariastraat is dan de enige denk ik.
Caribbeanlover- Ratel
Marin schreef:Toekan schreef:Paper Crown schreef:Waarom ken ik dit niet? Waarom moet ik het nu perse hebben.
Hahahaha ik zat al te denken toen ik 't laatst dronk: Ooooh dit gaat typisch iets zijn waar ik cravings voor ga hebben als ik zwanger ben en dat m'n vriend het dan moet halen en 't nergens kan vinden. Ik wilde al haast op bubble tea amsterdam googlen alvast voor als 't zover is. Moest ergens ook wel aan jou denken
A Fusion op de Nieuwmarkt, Marin!
Daar halen wij het altijd, tis echt heerlijk! Bubble Tea Oreo
Rumble- Prater
- Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10
Aaaah thanks! Ik geloof dat ik de cravings nu namelijk ook al heb Handig, Nieuwmarkt komen we nogal wel eens om terrasje te pakken. Logisch ook dat er daar wel eentje zit, Chinatown!
Marin- Lady Post-a-lot
Niet stiekem zwanger?
Rumble- Prater
Nee hoor, althans, ik hoop het niet. Ik heb altijd rare cravings. Paar maanden geleden ben ik ook zomaar naar de AH gegaan omdat ik zo'n zin had in ham, en toen heb ik een heel pak ham in een keer opgegeten.
Laatst aangepast door Marin op do 2 aug 2012 - 8:57; in totaal 1 keer bewerkt
Marin- Lady Post-a-lot
Caribbeanlover schreef:Kan je niet tegen een grapje?
Ja, daar bedoel ik! Er zit een stukje verderop van de Frozen Joghurt een nieuw winkeltje sinds deze week, zij verkopen bami enzo, en ook die thee.
Gast- Gast
HAHAHA echt?
Ik zie dat dan echt voor me dat je lekker op de bank zit, en je lekker je ham zit op te peuzelen.
Ik heb toen ik zwanger was een heel pak Festini perenijsjes opgegeten.
Ik zie dat dan echt voor me dat je lekker op de bank zit, en je lekker je ham zit op te peuzelen.
Ik heb toen ik zwanger was een heel pak Festini perenijsjes opgegeten.
Rumble- Prater
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 2 van 3
Permissies van dit forum: