Lekker slim
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
Lekker slim
Ik heb echt weer wat domme acties deze week. Ik zit in de nachtdienst en raak dan vaak in de war met welke dag/datum het nou is als ik ´s middags wakker wordt.
Vrijdag was ik naar de supermarkt gegaan en kwam er daar achter dat het dus (goede) vrijdag was en de supermarkt dicht zat.
Gister heeft mijn vriend mij naar het werk gebracht maar nu bedacht ik mij net dus dat het 2e paasdag is dus de bussen zoals op zondag rijden terwijl ik om 7uur klaar ben...
Nu kan ik dus anderhalf uur op het werk blijven hangen of het wordt 8km lopen. Heel fijn...
Jullie nog domme acties?
Vrijdag was ik naar de supermarkt gegaan en kwam er daar achter dat het dus (goede) vrijdag was en de supermarkt dicht zat.
Gister heeft mijn vriend mij naar het werk gebracht maar nu bedacht ik mij net dus dat het 2e paasdag is dus de bussen zoals op zondag rijden terwijl ik om 7uur klaar ben...
Nu kan ik dus anderhalf uur op het werk blijven hangen of het wordt 8km lopen. Heel fijn...
Jullie nog domme acties?
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Re: Lekker slim
Ik zou lekker gaan lopen denk ik. Dan slaap je daarna wel heerlijk als je dan nog naar bed gaat...
Gast- Gast
Die 8 km loop je met een beetje mazzel in 1,5 uur, dus ik zou zeker geen 1,5 uur gaan wachten, ik zou ook gaan lopen. Ik weet niet of het helemaal haalbaar is, maar desnoods loop je een beetje de route van de bus af (tenzij dat omlopen is), dan kun je eventueel halverwege nog op de bus springen, als die bijna aan komt rijden. Maar 't is hartstikke ooi weer, dus lekker lopen!
Gast- Gast
Ik ben net thuis.
Ik was om 7uur nog niet helemaal klaar op het werk dus ik heb het rustig afgemaakt en ben toen gaan lopen en ongeveer halverwege heb ik de bus genomen want die kwam net aanrijden. Zo lekker slapen!
Edit: 2929ov is ook niet helemaal up to date want om 7uur en 8 uur reed er ook al een bus. Maar het was wel lekker om even een stuk te lopen!
Ik was om 7uur nog niet helemaal klaar op het werk dus ik heb het rustig afgemaakt en ben toen gaan lopen en ongeveer halverwege heb ik de bus genomen want die kwam net aanrijden. Zo lekker slapen!
Edit: 2929ov is ook niet helemaal up to date want om 7uur en 8 uur reed er ook al een bus. Maar het was wel lekker om even een stuk te lopen!
Shisha- Ratel
Shisha schreef:Ik ben net thuis.
Maar het is dan ook 9292ov.nl
Snoopy- Prater
- Aantal berichten : 1207
Punten : 1320
Registratiedatum : 06-12-10
Snoopy schreef:Shisha schreef:Ik ben net thuis.
Maar het is dan ook 9292ov.nl
Ik heb het nog even voor de zekerheid nagekeken net en de reis nu gepland vanaf het station en dan krijg ik wel als 1e reismogelijkheid 7uur. Dus dan hebben de eerste 2 bussen als startpunt het station ipv de wijk waar hij normaal vandaan komt. Weet ik dat ook weer voor de volgende weer!
Shisha- Ratel
Ik zou lekker lopen het is heel mooi weer en het is ook nog goed voor je conditie, wat wil je nog meer!
Ik kan me zo even geen domme dingen bedenken. Maar die zullen vast wel komen. Ben nog net geen meester in de domme dingen
Ik kan me zo even geen domme dingen bedenken. Maar die zullen vast wel komen. Ben nog net geen meester in de domme dingen
Gast- Gast
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: